abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63503578
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63503607
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Crane het volgende:

[..]

Je club 'steunen' als ze al vrijwel uitgeschakeld zijn, is er dan nog wel sprake van steunen?
Vrijwel uitgeschakeld dus niet helemaal.
We komen niet voor het voetbal!
Vlieg morgen om half 1 dus kan nog een soort van uitslapen.Daarna 6 uurtjes doorbrengen op het vliegveld van Barcelona.Kan ik alvast proeven hoe het met het spaanse bier gesteld is
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63503702
Zo, hier maar eens even een berichtje achterlaten.
pi_63503703
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:49 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit van wel.
Het is dezelfde gast die z'n kaart voor Feyenoord - ajax verkocht omdat we van Kalmar hadden verloren.
Crane en een kaart? Heb ik wat gemist?

En Feyenoord
pi_63503724
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Vrijwel uitgeschakeld dus niet helemaal.
We komen niet voor het voetbal!
Vlieg morgen om half 1 dus kan nog een soort van uitslapen.Daarna 6 uurtjes doorbrengen op het vliegveld van Barcelona.Kan ik alvast proeven hoe het met het spaanse bier gesteld is
Nee joh, probeer sangria, nog veul beter dan bier
pi_63503729
Misschien de OP een keer updaten?
pi_63503873
Feyenoord.

Vitesse - Feyenoord ook uitverkocht trouwens, 1200 man.
Zijn nog wel kaarten via Vitesse te krijgen dacht ik...

[ Bericht 86% gewijzigd door Putdeksels op 25-11-2008 12:54:33 ]
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:54:21 #8
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_63504032
Feyenoord
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_63504180
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:48 schreef Putdeksels het volgende:
Feyenoord.

Vitesse - Feyenoord ook uitverkocht trouwens, 1200 man.
Zijn nog wel kaarten via Vitesse te krijgen dacht ik...
Is weer een combi toch?En nog om half 1 ook.Genoeg redenen om niet met de combi te gaan. Helaas is mijn netwerk zo goed dat ik daar kaarten voor kan krijgen. Eigenlijk heb ik helemaal geen netwerk als het gaat om losse kaarten
pi_63504273
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Is weer een combi toch?En nog om half 1 ook.Genoeg redenen om niet met de combi te gaan. Helaas is mijn netwerk zo goed dat ik daar kaarten voor kan krijgen. Eigenlijk heb ik helemaal geen netwerk als het gaat om losse kaarten
Voor mij is Heteren een kwartiertje rijden, dus ik kan later uit m'n nest dan bij een thuiswedstrijd van Feyenoord.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:10:55 #11
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_63504471
Woei
Zowaar een linkje naar het nieuwe topic..
pi_63504562
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:03 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Voor mij is Heteren een kwartiertje rijden, dus ik kan later uit m'n nest dan bij een thuiswedstrijd van Feyenoord.
Voor mij is Heteren ook maar een kwartiertje rijden
pi_63505226
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Misschien de OP een keer updaten?
Doe ik wel bij terugkomst uit Spanje.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_63505458
Hoe laat vertrek je morgen?
pi_63505576
Feyenoord

mensen die naar Spanje gaan, veel plezier
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Crane het volgende:

[..]

Je club 'steunen' als ze al vrijwel uitgeschakeld zijn, is er dan nog wel sprake van steunen?
whehe, mafkees
pi_63505638
Hoe zou volgens jullie de opstelling eruit moeten zien als iedereen fit is?

Mijn keuze:
quote:
------------------------------Darley-------------------------------
---------------------------------------------------------------------
Tiendalli----------Vlaar--------------Hofland-----------de Cler
-------------------El Ahmadi------van Bronckhorst------------
Wijnaldum----------------Tomasson----------------Biseswar
--------------------------------------------------------------------
----------------------------Makaay-------------------------------
En dan Landzaat en Fer rouleren op het middenveld.
pi_63505668
hebbie die Darley al eens zien keepen?
pi_63505725
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:53 schreef ruud_fr het volgende:
hebbie die Darley al eens zien keepen?
Nee, maar heb jij Timmer de laatste tijd wel eens zien keepen?
pi_63505909
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik heb hem wel gezien, maar niet zien keepen
Waarom niet van Dijk eigenlijk? Je weet wat je aan hem hebt (itt Darley), hij is ervaren (itt Darley) spreekt Nederlands (wss itt Darley) en je weet dat hij rustig blijft als hij voor een volle Kuip moet spelen.
pi_63505911
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat vertrek je morgen?
Vroeg.

11.25 vliegen.
Elite
Tegen TTIP
pi_63506374
Ik zou ook voor Van Dijk kiezen. Brengt een stuk meer rust achterin.
pi_63506468
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Vroeg.

11.25 vliegen.
Haha zo vroeg is dat niet joh. Ik mot om 9 uur al. Dus dat wordt vroeg rijden morgen.
pi_63506720
Aan iedereen die naar Deportivo gaat veel plezier!

Kut werk hier
pi_63507196
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:28 schreef Luni het volgende:
Aan iedereen die naar Deportivo gaat veel plezier!

Kut werk hier
Wanker.
Elite
Tegen TTIP
pi_63507259
Verplichte colleges hier, als ik daar niet heen ga mag ik geen tentamen maken
pi_63507494
Volgend jaar toch vast wel
pi_63507811
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Wanker.
Hou je bek joh

Baal der goed van, normaal is vrij nemen nooit een probleem, dus ik had gewoon een vliegreis geboekt, maar helaas kan geen vrij nemen
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:08:46 #28
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63507869
Mensen die gelijk Timmer willen passeren.
pi_63508125
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mensen die gelijk Timmer willen passeren.
Het is niet zo dat die fout tegen ADO zijn eerste fout was hoor. Tegen Utrecht ging hij al behoorlijk in de fout, hij is belabberd bij voorzetten en zijn uittrappen zijn standaard balverlies.
pi_63508268
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Het is niet zo dat die fout tegen ADO zijn eerste fout was hoor. Tegen Utrecht ging hij al behoorlijk in de fout, hij is belabberd bij voorzetten en zijn uittrappen zijn standaard balverlies.
Waardoor we als elftal meteen onder druk komen te staan en zelf niet aan een fatsoenlijke opbouw kunnen beginnen.
pi_63508270
Op www.playlikeachampion.nl is er nu ook een speciale Feyenoord-quiz.
Kan je tegen medesupporters vragen over Feyenoord beantwoorden.
Feyenoord!
pi_63513584
Ik wens de Coruna gangers ook veel plezier..
Ben wel jaloers!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_63513615
thx
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 25 november 2008 @ 18:23:32 #34
123545 DatMeenJeNiet
pi_63513638
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fan van hem, maar Van Dijk is allesbehalve beter.. en Darley kan je nu ook niet voor de leeuwen gaan gooien.
pi_63514809
Darley gewoon zondag in de goal

Veel plezier in Spanje!
pi_63515392
Tot vrijdag dames.

Crane
Elite
Tegen TTIP
pi_63516556
Veel plezier
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:00:38 #38
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_63516916
Alle Feyenoorders die richting Spanje vertrekken, vooral veel bier toegewenst. Heerlijk in 3 graden bier drinken, en de stad op stelten zetten. Hopelijk met een goed resultaat waardoor we de laatste strohalm grijpen op de volgende ronde....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_63517220
quote:
Greene keert terug op het trainingsveld

Serginho Greene is dinsdagmiddag begonnen aan de volgende fase in zijn herstel na een knieoperatie. De verdediger van Feyenoord trainde onder begeleiding van een fysiotherapeut voor het eerst buiten. Dat meldt de Rotterdamse club dinsdagmiddag.

Greene viel begin november in het duel met Roda JC geblesseerd uit. Hij onderging enkele dagen daarna een operatie aan zijn linkerknie, waar een scheur in de binnenmeniscus zat. Verwacht wordt dat de verdediger pas na de Kerst inzetbaar is.

De Amsterdammer kwam deze competitie zeven duels in actie. Hij profiteerde van de blessure van Theo Lucius en mocht vooral als rechtsback opdraven. Door de absentie van Greene krijgt Dwight Tiendalli momenteel het vertrouwen van Gertjan Verbeek.
pi_63517251
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

De verlosser is eindelijk terug op het veld
Feyenoord!
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:18:25 #41
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_63517483
Voor degene die naar Spanje gaan, veel plezier.

Balen dat ik niet kan...
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_63517639
Hopen op een terugslag voor Greene
pi_63517680
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zal je zien dat dat net de enige speler is die geen terugslag krijgt.
Feyenoord!
pi_63517950
Putdeksels waar kom je eigenlijk vandaan? Aangezien je net als mij een kwartiertje van Heteren af woont.
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:42:38 #45
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_63518281
quote:
idd
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_63518347
Ik gaat me nest maar eens iin. Om vier uur gaat de wekker. Hoop voor de thuisblijvers dat de wedstrijd toch nog ergens uitgezonden wordt.

Tot zaterdag
pi_63518406
Nog ff een dvd'tje kijken, me nest in en dan morgen om 12.20 vliegen.
Ik zal een paar biertjes drinken voor de thuisblijvers.Klote dat het niet wordt uitgezonden.
Adios
pi_63518438
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Nog ff een dvd'tje kijken, me nest in en dan morgen om 12.20 vliegen.
Ik zal een paar biertjes drinken voor de thuisblijvers.Klote dat het niet wordt uitgezonden.
Adios
Jij vloog via Barcelona toch?
pi_63518983
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Jij vloog via Barcelona toch?
Jup.Van daar een binnenlandse vlucht naar Coruna. Terug van Santiago naar Londen en van Londen naar Eindhoven.Kom in 3 dagen in een hoop steden/vluchthavens
pi_63519208
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Jup.Van daar een binnenlandse vlucht naar Coruna. Terug van Santiago naar Londen en van Londen naar Eindhoven.Kom in 3 dagen in een hoop steden/vluchthavens
Vanaf waar vertrek je morgen? Eindhoven?
pi_63519432
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vanaf waar vertrek je morgen? Eindhoven?
020
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:10:00 #52
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63521343
Avantisport

Beide shirts zijn in verkeerde maat geleverd
pi_63521461
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Avantisport

dinsdag 25 november 2008 @ 22:13:36 #54
139407 jorienvdherik
pi_63521483
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Bedankt voor je tip
pi_63521533
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Bedankt voor je tip
Graag gedaan
pi_63523185
quote:
Avantisport

Misschien hadden ze wel helemaal geen XXXXXXXXXXL.
Feyenoord!
pi_63524283
Zo en ik hopen dat die wedstrijd nog ergens uit wordt gezonden.

(bestaat er ook een reward voor de slechtste tvp van het jaar?)
The only thing I fear is my MoM
pi_63527173
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

de laatste tijd niet, maar ik hoorde al dat het niet veel is
ik had het al een tijdje niet meer op Timmer, vanaf vorig seizoen al (al heeft hij af en toe wel goede wedstrijden)

maar of Darley dan een goede optie is...
quote:
misschien moet ie de hond van Hofland ff uitlaten
pi_63527177
quote:
Avantisport

kindermaatje was misschien uitverkocht?

heb je gelijk ook shirts van je andere clubs besteld?
pi_63527190
trouwens wel grappig, gisteravond op de Chinese televisie de verkiezingen van club/coach/speler van het jaar van Azie en Oceanie

Aurelio Vidmar was genomineerd als coach van het jaar, traint Adelaide United
pi_63529065
Best wel belachelijk dat t niet wordt uitgezonden morgen (vooralsnog).

Zoveel 'topwedstrijden' spelen we toch al niet in Nederland, dit is toch gewoon een wedstrijd die iedereen moet kunnen zien. Kan nog een hele spannende worden ook.

Op Rijnmond is het ook leuk, daar niet van.
pi_63530540
Wordt het ook niet uitgezonden na afloop van HSV-ajax?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_63532023
De Nieuwe Kuip moet aan de Nieuwe Maas komen. Niet op de plek die de plannenmakers nu op het oog hebben - op de kop van het Eiland van Brienenoord - maar een stuk westelijker, bij het Mallegat. Het voorstel om het toekomstige stadion een stukje 'naar de stad' op te schuiven, komt van de PvdA en is gebaseerd op een plan van het Barendrechtse bedrijf Bouwhaven. Volgens raadslid Matthijs van Muijen biedt deze optie behoorlijk wat voordelen.
'Zo wordt het stadion meer betrokken bij de stad, is goed zichtbaar vanaf de Maasboulevard. En ligt dicht bij Station Zuid, wat van groot belang is voor de aan- en afvoer van bezoekers. Bovendien wordt zo de natuur op het Brienenoord-eiland gespaard', legt hij uit.
Woensdag wordt er in het stadhuis gesproken over het project Stadionpark, waartoe de bouw van de nieuwe Kuip behoort. Het stadion, dat plaats moet bieden aan 80.000 bezoekers, moet er in 2018 staan. In dit gebied komen verder onder meer een schaatsbaan, scholen, sportvelden, woningen en kantoren.
Wat de PvdA betreft worden ook de spoorlijnen naast de oude Kuip overkapt. Daardoor worden twee nu nog gescheiden delen van Rotterdam-Zuid aaneen gesmeed. 'Het stadion moet bovendien het meest duurzame van de wereld worden', stelt hij.
Schuiven op Zuid met de nieuwe Kuip
Waar komt de nieuwe Kuip te staan? Het stadsbestuur van Rotterdam hakt volgende maand de knoop door over de vraag waar het voetbalbolwerk over tien jaar zal staan. Woensdag is dit mega-project punt van discussie in het stadhuis.
Wordt het het model United, waarbij het megacomplex een plaatsje krijgt op sportterrein Varkenoord niet ver van de huidige Kuip? Of valt de keuze toch op de prikkelende optie van een stadion aan het water, deels in de Nieuwe Maas bij het Eiland van Brienenoord?
Lezers van het AD kozen tijdens een internet-poll massaal voor de variant van de Kuip-aan-de-rivier. Vijf voor- en ook nadelen van de modellen United en Maas.

Waarom aan de Maas?

1. De nieuwe Kuip zal daar uitgroeien tot een 'icoon' voor de stad Rotterdam. Een stadion aan of zelfs een beetje in de Nieuwe Maas is te vergelijken met een wereldwijd bekend fenomeen als het Opera House in de Australische stad Sydney. Het beeld van de Maas-Kuip zal de Erasmusbrug, Euromast of de Hef voorgoed doen vergeten.
2. Het heeft de voorkeur van voetbalclub Feyenoord en van de directie van de huidige Kuip. Deze wens scoort hoog bij de standpuntbepaling van het college van burgemeester en wethouders van Rotterdam.
3. De trainingsvelden van Feyenoord komen bij het stadion te liggen. Dat geldt als een belangrijke voorwaarde voor de voetbalclub die de jeugdafdeling beter aan de eigen proftak wil binden. De junioren van Feyenoord gaan naar school even verderop in het Stadionpark. Want de omgeving van de Kuip wordt een 'campus' waar sport en onderwijs dicht bij elkaar worden gebracht.
4. Een stadion aan het water biedt elders in het plangebied van het Stadionpark volop ruimte voor de breedtesport. Dat zijn recreatieve sporten zoals amateurvoetbal, honk- en softbal en atletiek. Door in de Maas te bouwen, blijft bovendien 'op het land' ruimte over, wat commercieel interessant is.
5. Het rommelig ogende bedrijventerrein aan de Stadionweg, in de volksmond ook wel Klein België genoemd, is veel beleidsmakers al jaren een doorn in het oog. In het model Maas moeten deze ondernemers dan eindelijk weg, om plaats te maken voor de nieuwe Kuip.

Waarom op Varkenoord, volgens model United?

1. Deze variant, waarbij de nieuwe Kuip op Varkenoord komt niet ver van de huidige stadionplek, zorgt voor een koppeling van de wijken Hillesluis en Vreewijk in Feijenoord met Lombardijen en Kreekhuizen in IJsselmonde. Het opvallendste onderdeel van dit model is de overkapping van de spoorlijn Rotterdam-Dordrecht, die de barričre tussen de twee stadsdelen moet slechten. Bovenop het spoorpark tussen de Rosestraat en Lombardijen kan straks een balletje worden getrapt.
2. Het model United kreeg de voorkeur tijdens de informatieronde van de gemeente Rotterdam langs alle betrokken partijen (ondernemers, omwonenden en andere belanghebbenden). De nieuwe Kuip ligt in dit model centraal in het plangebied, in tegenstelling tot het voorstel voor een stadion aan de Maas. Daar heeft het voetbalcomplex geen enkele binding met de rest van de omgeving.
3. Een stadion op land bouwen is technisch minder lastig dan een complex (deels) in het water. Op de Nieuwe Maas hebben de plannenmakers immers ook te maken met de scheepvaart. Verder zorgt ook de stroming daar voor hobbels bij het werk. De rivier moet 'de ruimte' hebben én houden.
4. Voor de Kuip op Varkenoord zijn minder tijdrovende procedures nodig dan voor een Maas-stadion dat ten koste zal gaan van het Eiland van Brienenoord, een bijzonder stukje IJsselmonde dat de afgelopen jaren al talloze bedreigingen het hoofd heeft weten te bieden. De milieubeweging en de gebruikers van het natuurgebiedje – de volkstuinders voorop – zullen zeker dwarsliggen bij dit model. Immers, het eiland maakt ook deel uit van de ecologische hoofdstructuur, een zone die eigenlijk ook niet mag worden aangetast.
5. Bij United zal het nieuwe NS-station Stadionpark dichter bij de Kuip liggen dan in de variant Maas. Voor het aan- en afvoeren van de tienduizenden bezoekers met het openbaar vervoer ligt het rivierstadion te ver verwijderd van de NS-halte. Het goed regelen van het openbaar vervoer geldt als een van de voornaamste pijlers onder de plannen voor de nieuwe Kuip. Behalve een opwaardering van het huidige NS-station tot intercity-stopplaats, is ook een nieuwe metrolijn van en naar de Kuip noodzakelijk.
pi_63532539
Duurzaam is zo suf
pi_63533181
Deportivo - Feyenoord live op TV Rijnmond

RTV Rijnmond heeft op de valreep de uitzendrechten voor het duel tussen Deportivo la Coruņa en Feyenoord weten te bemachtigen. Hierdoor zal het duel live te volgen zijn op de Regionale zender. De wedstrijd begint om 21:00u, de uitzending om 20:45u.
pi_63533333
Godver! Is er een stream van TV Rijnmond te vinden op internet?
pi_63533468
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb je toevallig digitale TV van UPC? Dan heb je nl. ook alle regionale zenders.
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_63533610
Echt relaxt zeg

En nog een goede analist ook
  woensdag 26 november 2008 @ 13:02:25 #69
63192 ursel
pi_63534045
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:35 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Heb je toevallig digitale TV van UPC? Dan heb je nl. ook alle regionale zenders.
hier niet in ieder geval..
pi_63534473
quote:
Politiek verdeeld over locatie nieuwe Kuip

De Rotterdamse gemeenteraad is verdeeld over de locatie van de nieuwe Kuip. Uit een rondgang van Radio Rijnmond blijkt dat er geen meerderheid is voor een van de drie varianten die wethouder Bolsius in september presenteerde.

Woensdag worden de plannen voor het nieuwe Feyenoord-stadion besproken in de commissie Buitenruimte en Sport.
In de eerste variant komt het nieuwe stadion op de plek van het huidige sportcomplex Varkenoord, pal naast de huidige Kuip. In de tweede variant, wordt het stadion aan de oever van de Nieuwe Maas neergezet, ter hoogte van het Eiland van Brienenoord. Als voor de derde optie wordt gekozen, komt het nieuwe stadion ook op de plek van Varkenoord, maar is het omringd door woningbouw.

De VVD heeft een voorkeur voor de derde optie en het CDA voor de de Maas-variant.
De PvdA en GroenLinks willen ook graag een nieuw stadion langs de Nieuwe Maas, maar dichter bij station Zuid.
Verschillende partijen vinden ook dat de huidige drie varianten nog maar summier zijn onderbouwd. De SP wil daarom woensdag nog helemaal geen keuze maken.
Ook Leefbaar Rotterdam heeft haar voorkeur nog niet uitgesproken.
pi_63534755
Gelukkig dat het nog wordt uitgezonden!
Feyenoord!
pi_63534800
Hoe ga jij het volgen dan?
pi_63534887
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe ga jij het volgen dan?
Ik heb UPC.
Feyenoord!
  woensdag 26 november 2008 @ 13:49:37 #74
123545 DatMeenJeNiet
pi_63535405
Ik kan het dus niet zien.
pi_63540299
Ik gelukkig wel _

TV Rijnmond
pi_63541315
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)MetKoffersPakken.htm

Zijn we geinteresseerd in Gentenaar?
pi_63541639
quote:
Kan dat niet meer via www.rijnmond.nl of is dat alleen achteraf tegenwoordig?

Feyenoord steggelt nog met Club Brugge en Derijck over de eenzijdige optie in het contract van de Belg. Die willen ze lichten om meer te kunnen vangen, maar daar balen speler en Brugge behoorlijk van. Derijck zelf wil nog altijd naar België.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 november 2008 @ 18:00:01 #78
123545 DatMeenJeNiet
pi_63541915
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kan dat niet meer via www.rijnmond.nl of is dat alleen achteraf tegenwoordig?

Feyenoord steggelt nog met Club Brugge en Derijck over de eenzijdige optie in het contract van de Belg. Die willen ze lichten om meer te kunnen vangen, maar daar balen speler en Brugge behoorlijk van. Derijck zelf wil nog altijd naar België.
Wat zijn dat toch steeds voor rare acties Laat die gozer lekker transfervrij weggaan. Straks haakt Brugge af en zit je weer 3 jaar met Derijck. Netals het vragen van belachelijke bedragen voor spelers als Ekramy.. ik snap er echt niets van.
pi_63541968
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:27 schreef Irritatie100 het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)MetKoffersPakken.htm

Zijn we geinteresseerd in Gentenaar?
Als Feyenoord (lees Bosz) weer die fout maakt dan zijn ze echt debiel bezig.
pi_63542096
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als Feyenoord (lees Bosz) weer die fout maakt dan zijn ze echt debiel bezig.
Dat is Bosz toch al dus ik verwacht Gentenaar 3 januari op het trainingsveld
pi_63542199
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:42 schreef dill het volgende:
Echt relaxt zeg

En nog een goede analist ook
Schelvis?
pi_63542228
Gewoon dat Maas-Plan aanhouden wat mij betreft!
  woensdag 26 november 2008 @ 19:05:05 #83
139407 jorienvdherik
pi_63543160
quote:
Boeren die voor Feyenoord zijn zonder (goede) digitale tv
  woensdag 26 november 2008 @ 19:17:12 #84
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_63543482
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Gewoon dat Maas-Plan aanhouden wat mij betreft!
Lijkt mij zelf ook het beste.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_63543962
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Als je uit Rotterdam komt ben je voor Feyenoord

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 27-11-2008 11:21:45 (ook niet als grapje) ]
pi_63544041
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Gelukkig dat jij er iets van zegt

Je komt zelf uit zo'n klein-edit- dorp man

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 27-11-2008 11:22:15 (niet doen) ]
  woensdag 26 november 2008 @ 19:45:30 #87
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_63544217
Mooi dat Rijnmond het uitzend.
pi_63545183
Rijnmond.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 26 november 2008 @ 20:21:37 #89
139407 jorienvdherik
pi_63545236
Ik ben trouwens zelf voetballen, dus zal er weinig van zien.

Nooit dat ze winnen daar..
pi_63545279
Zo eindelijk aangekomen bij het hotel. Kijk zo naar het stadion. Straks de binnenstad maar eens onveillig maken.
pi_63545433
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef jorienvdherik het volgende:

Zelf voetballen als Feyenoord speelt, namaaksupporter!
pi_63545593
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef jorienvdherik het volgende:

Nooit dat ze winnen daar..
Juist jij moet je waffel houden over Nep-fans lijkt me!!
  woensdag 26 november 2008 @ 23:36:39 #93
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_63552057
Die Boukhari roddel is een grap, toch?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_63552824
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:27 schreef Luni het volgende:

[..]

Zelf voetballen als Feyenoord speelt, namaaksupporter!
pi_63552943
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Boukhari roddel is een grap, toch?
Mag het verdomme hopen want ik zie niet in hoe hij een aanwinst is.
pi_63553877
doe die nieuwe Kuip maar op Varkenoord
quote:
Op donderdag 27 november 2008 00:15 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Mag het verdomme hopen want ik zie niet in hoe hij een aanwinst is.
nee ik ook niet, Koebrugge verkoopt toch ook al shoarma?
pi_63555161
Waarom zou Gentenaar niet welkom zijn bij Feyenoord? Omdat hij op de bank heeft gezeten bij Ajax, of omdat jullie (Jorien en Irritatie , maar misschien melden zich er meer ) hem niet goed genoeg vinden?

In het geval van het laatste ben ik het daar namelijk niet mee eens. Hij is in ieder geval een stuk beter dan Timmer. In het geval van het eerste...tjsa...na een paar weken ben je dat wel vergeten en zo'n echte Ajacied vind ik het nou niet. Maar kan me op zich wel voorstellen dat het een keertje genoeg is met de Amsterdamse inbreng.

Heb trouwens nergens wat gelezen over concrete interesse, dus ik weet niet waar die vraag vandaan kwam. Maar het zou me een prima vervanger lijken voor Timmer, die nu toch echt teveel fouten maakt.
pi_63556000
quote:
Op donderdag 27 november 2008 02:09 schreef BertMaalderink het volgende:
Waarom zou Gentenaar niet welkom zijn bij Feyenoord? Omdat hij op de bank heeft gezeten bij Ajax, of omdat jullie (Jorien en Irritatie , maar misschien melden zich er meer ) hem niet goed genoeg vinden?

In het geval van het laatste ben ik het daar namelijk niet mee eens. Hij is in ieder geval een stuk beter dan Timmer. In het geval van het eerste...tjsa...na een paar weken ben je dat wel vergeten en zo'n echte Ajacied vind ik het nou niet. Maar kan me op zich wel voorstellen dat het een keertje genoeg is met de Amsterdamse inbreng.

Heb trouwens nergens wat gelezen over concrete interesse, dus ik weet niet waar die vraag vandaan kwam. Maar het zou me een prima vervanger lijken voor Timmer, die nu toch echt teveel fouten maakt.
Vind Gentenaar op dit moment een kansloze aantrekking.
Hij is te oud. Als je een oudere keeper wil halen, neem er dan een van 28-30.
  donderdag 27 november 2008 @ 07:50:06 #99
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_63556352
Als je een nieuwe keeper wilt, haal dan of Mulder terug of zorg ervoor dat je Krul binnenhaalt.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_63559404
Gentenaar is een goede keeper hoor. Alleen iets te oud...
Feyenoord!
pi_63559749
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:17 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Schelvis?
Ja
pi_63560167
ik zit in Stockholm, zou ook graag een streampje vinden vanavond...

[ Bericht 1% gewijzigd door DonRaja op 27-11-2008 11:06:50 ]
BFF met GGMM
pi_63560289
Leuke reclame:

BFF met GGMM
pi_63560872
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:06 schreef DonRaja het volgende:
Leuke reclame:

Hehe denk niet alleen dat dat verhaal op gaat voor mannen als De Wolf, Taument en Van Gobbel.
pi_63561184
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:28 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Hehe denk niet alleen dat dat verhaal op gaat voor mannen als De Wolf, Taument en Van Gobbel.
ok De Wolf en Van Gobbel kan ik me voorstellen, maar Taument moest toch ook altijd even zijn haren goed doen na iedere actie
BFF met GGMM
pi_63561369
quote:
Vermoedelijke opstellingen:

Deportivo La Coruņa: Aranzubia, Manuel Pablo, Adrián Lķpez, Zé Castro, Luis Felipe, Lafita, Antonio Tomás, Juan Rodríguez, Verdú, Guardado en Riki.

Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Bahia, Hofland, De Cler; Wijnaldum, El Ahmadi, Fer, Van Bronckhorst, Bruins; Makaay.
pi_63561634
Godver wat baal ik dat ik niet ben gegaan naar a coruna

no money mo' problems
pi_63561801
Ik ga de volgende ronde wel.
Feyenoord!
pi_63562202
Word een zwaar potje vanavond.

Hopen dat 'de jonkies' overeind blijven. Ben een beetje bang voor Fer en Bruins eerlijk gezegd.
pi_63562248
Tsjah, ik heb er weinig tot geen vertrouwen in. Dan kan het alleen maar meevallen...

Je bent uitgeschakeld in Frankrijk, niet vanavond als je verliest.
Feyenoord!
pi_63562883
hmm ik heb de wedstrijd tegen nancy niet gezien, maar ik baal dus meer van de thuiswedstrijd tegen cska.

Daar hadden we op zijn minst gelijk moeten spelen.
pi_63563392
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:01 schreef DonRaja het volgende:
ik zit in Stockholm, zou ook graag een streampje vinden vanavond...
http://www.voetbalinbeeld.nl/
pi_63564016
quote:
thanks!
BFF met GGMM
pi_63564887
Is er een kroeg die het vanavond uit zend?

Want ik kan niks vinden op voetbalinbeeld over Feijenoord.
pi_63565050
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:25 schreef Putdeksels het volgende:
Tsjah, ik heb er weinig tot geen vertrouwen in. Dan kan het alleen maar meevallen...

Je bent uitgeschakeld in Frankrijk, niet vanavond als je verliest.
Qua moeilijkheid van de tegenstander geef ik je gelijk. Ware het niet dat je tegen CSKA had kunnen winnen en het tegen Nancy een dramawedstrijd was.

Maar hetzelfde CSKA waar wij bijna van wonnen heeft Depor met 0-3 vernederd dus wie weet wat er vanavond allemaal mogelijk is.
pi_63565679
Ik geef het wel een goede kans dat we deze pot gaan winnen vanavond !
Ik support gevallen topclubs!
pi_63565802
Ik hoorde dat het stadion vanavond helemaal vol zit omdat Makaay langs komt
pi_63565933
Voor de mensen met een schotel op dak:

TVG zend vanavond de wedstrijd uit.
TVG is op de astra te vinden!
pi_63565961
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Voor de mensen met een schotel op dak:

TVG zend vanavond de wedstrijd uit.
TVG is op de astra te vinden!
daar zal familie El Ahmadi blij mee zijn...
  donderdag 27 november 2008 @ 14:39:22 #120
63192 ursel
pi_63566034
Harry mag weg bij Nürnberg ..
pi_63566215
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:37 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

daar zal familie El Ahmadi blij mee zijn...
pi_63567199
quote:
FEYENOORD MAAKT KENNIS MET RIAZOR

Feyenoord heeft woensdagavond een pittige training afgewerkt in het Estadio Riazor. Toegezongen door tientallen supporters op de tribune kwamen alle 21 spelers die mee zijn afgereisd naar Spanje in actie. Jonathan de Guzman, die donderdagavond zeker niet in actie zal komen, maakte de hele training mee. Ook Andwélé Slory en Kevin Hofland, van wie Gertjan Verbeek eerder op de dag al te kennen gaf dat ze fit zijn om te spelen, maakten de hele oefensessie zonder problemen mee.

Voor Roy Makaay betekende de training een weerzien met het stadion, waarin hij in 2000 kampioen werd met Deportivo la Coruņa.’Dat bracht leuke herinneringen met zich mee’, zei de aanvaller. ‘Bij de kampioenswedstrijd zat het stadion afgeladen vol en buiten stonden misschien nog wel meer mensen. Maar als ik donderdag terugkeer in dit stadion en het eerste fluitsignaal klinkt, zal ik negentig minuten lang alles voor Feyenoord geven en proberen de wedstrijd te winnen.’

Het grootste deel van de training stond woensdagavond in het teken van een partijvorm op een half veld. Verder was er plaats voor diverse trap- en passoefeningen, om op die manier gewend te raken aan de ondergrond in het stadion. Feyenoord keert donderdagavond terug in het Riazor, waar om 21:00 uur wordt afgetrapt voor de wedstrijd tegen Deportivo la Coruņa.

pi_63567234
quote:
SELECTIE MAAKT ONTSPANNEN STRANDWANDELING

De Feyenoord-selectie heeft donderdagmiddag ter voorbereiding op het UEFA Cup-duel met Deportivo la Coruņa een ontspannen strandwandeling gemaakt. Rond kwart voor twee stapten twintig spelers en de volledige begeleidingstaf uit het spelershotel, waarvandaan ze al snel het strand bereikten. Van de 21 spelers die mee zijn afgereisd naar Spanje, ontbrak alleen Jonathan de Guzman. Gertjan Verbeek maakte woensdag al bekend dat hij donderdagavond niet in actie zal komen.

Vanaf het strand had de selectie een prachtig uitzicht richting het Estadio Riazor, waar donderdag om 21:00 uur wordt afgetrapt. Verschillende spelers maakten van de mogelijkheid gebruik om foto’s te maken met hun mobieltje. Vanaf de boulevard werd de spelersgroep gade geslagen door diverse Feyenoord-supporters en inwoners van La Coruņa. Verbeek leidde de groep ongeveer 500 meter over het strand, waarna via de boulevard de terugweg werd ingezet.

pi_63567487
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef Juk het volgende:

[..]

Qua moeilijkheid van de tegenstander geef ik je gelijk. Ware het niet dat je tegen CSKA had kunnen winnen en het tegen Nancy een dramawedstrijd was.

Nancy had je ook niet hoeven verliezen, 1e helft speelde je vrij aardig, en was je de betere ploeg.
pi_63571135
We gaan winnen vanavond

1 - 2, Makaay en van Bronckhorst.
  donderdag 27 november 2008 @ 18:18:03 #126
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63571482
quote:
Op donderdag 27 november 2008 18:02 schreef dill het volgende:
We gaan winnen vanavond

1 - 2, Makaay en van Bronckhorst.
Wie maakt de tweede voor ons dan?
2000 light years from home
pi_63571583
quote:
Op donderdag 27 november 2008 18:18 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wie maakt de tweede voor ons dan?

Ik heb er opeens best vertrouwen in, maar dat komt volgens mij vooral door de nodige biertjes die ik vanmiddag heb weggetikt
Feyenoord!
pi_63572135
Moskou inmiddels op 1-0 tegen die Polen.
Feyenoord!
pi_63572255
Lol, Ik hoor net dat er gister vechtpartijen in Madrid zijn geweest tussen Feyenoord en PSV supporters
  donderdag 27 november 2008 @ 18:53:43 #130
123545 DatMeenJeNiet
pi_63572344
quote:
Op donderdag 27 november 2008 18:46 schreef Putdeksels het volgende:
Moskou inmiddels op 1-0 tegen die Polen.
Er is nog een best een kans op de volgende rond eigk. Ik weet niet hoe serieus Deportivo de UEFA cup neemt, maar op zich kan je er best stunten. Als je dan thuis wint van Lech ben je door.

Maar het blijft zo'n doodzonde dat je verliest van zo'n armoedig ploegje als Nancy. En tegen CSKA hadden we ook normaal gesproken minstens een punt behaald, als je naar de kansen en t spelbeeld kijkt. Maarja, dan moet Gio weer vaag spelen.
  donderdag 27 november 2008 @ 19:29:44 #131
139407 jorienvdherik
pi_63573395
quote:
Op donderdag 27 november 2008 02:09 schreef BertMaalderink het volgende:

Stijnen, andere keepers zijn slechter.

Stijnen is de beste die je kan halen
pi_63576156
iemand al een stream gevonden?
  donderdag 27 november 2008 @ 21:29:19 #133
63192 ursel
pi_63577265
http://www.justin.tv/widg(...)swf?channel=elguaper

Wel spaans commentaar en niet al te best beeld, maar je hebt wat..
pi_63577335
wat een goal weer
  donderdag 27 november 2008 @ 21:55:37 #135
123545 DatMeenJeNiet
pi_63578517
Zijn er nou weer rellen? Of iig gezeik?
pi_63578541
Rellen in het vak. Stoeltjes worden naar de Spanjaarden gesmeten.
Kunnen we Feyenoord na vanavond failliet verklaren?
pi_63578621
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Rellen in het vak. Stoeltjes worden naar de Spanjaarden gesmeten.
Kunnen we Feyenoord na vanavond failliet verklaren?
Vaarwel Europa
pi_63578680
Doe niet meteen zo dramatisch man.
  donderdag 27 november 2008 @ 22:00:55 #139
123545 DatMeenJeNiet
pi_63578754
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:59 schreef dill het volgende:
Doe niet meteen zo dramatisch man.

Je weet hoe de UEFA is?

Ik heb geen beelden gezien, maar als het waar is wat ik hoor kunnen we Europa de komende 3 jaar vergeten. Al is de kans dat we dat sowieso zouden halen al niet groot, maarja. Loop je weer allemaal inkomsten mis.

Ik word zo ziek van die lui.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gordon_Shumway op 27-11-2008 22:36:57 ]
pi_63578929
En klaar.
pi_63579066
2 goals in 1 minuut tegen.
pi_63579174
Dit is zuur!

Maar volgens mij is er nog een theoretische kans om door te gaan
  donderdag 27 november 2008 @ 22:13:32 #143
123545 DatMeenJeNiet
pi_63579322
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:09 schreef TN-FR het volgende:
Dit is zuur!

Maar volgens mij is er nog een theoretische kans om door te gaan
Er wordt weer volop gereld hoor.. na morgen hoeven we 3 jaar geen Europees voetbal te verwachten. En dan zijn ze nog mild.

God, wat heb je als Feyenoorder toch een grafleven.
pi_63579460
Het gaat echt jaren duren voordat we dit weg gewerkt hebben.
Zeker 3 jaar geen Europees voetbal, minder sponsorinkomsten, minder aantrekkelijk voor spelers om naar Feyenoord te komen etc etc.
pi_63579502
Niet zo janken joh, we worden niet uitgesloten. Hoogstens een geldboete, wat natuurlijk nog steeds zuur is.

Alsof we het verdienden om door te gaan, we kwamen al met geluk door naar de groepsfase.
pi_63579555
Oja de eerste aankoop die we moeten doen is El-Akchaoui. Opbokken met die kut de Cler.
  donderdag 27 november 2008 @ 22:20:47 #147
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_63579679
Gertjan mag me altijd bellen!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_63579706
quote:
Feyenoord-fans misdragen zich

DEPORTIVO - De Feyenoord-fans hebben zich weer ernstig misdragen tijdens de UEFA Cup-wedstrijd tegen Deportivo la Coruna in Spanje. Na de 3-0 achterstand gooiden de supporters onder andere tribunestoeltjes op het veld. De ME moest ingrijpen.

telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63579760
Waarvoor zouden we dan uitgesloten moeten worden Volgens mij gebeurt er toch vrij weinig
pi_63579775
Sensatie sensatie alom!

Gasten weten weer eens niet waar ze het over hebben.
pi_63579829
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:21 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Het is niet goed te praten, maar als je daardoor uitgesloten wordt: _!

Dan leek mij dat vuurwerkincident tegen Sporting toch een tikje erger.
pi_63579977
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Het is niet goed te praten, maar als je daardoor uitgesloten wordt: _!
Je weet maar nooit met die piemels van de Uefa.
Feyenoord wordt natuurlijk wel goed in de gaten gehouden momenteel.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63580039
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Je weet maar nooit met die piemels van de Uefa.
Feyenoord wordt natuurlijk wel goed in de gaten gehouden momenteel.
Dat is zo, maar het is niet dat de wedstrijd stil gelegen heeft ofzo. Dus zo erg zal het allemaal wel niet geweest zijn.
  donderdag 27 november 2008 @ 22:30:22 #154
139407 jorienvdherik
pi_63580090
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:07 schreef Irrem het volgende:
2 goals in 1 minuut tegen.
Lijkt Ajax uit wel
pi_63580109
Kunnen we Ostlund, Basto en Gibbs niet terughalen?
  donderdag 27 november 2008 @ 22:32:18 #156
139407 jorienvdherik
pi_63580164
Als er stoelen zijn gegooid echt wat een drama kut volk

net als de helft hier dan voor rellen is ( he happel )
pi_63580249
Waarom werd Tiendalli gewisseld?
pi_63580495
Wat een tyfusclub is dit om te supporten, bah, ben het helemaal zat
pi_63580719
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:21 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Telegraaf

Slechte wedstrijd, maar om er nu zo dramatisch over te doen? Ingecalculeerd verlies hoor bij Depor.
Zoals ik al eerder zei, in Frankrijk had je moeten winnen... hier niet.

Alles op de competitie.
Feyenoord!
pi_63580763
En oja, onze verdediging is van jupiler league niveau.
Feyenoord!
pi_63580793
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:44 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Telegraaf

Slechte wedstrijd, maar om er nu zo dramatisch over te doen? Ingecalculeerd verlies hoor bij Depor.
Zoals ik al eerder zei, in Frankrijk had je moeten winnen... hier niet.

Alles op de competitie.
In de competitie is ook niks meer te winnen, wat mij betreft beginnen we met seizoen 2009/2010.
pi_63580836
Deportivo geīnteresseerd in Biseswar
  donderdag 27 november 2008 @ 22:48:01 #163
139407 jorienvdherik
pi_63580852
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:46 schreef Fetai het volgende:

[..]

In de competitie is ook niks meer te winnen, wat mij betreft beginnen we met seizoen 2009/2010.
Gewoon de beker winnen
pi_63580860
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:34 schreef Sloggi het volgende:
Waarom werd Tiendalli gewisseld?

Dat vraag ik me ook af
pi_63580869
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:46 schreef Fetai het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Je moet er alles aan doen om bij die eerste 5 te geraken anders ben je als Feyenoord-zijnde nog veel en veel verder van huis.
Feyenoord!
pi_63580912
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:48 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Je moet er alles aan doen om bij die eerste 5 te geraken anders ben je als Feyenoord-zijnde nog veel en veel verder van huis.
9e is al genoeg om Europa in te gaan toch?
pi_63580972
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:49 schreef Fetai het volgende:

[..]

9e is al genoeg om Europa in te gaan toch?
Nee.

We zitten niet in Engeland hier.
Feyenoord!
pi_63580991
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:51 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Nee.

We zitten niet in Engeland hier.
Goh , maar hoe zit het met de play offs dan? Zijn die afgeschaft?
pi_63581061
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:51 schreef Fetai het volgende:

[..]

Goh , maar hoe zit het met de play offs dan? Zijn die afgeschaft?
Voor plaats 1 t/m 5 wel. Voor 6 t/m 9 niet.

Maar jij ging er alvast vanuit dat we die play-offs dan wel even winnen?
Feyenoord!
  donderdag 27 november 2008 @ 22:53:33 #170
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_63581072
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Deportivo geīnteresseerd in Biseswar
is z'n contract al verlengd? Anders loopt ie gratis weg.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_63581078
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:53 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Ja
  Forum Admin donderdag 27 november 2008 @ 22:54:03 #172
35723 crew  GGMM
pi_63581092
Ik heb medelijden met jullie, echt zonde dat er niks gepresteerd kan worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_63581526
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:53 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

is z'n contract al verlengd? Anders loopt ie gratis weg.
Bosz kennende niet.
pi_63581562
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:53 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Niet helemaal. 1+CL, 2+vCL en 3 t/m9 spelen om de UEFA-cup plaatsen
pi_63581620
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Oja joh?

Op naar zondag, vergeten deze wedstrijd.
Ik was dat hele UEFA-cup toernooi sowieso al vergeten, was een klein wondertje geweest als je daar vandaag had gewonnen.
Feyenoord!
pi_63581649
Wehe nu gaat het nog langer duren voordat Bosz bekent durft te maken dat hij zijn contract heeft verlengd.
pi_63581667
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Bij die eerste 2 eindigen we niet, plaats 9 is het streven dit jaar, gaat nergens meer over dit ! Die beker is wel leuk om te winnen nog natuurlijk.
pi_63581719
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wehe nu gaat het nog langer duren voordat Bosz bekent durft te maken dat hij zijn contract heeft verlengd.
mei 2014

Zeg Bosz, is je contract nou al verlengd? Contract, huh, wie, wat waar? We moeten ons nu eerst concentreren op de promotie-playoffs.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Forum Admin donderdag 27 november 2008 @ 23:11:21 #179
35723 crew  GGMM
pi_63581805
Ik zie nu de samenvattig. Ongelooflijk dat de Feyenoordfans weer hebben lopen rellen zeg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_63581806
Kutfans van Feyenoord
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 27 november 2008 @ 23:13:12 #181
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_63581867
Wat zijn die papzakken toch dom met hun stoeltjes. Lekker met je dikke kop in beeld.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_63581890
Wist niet eens dat het op TV was, op TVrijnmond lieten ze niks zien...
Feyenoord!
pi_63582027
wat een gelaten sfeertje hier, kop op jongens, op naar de KNVB Beker
pi_63582081
Tsjah, kan er eigenlijk niet al te lang rouwig om zijn dit verlies.

Lichtpuntje is hopelijk dat Verbeek ook ziet dat het zo niet langer kan met De Cler.
Van Bronckhorst linksachter, middenvelders zat.
Feyenoord!
  donderdag 27 november 2008 @ 23:21:38 #185
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_63582123
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:19 schreef Fiskus het volgende:
Ach Ajax heeft Volendam uit ook nog niet gehad in de competitie.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_63582178
Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoezo? Wij worden gewoon kampioen. Wij hebben de beker helemaal niet nodig.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_63582180
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:19 schreef Fiskus het volgende:
Volgens mij hebben we zondag toch echt 3-1 gewonnen, blijf jij dan lekker weg hier.
Feyenoord!
  donderdag 27 november 2008 @ 23:24:28 #188
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_63582211
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:20 schreef Putdeksels het volgende:
Tsjah, kan er eigenlijk niet al te lang rouwig om zijn dit verlies.

Lichtpuntje is hopelijk dat Verbeek ook ziet dat het zo niet langer kan met De Cler.
Van Bronckhorst linksachter, middenvelders zat.
Ik vond Bruins, El Ahmadi en Makaay nou ook niet veel brengen.
Veel balverlies, alleen balverlies eigelijk.
Verder weer 3 individuele fouten die de wedstrijd kosten, Bahia, Hofland en ik zag niet goed wie die breedtepass gaf na de 2-0 maar die zag er ook niet goed uit. Verder zag Timmer dat ook niet bij alle 3 de doelpunten.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_63582293
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:24 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Ik vond Bruins, El Hamadi en Makaay nou ook niet veel brengen.
Verder weer 3 individuele fouten die de wedstrijd kosten, Bahia, Hofland en ik zag niet goed wie die breedtepass gaf na de 2-0 maar die zag er ook niet goed uit. Verder zag Timmer dat ook niet bij alle 3 de doelpunten.
Dat is waar. Maar wie bracht wel wat vandaag? Vond alleen Fer wel redelijk...

Depor had haar huiswerk gewoon heel goed gedaan:
-2 soms 3 man op Wijnaldum.
-Bruins laten lopen.
-Flink veel druk op de verdediging.
Feyenoord!
  donderdag 27 november 2008 @ 23:31:27 #190
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_63582471
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:26 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar wie bracht wel wat vandaag? Vond alleen Fer wel redelijk...

Depor had haar huiswerk gewoon heel goed gedaan:
-2 soms 3 man op Wijnaldum.
-Bruins laten lopen.
-Flink veel druk op de verdediging.
Ze speelde Feyenoord ook helemaal uit de wedstrijd. Vond Feyenoord in zijn geheel ook tegenvallen, wat zonde is want misschien zijn de ploegen die we getroffen hebben kwalitatief wel beter. Maar het vertoonde spel is zeer magertjes, ik had net zoals bij Nancy en CSKA wederom het gevoel je hoeft hier niet te verliezen. Maar dan is het toch Feyenoord en alleen Feyenoord zelf dat zichzelf de das om doet.
pi_63582522
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:06 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Oja joh?

Op naar zondag, vergeten deze wedstrijd.
Ik was dat hele UEFA-cup toernooi sowieso al vergeten, was een klein wondertje geweest als je daar vandaag had gewonnen.
Sorry, ik had het ook niet goed
pos. na 34 ronden ↓ resultaat ↓
1 CL, eerste ronde
2 CL, derde voorronde
3 UC, vierde voorronde
4 UC, derde voorronde
5 t/m 8 Play-offs voor UC, tweede voorronde
bekerwinnaar UC, vierde voorronde

ff opgezocht op wiki
pi_63583466
Wat heeft die De Cler toch dit seizoen?
  vrijdag 28 november 2008 @ 00:42:09 #193
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_63583907
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:24 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Ik vond Bruins, El Ahmadi en Makaay nou ook niet veel brengen.
Als Makaay de bal niet krijgt ken die niet veel brengen, hij is totaal niet gebruikt vandaag..
Oi! Acķplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_63583951
Makaay miste wel een enorme kans vlak voor tijd zeg .
  vrijdag 28 november 2008 @ 00:45:23 #195
185115 Juk
Misschien
pi_63583962
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Bosz kennende niet.
Ik had al gepost dat Verbeek na de wedstrijd tegen Utrecht had gezegd dat er allang een aanbod ligt voor een contractverlenging en dat Biseswar met hem daar een gesprek over had gehad.

Wat ik uit dat interview begreep was dat Biseswar het contract goed vindt qua salaris ed. maar dat hij bang is voor zijn basisplaats als de ziekenboeg leeg is. Verbeek heeft hierop gezegd dat Biseswar zoals hij nu (toen dus, maar dat is niet echt verslechterd) speelt niet hoeft te vrezen voor een plaats op de bank maar dat dat dus helemaal aan hem zelf (Biseswar) is of hij speelt of niet.
pi_63584081
Het was een wedstrijd om te janken. Aan de bal ben je machteloos en verdedigend geef je gewoon weer drie doelpunten weg - zelfs al kan je niet winnen, dan nog kan je voor een gelijkspel gaan maar dat is met deze ploeg gewoon onmogelijk.

Ik hoop dat er geen sancties volgen want wat wordt er wel niet van de club als er ook tig jaar geen Europees voetbal is??
pi_63584130
quote:
Feyenoord-directeur Gudde: Achterlijk gedrag

LA CORUNA - Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord heeft het wangedrag van een klein deel van de Feyenoord-aanhang donderdagavond in het stadion van Deportivo la Coruņa scherp veroordeeld. „Het was te achterlijk voor woorden. Het is om moedeloos van te worden”, verzuchtte hij na de kansloze nederlaag van zijn club in Estadio Riazor (3-0).

Tijdens de rust en aan het begin van de tweede helft vernielden 'fans' van Feyenoord tientallen stoeltjes. Ze wierpen de gesloopte spullen over de hekken en relingen van hun vak heen. Daarbij raakte niemand gewond, ook al doordat Spaanse supporters in de onderste vakken snel een veilig heenkomen zochten.

„Hoe verzin je het om met stoeltjes te gaan gooien?”, sprak Gudde hoofdschuddend. „Dat hoort in geen enkel stadion thuis. Ik heb begrepen van onze veiligheidsmensen dat het om een relatief klein groepje van tien tot vijftien man gaat. We hebben videobeelden van ze gemaakt. Ze kunnen uiteraard rekenen op een stadionverbod. Ook zullen we de schade op hen verhalen. Misschien schakelen we ook nog de politie in Nederland in.”

telegraaf
quote:
Verbeek: Feyenoord heeft niets te zoeken in Europa

LA CORUNA - Trainer Gertjan Verbeek van Feyenoord trok donderdagavond na de dikke nederlaag bij Deportivo la Coruņa (3-0) een even pijnlijke als logische conclusie. „We hebben niets te zoeken in Europa”, constateerde hij droog.

Verbeek maakte een sombere balans op. „Drie gespeeld, nul punten en een doelsaldo van 1-9. Dat geeft aan dat we gewoon niet goed genoeg zijn voor dit niveau. Dat is de harde realiteit, daarmee moeten we het doen.”
pi_63584244
Ze staan iig goed op de foto.

Oeps.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63584345
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 01:05 schreef BB-boy het volgende:
Ze staan iig goed op de foto.
Het signalement moet geen al te groot probleem zijn.

pi_63585083
  vrijdag 28 november 2008 @ 06:50:14 #201
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63585530
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Als er stoelen zijn gegooid echt wat een drama kut volk

net als de helft hier dan voor rellen is ( he happel )
Joh, rot lekker op naar 1 van je andere 60000 clubs.
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:40 schreef Fetai het volgende:
Wat een tyfusclub is dit om te supporten, bah, ben het helemaal zat
Moet je even PM'en met Jorien, die heb nog wel wat seizoenkaarten van andere clubs over

Vraag mij eigenlijk af, gezien de reacties, of mensen daadwerkelijk hadden verwacht dat we wel even zouden overwinteren in Europa? Als dat zo is, zou het behoorlijk naīef zijn.
pi_63585676
Tsjah vooraf bij loting hoop je van alles. Maar 1-9 zeg wel genoeg.

Al vind ik wel dat we, op vlagen bij CSKA na, gewoon echt droevig hebben gespeeld. Geen passie of strijd. Doelpunten worden kinderlijk eenvoudig weggeven, bijna lachwekkend te noemen. En je kan het de ervaren mannen wel aanrekeken dat ze in deze wedstrijd niks extra's hebben gebracht.
pi_63588009
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 06:50 schreef Keltie het volgende:

[..]

Joh, rot lekker op naar 1 van je andere 60000 clubs.
[..]

Moet je even PM'en met Jorien, die heb nog wel wat seizoenkaarten van andere clubs over

Vraag mij eigenlijk af, gezien de reacties, of mensen daadwerkelijk hadden verwacht dat we wel even zouden overwinteren in Europa? Als dat zo is, zou het behoorlijk naīef zijn.
Het gaat niet om het verliezen op zich, het gaat om de manier waarop.

Weer zo ontzettend kansloos, zonder enige inspiratie of dat je ook maar een sprankje hoop mag hebben tijdens die wedstrijd(en) dat Feyenoord er een goed resultaat uitsleept. Geen enkele strijdvaardigheid, veel domme fouten, te amateuristisch gewoon.

Dan is dat tenenkrommend en frustrerend ja, en helemaal als er maar geen einde aan lijkt te komen en als klap op de vuurpijl enkele debiele supporters zich weer helemaal laten gaan en de reputatie van Feyenoord de definitieve genadeklap geven bij de Uefa.

Dan ben je als Feyenoordsupporter niet te benijden, en dan heb je weleens momenten dat je de club vervloekt. Zo gek is dat niet, ik heb de club al zovaak vervloekt, maar even zovaak ben ik helemaal lyrisch en in euforie zodra het goed gaat.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:34:15 #204
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63588766
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 07:23 schreef Staanplaats het volgende:
Al vind ik wel dat we, op vlagen bij CSKA na, gewoon echt droevig hebben gespeeld. Geen passie of strijd. Doelpunten worden kinderlijk eenvoudig weggeven, bijna lachwekkend te noemen. En je kan het de ervaren mannen wel aanrekeken dat ze in deze wedstrijd niks extra's hebben gebracht.
Inderdaad.

Iemand nog een kaartje kopen voor Lech Poznan thuis?
Feyenoord!
pi_63588809
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 01:15 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Het signalement moet geen al te groot probleem zijn.

[ afbeelding ]
Wat een gek!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_63589043
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:34 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Inderdaad.

Iemand nog een kaartje kopen voor Lech Poznan thuis?
Gaaf he, zo'n passe-partout
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:47:10 #207
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63589105
quote:
Compliment van Uefa voor Feyenoord

Datum: 28-11-2008 Bron: RTV Rijnmond

De UEFA heeft Feyenoord na afloop van het duel tegen Deportivo la Coruņa een compliment gegeven voor het optreden van de eigen stewards en een groot gedeelte van de aanhang. Enkele tientallen Feyenoord supporters vonden het nodig na de derde treffer van de Spanjaarden stoeltjes te slopen en hiermee te gaan gooien. Het optreden van de stewards van Feyenoord, alsmede het goede gedrag van de overige fans stemde de Uefa tevreden.
Mooi zo! Kunnen al die ramptoeristen ook weer hun mond dichthouden.

@Hamilcar: Tsjah, het was nog veel kutter geweest als die wedstrijd wel ergens om was gegaan en ik nog een los kaartje erbij moest kopen. Was ik zo'n 20 euro duurder uitgeweest.
Feyenoord!
pi_63589313
Zo, pak van me hart.
pi_63592842
Het werd me wel weer duidelijk dat de 'routiniers' het juist lieten afweten deze Europese wedstrijden.

Onbegrijpelijk eigenlijk, aangezien zij juist het jonge elftal op sleeptouw moeten nemen. En het is echt niet zo dat zij fouten van die jonkies moesten herstellen, ze gingen zelf in de fout.

Zondag maar winnen dan!
pi_63597006
Denk dat dat ook nog een groot probleem kan worden voor Feyenoord. Oudere routiniers met een grote carriere achter zich, vinden het doorgaans niet fijn om in de hierarchie voorbij gestreefd te worden door een stel snotneuzen. Maar als het zo doorgaat zit dat moment er sneller aan te komen dan ze denken.

De oudjes blijven maar opzichtig falen en jongens als Fer en Wijnaldum doen het gewoon prima.
  vrijdag 28 november 2008 @ 16:11:09 #211
139407 jorienvdherik
pi_63597764
quote:
Jurist: 'Feyenoord wordt zeker gestraft door UEFA'
Geschreven op 2008-11-28 om 15:11 | Aantal keer bekeken: 1313 | Aantal reacties: 21 | Bron: RTV Rijnmond
'Naar aanleiding van de ongeregeldheden bij Deportivo la Coruna wordt Feyenoord zeker gestraft door de UEFA.' Dat zegt advocaat Eric Vilé.

De zwaarte van de straf wordt volgens Vilé bepaald door de mate waarin Feyenoord heeft geprobeerd om de ongeregeldheden te beperken. Vilé kan niet inschatten welke straf Feyenoord opgelegd zal krijgen, maar de de in sportrecht gespecialiseerde advocaat verwacht dat de UEFA op korte termijn uitsluitsel zal geven.

Zo'n twintig Feyenoord-supporters misdroegen zich donderdagavond op de tribune in het Riazor stadion. Zij vernielden tientallen stoeltjes. De Spaanse politie verrichtte geen arrestaties.
  vrijdag 28 november 2008 @ 17:18:39 #212
185115 Juk
Misschien
pi_63599408
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 16:11 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Gezien de eerdere complimenten zal het wel meevallen lijkt me.
  vrijdag 28 november 2008 @ 17:52:58 #213
123545 DatMeenJeNiet
pi_63600120
quote:
,,De slechtste ploeg die in tijden hier heeft gespeeld,’’ schreef de sportkrant Depor. ,,Inclusief de bekerwedstrijd tegen Elche, één van de zwakste ploegen in de tweede divisie.’’

De rapportcijfers ernaast onderstreepten de mening van de Spaanse pers: met een 4 kwam Georginio Wijnaldum er nog het best vanaf. De overige Feyenoorders kregen een 3 of een 2 (Dwight Tiendalli).
pi_63600294
Funny because it's true
pi_63601355
Wijnaldum wordt keer op keer goed bewaakt en is pas 18, logisch dat die er amper langs kwam.

Wel was die de beste van ons
pi_63605498
Kan me vrij weinig meer herinneren van de pot. Gelukkig maar achteraf. Geen kans kan ik me herinneren. En nu lekker wachten op het vliegtuig naar madrid. Wordt nog een lange nacht en dat voor een paar lamzakken.
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:45:22 #217
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63608883
Ah, die paar stoeltjes man. Ik zat op de lange zijde trouwens, voordat ik weer beticht ga worden van rellen. ¤30 voor een kaart.

Doodop, 2.5 uur geslapen vannacht. Vanmorgen om 6.00 weer in het busje naar Valladolid. Nu net een uurtje thuis.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:47:38 #218
139407 jorienvdherik
pi_63608957
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:45 schreef Happel het volgende:
Ah, die paar stoeltjes man. Ik zat op de lange zijde trouwens, voordat ik weer beticht ga worden van rellen. ¤30 voor een kaart.

Doodop, 2.5 uur geslapen vannacht. Vanmorgen om 6.00 weer in het busje naar Valladolid. Nu net een uurtje thuis.
Deze mensen zijn gewoon zo kansloos,

Echt als die mensen eens door een auto zouden worden aangereden
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:55:49 #219
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63609221
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ach ja, kan me er niet zo druk om maken. Vond het wel een vermakelijk schouwspel.
quote:
http://forum.fok.nl/topic/1224839

[ Bericht 11% gewijzigd door Happel op 28-11-2008 23:01:22 ]
Elite
Tegen TTIP
pi_63609407
Net terug.Tering wat een trip. Wedstrijd kan ik kort over zijn. Was gewoon kut. Geen inzet,geen strijd, geen passie.Voetballend ging helemaal niks goed. Maar dan ook echt helemaal niets. In diverse stukjes lees ik dat er stoeltjes naar het veld werden gegooit. Knappe jongen als jij van de 2e ring een stoeltje op het veld kan gooien. Was een groepje van 20 á 25 man die stoeltjes richting het deportivo vak naast het uitvak gooiden. Dieptepunt vond ik dat diezelfde groep medesupporters aanvielen die de boel probeerden te sussen. Spaanse politie was zeer aanwezig en zeer agressief. Door al het geknuppel van de politie tiefde er bijna nog een paar Feyenoorders in het Deportivo vak naar beneden. Nadat de politie zich wat terugtrok werd het Feyenoord vak ook rustig. Na de wedstrijd nog nooit zo'n grote politiemacht gezien. De wegen helemaal afgezet met busjes en agenten. In de lucht een helikopter met zoeklicht. Vrees echter wel voor een schorsching. Mannetje van de Uefa stond vanaf de ongeregeldheden recht voor het uitvak en heeft alles perfect gezien. Het spaanse bier smaakte trouwens prima. Ik vlieg trouwens nooit meer met Ryan Air. Moet ik 20 GBP betalen omdat ik via hun tering site niet kan inchecken. Vervolgens lopen ze de hele vlucht het vliegtuig door om krasloten, kalenders enz. te verkopen. Hopelijk volgend jaar weer Europa in maar ik vrees het ergste.....
pi_63609636
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het is niet slim nee maar ik heb wel respect voor al die supporters die mee reizen en toch nog Feyenoord steunen terwijl er eigenlijk weinig kans op overwinteren was.

Voor jou daarentegen kan ik totaal geen respect opbrengen, zodra het wat minder met "jou" club Feyenoord zet jij je kaarten in de verkoop
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:35:30 #222
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63610423
20 a 25 man gaan ons geen schorsing opleveren hoor. Dat was anders geweest als het hele vak los gegaan zou zijn.

Totaal geen problemen gehad met wie dan ook. Vooraf biertje pakken in kroeg vol Coruna supporters en na afloop weer. Ryanair was wel kut ja. Twee keer een uur vertraging gehad.

Elite
Tegen TTIP
pi_63610925
Ook leuk trouwens dat er iemand tussen de fanatieke supporters van Deportivo zat met een Feyenoord vlag en tijdens hun tifo actie gewoon een Feyenoord vlag omhoog houdt Die deportivo fans waren inderdaad wel relaxed.Daar totaal geen problemen mee gehad. Alleen die politie Gewoon alles rammen wat ze zien.
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:02:45 #224
139407 jorienvdherik
pi_63611163
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Net terug.Tering wat een trip. Wedstrijd kan ik kort over zijn. Was gewoon kut. Geen inzet,geen strijd, geen passie.Voetballend ging helemaal niks goed. Maar dan ook echt helemaal niets. In diverse stukjes lees ik dat er stoeltjes naar het veld werden gegooit. Knappe jongen als jij van de 2e ring een stoeltje op het veld kan gooien. Was een groepje van 20 á 25 man die stoeltjes richting het deportivo vak naast het uitvak gooiden. Dieptepunt vond ik dat diezelfde groep medesupporters aanvielen die de boel probeerden te sussen. Spaanse politie was zeer aanwezig en zeer agressief. Door al het geknuppel van de politie tiefde er bijna nog een paar Feyenoorders in het Deportivo vak naar beneden. Nadat de politie zich wat terugtrok werd het Feyenoord vak ook rustig. Na de wedstrijd nog nooit zo'n grote politiemacht gezien. De wegen helemaal afgezet met busjes en agenten. In de lucht een helikopter met zoeklicht. Vrees echter wel voor een schorsching. Mannetje van de Uefa stond vanaf de ongeregeldheden recht voor het uitvak en heeft alles perfect gezien. Het spaanse bier smaakte trouwens prima. Ik vlieg trouwens nooit meer met Ryan Air. Moet ik 20 GBP betalen omdat ik via hun tering site niet kan inchecken. Vervolgens lopen ze de hele vlucht het vliegtuig door om krasloten, kalenders enz. te verkopen. Hopelijk volgend jaar weer Europa in maar ik vrees het ergste.....
Wat ben je dan voor idioot, weet al wat voor kansloze gasten dat zijn.
Zal er maar niks over zeggen.
pi_63611435
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Wat ben je dan voor idioot, weet al wat voor kansloze gasten dat zijn.
Zal er maar niks over zeggen.
Was natuurlijk niet geheel dezelfde groep maar een aantal die daar stonden doken op de supporters die wat dingen riepen of ertussen probeerden te komen. Ik was ook van de kaart dus misschien heb ik het fout gezien..
pi_63614598
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:45 schreef Happel het volgende:
oelikun
pi_63614613
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Ach ja, kan me er niet zo druk om maken. Vond het wel een vermakelijk schouwspel.
[..]

misschien wil Crane 'm wel kopen...
  zaterdag 29 november 2008 @ 11:50:09 #228
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_63616432
Pffff, na de wedstrijd helemaal niet de puf om nog te reageren hiero!

Dramatische wedstrijd weer, zeker als je kijkt hoe knullig je de 2-0 tegen krijgt en meteen daarna bij de aftrap de 3-0. De Cler is echt een gepasseerd station, je moet daar gewoon Van Bronckhorst neerzetten... Tevens vond ik Timmer ook weer niet vrijuit gaan persoonlijk!
pi_63616572
Ik heb m'n kaart voor Poznan thuis weggegeven aan een Pool.
Ga echt niet dat eind rijden voor een vriendschappelijke wedstrijd....
Feyenoord!
  zaterdag 29 november 2008 @ 12:00:38 #230
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63616607
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 11:58 schreef Putdeksels het volgende:
Ik heb m'n kaart voor Poznan thuis weggegeven aan een Pool.
Ga echt niet dat eind rijden voor een vriendschappelijke wedstrijd....
Welk vak.
Elite
Tegen TTIP
pi_63616624
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 12:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Welk vak.
Z.
Feyenoord!
pi_63616893
quote:
Feyenoord zonder aanhang naar UEFA-uitduels is optie

Geschreven op 2008-11-29 om 11:17 | Aantal keer bekeken: 399 | Aantal reacties: 5 | Bron: Sportweek.nl Feyenoord is op zoek naar een oplossing om ongeregeldheden in UEFA Cup-uitwedstrijden in het vervolg te voorkomen. Tijdens het verloren duel donderdag tegen Deportivo La Coruņa (1-0) gooide een klein gedeelte van de meegereisde Feyenoord-aanhang met kuipstoeltjes. De Spaanse politie moest er uiteindelijk aan te pas komen om alles weer rustig te krijgen in het stadion.

Feyenoord werd in 2007 uitgesloten van deelname aan de UEFA Cup door wangedrag van supporters in de wedstrijd op 30 november 2006 tegen Nancy. De Rotterdamse club wacht dan ook af hoe de UEFA reageert op de ongeregeldheden van afgelopen week. ‘Positief is dat de UEFA-man zijn waardering uitsprak voor de inzet van onze stewards en de Rotterdamse agenten, die er volgens hem voor zorgden dat het niet verder uit de hand liep,’ aldus algemeen directeur Eric Gudde in De Telegraaf.

Donderdagnacht zaten de bestuurders van Feyenoord al bij elkaar om een oplossing te vinden voor het probleem. ‘Één van de gespreksonderwerpen was om voortaan naar Europese uitduels te gaan zonder eigen publiek. Dat is een mogelijkheid, maar we gaan nergens op vooruitlopen,’ aldus financieel directeur Onno Jacobs. ‘We hebben voldoende tijd om hier over na te denken. We spelen op zijn vroegst pas volgend seizoen weer een Europese uitwedstrijd.’
Niet geheel onlogisch natuurlijk...
Feyenoord!
  zaterdag 29 november 2008 @ 12:50:22 #233
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_63617446
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 12:18 schreef Putdeksels het volgende:

...Positief is dat de UEFA-man zijn waardering uitsprak voor de inzet van onze stewards en de Rotterdamse agenten, die er volgens hem voor zorgden dat het niet verder uit de hand liep, aldus algemeen directeur Eric Gudde in De Telegraaf...
De UEFA man had toch ook zijn waardering uitgesproken over het grootste gedeelte van de Feyenoordaanhang? Maar dat vermeld Gudde voor de volledigheid maar ff niet!

Verder vind ik de discussie een redelijk storm in een glas water!
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:37:55 #234
139407 jorienvdherik
pi_63618194
Die van Wolfswinkel van vitesse speelde bijna bij Feyenoord
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:26:01 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63620058
OP is geupdate.
Elite
Tegen TTIP
pi_63620415
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:26 schreef Happel het volgende:
OP is geupdate.
Netjes.Goed werk.Een mod kan zeker alleen de eerste post editten?Ik kan het namelijk zelf niet.
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:58:51 #237
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63620582
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Netjes.Goed werk.Een mod kan zeker alleen de eerste post editten?Ik kan het namelijk zelf niet.
Er hoeft niks geupdate worden. Het zijn plaatjes die geupload worden naar Photobucket.
Elite
Tegen TTIP
pi_63623189
Iets voor Feyenoord als vervanging voor Timmer

Uitgerangeerde Hildebrand mag voor niets weg
28/11/2008 18:08

Timo Hildebrand kan op zoek naar een nieuwe club. De Duitse doelman heeft nog een contract tot de zomer van 2010 bij Valencia, maar mag gratis vertrekken, liet vice-voorzitter Fernando Gķmez Colomer weten.

Hildebrand was vorig seizoen bij Valencia nog de keeper die het vaakst speelde in de Primera Divisiķn (26 keer), maar is inmiddels verworden tot derde doelman achter de Braziliaanse olympische international Renan (eerste doelman) en het Spaanse talent Vicente Guaita.

De 29-jarige Duitser heeft zelf zeven interlands achter zijn naam staan en stond op 17 oktober 2007 voor het laatst onder de lat bij Duitsland. Hildebrand kreeg er drie om de oren en Die Mannschaft verloor met 3-0 van Tsjechië.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_63624332
quote:
Voor spelers, van supporters
za, 29/11/2008 - 15:53
Een aantal Feyenoord-supporters wilden vandaag voorafgaand aan de training een aardigheidje aan de spelers aanbieden. Voor in het spelershome.

Als bedankje voor de strijd die de spelers afgelopen donderdag hebben geleverd in A Coruna. De inzet die daar geleverd is, komt tot uiting in het presentje: een lijst met rapportcijfers uit een Spaanse krant.

Laagste cijfer: een 2 voor Tiendally. Hoogste cijfers: een 5 voor Slory. Gemiddeld: een 3,2.

Een schande. Verliezen kan, maar dan altijd strijdend ten onder!

En hoe reageert Gertjan Verbeek als de supporters hem voor de training aanspreken en het aardigheidje willen overhandigen? Meneer loopt door en kan slechts 'schei uit' uitbrengen...

Feyenoord!
  zaterdag 29 november 2008 @ 20:27:11 #240
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63625535
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 19:40 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een koekenbakker diegene. Stond donderdag nog met een bank in de lucht, in de kroeg.
Elite
Tegen TTIP
pi_63628086
Als we morgen van Vitesse winnen, staan we waarschijnlijk nog maar 3 punten achter op PSV. Grappig dat hun ook zo slecht gaan.
pi_63628162
Zie eerst zelf maar eens te winnen morgen. Altijd al lastig geweest arnhem uit.
pi_63628285
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 22:13 schreef TN-FR het volgende:
Zie eerst zelf maar eens te winnen morgen. Altijd al lastig geweest arnhem uit.
Ach, zelfs als we dat verliezen. 6 punten zijn in theorie ook in te halen, in de praktijk is het voor Feyenoord alleen wat lastiger
pi_63629101
Morgen winnen is het belangrijkste.
  zaterdag 29 november 2008 @ 22:47:24 #245
139407 jorienvdherik
pi_63629152
Al 2 polen die via marktplaats het kaartje willen
  zaterdag 29 november 2008 @ 22:48:43 #246
139407 jorienvdherik
pi_63629199
quote:
12 investeerders moeten 60 miljoen in Feyenoord stoppen. Maar zelfs de vermogende fans houden de hand op de knip. ‘Dit plan kan beter de ijskast in.’

Het jaarverslag van het seizoen 2007-2008 is net gedrukt als de directie van Feyenoord in het Riazor-stadion in het Spaanse La Coruņa met gekromde tenen het UEFA Cupduel met Deportivo volgt. Het spel is weer eens dramatisch en een deel van de fans bevestigt wederom het beeld van een club die in Europa een spoor van vernieling achterlaat.

Feyenoord staat elfde in de eredivisie, is na drie nederlagen uitgeschakeld in de UEFA Cup en presenteert een openhartig jaarverslag, waaruit blijkt dat ‘het point of no return is bereikt’, zoals financieel directeur onno Jacobs concludeert. ‘We moeten hard werken aan ons imago en de uitstraling van de club. Mensen willen bij winnaars horen.’

Sjaak Poppe, woordvoerder Port of Rotterdam:
‘Om naamsbekendheid gaat het niet bij ons. Daarom ambiëren wij ook geen rol als shirtsponsor of hoofdsponsor van Feyenoord. Wij zullen ook niet zeker stappen in het overbruggingsfonds van Feyenoord, bij ons praat je immers niet over miljoenen aan sponsorgeld.’

En dan moet je al een tijdje niet bij Feyenoord zijn. De club uit Rotterdam-Zuid heeft het ergste achter de rug, maar kampt nog met een rentedragende schuld van 17 miljoen euro. En hoewel de omzet met 4,7 miljoen is gestegen tot 42,9, had de club op 30 juni 2008 een negatief eigen vermogen van 6,4 miljoen euro. ‘De totale schuld bedroeg in 2006 inclusief de belastingclaim die we voor 5,1 miljoen euro hebben afgekocht ongeveer 35 miljoen’, vertelt Jacobs, op zijn kantoor in De Kuip.

Noodverbanden
Bij zijn aantreden in december 2005 constateerde de financieel directeur dat Feyenoord de salarissen nauwelijks kon betalen. ‘We zagen aankomen dat we het einde van het seizoen niet zouden halen. We hingen echt met de handen aan de reling. We moesten noodverbanden leggen, overbruggingskredieten aantrekken en zo snel mogelijk spelers verkopen om inkomsten te genereren.’

Hewi Hoogendijk, mede-eigenaar van de Rook Groep:
‘Behalve voor Feyenoord doen we ook nog dingen voor RBC Roosendaal en voor hockeyclubs. Andere clubs kennen hun sponsors. De contactpersoon bij Feyenoord heeft zich al drie keer aan mij voorgesteld. Dat is dus twee keer teveel. Dan heb ik al gegeten en gedronken.

In augustus 2006 verkocht Feyenoord zijn sterspelers Kuijt en Kalou om een deel van de schulden af te lossen. De club richtte daarnaast Talent Pool 1 op, waarin zeven talenten (De Guzman, de in 2007 naar Real Madrid vertrokken Drenthe, Vincken, Biseswar, Mulder, Bruins en Wijnaldum) tegen een geschatte transferwaarde van 24 miljoen euro werden ondergebracht. Wie in dit fonds participeert, hield aan de transfer van Drenthe ruim een ton over.

Talent Pool 2 met Tiendalli, Vlaar, Slory, Schett, Greene, de reeds vertrokken doelman Ekramy en de helemaal met voetballen gestopte Canadees Lensky, trok ook voldoende investeerders, maar is vooralsnog geen succes. El Ahmadi is als eerste ondergebracht in het Feyenoord Investerings Fonds, terwijl de club ook certificaten van aandelen uitbracht.

Ingrid Lodder van aannemingsbedrijf MNO Vervat:
‘W e hebben jarenlang een businessunit gehad in De Kuip, maar dat werkte voor geen meter. Die unit kostte handen vol geld en werd haast nooit door ons gebruikt. En als we dan eens een keer relaties meenamen naar een voetbalwedstrijd, dan moesten we ook nog kaarten voor hen kopen.’

Met de grondige renovatie bij Feyenoord na het gedwongen afscheid van de almachtige voorzitter Jorien van den Herik is een belangrijk obstakel voor potentiële sponsors weggenomen.

Jacobs: ‘Sinds de commissie-Kerkum een nieuwe structuur heeft ingevoerd, is de identiteit van Feyenoord opnieuw verankerd in een gouden aandeel.

Welkom
‘Het kan niet zo zijn dat één persoon het voor het zeggen heeft zoals in het verleden. Ik heb met diverse investeerders uit het eerste spelersfonds gesproken. Zij kregen in de periode-Van den Herik nooit het gevoel dat ze welkom waren. We hebben met de diverse fondsen een kleine 20 miljoen euro opgehaald. Dat is een significant verschil.’

Willem C. van ’t Wout van Indiana Finance:
‘Ik zie de volgende verklaringen voor het uitblijven van investeerders: d at er teveel organisaties binnen Feyenoord zijn die langs elkaar heen werken , dat een lening in het verleden moeizaam of slecht werd terugbetaald en de balans van de lenende club niet imponeert. ‘

Maar zolang Feyenoord 17 miljoen in het rood staat, kan de club ondanks de blessuregolf van de laatste maanden geen nieuwe spelers aantrekken. Jacobs: ‘We hebben tot vorig seizoen nooit uit een positie van kracht kunnen handelen. We hebben een negatief eigen vermogen van 6,5 miljoen euro, terwijl clubs als Ajax, PSV en Heerenveen het zich kunnen permitteren om spelers te kopen voor de langere termijn.’

De directie geeft het onomwonden toe. ‘We zijn op vele terreinen ingehaald door Heerenveen, FC Groningen en FC Twente’, aldus Jacobs. ‘Die clubs hebben gestructureerd aan de toekomst gewerkt, onder meer door het bouwen van nieuwe stadions waardoor hun omzet aanzienlijk kon worden verhoogd. Het heeft bij Feyenoord ook te lang ontbroken aan een topsportklimaat.’

Michel Perridon van Trust International:
‘Het management van Feyenoord is niet altijd even slim omgegaan met de budgetten. Anders valt niet te verklaren waarom kleinere clubs als NAC en FC Groningen het nu veel beter doen in de Eredivisie . ’

Nu pas zet Feyenoord de achtervolging in. Op 17 december maakt de gemeente Rotterdam bekend waar het nieuwe stadion zal verrijzen. Feyenoord hoopt dat het vanaf 2016 aan de boorden van de Maas kan spelen. Jacobs: ‘Vanwege de uitstraling van de club én de stad, zoals het Opera House in Sydney. Het heeft als voordeel dat wij ons nieuwe trainingscentrum op Varkenoord kunnen bouwen.’ Jacobs toont een grafiek met de te verwachten omzet. ‘In het nieuwe stadion kunnen we de huidige begroting van 44 miljoen meer dan verdubbelen tot ruim 100 miljoen.’

In het beleidsplan ‘Feyenoord op weg naar 2016’, op weg dus naar het nieuwe stadion, neemt het Feyenoord Overbruggingsfonds een cruciale plaats in. Om in die periode van acht jaar ‘versneld te kunnen groeien’ zoekt Jacobs 12 apostelen die elk 5 miljoen euro tegen een rente van 3 procent willen investeren.

Woordvoerder Cor de Ruyter van Eneco:
‘In ons sponsorbeleid richten we ons voornamelijk op projecten die te maken hebben met duurzame energie. De enige sport die we nog financieel ondersteunen is wielrennen. We hebben zes, zeven jaar geleden afscheid genomen van Feyenoord. De club weet precies waarom.’

‘Ons voortbestaan hangt er niet vanaf. Met tien investeerders ben ik ook al blij. Met die gelden wordt de stap naar het nieuwe stadion vergemakkelijkt. Het is een utopie te denken dat we zomaar van 44 naar 100 miljoen euro kunnen springen. En hoe voller de investeringspot des te gerichter kunnen wij de ploeg versterken.

Jacobs bladert ook in de Quote 500, de ranglijst van rijkste mensen in Nederland. Maar uit een rondgang langs grote bedrijven in de regio Rijnmond blijkt dat zelfs de zakenmannen met een Feyenoord-hart de hand op de knip houden.

Businessvisie
Michel Perridon, grootaandeelhouder van Trust International: ‘Ik ben een enorme Feyenoord-supporter en persoonlijk betrokken bij een aantal clubzaken, maar in mijn businessvisie komt de club niet voor. Trust haalt maar 6 procent van zijn omzet in Nederland. Dan moet je dus niet de hoofdsponsor willen worden van een Nederlandse club. Het zou bedrijfsmatig bezien een slechte investering zijn. Ik zal dus ook nooit shirtsponsor van Feyenoord worden. ‘Ik heb nog een andere hobby en dat is de Formule 1. Die markt is voor Trust interessanter. Samen met Red Bull heb ik een mooi pad gemaakt voor de Formule 1-sponsoring. Daar ligt wel een duidelijke koppeling met onze internationale activiteiten. Het valt niet mee om het product Feyenoord buiten onze landsgrenzen te slijten. Dat verklaart ook waarom shirtsponsors overwegend bedrijven zijn met een stevige lokale markt.’

ECT (Europe Container Terminals):
Geen commentaar.

Bij als Hewi Hoogendijk, mede-eigenaar van de Rook Groep en in het bezit van drie business-seats in De Kuip, heerst onbehagen over de bedrijfsvoering. ‘Er wordt bij Feyenoord door de onoverzichtelijke structuur geld weggegooid. En er lopen te veel ego’s rond. Als ik er met mensen praat, krijg ik altijd te horen: die deugt niet. Dat is natuurlijk een veeg teken.

‘De contactpersoon bij Feyenoord heeft zich al drie keer aan mij voorgesteld. Dat is dus twee keer te veel. Er zijn mensen aangesteld die de sponsors moeten gaan gerieven. Daar is een half jaar over nagedacht en nu ligt er een plan op tafel dat een blauwdruk is van de eerste de beste amateurclub om de hoek. Er komt een borrel voor de sponsors, een dagje golfen en een galadiner. Daar schieten toch de tranen van in je ogen?’

Aad Kuiper, managing director Hunter Douglas:
‘Hoewel wij voetbal in het algemeen en als Rotterdammers Feyenoord, Sparta en Excelsior in het bijzonder een warm hart toedragen verwacht ik niet dat Hunter Douglas op de korte termijn als sponsor van Feyenoord zal optreden. ‘

Hoewel de directie het ontkent, heeft Feyenoord volgens Hoogendijk al een kans gemist om zich te laten opkopen. ‘Er was niet zo lang geleden een kapitaalkrachtige groep Rotterdamse ondernemers die de club voldoende liquiditeit kon verschaffen. Die groep wilde in ruil voor de investering gedeeltelijk eigenaar van de club worden. Dat weigerde Feyenoord.

‘Ik zag wel wat in het plan. Liever dat dan te worden opgekocht door een steenrijke Rus die geen enkele binding heeft met de stad. En dan zeggen ze bij Feyenoord: het is zo gezellig bij ons en we hebben weer drie talenten uit de eigen opleiding in de basis. Nou, die drie talenten voetballen over een jaar ook ergens anders.’

Els de Bruin, Media relations Unilever:
‘Wat betreft sport en bewegen zijn onze 2 belangrijkste sponsorships: NOC*NSF (Unilever Nederland is Partner in Sport) en de KNVB (sinds 1 juli dit jaar). Er zijn op dit moment geen plannen Feyenoord te ondersteunen.’

Chris Woerts, deze maand opgestapt als commercieel directeur van Feyenoord en vanaf december werkzaam bij ‘een grote club uit de Premier League’, becijferde ooit dat een buitenlandse investeerder zeker 200 miljoen euro naar De Kuip moest meenemen om de club over te nemen.

Nooit realistisch
Benno Leeser, tot dit jaar voorzitter van de businessclub van Feyenoord, heeft er nooit in geloofd. ‘Ik waardeer Woerts om zijn inzet, maar ik heb dat bedrag nooit realistisch gevonden. Als er een investeerder was die miljoenen in de club wil steken, had ik het als oud-voorzitter van de businessclub moeten weten. En ik heb hem nooit ontmoet.’

Financieel directeur Jacobs: ‘Wat heb je als je Feyenoord koopt? Een spelersgroep en een berg goodwill. Wat betaal je voor de goodwill? Wat de gek ervoor geeft. Ik vind 200 miljoen niet zo gek. Voor 100 miljoen wil ik ook best praten, maar dan krijg je als investeerder een deel van de aandelen.’

Frans Swarttouw, marketingmanager van Argos Oil:
‘Wij zijn een van de bedrijven die financieel garant hebben gestaan voor het honderdjarig jubileumfeest van Feyenoord. We zijn nu in overleg met Feyenoord hoe wij verder kunnen bijdragen aan de club. We zijn bestuurders met een Feyenoord- hart en het leeft ook erg bij onze werknemers. ‘

Sponsors dienen zich bij Feyenoord voldoende aan, zegt Woerts. En hij wijst op nieuwe overeenkomsten met Fortis, Port of Rotterdam, Samsung en de nieuwe kledingsponsor Puma. Met ‘creatief denken’ heeft Feyenoord zijn omzet zelfs met enige miljoenen weten te verhogen. Het probleem is dat de club nog acht jaar moet spelen in een stadion, dat volgens Woerts ‘niet meer van deze tijd is’.

En niet alleen omdat het publiek bij slecht weer verkleumd en verregend moet toekijken. Woerts: ‘Feyenoord begint elke wedstrijddag al met een post van 100 duizend euro aan veiligheidskosten. FC Twente heeft zijn vernieuwde stadion in eigen beheer en verdient maximaal aan de catering.’

De waarde valt te meten, aldus Woerts. ‘Die research is alleen nog nooit gedaan. Maar er zijn gespecialiseerde bedrijven die de markt kunnen aftasten om te zien hoeveel je waard bent. Ik heb die opdracht bij Feyenoord nooit gekregen. Maar ik zou best willen laten onderzoeken of een bedrag van 200 miljoen euro haalbaar is.’

Arno Schikker van Vopak:
‘Wij steunen Feyenoord vanuit onze lokale organisatie, vooral met de huur van een skybox, die is bedoeld voor relatiemarketing. Financiering van Feyenoord maakt geen deel uit van onze strategie. Uw vraag staat niet op onze agenda.’

Met enige jaloezie kijkt Feyenoord naar de hospitality in het Emirates Stadium in Londen, waar Arsenal op een wedstrijddag tussen 2500 en 3000 diners serveert. Feyenoord bedient maximaal 250 gasten.

Te laat
Woerts erkent verder dat de verkoop van de nieuwe business-seats geen succes is geworden. ‘We hebben 1250 tot 1500 seats gecreëerd, maar we zijn te laat begonnen met de verkoop. We mikten op 70 procent en zijn blijven steken op een percentage van 40. De verkoop zal vanwege de economische malaise zeker stagneren. Al is het ook typisch Rotterdams om eerst de kat uit de boom te kijken.’

Marc Ruis van de Van Gansewinkel Groep:
‘Wij zijn door het samengaan met AVR internationaal geworden en opereren nu in een veel bredere omgeving dan Rotterdam. Bovendien zijn we erg op de markt van business to business georiënteerd. Buiten dat stappen we sowieso niet in sportsponsoring.’

De Feyenoord-directie moet zich niet rijk rekenen, zegt marketingexpert Frank van de Wall Bake. ‘Feyenoord kan dat overbruggingsfonds beter in de ijskast zetten. In de huidige economische malaise zitten investeerders eerder op hun geld dan dat ze het uitgeven. De club kampt dan ook met een dilemma. Feyenoord kan nu slechts geld genereren door spelers te verkopen. Het management zal een bod van 15 miljoen op Wijnaldum vermoedelijk niet afslaan, maar dan raakt de club alweer een kroonjuweel kwijt.

Marloes Meijer, verantwoordelijk voor het sponsorbeleid van Ooms Makelaars:
‘Wij sponsoren alleen verenigingen waarin ambassadeurs van ons rondlopen. Als een medewerker van ons bij voorbeeld enthousiast lid is van een tennisclub, vinden wij het leuk die club te sponsoren. Nee, er spelen geen medewerkers van Ooms bij Feyenoord.’

‘Het is een paradoxale situatie, want alleen als de prestaties van Feyenoord verbeteren zullen investeerders over de brug komen. Ik weet zeker dat het Rotterdamse bedrijfsleven Feyenoord zal omarmen als de club met aantrekkelijk voetbal weer om de landstitel speelt. Nu hebben investeerders een dubbel excuus om het even aan te zien.’

Feyenoord moet juist nu zuinig zijn op zijn talenten, stelt zakenman Perridon. ‘We hebben weer een aantal potentiële topspelers in huis. Ik zie geen noodzaak om het tafelzilver te verkopen. Dat zou ik het bestuur ook afraden.’

Pim Meyboom, directeur operationele zaken bij Air Products:
‘We hebben in Nederland vorige week een zogeheten waterstofalliantie afgesloten, waarbij Amsterdam de belangrijkste afnemer wordt en Rotterdam de grootste producent. Ik ben een geboren Rotterdammer, maar om die reden zullen wij nooit kiezen tussen Ajax of Feyenoord. ‘

Jacobs: ‘Wijnaldum ligt gelukkig vast tot 2012, dan maakt het niet zoveel uit of hij volgend jaar dan wel in 2010 vertrekt. Er staat bij Feyenoord in elk geval weer kapitaal op het veld.’

Van den Wall Bake: ‘Misschien moet in De Kuip de kop van de trainer rollen. Maar ik geloof heilig in het instituut Feyenoord.’
pi_63629254
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 19:40 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verbeek
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63629258
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Zou me niets verbazen als het tegen die kaswerkers ook weer los gaat.
pi_63629272
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Is ook wel aan de biedingen te zijn , 5 euro
  zaterdag 29 november 2008 @ 22:53:45 #250
139407 jorienvdherik
pi_63629335
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 22:51 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Is ook wel aan de biedingen te zijn , 5 euro
Dat zijn normale.

Via de mail, een duitse en engelse reactie. mailadres .pl

Feyenoord mist El Ahmadi tegen Vitesse
ROTTERDAM - Karim El Ahmadi doet zondag niet mee in de uitwedstrijd van Feyenoord tegen Vitesse. De middenvelder heeft nog te veel last van een blessure aan zijn kuit,
afbeelding vergroten Karim El Ahmadi. FOTO PRO SHOTS
Hij werd daardoo donderdag in het met 3-0 verloren UEFA Cup-duel tegen Deportivo la Coruņa al voortijdig naar de kant gehaald door trainer Gertjan Verbeek.

Hoe lang El Ahmadi niet inzetbaar is, is nog niet bekend.

zaterdag 29 november 2008 @ 22:59:50 #251
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63629502
Pff .
pi_63629956
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Dat zijn normale.

Via de mail, een duitse en engelse reactie. mailadres .pl

Feyenoord mist El Ahmadi tegen Vitesse
ROTTERDAM - Karim El Ahmadi doet zondag niet mee in de uitwedstrijd van Feyenoord tegen Vitesse. De middenvelder heeft nog te veel last van een blessure aan zijn kuit,
afbeelding vergroten Karim El Ahmadi. FOTO PRO SHOTS
Hij werd daardoo donderdag in het met 3-0 verloren UEFA Cup-duel tegen Deportivo la Coruņa al voortijdig naar de kant gehaald door trainer Gertjan Verbeek.

Hoe lang El Ahmadi niet inzetbaar is, is nog niet bekend.

Lachen joh, dat je club zo in de ellende zit

Mensen zoals jij zijn een plaag voor het voetbal
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:48:06 #253
139407 jorienvdherik
pi_63630860
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:17 schreef denthemen het volgende:

[..]

Lachen joh, dat je club zo in de ellende zit

Mensen zoals jij zijn een plaag voor het voetbal
Maken ze het zelf naar Bosz
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:50:35 #254
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63630922
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk.
Elite
Tegen TTIP
pi_63631243
quote:

[..]

Is niet de eerste keer dat je je kaart verkoopt toch?Moet je helemaal zelf weten hoor.
Wel lekker makkelijk om niet te gaan als het slecht gaat he
  zondag 30 november 2008 @ 00:04:57 #256
139407 jorienvdherik
pi_63631312
quote:
Op zondag 30 november 2008 00:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Is niet de eerste keer dat je je kaart verkoopt toch?Moet je helemaal zelf weten hoor.
Wel lekker makkelijk om niet te gaan als het slecht gaat he
Dit seizoen alleen naar Ajax en Utrecht geweest.
  zondag 30 november 2008 @ 00:10:53 #257
185115 Juk
Misschien
pi_63631485
quote:

[..]

Mensen (vooral op dit forum) die nog steeds roepen dat dit allemaal de schuld is van Bosz moeten misschien maar weer naar kabouter plop gaan kijken en zich niet druk maken over voetbal want dat gaat waarschijnlijk hun pet te boven.
pi_63632994
quote:
Op zondag 30 november 2008 00:04 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Dit seizoen alleen naar Ajax en Utrecht geweest.
Waarom heb je dan een seizoenskaart?Als je er al 1 heb...
  zondag 30 november 2008 @ 12:21:17 #259
123545 DatMeenJeNiet
pi_63640904
quote:
Algemeen directeur Gudde liet in De telegraaf weten dat Bosz en Feyenoord er nog niet uitzien. Hij liet weten blij te zijn als dat in januari rond kan komen. Bronnen rondom de club melden De Telegraaf dat Bosz hoog in de boom zit bij de onderhandelingen. Hoewel Feyenoord de door Bosz zelf geformuleerde sportieve doelstellingen voor de afgelopen twee seizoenen niet heeft gehaald en ook dit seizoen moeizaam verloopt, heeft Bosz een stevig eisenpakket neergelegd. Behalve een hoger basissalaris zou hij ook premies willen ontvangen voor zowel sportieve successen als goede financiële resultaten op de transfermarkt. Gudde bevestigt dit niet. "Inhoudelijk doe ik geen enkele mededeling over de onderhandelingen. Ik kan alleen zeggen dat de gesprekken in een goede sfeer verlopen."
. Wat een knuppel.
pi_63641154
GOAL
  zondag 30 november 2008 @ 12:43:24 #261
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63641303
quote:
Op zondag 30 november 2008 12:35 schreef Hamilcar het volgende:
GOAL
Ah, waren we al begonnen.
Elite
Tegen TTIP
pi_63641418
quote:
Op zondag 30 november 2008 12:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Ah, waren we al begonnen.
Ik dacht ook half 3
pi_63641572
Dit gaat echt fout
  zondag 30 november 2008 @ 12:56:14 #264
123545 DatMeenJeNiet
pi_63641595
quote:
Op zondag 30 november 2008 12:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit gaat echt fout
Op buitenspel spelen met veel te trage spelers als De Cler en Bahia.

Zo'n vroege openingsgoal werkt bij Feyenoord altijd in het nadeel.
  zondag 30 november 2008 @ 12:59:13 #265
123545 DatMeenJeNiet
pi_63641665
Pfffffff... wat een grafinstelling dit zeg. Haal gelijk die Lucius eruit en zet hem maar gelijk op de transferlijst.
pi_63642061
Lucius
  zondag 30 november 2008 @ 13:22:33 #267
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_63642227
Verbeek na de wedstrijd: "Ik zal het natuurlijk nooit hardop zeggen, maar die backs van mij zijn natuurlijk echt dramatisch op dit niveau."
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_63642239
quote:
Op zondag 30 november 2008 13:22 schreef TC03 het volgende:
Verbeek na de wedstrijd: "Ik zal het natuurlijk nooit hardop zeggen, maar die backs van mij zijn echt dramatisch op dit niveau."

anders gaat Lucius rond oud en nieuw vuurwerk verkopen rond het stadion voor extra inkomsten
pi_63642275
Lucius: Rot op en kom nooit meer terug
  zondag 30 november 2008 @ 13:27:07 #270
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63642306
Snap ook niet waarom die vuurwerkverkoper speelt. Hij kan beter wat gaan doen aan zijn gokschulden.
Elite
Tegen TTIP
pi_63642387
quote:
Op zondag 30 november 2008 13:27 schreef Happel het volgende:
Snap ook niet waarom die vuurwerkverkoper speelt. Hij kan beter wat gaan doen aan zijn gokschulden.
Gokschulden
  zondag 30 november 2008 @ 13:35:29 #272
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_63642440
Ik dacht dat de wedstrijd pas om half 3 begon, hmm

Nou ja tweede helft ff volgen.
  zondag 30 november 2008 @ 13:38:17 #273
123545 DatMeenJeNiet
pi_63642482
Slory voor Wijnaldum zou wel een slimme wissel zijn denk ik.
  zondag 30 november 2008 @ 13:42:00 #274
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63642552
quote:
Op zondag 30 november 2008 13:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Gokschulden
Uhu, niet zo zuinig ook.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 30 november 2008 @ 13:45:10 #275
123545 DatMeenJeNiet
pi_63642625
Waar zijn ze allemaal in godsnaam mee bezig...
pi_63642679
quote:
Op zondag 30 november 2008 13:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar zijn ze allemaal in godsnaam mee bezig...
Echt zo slecht
pi_63642901
quote:
Op zondag 30 november 2008 13:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Uhu, niet zo zuinig ook.
Zag hem toen in Eindhoven studeerde, weleens bij zo'n gokhalletje. Stond ie buiten te bellen met zo'n plastic bakje met euromuntjes ofzo. Vroeg nog of hij niet hoefde te trainen, maar hij keek me lachend weg
pi_63643041
  zondag 30 november 2008 @ 14:05:02 #279
123545 DatMeenJeNiet
pi_63643043
. Zo voorspelbaar. Dit gaan we ook helemaal weggeven.
pi_63643081
quote:
Op zondag 30 november 2008 14:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
. Zo voorspelbaar. Dit gaan we ook helemaal weggeven.
'Aan alle kanten wordt feyenoord voorbij gelopen'
  zondag 30 november 2008 @ 14:12:21 #281
123545 DatMeenJeNiet
pi_63643219
Nog een zware blessure erbij.
  zondag 30 november 2008 @ 14:13:05 #282
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_63643239
Zo slecht weer, echt niet normaal
pi_63643286
Fer wat doe je
  zondag 30 november 2008 @ 14:22:10 #284
123545 DatMeenJeNiet
pi_63643416
Die middenmoot gaan we niet meer uitkomen dit seizoen.
  zondag 30 november 2008 @ 14:24:07 #285
53267 TC03
pi_63643476
Sjongejonge.

En kan iemand die commentator @ EL afschieten?
  zondag 30 november 2008 @ 14:24:37 #286
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_63643483
quote:
Op zondag 30 november 2008 14:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die middenmoot gaan we niet meer uitkomen dit seizoen.
Wordt volgens mij ook steeds moeilijker.
Als je in dit soort wedstrijden de 3 punten niet pakt gaat het niet lukken om aan te haken bij het linkerrijtje.

Toch wel erg triest.
  zondag 30 november 2008 @ 14:27:35 #287
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63643570
Pff, wat een dramatische wedstrijd. Sinds wanneer is De Cler zo traag geworden? En ook qua inzet kon ik weinig positiefs opmerken, praktisch elke afvallende bal werd aan Vitesse weggegeven.
pi_63643594
Wat een drama weer. Je roept de ellende over jezelf af. Dit Vitesse moet je toch oprollen. Weer 2 punten onnodig verspeeld. Moe konden ze niet zijn wat donderdag hebben ze helemaal geen fuck uitgevoerd.
  zondag 30 november 2008 @ 14:28:57 #289
123545 DatMeenJeNiet
pi_63643610
quote:
Op zondag 30 november 2008 14:24 schreef Sender_ het volgende:

[..]

Wordt volgens mij ook steeds moeilijker.
Als je in dit soort wedstrijden de 3 punten niet pakt gaat het niet lukken om aan te haken bij het linkerrijtje.

Toch wel erg triest.
Die blessures maken het ook niet makkelijk hč. Op de bank heb je niets lopen.. in de basis heb je hoofdklasse-spelers als Bahia en Lucius. En dan heb je ook nog eens spelers als Fer en Wijnaldum die vermoeid zijn. En elke week mis je weer allerlei spelers. De Cler zijn we lang kwijt denk ik, en El Ahmadi wordt ook weer afwachten.
  zondag 30 november 2008 @ 14:30:26 #290
123545 DatMeenJeNiet
pi_63643653
quote:
Op zondag 30 november 2008 14:27 schreef Merkie het volgende:
Pff, wat een dramatische wedstrijd. Sinds wanneer is De Cler zo traag geworden? En ook qua inzet kon ik weinig positiefs opmerken, praktisch elke afvallende bal werd aan Vitesse weggegeven.
Ik dacht dat we dit seizoen af waren van die verschrikkelijke uitduels van de voorgaande twee seizoenen. Vandaag was t weer typisch zo'n duel, een wonder dat we niet met 4-1 de boot ingingen ofzo.
  zondag 30 november 2008 @ 14:33:14 #291
53267 TC03
pi_63643719
Vind het altijd zo'n onzin om te zeggen dat Feyenoord wellicht vermoeid is na de UEFA-cup wedstrijd. Het zijn profs, die zijn drie dagen na een wedstrijd toch niet nog steeds vermoeid. Vandaag was er echt een gebrek aan inzet, Vitesse had je makkelijk kunnen oprollen als je de eerste helft een beetje druk zet.
  zondag 30 november 2008 @ 14:49:06 #292
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63644029
Vooraf had ik al gezegd (niet hier) dat het 1-1 zou worden, dus kan me ook niet echt druk maken om het resultaat. Heb de wedstrijd ook niet gezien en zo te lezen had ik dat ook niet gewild.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 30 november 2008 @ 15:07:07 #293
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_63644379
quote:
Op zondag 30 november 2008 14:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Die blessures maken het ook niet makkelijk hč. Op de bank heb je niets lopen.. in de basis heb je hoofdklasse-spelers als Bahia en Lucius. En dan heb je ook nog eens spelers als Fer en Wijnaldum die vermoeid zijn. En elke week mis je weer allerlei spelers. De Cler zijn we lang kwijt denk ik, en El Ahmadi wordt ook weer afwachten.
Wat is het voor blessure? Toch raar.. die vent was toch lange tijd één van de beste lb's in NL en dit seizoen is het gewoon een drama.. Best jammer want hij is op zich een hele goede speler. Denk dat als we beter gaan draaien hij ook beter gaat spelen.
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 30 november 2008 @ 15:15:50 #294
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63644570
De Cler moet gewoon vervangen worden door een El-Akchioui van NEC of Klavan van Heracles.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 30 november 2008 @ 15:26:15 #295
123545 DatMeenJeNiet
pi_63644783
quote:
Op zondag 30 november 2008 15:07 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Wat is het voor blessure? Toch raar.. die vent was toch lange tijd één van de beste lb's in NL en dit seizoen is het gewoon een drama.. Best jammer want hij is op zich een hele goede speler. Denk dat als we beter gaan draaien hij ook beter gaat spelen.
Het schoot in zijn hamstring na een sprintje. Dus of verrekking of een scheurtje.
  zondag 30 november 2008 @ 16:06:57 #296
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63645603
Dramatisch weer. Vitesse verdiende het gewoon om te winnen...
Feyenoord!
  zondag 30 november 2008 @ 16:21:08 #297
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63645908
Enige lichtpuntje is dat Verbeek nu eindelijk Van Bronckhorst op linksback kan zetten.
Feyenoord!
  zondag 30 november 2008 @ 16:29:15 #298
139407 jorienvdherik
pi_63646071
Wat voegt een Fer toe aan dit elftal ?

Pokkejong had de 1-2 moeten maken
  zondag 30 november 2008 @ 16:34:04 #299
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63646172
Verbeek valt toch ook iets aan te rekenen: iedere boerenlul kan zien dat Bruins geen linksbuiten is.
Feyenoord!
pi_63646836
quote:
Op zondag 30 november 2008 16:21 schreef Putdeksels het volgende:
Enige lichtpuntje is dat Verbeek nu eindelijk Van Bronckhorst op linksback kan zetten.
De Cler speelt juist zo slecht omdat van Bronckhorst zo slecht speelt. Dus of dat nou een verbetering is.
quote:
Op zondag 30 november 2008 16:34 schreef Putdeksels het volgende:
Verbeek valt toch ook iets aan te rekenen: iedere boerenlul kan zien dat Bruins geen linksbuiten is.
Dan pakken we toch gewoon 1 van de andere 10 linksbuitens die we op de bank hebben zitten?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 30 november 2008 @ 17:08:22 #301
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63646896
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:05 schreef Steven184 het volgende:

[..]

De Cler speelt juist zo slecht omdat van Bronckhorst zo slecht speelt. Dus of dat nou een verbetering is.
[..]

Dan pakken we toch gewoon 1 van de andere 10 linksbuitens die we op de bank hebben zitten?
Van Bronckhorst is gewoon een linksback, wordt constant overlopen op het middenveld.
Heeft er af en toe wel een leuke wedstrijd tussenzitten hoor maar laat gewoon teveel steken vallen op een te belangrijke positie.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')