quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
DudeJa das standaard kost hè! USC onderkotsen, menigte dorpsgekken achter me aankrijgen, chirurgen die prutsen, overdosis hier! Als er wat kan gebeuren dan gebeurt het ook. DK's law no 1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat men ook echt pas na 4 x de OP aanpastquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
213.17.24.146 wie zijn ip is dat he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.chipito.nlquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten vanavond. Heb niks in huis en ben ook te lui om boodschappen te doen
jij bent degene die kan editten sherlockquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:02 schreef Slarioux het volgende:
Goeie tietenfipo
[ link | afbeelding ]
Ik ga niet zomaar posts zitten editenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bent degene die kan editten sherlock
Je moet niet denken in problemen, maar in oplossingen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, dat is dus lastig want ik heb geen werkende deurbel
Ik had de post van Sla niet gezien, en er moeten natuurlijk wel tieten op de eerste paginaquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:10 schreef LastRequest het volgende:
Moet dat echt iedere keer al die plaatjes?
Die ene die per se in de fipo moet à la.. maar iedere keer de halve eerste pagina vol met (half)naakt
Dat ligt eraan hoe je die hamburgers bakt en hoeveel saus je erop tieftquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:10 schreef IrishBastard het volgende:
Ik doe vanavond broodje hamburger met salade, niet eens heel ongezond
Gister 2 broodjes mexicano en 2 br frikandel, uiteraard met een pak sla waar je bang van wordtquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je die hamburgers bakt en hoeveel saus je erop tieft
Eerlijk gezegd denk ik dat die krop sla geen reet uitmaakt t.o.v. de troep die je ernaast eetquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Gister 2 broodjes mexicano en 2 br frikandel, uiteraard met een pak sla waar je bang van wordt
Verse hamburgers, in een beetje boter (dat dan weer wel, had ook olie kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je die hamburgers bakt en hoeveel saus je erop tieft
Daar gooi ik ook meestal supermarktkruiden door, zo'n kant-en-klaar pakje nasimix, maar da's meer omdat ik niet weet wat ik er anders in moet gooien (ook qua hoeveelheden enzo)quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga zo neppe pakjesnasi maken.
Ik had zin in nasi, ik heb amper kruiden, dus dan maar een zakje supermarktkruiden erdoor
Op bruine bolletjes?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Verse hamburgers, in een beetje boter (dat dan weer wel, had ook olie kunnen gebruiken), dan sla d'r op, en een kleine hoeveelheid saus.
Bedoeling was om het met tartaar te doen, maar die was uitverkocht
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat die krop sla geen reet uitmaakt t.o.v. de troep die je ernaast eet
Maakt mij niet uit wat je eet hoorDenk alleen niet dat die sla het echt veel beter maakt..
Ga dan ook iets regelen ipv klagen dat je honger hebtquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja eten regelen. Handig onderwerp als ik honger heb
Wit, dus daar faal ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:24 schreef Mikkie het volgende:
Op bruine bolletjes?
Het klinkt wel goed. Ik doe er dan vaak ook nog een gebakken uitje bij. Beetje mayo + ketchup en bunkeren!
Same here.. heb nooit boter gebruikt eigenlijk, al vanaf het begin olie.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb tegenwoordig niet eens meer boter in huis, enkel olie.
In Afrika, daar is het pas koudquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:28 schreef Mikkie het volgende:
Oh trouwens: honger hebben ze in Afrika, hier hebben we 'trek'.
Overal waar ik kom slaat het noodlot toe!quote:
Luie donder! Gewoon gaan!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb echt geen zin om te gaanwas bijna weg en toen bedacht ik me weer. Heb ook niet zo'n trek meert.
Vind je dat leukquote:
doordeweeks je avond vullen met wat afleveringen en het schiet heel hard opquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vind je dat leuk? Het schietgehalte is wel erruh hoog
.
Nou we hadden het donderdag tijdens het eten over films e.d. en dat ik altijd zo jank bij films. Dus ik zo vragen of die vriend van me nooit een traantje meost wegpinken dan.. En toen had hij het erover dat Band of brothers tegen het einde wel zielig wordt. Dus ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vind je dat leuk? Het schietgehalte is wel erruh hoog
.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef Houniet het volgende:
Voor de gasten onder de gasten hier.
ow mijn god...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou we hadden het donderdag tijdens het eten over films e.d. en dat ik altijd zo jank bij films. Dus ik zo vragen of die vriend van me nooit een traantje meost wegpinken dan.. En toen had hij het erover dat Band of brothers tegen het einde wel zielig wordt. Dus ik ben benieuwd
geweldigquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef Houniet het volgende:
Naja als het een ranzige gore kutfilm/serie is dan slaapt hij de volgende keer duidelijk op het luchtbed!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ow mijn god...![]()
dan ga je het nog zwaar krijgen, bereid je maar vast voor op de meest ranzige groffe harde realistische zooi ever. Ik vond nog steeds die aflevering met St. Eglise ofzo, die aflevering met de kerk een van de mooisten.
nja eigenlijk is het idd gewoon een goede serie die je 1 keer gezien moet hebben,
Hier ook al, UPC?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:03 schreef LastRequest het volgende:
Poe, internet lag er een half uur uit.. stress en paniek in huis
Volgens mij wel jaquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:03 schreef LastRequest het volgende:
Die openingsscène heb ik ook wel eens gehad in de bus, maar dan met een dik stinkend wijfquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef Houniet het volgende:
Ah, bij ons vanochtend Telfort ook al, en een maand geleden al een hele dagquote:
zie metro van vandaag, voorpaginaquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik lees toch zeker geen metroquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zie metro van vandaag, voorpagina
k zag et, ging over internetverslavingquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:13 schreef LastRequest het volgende:
Kan Metro niet online lezen zonder registreren..
Maar wat was het dan CP?
Oooh ik dacht dat er een melding stond dat vanavond UPC eruit zou liggen ofzo haha.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
k zag et, ging over internetverslaving![]()
of spreek ik nu een taboe aan![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die openingsscène heb ik ook wel eens gehad in de bus, maar dan met een dik stinkend wijf.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:17 schreef LastRequest het volgende:
Wtf is dit voor bericht
Problemen op de Internetweg
Die met die coke en die zelfmoordquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef Houniet het volgende:
Dat noemen ze 'ironie'.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:17 schreef LastRequest het volgende:
Wtf is dit voor bericht
Problemen op de Internetweg
ik ben zo vergeetachtig... ik wilde nog posten dat ik bij die coke zo hard moest lachten dat men ma echt zoiets had van" GAST! "quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die met die coke en die zelfmoord
Goed hé. Ik heb vanaf gisteren Seizoen drie gekeken. Even seizoen drie ingehaald dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heroeszit mooi weer opt oude niveau. Dat je op het eind niet kan wachten tot de volgende ep.
Snuif jij met je moeder ja?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik ben zo vergeetachtig... ik wilde nog posten dat ik bij die coke zo hard moest lachten dat men ma echt zoiets had van" GAST! "en hardop klaagde
Als je slim bent, dan wacht je tot volgende week.. Want ik zit nu echt zo van kutkutkut ik moet die volgende ep zienquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goed hé. Ik heb vanaf gisteren Seizoen drie gekeken. Even seizoen drie ingehaald dus. Vanavond 09 en 10 kijken, dan ben ik weer bij
.
Haha, de ironie begreep ik wel. Ik bedoel meer dat het een baggerbericht is, kort, slecht opgebouwd en na het lezen denk jequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat noemen ze 'ironie'.
Maar sowieso, waarom lees je het nieuw op de FP
Ohquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als je slim bent, dan wacht je tot volgende week.. Want ik zit nu echt zo van kutkutkut ik moet die volgende ep zien
Love is in the airquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hebben al een poos geen rel meer gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik even een raam bij je ingooien dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hebben al een poos geen rel meer gehad
ssssst!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm pm, ben benieuwd wie me weer gepmd heeft om een rel te faken.
Seriously Yasha, kijken!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:41 schreef LastRequest het volgende:
Oeh die kerel nu bij S1ngle is leuk![]()
Goed zo swarmieeequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
stokjes niet in je kont neus of oren stoppen
Zo, heb je toch weer wat geleerd vandaag ouwequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
stokjes niet in je kont neus of oren stoppen
Laat me raden: je hebt 't nog nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:08 schreef swarmahoer het volgende:
ik gebruik altijd mes en vork tijdens het chinees eten, stokjes lukt me toch niet
jewel anders weet ik ook niet of ik t kan of nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Laat me raden: je hebt 't nog nooit geprobeerd.
Cali, wat vind jij van paradontax-tandpasta?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:23 schreef Californium het volgende:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis
![]()
Goed nieuwsbericht
Meningloosquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Cali, wat vind jij van paradontax-tandpasta?
Junks vinden het geweldig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Cali, wat vind jij van paradontax-tandpasta?
rode paradontaxquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:29 schreef LastRequest het volgende:
Is dat die zoute?
Omg in Antwerpen leende ik even tandpasta.. ik dacht dat ik over m'n nek ging toen het ineens zout smaakte ipv fris
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik had niet verwacht dat we het ooit nog eens gingen hebben over tandpasta.
waarschijnlijk dat dat de reden is dat hij die vraag dan aan mij steltquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:37 schreef Houniet het volgende:
Pardadontax snuiven, nootmuskaat roken of Guarana capsules slikken. Hebben jongeren tegenwoordig niks beters te doen?
Het IVO (Instituut voor Onderzoek naar Leefwijzen en Verslaving) heeft een onderzoek gepresenteerd waaruit blijkt dat jongeren soms voorgeschreven medicijnen gebruiken als alternatief voor drugs. Je moet dan denken aan bijvoorbeeld antidepressiva of bètablokkers.
Maar ook kruidenmiddeltjes, gewoon vrij verkrijgbaar bij de natuurwinkels of drogist, doen het goed. Zo vertelt de mede-eigenaresse van een Amsterdamse Natuurwinkel vandaag in Dagblad Metro dat zij de Pardontax achter glas hebben staan omdat die anders zoveel gejat wordt.
Ja, je leest het goed. Tandpasta snuiven! Ik weet wel dat in Zuid-Amerikaanse kinderen lijm snuiven om high van te worden, maar dit gaat me toch echt te ver.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie de lol en zeker het nut van al die geestverruimende middeltjes niet.
ik neem geen enkele film of serie serieus meer als Dr. Cox er in speelt. Van Scrubsquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, Ross van Friends als Officier.. Dan valt het toch al niet meer serieus te nemen![]()
Ik vond het in Band of Brothers al raarquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, Ross van Friends als Officier.. Dan valt het toch al niet meer serieus te nemen![]()
Volgens mij ging het daar ook overquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond het in Band of Brothers al raar.
Oh hehe.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij ging het daar ook over
Dat ligt niet aan jouw F5 maar aan Fokquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kloten. Mijn f5 laad niet meer helemaal doormoet het 2 -3 keer doen
Dusdat. Fok doet moeilijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jouw F5 maar aan Fok.
Fokquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jouw F5 maar aan Fok.
wacht maar op het moment dat ze een persoon een kogel door zijn nek schieten, net in de zijkant, scheurt helemaal open en het bloed spuit eruit... terwijl hij te zeggen in welke helse pijnen hij leeft, stikt hij in zijn eigen bloed.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Allemaal bekenden spelen in Band of Brothers.. Dr Morris van E.R. Das ook al zo'n niet serieus te nemen droogkloot
Dat deel heb ik gemist?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wacht maar op het moment dat ze een persoon een kogel door zijn nek schieten, net in de zijkant, scheurt helemaal open en het bloed spuit eruit... terwijl hij te zeggen in welke helse pijnen hij leeft, stikt hij in zijn eigen bloed.
het is pas als ze in de ardennen zitten in de winter, hinderlaag in het bos.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien wil ik dit nog niet weten CP
Oeh, ja, net als dat been dat compleet afgerukt wordtquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het is pas als ze in de ardennen zitten in de winter, hinderlaag in het bos.
Harde bazen die Zuid-Amerikanen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:37 schreef Houniet het volgende:
Ja, je leest het goed. Tandpasta snuiven! Ik weet wel dat in Zuid-Amerikaanse kinderen lijm snuiven om high van te worden, maar dit gaat me toch echt te ver.
is er een relletje, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Flauw hoor om expres nog een keer te gaan spoileren als ik zeg dat ik het nog niet wil weten..
Wat een kiddo ben je ook.
Misschien!quote:
en de volgende dag haar pakken!quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien!![]()
Net mijn date voor donderdag moeten afzeggen wegens dubbele boeking mijnerzijds dus donderdag niet stappen dus dan wordt het dus even de woensdag pakken!
Misschien omdat ik al ruim over de helft ben?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je zoveel gaat stappen met jou gezondheid maar goed.
stufi is vandaag gekomenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
ABN AMRO zegt (23:27):
Het saldo op je rekening eindigend op xxxx is EUR EPIC FAIL(23:27, 25-11-2008).
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
stufi is vandaag gekomen![]()
oja LR dit bedoelde ik http://frontpage.fok.nl/v(...)ternetverslaafd.html
oja jij trok WW toch?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Opa hier krijgt geen stufi!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
ABN AMRO zegt (23:27):
Het saldo op je rekening eindigend op xxxx is EUR EPIC FAIL(23:27, 25-11-2008).
Zoiets..quote:
Die snap ik niet maar goed, het is jouw leven dus je moet het allmaal lekker zelf weten.. Maar als ik faaloperaties gehad zou hebben waarvan ik nog herstellende ben zou ik niet iedere avond gaan stappen e.d.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien omdat ik al ruim over de helft ben?
rekeningenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
morgenochtend betaal ik alle rekeningen en dan is het ook weer droog brood en schuimloos bier
Dat ik al over de helft van dat leventje heen ben bedoel ik daar mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die snap ik niet maar goed, het is jouw leven dus je moet het allmaal lekker zelf weten.. Maar als ik faaloperaties gehad zou hebben waarvan ik nog herstellende ben zou ik niet iedere avond gaan stappen e.d.
Nee, gezien z'n ziektebeeld en fysieke gezondheid: z'n hele leven. En ik kan me goed voorstellen dat hij, gezien zijn medische geschiedenis, niet na elke operatie gaat zitten afwachten tot ie beter is. Dan zit je zó ontzettend veel tijd te verdoen: no tnx. Dan liever volop genieten, ondanks de nadelen die eraan kleven.quote:
Na registratie ene paar uur!quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:52 schreef LastRequest het volgende:
Hee als je een domeinnaam .nl registreert he.. wanneer kun je em dan gebruiken?
Moet je dan een paar dagen wachten ofzo? Of zou je em dan meteen kunnen gebruiken?
Poeh, daar heb ik nou echt geen flauw idee van. Hoe is het met de tapas-website?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:52 schreef LastRequest het volgende:
Hee als je een domeinnaam .nl registreert he.. wanneer kun je em dan gebruiken?
Moet je dan een paar dagen wachten ofzo? Of zou je em dan meteen kunnen gebruiken?
Ja die is dus klaarquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Poeh, daar heb ik nou echt geen flauw idee van. Hoe is het met de tapas-website?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, gezien z'n ziektebeeld en fysieke gezondheid: z'n hele leven. En ik kan me goed voorstellen dat hij, gezien zijn medische geschiedenis, niet na elke operatie gaat zitten afwachten tot ie beter is. Dan zit je zó ontzettend veel tijd te verdoen: no tnx. Dan liever volop genieten, ondanks de nadelen die eraan kleven.
Juh dat kan ik me ook hel goed voorstellen e.d. Ik wist alleen niet dat het zo erg gesteld was.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, gezien z'n ziektebeeld en fysieke gezondheid: z'n hele leven. En ik kan me goed voorstellen dat hij, gezien zijn medische geschiedenis, niet na elke operatie gaat zitten afwachten tot ie beter is. Dan zit je zó ontzettend veel tijd te verdoen: no tnx. Dan liever volop genieten, ondanks de nadelen die eraan kleven.
Volgens mij is het ondertekenen wettelijk verplicht. Bij sommige hosters kan je dat digitaal doen en terugsturen, maar ik heb zo geen idee welke dat zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja die is dus klaar
En we willen em morgen gaan promoten, vandaar dat we eigenlijk de .nl al wilden hebben.. maar ik denk niet dat dat gaat lukken, ik zie nu dat ik de offerte moet printen, ondertekenen en terugsturen. Of weet D_K een site waar dit niet hoeft?
Site staat nu wel online, alleen op een niet zo handig adres haha..
Heb je die serie nog niet gezien dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm ep 1 van band of brothers gezien nu, zit me nu af te vragen of ik er nog 1 ga kijken of toch maar ga slapen
Nopequote:Op woensdag 26 november 2008 00:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heb je die serie nog niet gezien dan?
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is elke avond jouw dilemma hè?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm ep 1 van band of brothers gezien nu, zit me nu af te vragen of ik er nog 1 ga kijken of toch maar ga slapen
ik had m ook gelezen, dan ben je echt een prutserquote:Op woensdag 26 november 2008 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Btw:
Veel geld verloren.![]()
Hoe krijg je het voor elkaar.
Jupquote:Op woensdag 26 november 2008 00:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is elke avond jouw dilemma hè?.
Ik geloof daar echt niks van...quote:Op woensdag 26 november 2008 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Btw:
Veel geld verloren.![]()
Hoe krijg je het voor elkaar.
En 's avonds open feest natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2008 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben slapen, morgen weer vroeg stage
Joa, niet veel verandering.. Alleen dus dat ik echo heb gehad, en dat er geen weefsel tussen mn polsbotjes komt wanneer ik mn pols beweeg. Ik heb er wel een ganglion (vochtophoping op pees) bij. En morgen moet ik terug naar plastisch chirurg. Denk dat dat ganglion dan weggedrukt wordt, en dat ik dan te horen krijg hoe het nu verder moet...quote:
Ik zou hem er maar gewoon af laten hakken. Ben je in één keer van het gedonder af.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:43 schreef Dupje het volgende:
[..]
Joa, niet veel verandering.. Alleen dus dat ik echo heb gehad, en dat er geen weefsel tussen mn polsbotjes komt wanneer ik mn pols beweeg. Ik heb er wel een ganglion (vochtophoping op pees) bij. En morgen moet ik terug naar plastisch chirurg. Denk dat dat ganglion dan weggedrukt wordt, en dat ik dan te horen krijg hoe het nu verder moet...
Nou dan heb je geluk gehad tot dit moment, prijs jezelf gelukkig zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:58 schreef LastRequest het volgende:
Ik woon hier nu meer dan een jaar en dit is de eerste keer dat de badkamer bezet is op het moment dat ik er echt in wil
Dat realiseer ik me, ik ben er erg content meequote:Op woensdag 26 november 2008 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou dan heb je geluk gehad tot dit moment, prijs jezelf gelukkig zou ik zeggen
Dan moet ik ook een andere studie gaan zoekenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zou hem er maar gewoon af laten hakken. Ben je in één keer van het gedonder af.
Stel je voor ja, hoe prepuber is dat. Vind je eindelijk een vent, doet ie z'n broek uit en voor je het weet lig je krom in een lachstuip op de vloer te rollenquote:
Zo goed ken ik hem nou ook weer nietquote:Op woensdag 26 november 2008 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
en ik wilde al zeggen, heb je het nou over Jon's coupe
Dude... niet meteen op die manier, had het over zijn kapselquote:Op woensdag 26 november 2008 11:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zo goed ken ik hem nou ook weer niet
NSSquote:Op woensdag 26 november 2008 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dude... niet meteen op die manier, had het over zijn kapsel
Goede post daarquote:
Thnxquote:Op woensdag 26 november 2008 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goede post daarBen het he-le-maal met je eens
Zeker goedquote:
Wie moet je hebben dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 11:52 schreef LastRequest het volgende:
Hoe zoek je hier op user?
In fotoboek kan je toch op user zoeken?quote:Op woensdag 26 november 2008 11:52 schreef LastRequest het volgende:
Nielez, nog ergens last van?
Is het nog steeds glad?
Gewoon in google username + fok!.quote:
whehe geniale conclusie.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:24 schreef Iblis het volgende:
Het lijkt me een prima idee, bovendien verklaart het een en ander. Kloons zijn natuurlijk uiteindelijk vooral digitale persoonlijkheidsstoornissen.
Wat fijn dat ze speciaal voor jou gedoucht heeftquote:Op woensdag 26 november 2008 13:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo even naar het cultuurcafe! Koffie drinken met een schone dame!
Was gelukkig niet meer gevallen, een aantal keer op t nippertje balans weten te vinden.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:52 schreef LastRequest het volgende:Nielez, nog ergens last van?
Is het nog steeds glad?
Pas op! Gladheid.quote:
Het erge is dat we em op de eerste dag na de zomervakantie opgekregen hebbenquote:
Ga je morgen ook flyers uitdelen?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:46 schreef LastRequest het volgende:
Net geflyerd voor de refter.. wat kouuuuuud
Die zijn voor mietjesquote:
Ik heb er een in mijn bed liggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |