* Dr_Flash springt op LLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
waar zijn die stats van?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ganz nichts.
Ik post de stats altijd met een [ afbeelding ] als PI...
Whehe, iets teveel weggehaald... Stats zijn van woensdag 26 november.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
waar zijn die stats van?
waar heb ik zoveel posts? en wanneer?
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha pakt LL vast en draait blij een rondje
haaaay![]()
![]()
ah op die manier!quote:Op donderdag 27 november 2008 19:13 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, iets teveel weggehaald... Stats zijn van woensdag 26 november.
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash springt op LL
au.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Sjongejonge MPG, die mag je je aanrekenen hoorquote:
die is er niet...quote:Op donderdag 27 november 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjongejonge MPG, die mag je je aanrekenen hoor
Whehehequote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash springt op LL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorzichtig
* LL geeft Fha kus op auwiequote:
en ik kan die smily niet vinden
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Nee, dat is duidelijk. Anders had je nooit die vinger verbrandquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:24 schreef Ladylike het volgende:
* LL geeft Fha kus op auwie
en ik kan die smily niet vinden
win some, lose some..quote:
Aaaahwquote:Op donderdag 27 november 2008 19:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
win some, lose some..
heb um niet op mn laptop en het forum waar ik hem van heb, daar ben ik alles van kwijt
Waren leuke smily'squote:
Nou, misschien welquote:Op donderdag 27 november 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat is duidelijk. Anders had je nooit die vinger verbrand![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:38 schreef Muck het volgende:
Ik ben friends kijken, lummelen en hopen dat de hoofdpijn verdwijnt![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:57 schreef Fha het volgende:
Cali![]()
hardlopen in de regen word ik altijd zo sagerijnig van haha
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 27 november 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
Ik denk dat ik er ook niet blij van ga worden... Ik heb het niet zo op regen als het zo koud is
Eerst maar eens even wat huiswerk doen en daarna wel even kijken of ik nog zin heb om te rennen......
Ik sta erinquote:
alweer nietquote:
Hier ookquote:
Ik wou ook, maar ik heb besloten om morgen te gaan, aangezien ik nu al steken in me zij hebquote:Op donderdag 27 november 2008 @ 19:44 schreef Californium het volgende:
was ik weer![]()
Iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn handen zijn rood van de kouval opzich mee buiten...totdat het begon te regenen
wou eigenlijk nog hardlopen....moet ik maar even handschoenen ofzo aantrekken
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik wou ook, maar ik heb besloten om morgen te gaan, aangezien ik nu al steken in me zij heb
Ren je al 5 kilometer tijdens een les of nog niet?quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 20:22 schreef Californium het volgende:
[..]das dan niet zo goed nee
ik zou het mijn god niet wetenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Ren je al 5 kilometer tijdens een les of nog niet?
Niet met lessen ofzo?quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 20:26 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zou het mijn god niet wetenik ren gewoon een end.... Berekenend op minuten
jawelquote:
De afstand kun je heel makkelijk bepalen door in Google Earth je route met een liniaal op te meten!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
jawelmet die lieve belgische dame
maar ik ben bij de eerste serie waarbij je uiteindelijk 20 min achter elkaar gaat rennen
Ik zou mijn god niet weten hoehard en hoever ik precies ren....vandaar ook mijn vraag in het hardlooptopic
Heb je mijn antwoord niet gezien?quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
jawelmet die lieve belgische dame
maar ik ben bij de eerste serie waarbij je uiteindelijk 20 min achter elkaar gaat rennen
Ik zou mijn god niet weten hoehard en hoever ik precies ren....vandaar ook mijn vraag in het hardlooptopic
jawel....quote:Op donderdag 27 november 2008 20:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb je mijn antwoord niet gezien?
Klopt, maar ik gebruik dat ding altijd. erg handigquote:Op donderdag 27 november 2008 @ 20:37 schreef Californium het volgende:
[..]
jawel....
Maar goed....kan het natuurlijk niet meten als ik niet gerent heb....
oke tofquote:Op donderdag 27 november 2008 20:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, maar ik gebruik dat ding altijd. erg handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |