Je hebt gelijk, ik keek niet goed. Excuses.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor. Villa moet nog naar Hamburg. Als Hamburg dat wint, dan eindigen er drie ploegen op 9 punten. Ervanuitgaande dat Villa van Zilina en Hamburg en Ajax van Slavia winnen. Dan gaat het dus om doelsaldo. Dus moet Ajax er in de laatste wedstrijd tegen Slavia voor zorgen dat er dik gewonnen wordt.
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik keek niet goed. Excuses.
Nee dus.quote:
Ook wel logisch dat het niet op onderling resultaat aankomt, omdat het niet om een uit- en thuiswedstrijd gaat.quote:If two or more teams are equal on points on completion of all the group
matches, the following criteria will be applied to determine the rankings:
a) superior goal difference from all group matches played;
b) higher number of goals scored;
c) higher number of goals scored away;
d) higher number of wins;
e) higher number of away wins;
f) higher number of coefficient points accumulated by the club in question,
as well as its association, over the previous five seasons (see paragraph
8.03).
Dat dus.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ook wel logisch dat het niet op onderling resultaat aankomt, omdat het niet om een uit- en thuiswedstrijd gaat.
Offtopic: Dance Track ID Contest #59 - Enjoyed The Silence?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nee dus.
Uefa zegt dit:
[..]
Ook wel logisch dat het niet op onderling resultaat aankomt, omdat het niet om een uit- en thuiswedstrijd gaat.
dank, maar ik had ergens op tv gehoord/gelezen/vernomen dat het wel op onderling ging eerst. maar niet dusquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nee dus.
Uefa zegt dit:
[..]
Geweldige foto's zeg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Eén woord, ohnee twee: helemaal top!
Toch te ziek dus? Damn, dan ben je nu wsl dubbel ziek na gisteravond.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alle helden uit Hamburg komen weer terug
Ik heb jullie gemist
Danke.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:26 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[ afbeelding ]
Wallpapertje, voor jullie
AFCA
AFC Ajax topic #1122: 0-1quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toch te ziek dus? Damn, dan ben je nu wsl dubbel ziek na gisteravond.
Naja, beterschap iig..
Als nummer drie moet je juist tegen de koploper van een poule.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:57 schreef pfaf het volgende:
Is het overigens niet gunstiger om derde te worden in plaats van tweede? De koplopers in de UEFA-cup poules acht ik in veel gevallen sterker dan de derde plaatsen in de CL...
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:26 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[ afbeelding ]
Wallpapertje, voor jullie
AFCA
Godver, ik ben echt nog niet wakker. Ik stop wel een dagje met posten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Als nummer drie moet je juist tegen de koploper van een poule.
Lekker hoorquote:Er zouden 6.000 Ajax fans in de stad zijn geweest.
Doe maar iets in Italiëquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef Doezelhaar het volgende:
Next stop? Marseille?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |