je bent een echte vrouwquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:50 schreef Californium het volgende:
los contactje bij de voeding dus.... ook als hij aan netstroom zit?of alleen op de accu.....
weet ik toch veel welke versieals ik dat zou weten en computers zou begrijpen dan zou ik die van mij allang gefixt hebben
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Een voeding kan van batterij of muur stroom halen, dus ergens is het iig kut met peren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:50 schreef Californium het volgende:
los contactje bij de voeding dus.... ook als hij aan netstroom zit?of alleen op de accu.....
weet ik toch veel welke versieals ik dat zou weten en computers zou begrijpen dan zou ik die van mij allang gefixt hebben
![]()
Dan ist goedquote:
Best.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoort het Cali, gewoon je laptop even bij MPG langsbrengen, en hij zorgt dat hij het weer doet!
Neequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:48 schreef Californium het volgende:
@ DaMArt.....
Heeft MPG een ophaalservice
Op moederbord. Makkelijk te fixx0rren. Als je in Nl was, hadden Ph. of ik het wel ff gefixt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:50 schreef Californium het volgende:
![]()
Die reken ik helaas wel, tenzij binnen Nl.quote:
Owja. Adapters. Daar begin ik niet aan. Kost een tientje om te vervangen, is een geklooi tot en met om een kabelbreuk oid te traceren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een voeding kan van batterij of muur stroom halen, dus ergens is het iig kut met peren.
Als het iets anders was (bv windows) dan had je wel een melding gehad.
Oh, dat staat ergens in een menuutje "about" wss.
Hoor ik daar dat jij mijn nieuwe medewerker ophaalservice bentquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kans op een weekendje andere kant van de Noordzee.
Probeer eens van iemand anders met eenzelfde laptop een adapter te lenen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:05 schreef Californium het volgende:
kut hotmail....![]()
ga mam wel een smsje sturen....
Muck vindt het vast niet leuk als ze haar secretaresse kwijtraaktquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoor ik daar dat jij mijn nieuwe medewerker ophaalservice bent?
Hoe ziet die mac er uit? Echt een oudje of zo?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:02 schreef Californium het volgende:
versie 1.3.2 niet een betrekkelijk nieuwemaar ik ga dus niet met deze computer kloten
Zwart scherm met groene letters enzo?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe ziet die mac er uit? Echt een oudje of zo?
Jammer dan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck vindt het vast niet leuk als ze haar secretaresse kwijtraakt.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:34 schreef JortK het volgende:
wat moet je kunnen om software te schrijven?
Ik heb er net 1 geregeldquote:
Is het weer tijd voor danny's dagelijkse KPD-backup?quote:
quote:Homopinguīns op eierenjacht
HARBIN - Twee homopinguīns met een vaderwens proberen eieren te stelen van hun heteroseksuele soortgenoten. Het koppel smeedde een doordacht plan: op de plek van de eieren een steen neerleggen en zo hun slachtoffers voor de gek te houden...
De dieren zijn echter niet op hun achterhoofd gevallen en hielden de homo's in de gaten. Toen het homostel op heterdaad werd betrapt, werd het koppel verbannen uit de groep.
Daarop voelde het stelletje zich gediscrimineerd vanwege hun geaardheid. Om verdere escalatie in de Chinese dierentuin te voorkomen, besloten de verzorgers de dieren apart van de groep te laten leven.
Beide mannetjes hebben ondanks hun geaardheid een natuurlijke behoefte om vader te worden, aldus een verzorger van Polar Land.
"Een van de verantwoordelijkheden van een volwassen mannetje is op de eieren letten. Dat is voor dit koppel fysiek onmogelijk, maar het natuurlijke verlangen blijft bestaan." Bron
Het zal haast wel weer.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor danny's dagelijkse KPD-backup?
Ik ben anders verre van homo. Ik mag alleen geen tetten posten om het te bewijzenquote:
Heeft Cali's kut dan haperingen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Doet dat kutding het alweer Cali?
Omdat l33t een minuut eerder was...quote:
Dan moet ze 'm smeren.quote:
Al een andere adapter (met ZELFDE DC Voltage) geprobeerd?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:28 schreef Californium het volgende:
zo lunch op
Tis een behoorlijk nieuwe mac btw..... Enorm scherm en ziet er verder modern uit enzo
en laptop doet nog steeds net zo veel als eerst
Het project heet "Ballon"?quote:
Accu leeggetrokken misschien?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:34 schreef Californium het volgende:
wat heb ik eraan om een andere adaptor te gebruiken???als daar iets mis mee was dan had hij op accu moeten werken
![]()
en vise versa
of ben ik nu zo dom
Schop hem dan maar in de kliko. Als de knoppenboys hem nu niet kunnen maken, kunnen ze het maandag ook niet natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:28 schreef Californium het volgende:
zo lunch op
Tis een behoorlijk nieuwe mac btw..... Enorm scherm en ziet er verder modern uit enzo
en laptop doet nog steeds net zo veel als eerst
Ik heb wel een idee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:37 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Laten we het er maar niet meer overhebben
Je weet er dus wel iets vanquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:39 schreef Californium het volgende:
ik heb de computer gister op de oplader gehad en hij moet helemaal vol zitten.... En jah ik merk het als die dan kapot zou zijnwant dan wordt de helderheid minder en hij geeft een signaal...dat heeft hij gisteravond niet gedaan....
Ik ga ook om 15:00quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga huiswaerts denk ik. Al later dan voorzien door die prutz0rs.
Pssssst.....quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:41 schreef JortK het volgende:
En er zit hier een vent tegenover me echt keihard in zichzelf te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pssssst.....Net reageerde ik om een vraag die hij zichzelf steldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |