vissen. dat staat toch in de TTquote:
Heh?quote:
Ze zijn nog naamloosquote:
Fußballquote:
Oooooohw. dank voor de uitleg. ik snapte er al niks van.quote:
Toch nog 1 nederlandse ploeg die won. En nog eens volledig terecht ookquote:Op donderdag 27 november 2008 23:02 schreef MPG het volgende:
Vanwaar de vreugde?
Omdat het grote Hamburger SportVerein in eigen huis in z'n blote kont gezet is door een club die onlangs nog door FC Volendam uit de Beker geknikkerd isquote:
Eensch!!!!quote:Op donderdag 27 november 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het grote Hamburger SportVerein in eigen huis in z'n blote kont gezet is door een club die onlangs nog door FC Volendam uit de Beker geknikkerd is![]()
Niks mooier dan huilende duitsers
Whehe. Dat is wel weer mooi danquote:Op donderdag 27 november 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het grote Hamburger SportVerein in eigen huis in z'n blote kont gezet is door een club die onlangs nog door FC Volendam uit de Beker geknikkerd is![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan al helemaal nietquote:
PWNDquote:
Ik heb nog een hamburger gegeten vandaag!quote:Op donderdag 27 november 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zo dramatisch was het ook weer niet, maar okeequote:
kannibaaaalquote:Op donderdag 27 november 2008 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een hamburger gegeten vandaag!
Bleeeeeeeeedquote:
Geen wijn hierquote:Op donderdag 27 november 2008 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo met twee glaasjes wijn op lekker naar bed toe![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 november 2008 23:51 schreef DaMart het volgende:
Bedtijd, dus ik wens een ieder een goede nacht toe.
Visquote:
Het is al weekend!quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:30 schreef DaMart het volgende:
Een nieuwe dag is aangebroken, en al is hij grauw en lekker fris, ik wens iedereen een hele goede morgen.
Ja, die ga ik hier niet posten, dan weer een note/ban en dat soort gezeur.quote:
Oh ik zit gewoon op mijn werk. Met een positieve houdingquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoeveel parttime dagen heb jij wel niet?
notesquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die ga ik hier niet posten, dan weer een note/ban en dat soort gezeur.
Goh. Ik precies hetzelfdequote:Op vrijdag 28 november 2008 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ik zit gewoon op mijn werk. Met een positieve houding
Valt nog mee. En alleen MEN'ers boven me.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:32 schreef JortK het volgende:
En en Ph: [FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic
Het is ook niet leuk, alleen op mensen op de kast te krijgenquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt nog mee. En alleen MEN'ers boven me.
MEN
Ik wil niet eens weten wat er zou gebeuren als ik dat leuk zou vinden
Dat doe ik nooit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk, alleen op mensen op de kast te krijgen
Lekker laten gaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:42 schreef Pheno het volgende:
Ze willen mij breken geloof ik. Zoveel stupiditeit
Alle begrip.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
JortK![]()
![]()
Moest eerst ff koffie nemen, was erg nodig
Think so.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Dezelfde vissen als bij Muck in d'r ava op MSN?!
Ademen via je schouder is sowieso niet normaal.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:04 schreef JortK het volgende:
Ik heb me toch een partij last van me schouder, ik kan niet eens normaal ademhalen.
Ik vind het een mooi excuus om er vroeg mee te stoppen vandaagquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ademen via je schouder is sowieso niet normaal.
Ik ken voor de rest het gevoel, na weken begint mijn schouder (en nek) weer eens wat losser te worden
Dat zeker. Ik gok dat ik zelf rond 12:00 de auto instap en de rest thuis ga doen. Ik heb het wel gehad met die idiotenquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi excuus om er vroeg mee te stoppen vandaag
Goede reden om een massage te vragen aan je vriendin!quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:04 schreef JortK het volgende:
Ik heb me toch een partij last van me schouder, ik kan niet eens normaal ademhalen.
Zit je bij een klant ofzo?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik gok dat ik zelf rond 12:00 de auto instap en de rest thuis ga doen. Ik heb het wel gehad met die idioten
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede reden om een massage te vragen aan je vriendin!
Idd, vraag een massage aan de vriendin van Damartquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:13 schreef JortK het volgende:
Op vrijdag 28 november 2008 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede reden om een massage te vragen aan je vriendin!
HIj kan het beter aan zijn eigen vriendin vragen, dan krijgt hij er tenminste eenquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Idd, vraag een massage aan de vriendin van Damart
Nee, maar een andere unit moet een ear file deployen op unix met jboss. Dat duurt al drie weken. Zelfs mijn geduld is op. Nu staat het er eindelijk en is er getest. Nu begint het verhaaltje weer opnieuw voor productie. ARGH!quote:
Nog steeds bitchloos ja?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
HIj kan het beter aan zijn eigen vriendin vragen, dan krijgt hij er tenminste een.
conjo's zijn het!quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar een andere unit moet een ear file deployen op unix met jboss. Dat duurt al drie weken. Zelfs mijn geduld is op. Nu staat het er eindelijk en is er getest. Nu begint het verhaaltje weer opnieuw voor productie. ARGH!
huh? jij ging toch met dat ene fokgrietje zei je van de week tegen me?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
HIj kan het beter aan zijn eigen vriendin vragen, dan krijgt hij er tenminste een.
Welk FOK!-grietje?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
huh? jij ging toch met dat ene fokgrietje zei je van de week tegen me?
Je zou ze eerder in een bootje de zee op laten gaan. En dumpen.quote:
Voor de kust van somalie gaan ze ook met bootjes de zee opquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou ze eerder in een bootje de zee op laten gaan. En dumpen.
Nou, zelfs bij mij is het nog niet bekend, dus ik ben nieuwsgierig nuquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
oopswas hier dus nog niet bekend begrijp ik nu
moet ik het edit-ten?
hehehequote:Op vrijdag 28 november 2008 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, zelfs bij mij is het nog niet bekend, dus ik ben nieuwsgierig nu.
goeiemorgen trouwesquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heheheWeet ik ut, ik zit je te stangen
![]()
Zijn nog te weinig mensen wakker om te happen
Viessssssssssssss!quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou ze eerder in een bootje de zee op laten gaan. En dumpen.
Daarnet, in de toiletpotquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarnet, in de toiletpot
[/zeer matige crosspost]
Mogguh gierquote:
Eensch.quote:
Update naar 7.quote:
Werkt prima.quote:
er is hier bijna niemandquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:12 schreef Ladylike het volgende:
![]()
Oh dit gaat een lange dag worden
Ben nu al aant gapen
Gewoon netjes kopen!quote:
Das lekkerquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is hier bijna niemandLekker betaald uitbrakken
Blazenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:32 schreef Ladylike het volgende:
Blazen
Oeh werk
gaat mn tijd iig sneller
Only in Indonesia.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, de een zuigen, de ander sabbelen dan he.
Je hebt niet eens een eigen laptop?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:48 schreef Californium het volgende:
Mijn laptop is dood![]()
![]()
Dus werken op ene hele irritante Mac.... Dus geen fok voor mij vandaag hopelijk fixxen ze me laptop...anders helemaal geen internet van het weekend
Macquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:48 schreef Californium het volgende:
Mijn laptop is dood![]()
![]()
Dus werken op ene hele irritante Mac.... Dus geen fok voor mij vandaag hopelijk fixxen ze me laptop...anders helemaal geen internet van het weekend
Die kun je vast ergens gratis afhalen, want zonder laptop ben je vast een arm persoon.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een eigen laptop?
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Dezelfde vissen als bij Muck in d'r ava op MSN?!
DaMart met een FOK!grietje?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
huh? jij ging toch met dat ene fokgrietje zei je van de week tegen me?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Zie ook hier: [PRIJSVRAAG] De FOK!-visjes zoeken een naam!
[..]
DaMart met een FOK!grietje?
Wiewiewie?
Ik hap tenminste als dat verwacht wordtquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..].
Je moet nog even een beetje verder doorlezen dus.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hap tenminste als dat verwacht wordt.
Ach, het had gekund natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Lief hequote:
jaquote:
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:02 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 27 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
61. 071 Fha
66. 070 DaMart
75. 066 Californium
86. 057 Dr_Flash
98. 054 marcb1974
mijn DaSecretaresse heeft al geantwoord zag ikquote:
Batterij leeg?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:04 schreef Californium het volgende:
Ik heb niets met mijn laptop gedaanhij ging vanmorgen gewoon niet aan
en ben naar de computer service geweest hier en die konden niets doen.... nu ga ik mams even een mailtje sturen want die heeft allerlei papieren enzo voor de garantie...
Maar deze kut computer opent hotmail niet fatsoenlijkMisschien dat mac
is maar deze is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Goeie jongen is het hè?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn DaSecretaresse heeft al geantwoord zag ik
Maar je weet dus niet wat er mee aan de hand is?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:04 schreef Californium het volgende:
Ik heb niets met mijn laptop gedaanhij ging vanmorgen gewoon niet aan
en ben naar de computer service geweest hier en die konden niets doen.... nu ga ik mams even een mailtje sturen want die heeft allerlei papieren enzo voor de garantie...
is maar deze is
Ik heb gewerkt onder FOK!tijdquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn DaSecretaresse heeft al geantwoord zag ik
Zeker een MBO'erquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
Heb de batterij er verschijdene keren uitgehaald...Schoongeblazen.... ik heb het ook geprobeerd met netstroom OAje bent wel de 4e die dat vraagt btw...
En de computerservice mensen zeggen dat ze alleen software problemen kunnen maken.... en als het de batterij niet was wist hij het ook niet
Sorryquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
OAje bent wel de 4e die dat vraagt btw...
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ff batterij loshalen en ook niet aan de netstroom leggen. 10 minuten wachten en weer proberen
Maar ze zijn nog zo klein, en zo jongquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
Vanmiddag de bak nog even goed schoonmaken en dan moeten ze 2 daagjes voor zichzelf zorgen
Ik sta er niet inquote:
N00bsquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
Heb de batterij er verschijdene keren uitgehaald...Schoongeblazen.... ik heb het ook geprobeerd met netstroom OAje bent wel de 4e die dat vraagt btw...
En de computerservice mensen zeggen dat ze alleen software problemen kunnen maken.... en als het de batterij niet was wist hij het ook niet
faal.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
ik heb de batterij losgehaald en ik heb m van de netstroom gehaald.....
Worden ze groot en sterk vanquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ze zijn nog zo klein, en zo jong.
.
Je hoort het Cali, gewoon je laptop even bij MPG langsbrengen, en hij zorgt dat hij het weer doet!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:33 schreef MPG het volgende:
N00bs.
Zo moeilijk is het allemaal niet. Paar schroefjes los, checken op losse contactjes, schoonblazen, testen. Appeltje eitje.
Zet er dan ook een geupdate versie van safari op. En anders Firefox voor de mac.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:04 schreef Californium het volgende:
is maar deze is
Het klinkt als een los contactje bij de voeding. Als je in N. was was ik wel even langsgekomen om het te fixx0ren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:43 schreef Californium het volgende:
Oke...maar niemand hier heeft enig idee what de fuck er mis is met mijn laptop..?
Hij doet dus wel iets.... en dat is dat de lampjes aangaan en na 3 sec weer uitgaan...mijn idee was dat het de batterij was....maar dat is het dus niet....
iemand een andere sugestie?
Welke versiequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:47 schreef Californium het volgende:
er zit safari op.....maar ik mag er niet teveel mee kloten want het is wel een algemene computer he
![]()
Reparatie aan huis zou efficiënter zijn, denk ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:48 schreef Californium het volgende:
@ DaMArt.....
Heeft MPG een ophaalservice
je bent een echte vrouwquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:50 schreef Californium het volgende:
los contactje bij de voeding dus.... ook als hij aan netstroom zit?of alleen op de accu.....
weet ik toch veel welke versieals ik dat zou weten en computers zou begrijpen dan zou ik die van mij allang gefixt hebben
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Een voeding kan van batterij of muur stroom halen, dus ergens is het iig kut met peren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:50 schreef Californium het volgende:
los contactje bij de voeding dus.... ook als hij aan netstroom zit?of alleen op de accu.....
weet ik toch veel welke versieals ik dat zou weten en computers zou begrijpen dan zou ik die van mij allang gefixt hebben
![]()
Dan ist goedquote:
Best.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoort het Cali, gewoon je laptop even bij MPG langsbrengen, en hij zorgt dat hij het weer doet!
Neequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:48 schreef Californium het volgende:
@ DaMArt.....
Heeft MPG een ophaalservice
Op moederbord. Makkelijk te fixx0rren. Als je in Nl was, hadden Ph. of ik het wel ff gefixt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:50 schreef Californium het volgende:
![]()
Die reken ik helaas wel, tenzij binnen Nl.quote:
Owja. Adapters. Daar begin ik niet aan. Kost een tientje om te vervangen, is een geklooi tot en met om een kabelbreuk oid te traceren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een voeding kan van batterij of muur stroom halen, dus ergens is het iig kut met peren.
Als het iets anders was (bv windows) dan had je wel een melding gehad.
Oh, dat staat ergens in een menuutje "about" wss.
Hoor ik daar dat jij mijn nieuwe medewerker ophaalservice bentquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kans op een weekendje andere kant van de Noordzee.
Probeer eens van iemand anders met eenzelfde laptop een adapter te lenen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:05 schreef Californium het volgende:
kut hotmail....![]()
ga mam wel een smsje sturen....
Muck vindt het vast niet leuk als ze haar secretaresse kwijtraaktquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoor ik daar dat jij mijn nieuwe medewerker ophaalservice bent?
Hoe ziet die mac er uit? Echt een oudje of zo?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:02 schreef Californium het volgende:
versie 1.3.2 niet een betrekkelijk nieuwemaar ik ga dus niet met deze computer kloten
Zwart scherm met groene letters enzo?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe ziet die mac er uit? Echt een oudje of zo?
Jammer dan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck vindt het vast niet leuk als ze haar secretaresse kwijtraakt.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:34 schreef JortK het volgende:
wat moet je kunnen om software te schrijven?
Ik heb er net 1 geregeldquote:
Is het weer tijd voor danny's dagelijkse KPD-backup?quote:
quote:Homopinguïns op eierenjacht
HARBIN - Twee homopinguïns met een vaderwens proberen eieren te stelen van hun heteroseksuele soortgenoten. Het koppel smeedde een doordacht plan: op de plek van de eieren een steen neerleggen en zo hun slachtoffers voor de gek te houden...
De dieren zijn echter niet op hun achterhoofd gevallen en hielden de homo's in de gaten. Toen het homostel op heterdaad werd betrapt, werd het koppel verbannen uit de groep.
Daarop voelde het stelletje zich gediscrimineerd vanwege hun geaardheid. Om verdere escalatie in de Chinese dierentuin te voorkomen, besloten de verzorgers de dieren apart van de groep te laten leven.
Beide mannetjes hebben ondanks hun geaardheid een natuurlijke behoefte om vader te worden, aldus een verzorger van Polar Land.
"Een van de verantwoordelijkheden van een volwassen mannetje is op de eieren letten. Dat is voor dit koppel fysiek onmogelijk, maar het natuurlijke verlangen blijft bestaan." Bron
Het zal haast wel weer.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor danny's dagelijkse KPD-backup?
Ik ben anders verre van homo. Ik mag alleen geen tetten posten om het te bewijzenquote:
Heeft Cali's kut dan haperingen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Doet dat kutding het alweer Cali?
Omdat l33t een minuut eerder was...quote:
Dan moet ze 'm smeren.quote:
Al een andere adapter (met ZELFDE DC Voltage) geprobeerd?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:28 schreef Californium het volgende:
zo lunch op
Tis een behoorlijk nieuwe mac btw..... Enorm scherm en ziet er verder modern uit enzo
en laptop doet nog steeds net zo veel als eerst
Het project heet "Ballon"?quote:
Accu leeggetrokken misschien?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:34 schreef Californium het volgende:
wat heb ik eraan om een andere adaptor te gebruiken???als daar iets mis mee was dan had hij op accu moeten werken
![]()
en vise versa
of ben ik nu zo dom
Schop hem dan maar in de kliko. Als de knoppenboys hem nu niet kunnen maken, kunnen ze het maandag ook niet natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:28 schreef Californium het volgende:
zo lunch op
Tis een behoorlijk nieuwe mac btw..... Enorm scherm en ziet er verder modern uit enzo
en laptop doet nog steeds net zo veel als eerst
Ik heb wel een idee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:37 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Laten we het er maar niet meer overhebben
Je weet er dus wel iets vanquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:39 schreef Californium het volgende:
ik heb de computer gister op de oplader gehad en hij moet helemaal vol zitten.... En jah ik merk het als die dan kapot zou zijnwant dan wordt de helderheid minder en hij geeft een signaal...dat heeft hij gisteravond niet gedaan....
Ik ga ook om 15:00quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga huiswaerts denk ik. Al later dan voorzien door die prutz0rs.
Pssssst.....quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:41 schreef JortK het volgende:
En er zit hier een vent tegenover me echt keihard in zichzelf te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pssssst.....Net reageerde ik om een vraag die hij zichzelf steldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Net reageerde ik om een vraag die hij zichzelf stelde
Dat zal er maar aan liggen wat je zegtquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik praat ook in mezelf
maar zolang ik de naam van een collega niet noem, reageert er niemand
Ja dat is wrs ook weer waarquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal er maar aan liggen wat je zegt
Vooral leuk bij een natte droom, midden in de nacht "oh Herman, oh, ja, jaaaaaa"quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik praat ook in mezelf
maar zolang ik de naam van een collega niet noem, reageert er niemand
en wanneer, dusquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal er maar aan liggen wat je zegt
Nja tijdens het slapen heb ik er blijkbaar geen last vanquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral leuk bij een natte droom, midden in de nacht "oh Herman, oh, ja, jaaaaaa"
vriend: "Herman? Wie is dat nou weer?"
Dan kun je hem uithoren dusquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja tijdens het slapen heb ik er blijkbaar geen last van
mn vriend wel.. hele gesprekken kan ik meeluisteren soms
Bellen aan het stuurquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:05 schreef Pheno het volgende:
Zo, thuis. En nog 2x werktechnisch gebeld in de auto. Ik zo van mijn weekend wat doe je....
Voor zover ik weet dragen koeien bellen om hun nek en niet pinguins, dus aan het stuur klinkt wel logisch danquote:
Nee, met bluetooth verbinding in de auto. Ik heb geen carkit meer nodigquote:
Kassa voor oom agentquote:
Owja. Go-go-gadget-Prius!quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, met bluetooth verbinding in de auto. Ik heb geen carkit meer nodig
Ik heb mijn telefoon in mijn laptoptas, dus knappe oom agent die mij met die telefoon in de hand ziet.quote:
Die hond vond ik altijd toffer.quote:
Dat was ie stiekem ookquote:
Netjesquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:34 schreef BrandX het volgende:
![]()
heerlijk, de afgelopen dagen hard gewerkt, maar vandaag een chill dagje in de afronding van een project, en kon vanmiddag gewoon heerlijk weg
quote:
Je zou niet willen dat het na drie paalbeurten afgeschreven was natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:51 schreef Klonk het volgende:
breek me de bek niet open, echte leven is vooral duur, nooit geweten dat een goed bed zo duur is
ja, het ligt wel zalig hopelijk, levering voor kerstquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:54 schreef BrandX het volgende:
Een nieuw bed gekocht? En ja die krengen zijn duuuuuur! En dan nog een matras die, als je een fatsoenlijke wil, aardig in de munten loopt.
ik heb het echt giga-druk met school en FOK! en volgende week komt daar nog een cursus voor mijn werk bovenop ook.quote:
je krijgt de groeten!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:09 schreef Californium het volgende:
![]()
![]()
![]()
mijn laptop is nog steeds dood, maar mijn project gaat de goede kant op![]()
oh ja, + het gedoe met mijn moeder, dat vreet toch aan jequote:Op vrijdag 28 november 2008 18:10 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het echt giga-druk met school en FOK! en volgende week komt daar nog een cursus voor mijn werk bovenop ook.
FOK! maar even op een iets lager pitje dan
quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:10 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het echt giga-druk met school en FOK! en volgende week komt daar nog een cursus voor mijn werk bovenop ook.
FOK! maar even op een iets lager pitje dan
quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:11 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja, + het gedoe met mijn moeder, dat vreet toch aan je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |