quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
DudeJa das standaard kost hè! USC onderkotsen, menigte dorpsgekken achter me aankrijgen, chirurgen die prutsen, overdosis hier! Als er wat kan gebeuren dan gebeurt het ook. DK's law no 1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat men ook echt pas na 4 x de OP aanpastquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
213.17.24.146 wie zijn ip is dat he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.chipito.nlquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten vanavond. Heb niks in huis en ben ook te lui om boodschappen te doen
jij bent degene die kan editten sherlockquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:02 schreef Slarioux het volgende:
Goeie tietenfipo
[ link | afbeelding ]
Ik ga niet zomaar posts zitten editenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bent degene die kan editten sherlock
Je moet niet denken in problemen, maar in oplossingen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, dat is dus lastig want ik heb geen werkende deurbel
Ik had de post van Sla niet gezien, en er moeten natuurlijk wel tieten op de eerste paginaquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:10 schreef LastRequest het volgende:
Moet dat echt iedere keer al die plaatjes?
Die ene die per se in de fipo moet à la.. maar iedere keer de halve eerste pagina vol met (half)naakt
Dat ligt eraan hoe je die hamburgers bakt en hoeveel saus je erop tieftquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:10 schreef IrishBastard het volgende:
Ik doe vanavond broodje hamburger met salade, niet eens heel ongezond
Gister 2 broodjes mexicano en 2 br frikandel, uiteraard met een pak sla waar je bang van wordtquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je die hamburgers bakt en hoeveel saus je erop tieft
Eerlijk gezegd denk ik dat die krop sla geen reet uitmaakt t.o.v. de troep die je ernaast eetquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Gister 2 broodjes mexicano en 2 br frikandel, uiteraard met een pak sla waar je bang van wordt
Verse hamburgers, in een beetje boter (dat dan weer wel, had ook olie kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je die hamburgers bakt en hoeveel saus je erop tieft
Daar gooi ik ook meestal supermarktkruiden door, zo'n kant-en-klaar pakje nasimix, maar da's meer omdat ik niet weet wat ik er anders in moet gooien (ook qua hoeveelheden enzo)quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga zo neppe pakjesnasi maken.
Ik had zin in nasi, ik heb amper kruiden, dus dan maar een zakje supermarktkruiden erdoor
Op bruine bolletjes?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Verse hamburgers, in een beetje boter (dat dan weer wel, had ook olie kunnen gebruiken), dan sla d'r op, en een kleine hoeveelheid saus.
Bedoeling was om het met tartaar te doen, maar die was uitverkocht
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat die krop sla geen reet uitmaakt t.o.v. de troep die je ernaast eet
Maakt mij niet uit wat je eet hoorDenk alleen niet dat die sla het echt veel beter maakt..
Ga dan ook iets regelen ipv klagen dat je honger hebtquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja eten regelen. Handig onderwerp als ik honger heb
Wit, dus daar faal ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:24 schreef Mikkie het volgende:
Op bruine bolletjes?
Het klinkt wel goed. Ik doe er dan vaak ook nog een gebakken uitje bij. Beetje mayo + ketchup en bunkeren!
Same here.. heb nooit boter gebruikt eigenlijk, al vanaf het begin olie.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb tegenwoordig niet eens meer boter in huis, enkel olie.
In Afrika, daar is het pas koudquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:28 schreef Mikkie het volgende:
Oh trouwens: honger hebben ze in Afrika, hier hebben we 'trek'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |