Nemen in de zin van gebruiken.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo nemen? Die hoort er perse bij, is een leuk spel
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:48 schreef DaMart het volgende:
Piles heeft zijn statssite een update gegeven... leuk die grafieken. En typisch datde meest gebruikte smiley is in de KSC
.
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=3
Okequote:
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op donderdag 27 november 2008 10:55 schreef DaMart het volgende:
Jo0lz, ligt het aan mij of heb je je avatar heel subtiel aangepast?
Scherp! (+1) Inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:55 schreef DaMart het volgende:
Jo0lz, ligt het aan mij of heb je je avatar heel subtiel aangepast?
Ah, dan is het misschien wat leuker, omdat je interesse daar ligt...quote:Op donderdag 27 november 2008 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja ik heb logistiek gestudeerd, dus het is nu wel een beetje mn job om dingen te managen... Maar ik manage geen treintjes meer... maar booreilanden
Hij likt nu alle vier de kanten op, en de achtergrond is blauwig, ipv groen. Nu nog sneeuw erbij, en dan is't weer klaar voor de winterquote:
Nee daar kan je dan beter Call of Duty voor gebruiken...quote:Op donderdag 27 november 2008 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke
Moet er ook nog iets van command&conquer in zodat we een slechte trainer kunnen laten neerschieten?
Idd... ieder zijn ding toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah, dan is het misschien wat leuker, omdat je interesse daar ligt....
Quakequote:Op donderdag 27 november 2008 11:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee daar kan je dan beter Call of Duty voor gebruiken...
En dan jat je natuurlijk een vette auto in GTA...
Wat is meer jou ding dan?quote:
<3 FPS.quote:
Qua games? First person shooters, MMO's, en dan houdt het eigenlijk wel op. Ik game niet zo veel...quote:
voor de afwisseling lust ik wel een warme choco... die zit hier niet in de automaat...quote:
Hmm lekker...quote:
Kijk een echt choco zonder kinderarbeid... hmmquote:
Oh. Was 'die niet voor mij? Dan haal ik wel een uit de automaat. Hoogstwaarschijnlijk wel door kinderarbeid tot stand gekomen.quote:
ieuwwwwquote:Op donderdag 27 november 2008 12:00 schreef DaMart het volgende:
Hm, ik vergat even dat ik een theezakje in mijn kopje had gehangen... tien minuten gelden.
dus nu heb je koffie??quote:Op donderdag 27 november 2008 12:00 schreef DaMart het volgende:
Hm, ik vergat even dat ik een theezakje in mijn kopje had gehangen... tien minuten gelden.
hoiquote:
quote:
Aha..... Welkomquote:Op donderdag 27 november 2008 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet of je me kent, maar ik denk het niet, heb me gister pas aangemeld hier...
Werk: Niets betaald at the moment......... maar stage mag je wel werk noemen toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:08 schreef MaleDuck het volgende:
Dank u, nou vooruit:
Werk: Project Planner in Olie en Gas industrie
Studie: HBO Logistiek (afgerond 2007)
Koffie: Zwart, zonder vervuiling...
En jij?
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
En is het een beetje weer in schotland?
mijn idee was om alles af te maken...zsm... en dan lekker vroeg naar huis te gaanquote:Op donderdag 27 november 2008 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt nog de hele middag om te zoeken!
Goed plan. Als jij mijn werk afmaakt, ga ik nu naar huisquote:Op donderdag 27 november 2008 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn idee was om alles af te maken...zsm... en dan lekker vroeg naar huis te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |