hoe verrassendquote:Op donderdag 27 november 2008 09:48 schreef DaMart het volgende:
Piles heeft zijn statssite een update gegeven... leuk die grafieken. En typisch datde meest gebruikte smiley is in de KSC
.
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=3
Ik vond de balans in het elftal maar matig. Heel veel aanvallende middenvelders, en eigenlijk net niet genoeg verdedigers. Ik begon ook met amper geld voor echte versterkingen, die heb ik pas in de winterstop kunnen halen.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:52 schreef marcb1974 het volgende:
@DaMart,
raar toch, op zich heb je goede spelers bij Schalke, die zou je draaiend moeten krijgen
quote:
Ah, gelukkig maar!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]neee.. zoo erg is het nu ook weer niet.. ik had helemaal geen zin om te fokken en zo.. dus heb ik het rustig aan gedaan...
Dat is wel puzzelen dan jaquote:Op donderdag 27 november 2008 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond de balans in het elftal maar matig. Heel veel aanvallende middenvelders, en eigenlijk net niet genoeg verdedigers. Ik begon ook met amper geld voor echte versterkingen, die heb ik pas in de winterstop kunnen halen.
Je was echt ziek dusquote:Op donderdag 27 november 2008 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]neee.. zoo erg is het nu ook weer niet.. ik had helemaal geen zin om te fokken en zo.. dus heb ik het rustig aan gedaan...
Ja, ik heb zelfs de tactiek aangepast aan de selectie, al wijkt het niet heel veel af van wat ik wilde doen. Maar bij een volgende club ga ik me toch echt wat meer verdiepen in de tactiek, want ik denk dat daarmee zeker nog punten te winnen zijnquote:Op donderdag 27 november 2008 10:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel puzzelen dan jaDat maakt het ook weer leuk
En dan samen met Damart FM zeker? of Colonization?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, dat kan over tijd vast nog wel een keer
Klopt toch wel met de werkelijkheid. Rutten heeft al een ultimatumquote:Op donderdag 27 november 2008 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
FM? Ik denk dat ik na vanavond ook wel eens een andere club zou kunnen moeten gaan zoeken... gaat niet best.
jah, dat lijkt me ook niet alles.. hoewel.. als de gemiddelde zuster een jaar of 20-25 is en in zo'n wit pakkie rondloopt, is dat toch ook wel lekker.quote:
Volgens mij neem jij een heel groot deel van alle zwaaismilies voor je rekening...quote:
Maar ja, wat natuurlijk echt belangrijk is om te weten: staat de gezondheidzorg op een acceptabel niveau?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, dat lijkt me ook niet alles.. hoewel.. als de gemiddelde zuster een jaar of 20-25 is en in zo'n wit pakkie rondloopt, is dat toch ook wel lekker.
Mijn eerste spel was met Feyenoord en dat klopte ook wel emt de werkelijkheid. Voor de winterstop ging het goed, draaiden we bovenin mee. Na de winterstop zakte het in en werdend e resultaten minder. En daarbij kwam er iedere week wel minimaal één geblesseerde bijquote:Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt toch wel met de werkelijkheid. Rutten heeft al een ultimatum![]()
In Fifa09 op de 360 klopt de werkelijkheid ook, Roda staat voorlaatste![]()
Ik moet FM09 nog op de pc installeren
Hier wel hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 10:14 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ja, wat natuurlijk echt belangrijk is om te weten: staat de gezondheidzorg op een acceptabel niveau?
Tegelijk allemaal ?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En dan samen met Damart FM zeker? of Colonization?
voor een longontsteking wel, al moet je zelf aangeven dat je een foto wil maken en zo, want ze geven hier liever pilletjes en zalfjes dan dat er onderzoek gedaan wordt. Dit komt omdat de meeste dit niet kunnen betalen namelijk, dus dan maar geen foto'squote:Op donderdag 27 november 2008 10:14 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ja, wat natuurlijk echt belangrijk is om te weten: staat de gezondheidzorg op een acceptabel niveau?
In Colonization gewoon een voetbalstadion bouwen en dan zelf met FM de leiding nemen over het elftal!quote:
bijna alles is goed.. en wat nu nog niet goed is komt wel weer goed.. hopelijk een beetje snel ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:16 schreef BrandX het volgende:
[..]blij te lezen dat wel alles goed met je is
Volgens mij is dat in veel van zulke landen (India en Pakistan bijvoorbeeld) wel het geval. De medische voorzieningen zijn aanwezig en ook best goed, maar niemand kan het betalen...quote:Op donderdag 27 november 2008 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor een longontsteking wel, al moet je zelf aangeven dat je een foto wil maken en zo, want ze geven hier liever pilletjes en zalfjes dan dat er onderzoek gedaan wordt. Dit komt omdat de meeste dit niet kunnen betalen namelijk, dus dan maar geen foto's
Ik kan die 7.50 euro voor een longfoto (binnen 10 minuten resultaat) echter wel ophoesten (whehe.. ik zei hoesten)... dus vooruit dan maar...
ik ontken allesquote:Op donderdag 27 november 2008 10:13 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij neem jij een heel groot deel van alle zwaaismilies voor je rekening...![]()
Hoi Fruts!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerst teruglezen, dan pas oordelenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Negeer je me nou of heb ik eenpost van je gemist vanochtend
Dat moet lukkenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Colonization gewoon een voetbalstadion bouwen en dan zelf met FM de leiding nemen over het elftal!
Ik zou Transport Tycoon nemenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet lukken
En meteen simcity erin om het vervoer etc te regelen
Transport Tycoon rulezquote:
eens!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:51 schreef Jo0Lz het volgende:
Bleh. Meer koffie.
Hoihoi!quote:
Serieus? Ik houd niet zo van dat soort spellen, met treinen/transport leek me al helemaal saai. wel ooit rollercoaster tycoon gehad, die was best leuk. Voor 60 minuten ofzoquote:
Hoezo nemen? Die hoort er perse bij, is een leuk spelquote:
Tja ik heb logistiek gestudeerd, dus het is nu wel een beetje mn job om dingen te managen... Maar ik manage geen treintjes meer... maar booreilandenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hoihoi!
[..]
Serieus? Ik houd niet zo van dat soort spellen, met treinen/transport leek me al helemaal saai. wel ooit rollercoaster tycoon gehad, die was best leuk. Voor 60 minuten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |