Wie maakt de tweede voor ons dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:02 schreef dill het volgende:
We gaan winnen vanavond
1 - 2, Makaay en van Bronckhorst.
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wie maakt de tweede voor ons dan?
Er is nog een best een kans op de volgende rond eigk. Ik weet niet hoe serieus Deportivo de UEFA cup neemt, maar op zich kan je er best stunten. Als je dan thuis wint van Lech ben je door.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:46 schreef Putdeksels het volgende:
Moskou inmiddels op 1-0 tegen die Polen.
Stijnen, andere keepers zijn slechter.quote:Op donderdag 27 november 2008 02:09 schreef BertMaalderink het volgende:
Waarom zou Gentenaar niet welkom zijn bij Feyenoord? Omdat hij op de bank heeft gezeten bij Ajax, of omdat jullie (Jorien en Irritatie , maar misschien melden zich er meer) hem niet goed genoeg vinden?
In het geval van het laatste ben ik het daar namelijk niet mee eens. Hij is in ieder geval een stuk beter dan Timmer. In het geval van het eerste...tjsa...na een paar weken ben je dat wel vergeten en zo'n echte Ajacied vind ik het nou niet. Maar kan me op zich wel voorstellen dat het een keertje genoeg is met de Amsterdamse inbreng.
Heb trouwens nergens wat gelezen over concrete interesse, dus ik weet niet waar die vraag vandaan kwam. Maar het zou me een prima vervanger lijken voor Timmer, die nu toch echt teveel fouten maakt.
Vaarwel Europaquote:Op donderdag 27 november 2008 21:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Rellen in het vak. Stoeltjes worden naar de Spanjaarden gesmeten.
Kunnen we Feyenoord na vanavond failliet verklaren?
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:59 schreef dill het volgende:
Doe niet meteen zo dramatisch man.
Er wordt weer volop gereld hoor.. na morgen hoeven we 3 jaar geen Europees voetbal te verwachten. En dan zijn ze nog mild.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:09 schreef TN-FR het volgende:
Dit is zuur!
Maar volgens mij is er nog een theoretische kans om door te gaan
quote:Feyenoord-fans misdragen zich
DEPORTIVO - De Feyenoord-fans hebben zich weer ernstig misdragen tijdens de UEFA Cup-wedstrijd tegen Deportivo la Coruna in Spanje. Na de 3-0 achterstand gooiden de supporters onder andere tribunestoeltjes op het veld. De ME moest ingrijpen.
telegraaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |