hoe verrassendquote:Op donderdag 27 november 2008 09:48 schreef DaMart het volgende:
Piles heeft zijn statssite een update gegeven... leuk die grafieken. En typisch datde meest gebruikte smiley is in de KSC
.
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=3
Ik vond de balans in het elftal maar matig. Heel veel aanvallende middenvelders, en eigenlijk net niet genoeg verdedigers. Ik begon ook met amper geld voor echte versterkingen, die heb ik pas in de winterstop kunnen halen.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:52 schreef marcb1974 het volgende:
@DaMart,
raar toch, op zich heb je goede spelers bij Schalke, die zou je draaiend moeten krijgen
quote:
Ah, gelukkig maar!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]neee.. zoo erg is het nu ook weer niet.. ik had helemaal geen zin om te fokken en zo.. dus heb ik het rustig aan gedaan...
Dat is wel puzzelen dan jaquote:Op donderdag 27 november 2008 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond de balans in het elftal maar matig. Heel veel aanvallende middenvelders, en eigenlijk net niet genoeg verdedigers. Ik begon ook met amper geld voor echte versterkingen, die heb ik pas in de winterstop kunnen halen.
Je was echt ziek dusquote:Op donderdag 27 november 2008 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]neee.. zoo erg is het nu ook weer niet.. ik had helemaal geen zin om te fokken en zo.. dus heb ik het rustig aan gedaan...
Ja, ik heb zelfs de tactiek aangepast aan de selectie, al wijkt het niet heel veel af van wat ik wilde doen. Maar bij een volgende club ga ik me toch echt wat meer verdiepen in de tactiek, want ik denk dat daarmee zeker nog punten te winnen zijnquote:Op donderdag 27 november 2008 10:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel puzzelen dan jaDat maakt het ook weer leuk
En dan samen met Damart FM zeker? of Colonization?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, dat kan over tijd vast nog wel een keer
Klopt toch wel met de werkelijkheid. Rutten heeft al een ultimatumquote:Op donderdag 27 november 2008 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
FM? Ik denk dat ik na vanavond ook wel eens een andere club zou kunnen moeten gaan zoeken... gaat niet best.
jah, dat lijkt me ook niet alles.. hoewel.. als de gemiddelde zuster een jaar of 20-25 is en in zo'n wit pakkie rondloopt, is dat toch ook wel lekker.quote:
Volgens mij neem jij een heel groot deel van alle zwaaismilies voor je rekening...quote:
Maar ja, wat natuurlijk echt belangrijk is om te weten: staat de gezondheidzorg op een acceptabel niveau?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, dat lijkt me ook niet alles.. hoewel.. als de gemiddelde zuster een jaar of 20-25 is en in zo'n wit pakkie rondloopt, is dat toch ook wel lekker.
Mijn eerste spel was met Feyenoord en dat klopte ook wel emt de werkelijkheid. Voor de winterstop ging het goed, draaiden we bovenin mee. Na de winterstop zakte het in en werdend e resultaten minder. En daarbij kwam er iedere week wel minimaal één geblesseerde bijquote:Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt toch wel met de werkelijkheid. Rutten heeft al een ultimatum![]()
In Fifa09 op de 360 klopt de werkelijkheid ook, Roda staat voorlaatste![]()
Ik moet FM09 nog op de pc installeren
Hier wel hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 10:14 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ja, wat natuurlijk echt belangrijk is om te weten: staat de gezondheidzorg op een acceptabel niveau?
Tegelijk allemaal ?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En dan samen met Damart FM zeker? of Colonization?
voor een longontsteking wel, al moet je zelf aangeven dat je een foto wil maken en zo, want ze geven hier liever pilletjes en zalfjes dan dat er onderzoek gedaan wordt. Dit komt omdat de meeste dit niet kunnen betalen namelijk, dus dan maar geen foto'squote:Op donderdag 27 november 2008 10:14 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ja, wat natuurlijk echt belangrijk is om te weten: staat de gezondheidzorg op een acceptabel niveau?
In Colonization gewoon een voetbalstadion bouwen en dan zelf met FM de leiding nemen over het elftal!quote:
bijna alles is goed.. en wat nu nog niet goed is komt wel weer goed.. hopelijk een beetje snel ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:16 schreef BrandX het volgende:
[..]blij te lezen dat wel alles goed met je is
Volgens mij is dat in veel van zulke landen (India en Pakistan bijvoorbeeld) wel het geval. De medische voorzieningen zijn aanwezig en ook best goed, maar niemand kan het betalen...quote:Op donderdag 27 november 2008 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor een longontsteking wel, al moet je zelf aangeven dat je een foto wil maken en zo, want ze geven hier liever pilletjes en zalfjes dan dat er onderzoek gedaan wordt. Dit komt omdat de meeste dit niet kunnen betalen namelijk, dus dan maar geen foto's
Ik kan die 7.50 euro voor een longfoto (binnen 10 minuten resultaat) echter wel ophoesten (whehe.. ik zei hoesten)... dus vooruit dan maar...
ik ontken allesquote:Op donderdag 27 november 2008 10:13 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij neem jij een heel groot deel van alle zwaaismilies voor je rekening...![]()
Hoi Fruts!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerst teruglezen, dan pas oordelenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Negeer je me nou of heb ik eenpost van je gemist vanochtend
Dat moet lukkenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Colonization gewoon een voetbalstadion bouwen en dan zelf met FM de leiding nemen over het elftal!
Ik zou Transport Tycoon nemenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet lukken
En meteen simcity erin om het vervoer etc te regelen
Transport Tycoon rulezquote:
eens!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:51 schreef Jo0Lz het volgende:
Bleh. Meer koffie.
Hoihoi!quote:
Serieus? Ik houd niet zo van dat soort spellen, met treinen/transport leek me al helemaal saai. wel ooit rollercoaster tycoon gehad, die was best leuk. Voor 60 minuten ofzoquote:
Hoezo nemen? Die hoort er perse bij, is een leuk spelquote:
Tja ik heb logistiek gestudeerd, dus het is nu wel een beetje mn job om dingen te managen... Maar ik manage geen treintjes meer... maar booreilandenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hoihoi!
[..]
Serieus? Ik houd niet zo van dat soort spellen, met treinen/transport leek me al helemaal saai. wel ooit rollercoaster tycoon gehad, die was best leuk. Voor 60 minuten ofzo.
Nemen in de zin van gebruiken.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo nemen? Die hoort er perse bij, is een leuk spel
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:48 schreef DaMart het volgende:
Piles heeft zijn statssite een update gegeven... leuk die grafieken. En typisch datde meest gebruikte smiley is in de KSC
.
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=3
Okequote:
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op donderdag 27 november 2008 10:55 schreef DaMart het volgende:
Jo0lz, ligt het aan mij of heb je je avatar heel subtiel aangepast?
Scherp! (+1) Inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:55 schreef DaMart het volgende:
Jo0lz, ligt het aan mij of heb je je avatar heel subtiel aangepast?
Ah, dan is het misschien wat leuker, omdat je interesse daar ligt...quote:Op donderdag 27 november 2008 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja ik heb logistiek gestudeerd, dus het is nu wel een beetje mn job om dingen te managen... Maar ik manage geen treintjes meer... maar booreilanden
Hij likt nu alle vier de kanten op, en de achtergrond is blauwig, ipv groen. Nu nog sneeuw erbij, en dan is't weer klaar voor de winterquote:
Nee daar kan je dan beter Call of Duty voor gebruiken...quote:Op donderdag 27 november 2008 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke
Moet er ook nog iets van command&conquer in zodat we een slechte trainer kunnen laten neerschieten?
Idd... ieder zijn ding toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah, dan is het misschien wat leuker, omdat je interesse daar ligt....
Quakequote:Op donderdag 27 november 2008 11:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee daar kan je dan beter Call of Duty voor gebruiken...
En dan jat je natuurlijk een vette auto in GTA...
Wat is meer jou ding dan?quote:
<3 FPS.quote:
Qua games? First person shooters, MMO's, en dan houdt het eigenlijk wel op. Ik game niet zo veel...quote:
voor de afwisseling lust ik wel een warme choco... die zit hier niet in de automaat...quote:
Hmm lekker...quote:
Kijk een echt choco zonder kinderarbeid... hmmquote:
Oh. Was 'die niet voor mij? Dan haal ik wel een uit de automaat. Hoogstwaarschijnlijk wel door kinderarbeid tot stand gekomen.quote:
ieuwwwwquote:Op donderdag 27 november 2008 12:00 schreef DaMart het volgende:
Hm, ik vergat even dat ik een theezakje in mijn kopje had gehangen... tien minuten gelden.
dus nu heb je koffie??quote:Op donderdag 27 november 2008 12:00 schreef DaMart het volgende:
Hm, ik vergat even dat ik een theezakje in mijn kopje had gehangen... tien minuten gelden.
hoiquote:
quote:
Aha..... Welkomquote:Op donderdag 27 november 2008 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet of je me kent, maar ik denk het niet, heb me gister pas aangemeld hier...
Werk: Niets betaald at the moment......... maar stage mag je wel werk noemen toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:08 schreef MaleDuck het volgende:
Dank u, nou vooruit:
Werk: Project Planner in Olie en Gas industrie
Studie: HBO Logistiek (afgerond 2007)
Koffie: Zwart, zonder vervuiling...
En jij?
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
En is het een beetje weer in schotland?
mijn idee was om alles af te maken...zsm... en dan lekker vroeg naar huis te gaanquote:Op donderdag 27 november 2008 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt nog de hele middag om te zoeken!
Goed plan. Als jij mijn werk afmaakt, ga ik nu naar huisquote:Op donderdag 27 november 2008 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn idee was om alles af te maken...zsm... en dan lekker vroeg naar huis te gaan
Nou vooruit danquote:Op donderdag 27 november 2008 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
lunchtijd voorbij... dus moet eigenlijk weer aan het werk...
Nou dank je voor het zetje..quote:
kijk dat is nog eens luxe, ik wou dat ik die luxe had...quote:Op donderdag 27 november 2008 13:23 schreef Ladylike het volgende:
geen werk..
wat een straf..nou moet ik wel fokken
Dat is je eigen schuldquote:Op donderdag 27 november 2008 13:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kijk dat is nog eens luxe, ik wou dat ik die luxe had...
maar hoe langer ik hier zit, hoe meer ik achter ga lopen...
Lekker tochquote:Op donderdag 27 november 2008 13:23 schreef Ladylike het volgende:
geen werk..
wat een straf..nou moet ik wel fokken
Kijk dat is nog eens discipline...quote:Op donderdag 27 november 2008 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld
Als ik genoeg te doen heb opt werk, zit ik niet op fok
Ik zie je altijdquote:Op donderdag 27 november 2008 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld
Als ik genoeg te doen heb opt werk, zit ik niet op fok
Nee, dat doet Fles.quote:
DAT geeft aan hoeveel ik te doen hebquote:
Jij niet?quote:
Goh, ik heb ook een productief half uurtje gehad!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DAT geeft aan hoeveel ik te doen heb
Hey, toch weer 3 kwartier iets gedaan
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
LL
* Dr_Flash is ff druk met werk
Ik dacht al dat ik ontslagen werdquote:Op donderdag 27 november 2008 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL gaat baas van Dr_Flash bellen en vrij regelen
Nee. We matchen niet. Het is die koffie he.quote:
Whehehequote:Op donderdag 27 november 2008 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik ontslagen werdWord hier zomaar weggestuurd
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. We matchen niet. Het is die koffie he.
Zeg, wordt er nog een beetje over mij gedroomd eigenlijk ?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:40 schreef Ladylike het volgende:
Gedagdroomd sowiesoquote:Op donderdag 27 november 2008 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg, wordt er nog een beetje over mij gedroomd eigenlijk ?
Dat is omdat je helemaal niet kon printen. En als hij straks weg is kan het weer welquote:Op donderdag 27 november 2008 14:56 schreef Ladylike het volgende:
Xerox-man is hier.. nou kan ik niet printen
![]()
dan is het goedquote:Gedagdroomd sowieso
kon ik wel, alleen met vlekkenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat je helemaal niet kon printen. En als hij straks weg is kan het weer wel
Vlaai is lekkerderquote:
Vlekken? Dat wordt alleen maar erger met een kerel in de buurt toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kon ik wel, alleen met vlekken
Hij is kjoet?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gedagdroomd sowieso
Xerox-man is hier.. nou kan ik niet printen
![]()
hijs wel kjoet![]()
Oh snap!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vlekken? Dat wordt alleen maar erger met een kerel in de buurt toch?
Ik houd me netjes in.. knap van mij hequote:Op donderdag 27 november 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vlekken? Dat wordt alleen maar erger met een kerel in de buurt toch?
Best welquote:
Whehehehe traag vandaag Jo0lz?quote:
Niet zo cute als ik ben! hoor je!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik houd me netjes in.. knap van mij he
[..]
Best wel
[..]
Whehehehe traag vandaag Jo0lz?
oeh nou komt ie vragen of ik tevreden ben met mijn printjes
Je hebt volkomen gelijk, mja NIEMAND kan aan jou tippenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Niet zo cute als ik ben! hoor je!
Mijn ego! Wat doe je!
Bijna schatquote:
Zoef, wat was dat?! Oh, dat was m'n ego, die de lucht in ging.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk, mja NIEMAND kan aan jou tippen
[..]
Bijna schat
Hangt er een beetje vanaf. In welke tijdzone begeef jij je?quote:
CTTquote:Op donderdag 27 november 2008 15:35 schreef Jo0Lz het volgende:
Hangt er een beetje vanaf. In welke tijdzone begeef jij je?
Baasquote:Op donderdag 27 november 2008 15:36 schreef Frutsel het volgende:![]()
Ik: We moeten in Duiven naleveren, want we hebben het verkeerde nageleverd
baas: Godverdomme, weet je wat dat kost, wat ging er mis?
ik: Produkt A geleverd ipv produkt B
baas: Grrr... hoe vaak heb ik al gezegd dat dat soort dingen te voorkomen zijn. Weet je wat dat kost?
ik: jep, tis klote, maar ja, zal het morgen maar omruilen dan
baas:" Hoe kan dit nu weer gebeurd zijn dan?
ik:" order is verkeerd ingeboekt"
baas:" grr... kijk dan ook uit met wat je doet"
ik: euh..jij hebt die order erin gezet, niet ik?
baas: euh... ja... morgen omruilen dus
Goed bezig zoquote:Op donderdag 27 november 2008 15:36 schreef Frutsel het volgende:![]()
Ik: We moeten in Duiven naleveren, want we hebben het verkeerde nageleverd
baas: Godverdomme, weet je wat dat kost, wat ging er mis?
ik: Produkt A geleverd ipv produkt B
baas: Grrr... hoe vaak heb ik al gezegd dat dat soort dingen te voorkomen zijn. Weet je wat dat kost?
ik: jep, tis klote, maar ja, zal het morgen maar omruilen dan
baas:" Hoe kan dit nu weer gebeurd zijn dan?
ik:" order is verkeerd ingeboekt"
baas:" grr... kijk dan ook uit met wat je doet"
ik: euh..jij hebt die order erin gezet, niet ik?
baas: euh... ja... morgen omruilen dus
Okay jij bent ook zieligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks weer door de nattigheid roeren, omringd door schaarsgeklede en drijfnatte studentes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks weer door de nattigheid roeren, omringd door schaarsgeklede en drijfnatte studentes
wat een omschrijving om te zeggen dat je gaat zwemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:43 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Koeien bellen de ANWB om ongelukje te melden, chauffeur zat bekneld
n00bquote:Op donderdag 27 november 2008 @ 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
Echt zo lekker, zit je 10 minuten te wachten op een query, geeft ie een foutmelding en kan ik opnieuw beginnnen
quote:
Er is nu niemand anders in mijn keuken, dus het is veilig voor me om te gaan kokenquote:Op donderdag 27 november 2008 18:26 schreef Californium het volgende:
[..]
en gegeten![]()
Nu dadelijk mezelf er even toe zetten om naar de Duitse markt in princess street gardens te gaan
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is nu niemand anders in mijn keuken, dus het is veilig voor me om te gaan koken.
Geen haar minder aan je pruik hoorquote:
Muckquote:
Martquote:Op donderdag 27 november 2008 18:49 schreef DaMart het volgende:
Fles
Muck :
Fha
Marc
Jo0lz
Cali [ afbeelding ]
Nog minder haar jaquote:Op donderdag 27 november 2008 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen haar minder aan je pruik hoor
Marcie![]()
Fhaquote:
* Fha pakt LL vast en draait blij een rondjequote:
Ganz nichts.quote:
* Dr_Flash springt op LLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
waar zijn die stats van?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ganz nichts.
Ik post de stats altijd met een [ afbeelding ] als PI...
Whehe, iets teveel weggehaald... Stats zijn van woensdag 26 november.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
waar zijn die stats van?
waar heb ik zoveel posts? en wanneer?
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha pakt LL vast en draait blij een rondje
haaaay![]()
![]()
ah op die manier!quote:Op donderdag 27 november 2008 19:13 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, iets teveel weggehaald... Stats zijn van woensdag 26 november.
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash springt op LL
au.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Sjongejonge MPG, die mag je je aanrekenen hoorquote:
die is er niet...quote:Op donderdag 27 november 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjongejonge MPG, die mag je je aanrekenen hoor
Whehehequote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash springt op LL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorzichtig
* LL geeft Fha kus op auwiequote:
en ik kan die smily niet vinden
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Nee, dat is duidelijk. Anders had je nooit die vinger verbrandquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:24 schreef Ladylike het volgende:
* LL geeft Fha kus op auwie
en ik kan die smily niet vinden
win some, lose some..quote:
Aaaahwquote:Op donderdag 27 november 2008 19:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
win some, lose some..
heb um niet op mn laptop en het forum waar ik hem van heb, daar ben ik alles van kwijt
Waren leuke smily'squote:
Nou, misschien welquote:Op donderdag 27 november 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat is duidelijk. Anders had je nooit die vinger verbrand![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:38 schreef Muck het volgende:
Ik ben friends kijken, lummelen en hopen dat de hoofdpijn verdwijnt![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:57 schreef Fha het volgende:
Cali![]()
hardlopen in de regen word ik altijd zo sagerijnig van haha
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 27 november 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
Ik denk dat ik er ook niet blij van ga worden... Ik heb het niet zo op regen als het zo koud is
Eerst maar eens even wat huiswerk doen en daarna wel even kijken of ik nog zin heb om te rennen......
Ik sta erinquote:
alweer nietquote:
Hier ookquote:
Ik wou ook, maar ik heb besloten om morgen te gaan, aangezien ik nu al steken in me zij hebquote:Op donderdag 27 november 2008 @ 19:44 schreef Californium het volgende:
was ik weer![]()
Iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn handen zijn rood van de kouval opzich mee buiten...totdat het begon te regenen
wou eigenlijk nog hardlopen....moet ik maar even handschoenen ofzo aantrekken
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik wou ook, maar ik heb besloten om morgen te gaan, aangezien ik nu al steken in me zij heb
Ren je al 5 kilometer tijdens een les of nog niet?quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 20:22 schreef Californium het volgende:
[..]das dan niet zo goed nee
ik zou het mijn god niet wetenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Ren je al 5 kilometer tijdens een les of nog niet?
Niet met lessen ofzo?quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 20:26 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zou het mijn god niet wetenik ren gewoon een end.... Berekenend op minuten
jawelquote:
De afstand kun je heel makkelijk bepalen door in Google Earth je route met een liniaal op te meten!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
jawelmet die lieve belgische dame
maar ik ben bij de eerste serie waarbij je uiteindelijk 20 min achter elkaar gaat rennen
Ik zou mijn god niet weten hoehard en hoever ik precies ren....vandaar ook mijn vraag in het hardlooptopic
Heb je mijn antwoord niet gezien?quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
jawelmet die lieve belgische dame
maar ik ben bij de eerste serie waarbij je uiteindelijk 20 min achter elkaar gaat rennen
Ik zou mijn god niet weten hoehard en hoever ik precies ren....vandaar ook mijn vraag in het hardlooptopic
jawel....quote:Op donderdag 27 november 2008 20:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb je mijn antwoord niet gezien?
Klopt, maar ik gebruik dat ding altijd. erg handigquote:Op donderdag 27 november 2008 @ 20:37 schreef Californium het volgende:
[..]
jawel....
Maar goed....kan het natuurlijk niet meten als ik niet gerent heb....
oke tofquote:Op donderdag 27 november 2008 20:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, maar ik gebruik dat ding altijd. erg handig
Dan ben je een kwartier te laat!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:44 schreef Californium het volgende:
oke... ik ben dus kapot....dus ik denk dat ik voor half 9 in mijn bed lig
Niet hardlopen dus
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben je een kwartier te laat!
Oe, sta jij er ook op?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:49 schreef Californium het volgende:
[..]
heb trouwens nog wat foto's van Edinburgh @ kerst...
Morgen maar eens op comp zetten
trusten
ik heb ze gemaakt en ik was alleenquote:
Nou ja, dan sta je toch op de foto? Alleen aan de andere kant van het beeldquote:Op donderdag 27 november 2008 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb ze gemaakt en ik was alleen
Zijn gewoon foto's van lichtjes enzo hoor
Fha![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan sta je toch op de foto? Alleen aan de andere kant van het beeld.
Welterustenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
als jij het zo wilt zien![]()
Trusten
Nu echt erin
Neequote:
Nee maar het stoort me welquote:
Je wilt me weg hebbenquote:
De vlegelquote:
Dan was je wel heerlijk uitgerustquote:Nee als ik elke keer als fok traag is in bed ga liggen.. pff..
Dan werd Fha een soort Doornroosje bedoel je!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
De vlegel.
[..]
Dan was je wel heerlijk uitgerust.
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef Fha het volgende:
Maar dan dan.. dan kan ik niet meer hier rondhangen
Inderdaadquote:
Nee. Als dat zo is zegt een man "Fha, ga weg."quote:
mwa dat geldt zeker niet voor alle mannen hahahaquote:Op donderdag 27 november 2008 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Als dat zo is zegt een man "Fha, ga weg."
Mannen zeggen wat ze bedoelen. Mannen zijn simpel. Mannen wel
Alle hetero mannen toch wel?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:15 schreef Fha het volgende:
[..]
mwa dat geldt zeker niet voor alle mannen hahaha
Nee.quote:
Oh dat dacht ikquote:
Ik als vrouw zeg ook gewoon altijd wat ik bedoelquote:Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat dacht ikOf wil je eigenlijk zeggen dat ik raar ben?
quote:
Jij valt dan ook op vrouwen. Net zoals hetero mannenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik als vrouw zeg ook gewoon altijd wat ik bedoeldus nee.
quote:
Nou nee. ook dat niet.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij valt dan ook op vrouwen. Net zoals hetero mannen
Aha. Dan is het goed...quote:
Welterustenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:38 schreef OA het volgende:
Dan ga ik nu pitten.
A demain dans la topic nouvelle![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |