Op vrijdag 28 november 2008 09:05 schreef tinoz het volgende:Dit concept is geschreven door Tinoz en is volgens zijn psycholoog bij de GGZ niet realiseerbaar . Als je dit concept graag geraliseerd ziet worden ben je welkom je zelf hier voor in te zetten , maar bijvoorbaad zeg ik je dat dit een gevecht wordt tegen de bier kaai, een toren van babel, een actie van een Don Quichot het is als water naar de zee brengen .
Daarbij komt nog eens waarschijnlijk het probleem nog bij dat het zeer duur zal worden en dat jouw mening omtrend de realisatie niet meer zal betekenen dan een druppel op een gloeiende plaat.
Het heeft dus geen zin dit te lezen, je wordt wellicht alleen maar depressief als je ziet welke mogelijkheden er te wachten staan voor een volgende generatie als het mee zit . Deze kan je dus niet verwachten en je zal enkel leren wat er nu allemaal in je leven ontbreekt.
Zelf verwacht ik dat dit concept mij overleefd en dat er misschien ook enkele onderwerpen uit gebruikt zullen worden doordat er meerdere mensen op dezelfde frequentie zullen denken.
Zelf ben ik niet eens bang dat iemand iets uit mijn concept steelt omdat alles zo futuristies is dat ik verwacht dat er geen eens één skeptisch persoon een nuttige uitlating over zal willen doen
De bovenliggende tekst is een conclusie van ongeveer vier jaar ervaring.
Wetten regelementen rechten en plichten zijn niet in dit concept ingecalculeerd. Dit concept kan voor meerdere doeleinden gebruikt worden en het is nooit de bedoeling geweest mensen op criminele ideeën te brengen die uit dit concept kunnen voorvloeien maar deze mogelijkheden zijn door mij persoonlijk afgewogen tegen de positieve punten.
Dit heeft geleid tot de conclusie dat een onuitsluitbare fatale afloop van het geheel niet tot fantasie behoord maar door hogere hand moet worden gecorigeerd alvorens ik dit concept op een makkelijk vindbare plaats plaats. Er is dus sprake van enige onverschilligheid maar enkel de tijd zal uit moeten wijzen hoe de wereld zich vormt met concepten en ideeën zoals dit concept te bieden heeft.