Echt zo slechtquote:Op zondag 30 november 2008 13:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar zijn ze allemaal in godsnaam mee bezig...
Zag hem toen in Eindhoven studeerde, weleens bij zo'n gokhalletje. Stond ie buiten te bellen met zo'n plastic bakje met euromuntjes ofzo. Vroeg nog of hij niet hoefde te trainen, maar hij keek me lachend wegquote:
'Aan alle kanten wordt feyenoord voorbij gelopen'quote:Op zondag 30 november 2008 14:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:. Zo voorspelbaar. Dit gaan we ook helemaal weggeven.
Wordt volgens mij ook steeds moeilijker.quote:Op zondag 30 november 2008 14:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die middenmoot gaan we niet meer uitkomen dit seizoen.
Die blessures maken het ook niet makkelijk hè. Op de bank heb je niets lopen.. in de basis heb je hoofdklasse-spelers als Bahia en Lucius. En dan heb je ook nog eens spelers als Fer en Wijnaldum die vermoeid zijn. En elke week mis je weer allerlei spelers. De Cler zijn we lang kwijt denk ik, en El Ahmadi wordt ook weer afwachten.quote:Op zondag 30 november 2008 14:24 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Wordt volgens mij ook steeds moeilijker.
Als je in dit soort wedstrijden de 3 punten niet pakt gaat het niet lukken om aan te haken bij het linkerrijtje.
Toch wel erg triest.
Ik dacht dat we dit seizoen af waren van die verschrikkelijke uitduels van de voorgaande twee seizoenen. Vandaag was t weer typisch zo'n duel, een wonder dat we niet met 4-1 de boot ingingen ofzo.quote:Op zondag 30 november 2008 14:27 schreef Merkie het volgende:
Pff, wat een dramatische wedstrijd. Sinds wanneer is De Cler zo traag geworden? En ook qua inzet kon ik weinig positiefs opmerken, praktisch elke afvallende bal werd aan Vitesse weggegeven.
Wat is het voor blessure? Toch raar.. die vent was toch lange tijd één van de beste lb's in NL en dit seizoen is het gewoon een drama.. Best jammer want hij is op zich een hele goede speler. Denk dat als we beter gaan draaien hij ook beter gaat spelen.quote:Op zondag 30 november 2008 14:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die blessures maken het ook niet makkelijk hè. Op de bank heb je niets lopen.. in de basis heb je hoofdklasse-spelers als Bahia en Lucius. En dan heb je ook nog eens spelers als Fer en Wijnaldum die vermoeid zijn. En elke week mis je weer allerlei spelers. De Cler zijn we lang kwijt denk ik, en El Ahmadi wordt ook weer afwachten.
Het schoot in zijn hamstring na een sprintje. Dus of verrekking of een scheurtje.quote:Op zondag 30 november 2008 15:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat is het voor blessure? Toch raar.. die vent was toch lange tijd één van de beste lb's in NL en dit seizoen is het gewoon een drama.. Best jammer want hij is op zich een hele goede speler. Denk dat als we beter gaan draaien hij ook beter gaat spelen.
De Cler speelt juist zo slecht omdat van Bronckhorst zo slecht speelt. Dus of dat nou een verbetering is.quote:Op zondag 30 november 2008 16:21 schreef Putdeksels het volgende:
Enige lichtpuntje is dat Verbeek nu eindelijk Van Bronckhorst op linksback kan zetten.
Dan pakken we toch gewoon 1 van de andere 10 linksbuitens die we op de bank hebben zitten?quote:Op zondag 30 november 2008 16:34 schreef Putdeksels het volgende:
Verbeek valt toch ook iets aan te rekenen: iedere boerenlul kan zien dat Bruins geen linksbuiten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |