Geweldige foto's zeg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Eén woord, ohnee twee: helemaal top!
Toch te ziek dus? Damn, dan ben je nu wsl dubbel ziek na gisteravond.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alle helden uit Hamburg komen weer terug
Ik heb jullie gemist
Danke.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:26 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[ afbeelding ]
Wallpapertje, voor jullie
AFCA
AFC Ajax topic #1122: 0-1quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toch te ziek dus? Damn, dan ben je nu wsl dubbel ziek na gisteravond.
Naja, beterschap iig..
Als nummer drie moet je juist tegen de koploper van een poule.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:57 schreef pfaf het volgende:
Is het overigens niet gunstiger om derde te worden in plaats van tweede? De koplopers in de UEFA-cup poules acht ik in veel gevallen sterker dan de derde plaatsen in de CL...
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:26 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[ afbeelding ]
Wallpapertje, voor jullie
AFCA
Godver, ik ben echt nog niet wakker. Ik stop wel een dagje met posten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Als nummer drie moet je juist tegen de koploper van een poule.
Lekker hoorquote:Er zouden 6.000 Ajax fans in de stad zijn geweest.
Doe maar iets in Italiëquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef Doezelhaar het volgende:
Next stop? Marseille?
Schippie.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eerste worden in deze poule zou echt een tering goeie prestatie zijn van Bassie en Co.
Ik was in Disneyquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Neemaar daarvoor bestaat sopcast he, mede-Amerikaan. Ik heb live meekunnen genieten!
PSG gaat denk ik niet eens door.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik hoop op PSG. Maar ik wil ook wel een keertje naar Spanje.
Ik vrees het ook. Maar stiekem hoop ik er wel op.quote:
ff Robinho, Ireland, Jo en anderen afdrogenquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:53 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Manchester! Dat lijkt me wel wat...
Toet toet boing boing.quote:
Of lekker naar Rusland altijd leuke reisjesquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Maar stiekem hoop ik er wel op.
Luik lijkt me ook een leuke, maar dat wordt 100% een combi, dus doe die maar niet
Als Slavia 2x wint en HSV wint van Villa dan zijn we volgens mij uitgeschakeld (als we een slechter doelsaldo hebben).quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef versteegrob het volgende:
Las net in de Telegraaf dat Ajax zeker weten door is.
Wat verwachten jullie van het weekend tegen Utrecht. Hoop nou is dat Gabri/Leo in de basis beginnen. Verder maandag rentree van 3 spelers dus tegen Volendam volgende week zondag met Aisatti en Dario
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:16 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Als Slavia 2x wint en HSV wint van Villa dan zijn we volgens mij uitgeschakeld (als we een slechter doelsaldo hebben).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |