abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63595662
Ik hoop op PSG. Maar ik wil ook wel een keertje naar Spanje.
pi_63595826
Wat een trip
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_63595841
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eerste worden in deze poule zou echt een tering goeie prestatie zijn van Bassie en Co.
Schippie.
  vrijdag 28 november 2008 @ 15:03:36 #229
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_63595864
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 06:37 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee maar daarvoor bestaat sopcast he, mede-Amerikaan. Ik heb live meekunnen genieten!
Ik was in Disney

Ik ben inmiddels overleden
pi_63595873
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik hoop op PSG. Maar ik wil ook wel een keertje naar Spanje.
PSG gaat denk ik niet eens door.
pi_63595935
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

PSG gaat denk ik niet eens door.
Ik vrees het ook. Maar stiekem hoop ik er wel op.
Luik lijkt me ook een leuke, maar dat wordt 100% een combi, dus doe die maar niet
pi_63595994
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:53 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Manchester! Dat lijkt me wel wat...
ff Robinho, Ireland, Jo en anderen afdrogen
pi_63596015
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:02 schreef Radegast het volgende:

[..]

Schippie.
Toet toet boing boing.

Ik blijf je sig echt geweldig vinden, tijd voor zo'n spandoek in de Arena.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_63596064
Las net in de Telegraaf dat Ajax zeker weten door is.

Wat verwachten jullie van het weekend tegen Utrecht. Hoop nou is dat Gabri/Leo in de basis beginnen. Verder maandag rentree van 3 spelers dus tegen Volendam volgende week zondag met Aisatti en Dario
pi_63596078
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik vrees het ook. Maar stiekem hoop ik er wel op.
Luik lijkt me ook een leuke, maar dat wordt 100% een combi, dus doe die maar niet
Of lekker naar Rusland altijd leuke reisjes
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_63596203
Iemand een linkje met een samenvatting van de wedstrijd en niet op Ajax.nl want die kan ik niet kijken.
pi_63596223
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef versteegrob het volgende:
Las net in de Telegraaf dat Ajax zeker weten door is.

Wat verwachten jullie van het weekend tegen Utrecht. Hoop nou is dat Gabri/Leo in de basis beginnen. Verder maandag rentree van 3 spelers dus tegen Volendam volgende week zondag met Aisatti en Dario
Als Slavia 2x wint en HSV wint van Villa dan zijn we volgens mij uitgeschakeld (als we een slechter doelsaldo hebben).
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63596263
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:16 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Als Slavia 2x wint en HSV wint van Villa dan zijn we volgens mij uitgeschakeld (als we een slechter doelsaldo hebben).

Ach 90% zeker door zie Slavia geen 2 keer winnen. Natuurlijk moeten we wel 1ste in de poule worden dan krijgen we namelijk een nummer 3 uit een andere uefacup poule. Dus een relatief makkelijke tegenstander.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_63596268
Zo was een aardige wedstrijd, volgend jaar toch maar een uitkaart regelen. Want ik zat nu los en dat is ook niet alles, wel leuk dat Klaas Jan bij ons in het vak zat.
pi_63596276
Doe maar naar Dinamo Kiev in maart. Wilde daar toch al heen om een kennis op te zoeken rond die tijd.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63596325
quote:
Ajax vrijwel zeker van volgende ronde
Door MAARTEN WIJFFELS
HAMBURG - Op papier had Ajax in zijn UEFA Cup-poule alle kaarten gezet op zijn twee thuisduels. Die moesten de zes punten brengen om te overwinteren in Europa. Maar na een spectaculaire avond in Hamburg is Ajax nu al vrijwel zeker geplaatst.
afbeelding vergroten Leonardo legt aan voor de 1-0. FOTO ANP
afbeelding vergroten Thomas Vermaelen en Miralem Sulejmani in duel met Ivica Olic. FOTO ANP
vorige afbeelding 1 / 2 volgende
Door de 1-0 zege heeft Ajax na drie duels nog een punt nodig voor minimaal de derde plaats in de poule.

De laatste wedstrijd, op 17 december thuis tegen Slavia Praag, moet de beslissing brengen.

Staand voor de dug-out volgde Ajax-trainer Marco van Basten de laatste minuten in trance. Toen was er de ontlading van de zege die er kwam door het doelpunt van Leonardo. Na 76 minuten viel het uitverkochte Duitse stadion massaal stil, het hoekvak met 4000 Nederlanders uitgezonderd, toen de invaller een slechte breedtepass oppikte. Ineens had Leonardo een vrije doortocht, waarna hij oog in oog met doelman Rost op curieuze wijze doel trof. De inzet van de Braziliaan caramboleerde van paal naar paal, waarna Leonardo het leer net op tijd over de lijn drukte voor de terug gesnelde verdedigers.

‘Leo’ sprintte daarna in één rechte lijn door naar de dug-out waar hij in de armen sprong van Bruno Silva, zijn lotgenoot met wie hij normaliter de bank warm houdt. De naam van Leonardo was amper ingetikt op het scorebord of Emanuelson schoot bijna de 2-0 binnen. De hand van Rost voorkwam dat.

De spectaculaire zege is om nog een reden bijzonder te noemen. Want geboekt in een uitwedstrijd van allure en gewicht. Door alle commotie over de dramatische uitreeksen van PSV en Feyenoord sneeuwde enigszins onder dat ook het Ajax van Van Basten nog maar weinig klaar maakte op vreemd terrein. Van de negen uitduels tot gisteren waren er maar drie gewonnen.

De goal van Leonardo viel precies middenin een fase dat Ajax definitief grip kreeg op het spel van de thuisploeg. Onder aanvoering van Jan Vertonghen beet de ploeg zich vast in de partij, die niet meer uit handen werd gegeven.

In zijn opstelling voor de derde Europese wedstrijd borduurde Van Basten voort op de competitiewedstrijd tegen AZ. Dezelfde elf mochten ook Europees aan de bak. De nederlaag in Alkmaar bleek daarnaast geen reden om in tactische zin extra zekerheid in te bouwen met een extra middenvelder (Gabri) in plaats van een aanvaller (Kennedy). Van Basten handhaafde in balbezit zijn geijkte 4-3-3 en gaf daarmee aan serieus te streven naar vastigheid nu de ziekenboeg bijna leeg is.

Hij koos er bijvoorbeeld niet voor terug te grijpen op het ultra-defensieve concept van Twente-uit. Hoewel de extra dijkbewaking die Ajax die avond instelde wel leidde tot de enige overwinning in een uitwedstrijd van formaat.

Uitwedstrijd nummer tien had nog wel meteen slecht kunnen beginnen. Na acht minuten liep Guerrero bij de achterlijn Oleguer eruit. De snelle aanvaller buitte de kansrijke situatie echter niet uit. In het eerste halfuur stelde ook meest vaardige HSV-aanvaller, Ivica Olic, de Ajax-defensie twee keer voor problemen. Speels was zijn dubbele schaarbeweging waarmee hij opnieuw Oleguer het bos in stuurde.

Maar schuin voor het doel van Kenneth Vermeer strandde ook zijn poging. Oleguer maakte zijn zwakke begin compleet door ploeggenoot Enoh al binnen 25 minuten met een gele kaart op te zadelen. De Kameroener moest ten koste van een fout slecht uitverdedigen van de Spaanse routinier corrigeren.

Aan de overkant speculeerde Ajax op de tegenstoot via Suárez, Sulejmani en Kennedy, maar in de praktijk stond de Uruguayaan er alleen voor in zijn duels tegen de centrale verdedigers Mathijsen en Reinhardt. Sulejmani heeft na zijn blessure tijd nodig om weer te groeien. Dat was ook al zo na zijn eerste blessure dit seizoen.

Met Sulejmani totaal onzichtbaar en Enoh al snel op scherp, moesten de andere negen Ajacieden geconcentreerd en als blok optreden.

In de fase na 0-1 verscheen Martin Jol een paar keer voor zijn dug-out. Het gezicht op onweer. De Scheveninger ligt nog een paar keer per week wakker van het vertrek van Rafael van der Vaart. Ook gisteren werden zijn gevoelige touch en creatieve geest gaandeweg steeds meer gemist bij zijn ploeg.
http://www.sportwereld.nl(...)_volgende_ronde.html
pi_63596363
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:18 schreef AFCA_874 het volgende:
Zo was een aardige wedstrijd, volgend jaar toch maar een uitkaart regelen. Want ik zat nu los en dat is ook niet alles, wel leuk dat Klaas Jan bij ons in het vak zat.
Echt? Gaan bij alle supporters? Met wie was hij dan?
pi_63596525
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:18 schreef AFCA_874 het volgende:
Gaaf joh. Heb je nog een foto kunnen schieten?
pi_63596539
  vrijdag 28 november 2008 @ 15:32:56 #245
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63596656
pi_63596874
Ik ben ook weer in nl, straks een verslagje, genoeg gebeurd iig
pi_63596999
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:21 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Echt? Gaan bij alle supporters? Met wie was hij dan?
Met zijn broertje en nog 2 andere jongens die ik niet had herkend, en nee ik heb geen foto gemaakt. Ik vond het wel jammer dat ie een witte flapmuts op had en niet z'n AFCA muts.
pi_63597060
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:39 schreef Jasza het volgende:
Ik ben ook weer in nl, straks een verslagje, genoeg gebeurd iig
Kun je nog lopen?
pi_63597092
Het is trouwens vanaf nu een Olegerretje, ipv een Frank de Boertje .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 28 november 2008 @ 15:48:08 #250
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63597119
Ik had hem al de achternaam "Dan" gegeven, "Oh, lekker dan" .

Komop, het is Vrijdagmiddag .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')