Je zou ze eerder in een bootje de zee op laten gaan. En dumpen.quote:
Voor de kust van somalie gaan ze ook met bootjes de zee opquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou ze eerder in een bootje de zee op laten gaan. En dumpen.
Nou, zelfs bij mij is het nog niet bekend, dus ik ben nieuwsgierig nuquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
oopswas hier dus nog niet bekend begrijp ik nu
moet ik het edit-ten?
hehehequote:Op vrijdag 28 november 2008 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, zelfs bij mij is het nog niet bekend, dus ik ben nieuwsgierig nu.
goeiemorgen trouwesquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heheheWeet ik ut, ik zit je te stangen
![]()
Zijn nog te weinig mensen wakker om te happen
Viessssssssssssss!quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou ze eerder in een bootje de zee op laten gaan. En dumpen.
Daarnet, in de toiletpotquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarnet, in de toiletpot
[/zeer matige crosspost]
Mogguh gierquote:
Eensch.quote:
Update naar 7.quote:
Werkt prima.quote:
er is hier bijna niemandquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:12 schreef Ladylike het volgende:
![]()
Oh dit gaat een lange dag worden
Ben nu al aant gapen
Gewoon netjes kopen!quote:
Das lekkerquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is hier bijna niemandLekker betaald uitbrakken
Blazenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:32 schreef Ladylike het volgende:
Blazen
Oeh werk
gaat mn tijd iig sneller
Only in Indonesia.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, de een zuigen, de ander sabbelen dan he.
Je hebt niet eens een eigen laptop?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:48 schreef Californium het volgende:
Mijn laptop is dood![]()
![]()
Dus werken op ene hele irritante Mac.... Dus geen fok voor mij vandaag hopelijk fixxen ze me laptop...anders helemaal geen internet van het weekend
Macquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:48 schreef Californium het volgende:
Mijn laptop is dood![]()
![]()
Dus werken op ene hele irritante Mac.... Dus geen fok voor mij vandaag hopelijk fixxen ze me laptop...anders helemaal geen internet van het weekend
Die kun je vast ergens gratis afhalen, want zonder laptop ben je vast een arm persoon.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een eigen laptop?
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Dezelfde vissen als bij Muck in d'r ava op MSN?!
DaMart met een FOK!grietje?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
huh? jij ging toch met dat ene fokgrietje zei je van de week tegen me?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Zie ook hier: [PRIJSVRAAG] De FOK!-visjes zoeken een naam!
[..]
DaMart met een FOK!grietje?
Wiewiewie?
Ik hap tenminste als dat verwacht wordtquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..].
Je moet nog even een beetje verder doorlezen dus.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hap tenminste als dat verwacht wordt.
Ach, het had gekund natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Lief hequote:
jaquote:
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:02 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 27 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
61. 071 Fha
66. 070 DaMart
75. 066 Californium
86. 057 Dr_Flash
98. 054 marcb1974
mijn DaSecretaresse heeft al geantwoord zag ikquote:
Batterij leeg?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:04 schreef Californium het volgende:
Ik heb niets met mijn laptop gedaanhij ging vanmorgen gewoon niet aan
en ben naar de computer service geweest hier en die konden niets doen.... nu ga ik mams even een mailtje sturen want die heeft allerlei papieren enzo voor de garantie...
Maar deze kut computer opent hotmail niet fatsoenlijkMisschien dat mac
is maar deze is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Goeie jongen is het hè?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn DaSecretaresse heeft al geantwoord zag ik
Maar je weet dus niet wat er mee aan de hand is?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:04 schreef Californium het volgende:
Ik heb niets met mijn laptop gedaanhij ging vanmorgen gewoon niet aan
en ben naar de computer service geweest hier en die konden niets doen.... nu ga ik mams even een mailtje sturen want die heeft allerlei papieren enzo voor de garantie...
is maar deze is
Ik heb gewerkt onder FOK!tijdquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn DaSecretaresse heeft al geantwoord zag ik
Zeker een MBO'erquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
Heb de batterij er verschijdene keren uitgehaald...Schoongeblazen.... ik heb het ook geprobeerd met netstroom OAje bent wel de 4e die dat vraagt btw...
En de computerservice mensen zeggen dat ze alleen software problemen kunnen maken.... en als het de batterij niet was wist hij het ook niet
Sorryquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
OAje bent wel de 4e die dat vraagt btw...
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ff batterij loshalen en ook niet aan de netstroom leggen. 10 minuten wachten en weer proberen
Maar ze zijn nog zo klein, en zo jongquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
Vanmiddag de bak nog even goed schoonmaken en dan moeten ze 2 daagjes voor zichzelf zorgen
Ik sta er niet inquote:
N00bsquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
Heb de batterij er verschijdene keren uitgehaald...Schoongeblazen.... ik heb het ook geprobeerd met netstroom OAje bent wel de 4e die dat vraagt btw...
En de computerservice mensen zeggen dat ze alleen software problemen kunnen maken.... en als het de batterij niet was wist hij het ook niet
faal.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
ik heb de batterij losgehaald en ik heb m van de netstroom gehaald.....
Worden ze groot en sterk vanquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ze zijn nog zo klein, en zo jong.
.
Je hoort het Cali, gewoon je laptop even bij MPG langsbrengen, en hij zorgt dat hij het weer doet!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:33 schreef MPG het volgende:
N00bs.
Zo moeilijk is het allemaal niet. Paar schroefjes los, checken op losse contactjes, schoonblazen, testen. Appeltje eitje.
Zet er dan ook een geupdate versie van safari op. En anders Firefox voor de mac.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:04 schreef Californium het volgende:
is maar deze is
Het klinkt als een los contactje bij de voeding. Als je in N. was was ik wel even langsgekomen om het te fixx0ren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:43 schreef Californium het volgende:
Oke...maar niemand hier heeft enig idee what de fuck er mis is met mijn laptop..?
Hij doet dus wel iets.... en dat is dat de lampjes aangaan en na 3 sec weer uitgaan...mijn idee was dat het de batterij was....maar dat is het dus niet....
iemand een andere sugestie?
Welke versiequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:47 schreef Californium het volgende:
er zit safari op.....maar ik mag er niet teveel mee kloten want het is wel een algemene computer he
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |