abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63503578
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63503607
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Crane het volgende:

[..]

Je club 'steunen' als ze al vrijwel uitgeschakeld zijn, is er dan nog wel sprake van steunen?
Vrijwel uitgeschakeld dus niet helemaal.
We komen niet voor het voetbal!
Vlieg morgen om half 1 dus kan nog een soort van uitslapen.Daarna 6 uurtjes doorbrengen op het vliegveld van Barcelona.Kan ik alvast proeven hoe het met het spaanse bier gesteld is
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63503702
Zo, hier maar eens even een berichtje achterlaten.
pi_63503703
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:49 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit van wel.
Het is dezelfde gast die z'n kaart voor Feyenoord - ajax verkocht omdat we van Kalmar hadden verloren.
Crane en een kaart? Heb ik wat gemist?

En Feyenoord
pi_63503724
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Vrijwel uitgeschakeld dus niet helemaal.
We komen niet voor het voetbal!
Vlieg morgen om half 1 dus kan nog een soort van uitslapen.Daarna 6 uurtjes doorbrengen op het vliegveld van Barcelona.Kan ik alvast proeven hoe het met het spaanse bier gesteld is
Nee joh, probeer sangria, nog veul beter dan bier
pi_63503729
Misschien de OP een keer updaten?
pi_63503873
Feyenoord.

Vitesse - Feyenoord ook uitverkocht trouwens, 1200 man.
Zijn nog wel kaarten via Vitesse te krijgen dacht ik...

[ Bericht 86% gewijzigd door Putdeksels op 25-11-2008 12:54:33 ]
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:54:21 #8
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_63504032
Feyenoord
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_63504180
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:48 schreef Putdeksels het volgende:
Feyenoord.

Vitesse - Feyenoord ook uitverkocht trouwens, 1200 man.
Zijn nog wel kaarten via Vitesse te krijgen dacht ik...
Is weer een combi toch?En nog om half 1 ook.Genoeg redenen om niet met de combi te gaan. Helaas is mijn netwerk zo goed dat ik daar kaarten voor kan krijgen. Eigenlijk heb ik helemaal geen netwerk als het gaat om losse kaarten
pi_63504273
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Is weer een combi toch?En nog om half 1 ook.Genoeg redenen om niet met de combi te gaan. Helaas is mijn netwerk zo goed dat ik daar kaarten voor kan krijgen. Eigenlijk heb ik helemaal geen netwerk als het gaat om losse kaarten
Voor mij is Heteren een kwartiertje rijden, dus ik kan later uit m'n nest dan bij een thuiswedstrijd van Feyenoord.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:10:55 #11
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_63504471
Woei
Zowaar een linkje naar het nieuwe topic..
pi_63504562
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:03 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Voor mij is Heteren een kwartiertje rijden, dus ik kan later uit m'n nest dan bij een thuiswedstrijd van Feyenoord.
Voor mij is Heteren ook maar een kwartiertje rijden
pi_63505226
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Misschien de OP een keer updaten?
Doe ik wel bij terugkomst uit Spanje.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_63505458
Hoe laat vertrek je morgen?
pi_63505576
Feyenoord

mensen die naar Spanje gaan, veel plezier
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Crane het volgende:

[..]

Je club 'steunen' als ze al vrijwel uitgeschakeld zijn, is er dan nog wel sprake van steunen?
whehe, mafkees
pi_63505638
Hoe zou volgens jullie de opstelling eruit moeten zien als iedereen fit is?

Mijn keuze:
quote:
------------------------------Darley-------------------------------
---------------------------------------------------------------------
Tiendalli----------Vlaar--------------Hofland-----------de Cler
-------------------El Ahmadi------van Bronckhorst------------
Wijnaldum----------------Tomasson----------------Biseswar
--------------------------------------------------------------------
----------------------------Makaay-------------------------------
En dan Landzaat en Fer rouleren op het middenveld.
pi_63505668
hebbie die Darley al eens zien keepen?
pi_63505725
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:53 schreef ruud_fr het volgende:
hebbie die Darley al eens zien keepen?
Nee, maar heb jij Timmer de laatste tijd wel eens zien keepen?
pi_63505909
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik heb hem wel gezien, maar niet zien keepen
Waarom niet van Dijk eigenlijk? Je weet wat je aan hem hebt (itt Darley), hij is ervaren (itt Darley) spreekt Nederlands (wss itt Darley) en je weet dat hij rustig blijft als hij voor een volle Kuip moet spelen.
pi_63505911
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat vertrek je morgen?
Vroeg.

11.25 vliegen.
Elite
Tegen TTIP
pi_63506374
Ik zou ook voor Van Dijk kiezen. Brengt een stuk meer rust achterin.
pi_63506468
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Vroeg.

11.25 vliegen.
Haha zo vroeg is dat niet joh. Ik mot om 9 uur al. Dus dat wordt vroeg rijden morgen.
pi_63506720
Aan iedereen die naar Deportivo gaat veel plezier!

Kut werk hier
pi_63507196
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:28 schreef Luni het volgende:
Aan iedereen die naar Deportivo gaat veel plezier!

Kut werk hier
Wanker.
Elite
Tegen TTIP
pi_63507259
Verplichte colleges hier, als ik daar niet heen ga mag ik geen tentamen maken
pi_63507494
Volgend jaar toch vast wel
pi_63507811
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Wanker.
Hou je bek joh

Baal der goed van, normaal is vrij nemen nooit een probleem, dus ik had gewoon een vliegreis geboekt, maar helaas kan geen vrij nemen
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:08:46 #28
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63507869
Mensen die gelijk Timmer willen passeren.
pi_63508125
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mensen die gelijk Timmer willen passeren.
Het is niet zo dat die fout tegen ADO zijn eerste fout was hoor. Tegen Utrecht ging hij al behoorlijk in de fout, hij is belabberd bij voorzetten en zijn uittrappen zijn standaard balverlies.
pi_63508268
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Het is niet zo dat die fout tegen ADO zijn eerste fout was hoor. Tegen Utrecht ging hij al behoorlijk in de fout, hij is belabberd bij voorzetten en zijn uittrappen zijn standaard balverlies.
Waardoor we als elftal meteen onder druk komen te staan en zelf niet aan een fatsoenlijke opbouw kunnen beginnen.
pi_63508270
Op www.playlikeachampion.nl is er nu ook een speciale Feyenoord-quiz.
Kan je tegen medesupporters vragen over Feyenoord beantwoorden.
Feyenoord!
pi_63513584
Ik wens de Coruna gangers ook veel plezier..
Ben wel jaloers!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_63513615
thx
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 25 november 2008 @ 18:23:32 #34
123545 DatMeenJeNiet
pi_63513638
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fan van hem, maar Van Dijk is allesbehalve beter.. en Darley kan je nu ook niet voor de leeuwen gaan gooien.
pi_63514809
Darley gewoon zondag in de goal

Veel plezier in Spanje!
pi_63515392
Tot vrijdag dames.

Crane
Elite
Tegen TTIP
pi_63516556
Veel plezier
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:00:38 #38
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_63516916
Alle Feyenoorders die richting Spanje vertrekken, vooral veel bier toegewenst. Heerlijk in 3 graden bier drinken, en de stad op stelten zetten. Hopelijk met een goed resultaat waardoor we de laatste strohalm grijpen op de volgende ronde....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_63517220
quote:
Greene keert terug op het trainingsveld

Serginho Greene is dinsdagmiddag begonnen aan de volgende fase in zijn herstel na een knieoperatie. De verdediger van Feyenoord trainde onder begeleiding van een fysiotherapeut voor het eerst buiten. Dat meldt de Rotterdamse club dinsdagmiddag.

Greene viel begin november in het duel met Roda JC geblesseerd uit. Hij onderging enkele dagen daarna een operatie aan zijn linkerknie, waar een scheur in de binnenmeniscus zat. Verwacht wordt dat de verdediger pas na de Kerst inzetbaar is.

De Amsterdammer kwam deze competitie zeven duels in actie. Hij profiteerde van de blessure van Theo Lucius en mocht vooral als rechtsback opdraven. Door de absentie van Greene krijgt Dwight Tiendalli momenteel het vertrouwen van Gertjan Verbeek.
pi_63517251
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

De verlosser is eindelijk terug op het veld
Feyenoord!
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:18:25 #41
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_63517483
Voor degene die naar Spanje gaan, veel plezier.

Balen dat ik niet kan...
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_63517639
Hopen op een terugslag voor Greene
pi_63517680
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zal je zien dat dat net de enige speler is die geen terugslag krijgt.
Feyenoord!
pi_63517950
Putdeksels waar kom je eigenlijk vandaan? Aangezien je net als mij een kwartiertje van Heteren af woont.
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:42:38 #45
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_63518281
quote:
idd
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_63518347
Ik gaat me nest maar eens iin. Om vier uur gaat de wekker. Hoop voor de thuisblijvers dat de wedstrijd toch nog ergens uitgezonden wordt.

Tot zaterdag
pi_63518406
Nog ff een dvd'tje kijken, me nest in en dan morgen om 12.20 vliegen.
Ik zal een paar biertjes drinken voor de thuisblijvers.Klote dat het niet wordt uitgezonden.
Adios
pi_63518438
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Nog ff een dvd'tje kijken, me nest in en dan morgen om 12.20 vliegen.
Ik zal een paar biertjes drinken voor de thuisblijvers.Klote dat het niet wordt uitgezonden.
Adios
Jij vloog via Barcelona toch?
pi_63518983
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Jij vloog via Barcelona toch?
Jup.Van daar een binnenlandse vlucht naar Coruna. Terug van Santiago naar Londen en van Londen naar Eindhoven.Kom in 3 dagen in een hoop steden/vluchthavens
pi_63519208
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Jup.Van daar een binnenlandse vlucht naar Coruna. Terug van Santiago naar Londen en van Londen naar Eindhoven.Kom in 3 dagen in een hoop steden/vluchthavens
Vanaf waar vertrek je morgen? Eindhoven?
pi_63519432
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vanaf waar vertrek je morgen? Eindhoven?
020
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:10:00 #52
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63521343
Avantisport

Beide shirts zijn in verkeerde maat geleverd
pi_63521461
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Avantisport

dinsdag 25 november 2008 @ 22:13:36 #54
139407 jorienvdherik
pi_63521483
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Bedankt voor je tip
pi_63521533
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Bedankt voor je tip
Graag gedaan
pi_63523185
quote:
Avantisport

Misschien hadden ze wel helemaal geen XXXXXXXXXXL.
Feyenoord!
pi_63524283
Zo en ik hopen dat die wedstrijd nog ergens uit wordt gezonden.

(bestaat er ook een reward voor de slechtste tvp van het jaar?)
The only thing I fear is my MoM
pi_63527173
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

de laatste tijd niet, maar ik hoorde al dat het niet veel is
ik had het al een tijdje niet meer op Timmer, vanaf vorig seizoen al (al heeft hij af en toe wel goede wedstrijden)

maar of Darley dan een goede optie is...
quote:
misschien moet ie de hond van Hofland ff uitlaten
pi_63527177
quote:
Avantisport

kindermaatje was misschien uitverkocht?

heb je gelijk ook shirts van je andere clubs besteld?
pi_63527190
trouwens wel grappig, gisteravond op de Chinese televisie de verkiezingen van club/coach/speler van het jaar van Azie en Oceanie

Aurelio Vidmar was genomineerd als coach van het jaar, traint Adelaide United
pi_63529065
Best wel belachelijk dat t niet wordt uitgezonden morgen (vooralsnog).

Zoveel 'topwedstrijden' spelen we toch al niet in Nederland, dit is toch gewoon een wedstrijd die iedereen moet kunnen zien. Kan nog een hele spannende worden ook.

Op Rijnmond is het ook leuk, daar niet van.
pi_63530540
Wordt het ook niet uitgezonden na afloop van HSV-ajax?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_63532023
De Nieuwe Kuip moet aan de Nieuwe Maas komen. Niet op de plek die de plannenmakers nu op het oog hebben - op de kop van het Eiland van Brienenoord - maar een stuk westelijker, bij het Mallegat. Het voorstel om het toekomstige stadion een stukje 'naar de stad' op te schuiven, komt van de PvdA en is gebaseerd op een plan van het Barendrechtse bedrijf Bouwhaven. Volgens raadslid Matthijs van Muijen biedt deze optie behoorlijk wat voordelen.
'Zo wordt het stadion meer betrokken bij de stad, is goed zichtbaar vanaf de Maasboulevard. En ligt dicht bij Station Zuid, wat van groot belang is voor de aan- en afvoer van bezoekers. Bovendien wordt zo de natuur op het Brienenoord-eiland gespaard', legt hij uit.
Woensdag wordt er in het stadhuis gesproken over het project Stadionpark, waartoe de bouw van de nieuwe Kuip behoort. Het stadion, dat plaats moet bieden aan 80.000 bezoekers, moet er in 2018 staan. In dit gebied komen verder onder meer een schaatsbaan, scholen, sportvelden, woningen en kantoren.
Wat de PvdA betreft worden ook de spoorlijnen naast de oude Kuip overkapt. Daardoor worden twee nu nog gescheiden delen van Rotterdam-Zuid aaneen gesmeed. 'Het stadion moet bovendien het meest duurzame van de wereld worden', stelt hij.
Schuiven op Zuid met de nieuwe Kuip
Waar komt de nieuwe Kuip te staan? Het stadsbestuur van Rotterdam hakt volgende maand de knoop door over de vraag waar het voetbalbolwerk over tien jaar zal staan. Woensdag is dit mega-project punt van discussie in het stadhuis.
Wordt het het model United, waarbij het megacomplex een plaatsje krijgt op sportterrein Varkenoord niet ver van de huidige Kuip? Of valt de keuze toch op de prikkelende optie van een stadion aan het water, deels in de Nieuwe Maas bij het Eiland van Brienenoord?
Lezers van het AD kozen tijdens een internet-poll massaal voor de variant van de Kuip-aan-de-rivier. Vijf voor- en ook nadelen van de modellen United en Maas.

Waarom aan de Maas?

1. De nieuwe Kuip zal daar uitgroeien tot een 'icoon' voor de stad Rotterdam. Een stadion aan of zelfs een beetje in de Nieuwe Maas is te vergelijken met een wereldwijd bekend fenomeen als het Opera House in de Australische stad Sydney. Het beeld van de Maas-Kuip zal de Erasmusbrug, Euromast of de Hef voorgoed doen vergeten.
2. Het heeft de voorkeur van voetbalclub Feyenoord en van de directie van de huidige Kuip. Deze wens scoort hoog bij de standpuntbepaling van het college van burgemeester en wethouders van Rotterdam.
3. De trainingsvelden van Feyenoord komen bij het stadion te liggen. Dat geldt als een belangrijke voorwaarde voor de voetbalclub die de jeugdafdeling beter aan de eigen proftak wil binden. De junioren van Feyenoord gaan naar school even verderop in het Stadionpark. Want de omgeving van de Kuip wordt een 'campus' waar sport en onderwijs dicht bij elkaar worden gebracht.
4. Een stadion aan het water biedt elders in het plangebied van het Stadionpark volop ruimte voor de breedtesport. Dat zijn recreatieve sporten zoals amateurvoetbal, honk- en softbal en atletiek. Door in de Maas te bouwen, blijft bovendien 'op het land' ruimte over, wat commercieel interessant is.
5. Het rommelig ogende bedrijventerrein aan de Stadionweg, in de volksmond ook wel Klein België genoemd, is veel beleidsmakers al jaren een doorn in het oog. In het model Maas moeten deze ondernemers dan eindelijk weg, om plaats te maken voor de nieuwe Kuip.

Waarom op Varkenoord, volgens model United?

1. Deze variant, waarbij de nieuwe Kuip op Varkenoord komt niet ver van de huidige stadionplek, zorgt voor een koppeling van de wijken Hillesluis en Vreewijk in Feijenoord met Lombardijen en Kreekhuizen in IJsselmonde. Het opvallendste onderdeel van dit model is de overkapping van de spoorlijn Rotterdam-Dordrecht, die de barričre tussen de twee stadsdelen moet slechten. Bovenop het spoorpark tussen de Rosestraat en Lombardijen kan straks een balletje worden getrapt.
2. Het model United kreeg de voorkeur tijdens de informatieronde van de gemeente Rotterdam langs alle betrokken partijen (ondernemers, omwonenden en andere belanghebbenden). De nieuwe Kuip ligt in dit model centraal in het plangebied, in tegenstelling tot het voorstel voor een stadion aan de Maas. Daar heeft het voetbalcomplex geen enkele binding met de rest van de omgeving.
3. Een stadion op land bouwen is technisch minder lastig dan een complex (deels) in het water. Op de Nieuwe Maas hebben de plannenmakers immers ook te maken met de scheepvaart. Verder zorgt ook de stroming daar voor hobbels bij het werk. De rivier moet 'de ruimte' hebben én houden.
4. Voor de Kuip op Varkenoord zijn minder tijdrovende procedures nodig dan voor een Maas-stadion dat ten koste zal gaan van het Eiland van Brienenoord, een bijzonder stukje IJsselmonde dat de afgelopen jaren al talloze bedreigingen het hoofd heeft weten te bieden. De milieubeweging en de gebruikers van het natuurgebiedje – de volkstuinders voorop – zullen zeker dwarsliggen bij dit model. Immers, het eiland maakt ook deel uit van de ecologische hoofdstructuur, een zone die eigenlijk ook niet mag worden aangetast.
5. Bij United zal het nieuwe NS-station Stadionpark dichter bij de Kuip liggen dan in de variant Maas. Voor het aan- en afvoeren van de tienduizenden bezoekers met het openbaar vervoer ligt het rivierstadion te ver verwijderd van de NS-halte. Het goed regelen van het openbaar vervoer geldt als een van de voornaamste pijlers onder de plannen voor de nieuwe Kuip. Behalve een opwaardering van het huidige NS-station tot intercity-stopplaats, is ook een nieuwe metrolijn van en naar de Kuip noodzakelijk.
pi_63532539
Duurzaam is zo suf
pi_63533181
Deportivo - Feyenoord live op TV Rijnmond

RTV Rijnmond heeft op de valreep de uitzendrechten voor het duel tussen Deportivo la Coruņa en Feyenoord weten te bemachtigen. Hierdoor zal het duel live te volgen zijn op de Regionale zender. De wedstrijd begint om 21:00u, de uitzending om 20:45u.
pi_63533333
Godver! Is er een stream van TV Rijnmond te vinden op internet?
pi_63533468
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb je toevallig digitale TV van UPC? Dan heb je nl. ook alle regionale zenders.
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_63533610
Echt relaxt zeg

En nog een goede analist ook
  woensdag 26 november 2008 @ 13:02:25 #69
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_63534045
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:35 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Heb je toevallig digitale TV van UPC? Dan heb je nl. ook alle regionale zenders.
hier niet in ieder geval..
pi_63534473
quote:
Politiek verdeeld over locatie nieuwe Kuip

De Rotterdamse gemeenteraad is verdeeld over de locatie van de nieuwe Kuip. Uit een rondgang van Radio Rijnmond blijkt dat er geen meerderheid is voor een van de drie varianten die wethouder Bolsius in september presenteerde.

Woensdag worden de plannen voor het nieuwe Feyenoord-stadion besproken in de commissie Buitenruimte en Sport.
In de eerste variant komt het nieuwe stadion op de plek van het huidige sportcomplex Varkenoord, pal naast de huidige Kuip. In de tweede variant, wordt het stadion aan de oever van de Nieuwe Maas neergezet, ter hoogte van het Eiland van Brienenoord. Als voor de derde optie wordt gekozen, komt het nieuwe stadion ook op de plek van Varkenoord, maar is het omringd door woningbouw.

De VVD heeft een voorkeur voor de derde optie en het CDA voor de de Maas-variant.
De PvdA en GroenLinks willen ook graag een nieuw stadion langs de Nieuwe Maas, maar dichter bij station Zuid.
Verschillende partijen vinden ook dat de huidige drie varianten nog maar summier zijn onderbouwd. De SP wil daarom woensdag nog helemaal geen keuze maken.
Ook Leefbaar Rotterdam heeft haar voorkeur nog niet uitgesproken.
pi_63534755
Gelukkig dat het nog wordt uitgezonden!
Feyenoord!
pi_63534800
Hoe ga jij het volgen dan?
pi_63534887
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe ga jij het volgen dan?
Ik heb UPC.
Feyenoord!
  woensdag 26 november 2008 @ 13:49:37 #74
123545 DatMeenJeNiet
pi_63535405
Ik kan het dus niet zien.
pi_63540299
Ik gelukkig wel _

TV Rijnmond
The only thing I fear is my MoM
pi_63541315
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)MetKoffersPakken.htm

Zijn we geinteresseerd in Gentenaar?
pi_63541639
quote:
Kan dat niet meer via www.rijnmond.nl of is dat alleen achteraf tegenwoordig?

Feyenoord steggelt nog met Club Brugge en Derijck over de eenzijdige optie in het contract van de Belg. Die willen ze lichten om meer te kunnen vangen, maar daar balen speler en Brugge behoorlijk van. Derijck zelf wil nog altijd naar België.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 november 2008 @ 18:00:01 #78
123545 DatMeenJeNiet
pi_63541915
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kan dat niet meer via www.rijnmond.nl of is dat alleen achteraf tegenwoordig?

Feyenoord steggelt nog met Club Brugge en Derijck over de eenzijdige optie in het contract van de Belg. Die willen ze lichten om meer te kunnen vangen, maar daar balen speler en Brugge behoorlijk van. Derijck zelf wil nog altijd naar België.
Wat zijn dat toch steeds voor rare acties Laat die gozer lekker transfervrij weggaan. Straks haakt Brugge af en zit je weer 3 jaar met Derijck. Netals het vragen van belachelijke bedragen voor spelers als Ekramy.. ik snap er echt niets van.
pi_63541968
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:27 schreef Irritatie100 het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)MetKoffersPakken.htm

Zijn we geinteresseerd in Gentenaar?
Als Feyenoord (lees Bosz) weer die fout maakt dan zijn ze echt debiel bezig.
pi_63542096
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als Feyenoord (lees Bosz) weer die fout maakt dan zijn ze echt debiel bezig.
Dat is Bosz toch al dus ik verwacht Gentenaar 3 januari op het trainingsveld
pi_63542199
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:42 schreef dill het volgende:
Echt relaxt zeg

En nog een goede analist ook
Schelvis?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_63542228
Gewoon dat Maas-Plan aanhouden wat mij betreft!
  woensdag 26 november 2008 @ 19:05:05 #83
139407 jorienvdherik
pi_63543160
quote:
Boeren die voor Feyenoord zijn zonder (goede) digitale tv
  woensdag 26 november 2008 @ 19:17:12 #84
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_63543482
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Gewoon dat Maas-Plan aanhouden wat mij betreft!
Lijkt mij zelf ook het beste.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_63543962
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Als je uit Rotterdam komt ben je voor Feyenoord

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 27-11-2008 11:21:45 (ook niet als grapje) ]
pi_63544041
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Gelukkig dat jij er iets van zegt

Je komt zelf uit zo'n klein-edit- dorp man

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 27-11-2008 11:22:15 (niet doen) ]
  woensdag 26 november 2008 @ 19:45:30 #87
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_63544217
Mooi dat Rijnmond het uitzend.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_63545183
Rijnmond.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 26 november 2008 @ 20:21:37 #89
139407 jorienvdherik
pi_63545236
Ik ben trouwens zelf voetballen, dus zal er weinig van zien.

Nooit dat ze winnen daar..
pi_63545279
Zo eindelijk aangekomen bij het hotel. Kijk zo naar het stadion. Straks de binnenstad maar eens onveillig maken.
pi_63545433
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef jorienvdherik het volgende:

Zelf voetballen als Feyenoord speelt, namaaksupporter!
pi_63545593
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef jorienvdherik het volgende:

Nooit dat ze winnen daar..
Juist jij moet je waffel houden over Nep-fans lijkt me!!
  woensdag 26 november 2008 @ 23:36:39 #93
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_63552057
Die Boukhari roddel is een grap, toch?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_63552824
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:27 schreef Luni het volgende:

[..]

Zelf voetballen als Feyenoord speelt, namaaksupporter!
pi_63552943
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Boukhari roddel is een grap, toch?
Mag het verdomme hopen want ik zie niet in hoe hij een aanwinst is.
pi_63553877
doe die nieuwe Kuip maar op Varkenoord
quote:
Op donderdag 27 november 2008 00:15 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Mag het verdomme hopen want ik zie niet in hoe hij een aanwinst is.
nee ik ook niet, Koebrugge verkoopt toch ook al shoarma?
pi_63555161
Waarom zou Gentenaar niet welkom zijn bij Feyenoord? Omdat hij op de bank heeft gezeten bij Ajax, of omdat jullie (Jorien en Irritatie , maar misschien melden zich er meer ) hem niet goed genoeg vinden?

In het geval van het laatste ben ik het daar namelijk niet mee eens. Hij is in ieder geval een stuk beter dan Timmer. In het geval van het eerste...tjsa...na een paar weken ben je dat wel vergeten en zo'n echte Ajacied vind ik het nou niet. Maar kan me op zich wel voorstellen dat het een keertje genoeg is met de Amsterdamse inbreng.

Heb trouwens nergens wat gelezen over concrete interesse, dus ik weet niet waar die vraag vandaan kwam. Maar het zou me een prima vervanger lijken voor Timmer, die nu toch echt teveel fouten maakt.
pi_63556000
quote:
Op donderdag 27 november 2008 02:09 schreef BertMaalderink het volgende:
Waarom zou Gentenaar niet welkom zijn bij Feyenoord? Omdat hij op de bank heeft gezeten bij Ajax, of omdat jullie (Jorien en Irritatie , maar misschien melden zich er meer ) hem niet goed genoeg vinden?

In het geval van het laatste ben ik het daar namelijk niet mee eens. Hij is in ieder geval een stuk beter dan Timmer. In het geval van het eerste...tjsa...na een paar weken ben je dat wel vergeten en zo'n echte Ajacied vind ik het nou niet. Maar kan me op zich wel voorstellen dat het een keertje genoeg is met de Amsterdamse inbreng.

Heb trouwens nergens wat gelezen over concrete interesse, dus ik weet niet waar die vraag vandaan kwam. Maar het zou me een prima vervanger lijken voor Timmer, die nu toch echt teveel fouten maakt.
Vind Gentenaar op dit moment een kansloze aantrekking.
Hij is te oud. Als je een oudere keeper wil halen, neem er dan een van 28-30.
  donderdag 27 november 2008 @ 07:50:06 #99
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_63556352
Als je een nieuwe keeper wilt, haal dan of Mulder terug of zorg ervoor dat je Krul binnenhaalt.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_63559404
Gentenaar is een goede keeper hoor. Alleen iets te oud...
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')