vissen. dat staat toch in de TTquote:
Heh?quote:
Ze zijn nog naamloosquote:
Fußballquote:
Oooooohw. dank voor de uitleg. ik snapte er al niks van.quote:
Toch nog 1 nederlandse ploeg die won. En nog eens volledig terecht ookquote:Op donderdag 27 november 2008 23:02 schreef MPG het volgende:
Vanwaar de vreugde?
Omdat het grote Hamburger SportVerein in eigen huis in z'n blote kont gezet is door een club die onlangs nog door FC Volendam uit de Beker geknikkerd isquote:
Eensch!!!!quote:Op donderdag 27 november 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het grote Hamburger SportVerein in eigen huis in z'n blote kont gezet is door een club die onlangs nog door FC Volendam uit de Beker geknikkerd is![]()
Niks mooier dan huilende duitsers
Whehe. Dat is wel weer mooi danquote:Op donderdag 27 november 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het grote Hamburger SportVerein in eigen huis in z'n blote kont gezet is door een club die onlangs nog door FC Volendam uit de Beker geknikkerd is![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan al helemaal nietquote:
PWNDquote:
Ik heb nog een hamburger gegeten vandaag!quote:Op donderdag 27 november 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zo dramatisch was het ook weer niet, maar okeequote:
kannibaaaalquote:Op donderdag 27 november 2008 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een hamburger gegeten vandaag!
Bleeeeeeeeedquote:
Geen wijn hierquote:Op donderdag 27 november 2008 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo met twee glaasjes wijn op lekker naar bed toe![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 november 2008 23:51 schreef DaMart het volgende:
Bedtijd, dus ik wens een ieder een goede nacht toe.
Visquote:
Het is al weekend!quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:30 schreef DaMart het volgende:
Een nieuwe dag is aangebroken, en al is hij grauw en lekker fris, ik wens iedereen een hele goede morgen.
Ja, die ga ik hier niet posten, dan weer een note/ban en dat soort gezeur.quote:
Oh ik zit gewoon op mijn werk. Met een positieve houdingquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoeveel parttime dagen heb jij wel niet?
notesquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die ga ik hier niet posten, dan weer een note/ban en dat soort gezeur.
Goh. Ik precies hetzelfdequote:Op vrijdag 28 november 2008 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ik zit gewoon op mijn werk. Met een positieve houding
Valt nog mee. En alleen MEN'ers boven me.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:32 schreef JortK het volgende:
En en Ph: [FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic
Het is ook niet leuk, alleen op mensen op de kast te krijgenquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt nog mee. En alleen MEN'ers boven me.
MEN
Ik wil niet eens weten wat er zou gebeuren als ik dat leuk zou vinden
Dat doe ik nooit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk, alleen op mensen op de kast te krijgen
Lekker laten gaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:42 schreef Pheno het volgende:
Ze willen mij breken geloof ik. Zoveel stupiditeit
Alle begrip.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
JortK![]()
![]()
Moest eerst ff koffie nemen, was erg nodig
Think so.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Dezelfde vissen als bij Muck in d'r ava op MSN?!
Ademen via je schouder is sowieso niet normaal.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:04 schreef JortK het volgende:
Ik heb me toch een partij last van me schouder, ik kan niet eens normaal ademhalen.
Ik vind het een mooi excuus om er vroeg mee te stoppen vandaagquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ademen via je schouder is sowieso niet normaal.
Ik ken voor de rest het gevoel, na weken begint mijn schouder (en nek) weer eens wat losser te worden
Dat zeker. Ik gok dat ik zelf rond 12:00 de auto instap en de rest thuis ga doen. Ik heb het wel gehad met die idiotenquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi excuus om er vroeg mee te stoppen vandaag
Goede reden om een massage te vragen aan je vriendin!quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:04 schreef JortK het volgende:
Ik heb me toch een partij last van me schouder, ik kan niet eens normaal ademhalen.
Zit je bij een klant ofzo?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik gok dat ik zelf rond 12:00 de auto instap en de rest thuis ga doen. Ik heb het wel gehad met die idioten
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede reden om een massage te vragen aan je vriendin!
Idd, vraag een massage aan de vriendin van Damartquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:13 schreef JortK het volgende:
Op vrijdag 28 november 2008 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede reden om een massage te vragen aan je vriendin!
HIj kan het beter aan zijn eigen vriendin vragen, dan krijgt hij er tenminste eenquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Idd, vraag een massage aan de vriendin van Damart
Nee, maar een andere unit moet een ear file deployen op unix met jboss. Dat duurt al drie weken. Zelfs mijn geduld is op. Nu staat het er eindelijk en is er getest. Nu begint het verhaaltje weer opnieuw voor productie. ARGH!quote:
Nog steeds bitchloos ja?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
HIj kan het beter aan zijn eigen vriendin vragen, dan krijgt hij er tenminste een.
conjo's zijn het!quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar een andere unit moet een ear file deployen op unix met jboss. Dat duurt al drie weken. Zelfs mijn geduld is op. Nu staat het er eindelijk en is er getest. Nu begint het verhaaltje weer opnieuw voor productie. ARGH!
huh? jij ging toch met dat ene fokgrietje zei je van de week tegen me?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
HIj kan het beter aan zijn eigen vriendin vragen, dan krijgt hij er tenminste een.
Welk FOK!-grietje?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
huh? jij ging toch met dat ene fokgrietje zei je van de week tegen me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |