Grote bedrijven zitten daar nu niet echt op te wachten met de huidige economische situatie.quote:Op maandag 24 november 2008 22:41 schreef Crane het volgende:
[..]
Feyenoord is samen met Ajax de meest interessante club in Nederland om te sponsoren.
quote:Op maandag 24 november 2008 23:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
www.avantisport.nl![]()
Ik heb gelijk het Europese en het uitshirt besteld. Samen 80 euro.
Klein, het zijn echt Italiaanse maten. Ze gaan ook echt door tot XXXXXL ofzo, zoals je ziet.quote:Op maandag 24 november 2008 23:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vallen die maten groot of klein uit?
quote:Verbeek: "Feyenoord heeft aanvallende en verdedigende versterking nodig"
Feyenoord trainer Gertjan Verbeek liet vanavond in het tv programma Sport1 United weten dat Feyenoord in de winterstop zowel verdedigend als aanvallende versterking nodig heeft, wil de club zich weer bij de top aan willen sluiten. Geld heeft de club (nog) niet, maar in de winterstop kan er wat bijkomen als er spelers verkocht worden. Feyenoord zou bereid zijn mee te werken aan een eventuele transfer van Jonathan de Guzman in de winterstop.
Vertrouwen in Woerts.quote:Op maandag 24 november 2008 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie moet dat doen binnen Feyenoord dan? De enige man binnen Feyenoord waar ik vertrouwen in had (Woerts) is weg.
ik zal er ook nog even op reageren:quote:Op maandag 24 november 2008 14:51 schreef Crane het volgende:
Maar al die mensen die naar Coruna gaan: geloven jullie er nog een klein beetje in of hadden jullie de kaarten al vóór Nancy en CSCK gekocht?
inderdaad jaquote:Op maandag 24 november 2008 19:29 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Zowiezo..John Lammers die Makaay vertelt hoe hij in de spits moet lopen.
Dat is net zoiets als ik Bill Gates uitleg hoe hij geld moet verdienen..
quote:De oud-prof van onder meer Willem II, NAC en RKC Waalwijk
Je club 'steunen' als ze al vrijwel uitgeschakeld zijn, is er dan nog wel sprake van steunen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 05:33 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zal er ook nog even op reageren:
er zijn mensen die hun club willen steunen, ongeacht kans of resultaten
maar dat begrijp jij toch niet...
Aan de hand van z'n CV heb ik ook lang vertrouwen in hem gehad, maar dat heeft ie absoluut niet waargemaakt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Vertrouwen in Woerts.
De man die Feijenoord mede naar de klote hielp.
Ongelooflijk, wat een debiel ben je toch.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Je club 'steunen' als ze al vrijwel uitgeschakeld zijn, is er dan nog wel sprake van steunen?
Je snapt het echt niet he.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Je club 'steunen' als ze al vrijwel uitgeschakeld zijn, is er dan nog wel sprake van steunen?
GOING OUTquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:03 schreef blindgier het volgende:
Zo, het online inchecken is gebeurd. Begin nu toch wel erg veel zin te kirjgenNog meer mensen hier die vanaf Brussel vertrekken?
Jij bent echt een mongool.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Crane het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Crane het volgende:
[..]
En net alsof de wedstrijd het belangrijkste is van zo'n trip. Vind het zuipen met mede-Feijenoorders in de lokale kroegen 9 van de 10 keer leuker.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:17 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongool.
Veel plezier de mensen die naar Spanje gaan!
Nee Valladollid. Anderen vliegen op Porto, maar ook via Brussel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:13 schreef blindgier het volgende:
Is wel handig ja haha. Maar jij vloog toch op Porto?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Ok dan! Zal morgen en donderdag op Brussel wel lekker druk worden met Feijenoordersquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee Valladollid. Anderen vliegen op Porto, maar ook via Brussel.
Kunnen we niet een "neus" award in het leven roepen voor dit soort uitspraken?quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat hij die uitspraak alleen doet om weer reacties uit te lokken. Kan me niet voorstellen dat iemand zoiets meent eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:40 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Kunnen we niet een "neus" award in het leven roepen voor dit soort uitspraken?
Ga er maar vanuit van wel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:47 schreef blindgier het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand zoiets meent eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |