Vrijwel uitgeschakeld dus niet helemaal.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Je club 'steunen' als ze al vrijwel uitgeschakeld zijn, is er dan nog wel sprake van steunen?
Crane en een kaart? Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:49 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit van wel.
Het is dezelfde gast die z'n kaart voor Feyenoord - ajax verkocht omdat we van Kalmar hadden verloren.
Nee joh, probeer sangria, nog veul beter dan bierquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Vrijwel uitgeschakeld dus niet helemaal.
We komen niet voor het voetbal!
Vlieg morgen om half 1 dus kan nog een soort van uitslapen.Daarna 6 uurtjes doorbrengen op het vliegveld van Barcelona.Kan ik alvast proeven hoe het met het spaanse bier gesteld is
Is weer een combi toch?En nog om half 1 ook.Genoeg redenen om niet met de combi te gaan. Helaas is mijn netwerk zo goed dat ik daar kaarten voor kan krijgen. Eigenlijk heb ik helemaal geen netwerk als het gaat om losse kaartenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:48 schreef Putdeksels het volgende:
Feyenoord.
Vitesse - Feyenoord ook uitverkocht trouwens, 1200 man.
Zijn nog wel kaarten via Vitesse te krijgen dacht ik...
Voor mij is Heteren een kwartiertje rijden, dus ik kan later uit m'n nest dan bij een thuiswedstrijd van Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Is weer een combi toch?En nog om half 1 ook.Genoeg redenen om niet met de combi te gaan. Helaas is mijn netwerk zo goed dat ik daar kaarten voor kan krijgen. Eigenlijk heb ik helemaal geen netwerk als het gaat om losse kaarten
Voor mij is Heteren ook maar een kwartiertje rijdenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:03 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Voor mij is Heteren een kwartiertje rijden, dus ik kan later uit m'n nest dan bij een thuiswedstrijd van Feyenoord.
whehe, mafkeesquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Je club 'steunen' als ze al vrijwel uitgeschakeld zijn, is er dan nog wel sprake van steunen?
En dan Landzaat en Fer rouleren op het middenveld.quote:------------------------------Darley-------------------------------
---------------------------------------------------------------------
Tiendalli----------Vlaar--------------Hofland-----------de Cler
-------------------El Ahmadi------van Bronckhorst------------
Wijnaldum----------------Tomasson----------------Biseswar
--------------------------------------------------------------------
----------------------------Makaay-------------------------------
Nee, maar heb jij Timmer de laatste tijd wel eens zien keepen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:53 schreef ruud_fr het volgende:
hebbie die Darley al eens zien keepen?
Ik heb hem wel gezien, maar niet zien keepenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, maar heb jij Timmer de laatste tijd wel eens zien keepen?
Wanker.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:28 schreef Luni het volgende:
Aan iedereen die naar Deportivo gaat veel plezier!
Kut werk hier
Hou je bek johquote:
Het is niet zo dat die fout tegen ADO zijn eerste fout was hoor. Tegen Utrecht ging hij al behoorlijk in de fout, hij is belabberd bij voorzetten en zijn uittrappen zijn standaard balverlies.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mensen die gelijk Timmer willen passeren.
Waardoor we als elftal meteen onder druk komen te staan en zelf niet aan een fatsoenlijke opbouw kunnen beginnen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat die fout tegen ADO zijn eerste fout was hoor. Tegen Utrecht ging hij al behoorlijk in de fout, hij is belabberd bij voorzetten en zijn uittrappen zijn standaard balverlies.
Ik ben ook geen fan van hem, maar Van Dijk is allesbehalve beter.. en Darley kan je nu ook niet voor de leeuwen gaan gooien.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat die fout tegen ADO zijn eerste fout was hoor. Tegen Utrecht ging hij al behoorlijk in de fout, hij is belabberd bij voorzetten en zijn uittrappen zijn standaard balverlies.
quote:Greene keert terug op het trainingsveld
Serginho Greene is dinsdagmiddag begonnen aan de volgende fase in zijn herstel na een knieoperatie. De verdediger van Feyenoord trainde onder begeleiding van een fysiotherapeut voor het eerst buiten. Dat meldt de Rotterdamse club dinsdagmiddag.
Greene viel begin november in het duel met Roda JC geblesseerd uit. Hij onderging enkele dagen daarna een operatie aan zijn linkerknie, waar een scheur in de binnenmeniscus zat. Verwacht wordt dat de verdediger pas na de Kerst inzetbaar is.
De Amsterdammer kwam deze competitie zeven duels in actie. Hij profiteerde van de blessure van Theo Lucius en mocht vooral als rechtsback opdraven. Door de absentie van Greene krijgt Dwight Tiendalli momenteel het vertrouwen van Gertjan Verbeek.
De verlosser is eindelijk terug op het veldquote:
Zal je zien dat dat net de enige speler is die geen terugslag krijgt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopen op een terugslag voor Greene
iddquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jij vloog via Barcelona toch?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Nog ff een dvd'tje kijken, me nest in en dan morgen om 12.20 vliegen.
Ik zal een paar biertjes drinken voor de thuisblijvers.Klote dat het niet wordt uitgezonden.
Adios
Jup.Van daar een binnenlandse vlucht naar Coruna. Terug van Santiago naar Londen en van Londen naar Eindhoven.Kom in 3 dagen in een hoop steden/vluchthavensquote:
Vanaf waar vertrek je morgen? Eindhoven?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jup.Van daar een binnenlandse vlucht naar Coruna. Terug van Santiago naar Londen en van Londen naar Eindhoven.Kom in 3 dagen in een hoop steden/vluchthavens
020quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vanaf waar vertrek je morgen? Eindhoven?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Avantisport![]()
Beide shirts zijn in verkeerde maat geleverd
Misschien hadden ze wel helemaal geen XXXXXXXXXXL.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Avantisport![]()
de laatste tijd niet, maar ik hoorde al dat het niet veel isquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, maar heb jij Timmer de laatste tijd wel eens zien keepen?
misschien moet ie de hond van Hofland ff uitlatenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
kindermaatje was misschien uitverkocht?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Avantisport![]()
Heb je toevallig digitale TV van UPC? Dan heb je nl. ook alle regionale zenders.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godver! Is er een stream van TV Rijnmond te vinden op internet?
hier niet in ieder geval..quote:Op woensdag 26 november 2008 12:35 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Heb je toevallig digitale TV van UPC? Dan heb je nl. ook alle regionale zenders.
quote:Politiek verdeeld over locatie nieuwe Kuip
De Rotterdamse gemeenteraad is verdeeld over de locatie van de nieuwe Kuip. Uit een rondgang van Radio Rijnmond blijkt dat er geen meerderheid is voor een van de drie varianten die wethouder Bolsius in september presenteerde.
Woensdag worden de plannen voor het nieuwe Feyenoord-stadion besproken in de commissie Buitenruimte en Sport.
In de eerste variant komt het nieuwe stadion op de plek van het huidige sportcomplex Varkenoord, pal naast de huidige Kuip. In de tweede variant, wordt het stadion aan de oever van de Nieuwe Maas neergezet, ter hoogte van het Eiland van Brienenoord. Als voor de derde optie wordt gekozen, komt het nieuwe stadion ook op de plek van Varkenoord, maar is het omringd door woningbouw.
De VVD heeft een voorkeur voor de derde optie en het CDA voor de de Maas-variant.
De PvdA en GroenLinks willen ook graag een nieuw stadion langs de Nieuwe Maas, maar dichter bij station Zuid.
Verschillende partijen vinden ook dat de huidige drie varianten nog maar summier zijn onderbouwd. De SP wil daarom woensdag nog helemaal geen keuze maken.
Ook Leefbaar Rotterdam heeft haar voorkeur nog niet uitgesproken.
Ik heb UPC.quote:
Kan dat niet meer via www.rijnmond.nl of is dat alleen achteraf tegenwoordig?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat zijn dat toch steeds voor rare actiesquote:Op woensdag 26 november 2008 17:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan dat niet meer via www.rijnmond.nl of is dat alleen achteraf tegenwoordig?
Feyenoord steggelt nog met Club Brugge en Derijck over de eenzijdige optie in het contract van de Belg. Die willen ze lichten om meer te kunnen vangen, maar daar balen speler en Brugge behoorlijk van. Derijck zelf wil nog altijd naar België.
Als Feyenoord (lees Bosz) weer die fout maakt dan zijn ze echt debiel bezig.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:27 schreef Irritatie100 het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)MetKoffersPakken.htm
Zijn we geinteresseerd in Gentenaar?![]()
Dat is Bosz toch al dus ik verwacht Gentenaar 3 januari op het trainingsveldquote:Op woensdag 26 november 2008 18:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Feyenoord (lees Bosz) weer die fout maakt dan zijn ze echt debiel bezig.
Schelvis?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:42 schreef dill het volgende:
Echt relaxt zeg![]()
En nog een goede analist ook
Boeren die voor Feyenoord zijn zonder (goede) digitale tvquote:Op woensdag 26 november 2008 12:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lijkt mij zelf ook het beste.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Gewoon dat Maas-Plan aanhouden wat mij betreft!
Als je uit Rotterdam komt ben je voor Feyenoordquote:Op woensdag 26 november 2008 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Boeren die voor Feyenoord zijn zonder (goede) digitale tv
Gelukkig dat jij er iets van zegtquote:Op woensdag 26 november 2008 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Boeren die voor Feyenoord zijn zonder (goede) digitale tv
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben trouwens zelf voetballen, dus zal er weinig van zien.
Juist jij moet je waffel houden over Nep-fans lijkt me!!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben trouwens zelf voetballen, dus zal er weinig van zien.
Nooit dat ze winnen daar..
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Zelf voetballen als Feyenoord speelt, namaaksupporter!
Mag het verdomme hopen want ik zie niet in hoe hij een aanwinst is.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Boukhari roddel is een grap, toch?
nee ik ook niet, Koebrugge verkoopt toch ook al shoarma?quote:Op donderdag 27 november 2008 00:15 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Mag het verdomme hopen want ik zie niet in hoe hij een aanwinst is.
Vind Gentenaar op dit moment een kansloze aantrekking.quote:Op donderdag 27 november 2008 02:09 schreef BertMaalderink het volgende:
Waarom zou Gentenaar niet welkom zijn bij Feyenoord? Omdat hij op de bank heeft gezeten bij Ajax, of omdat jullie (Jorien en Irritatie , maar misschien melden zich er meer) hem niet goed genoeg vinden?
In het geval van het laatste ben ik het daar namelijk niet mee eens. Hij is in ieder geval een stuk beter dan Timmer. In het geval van het eerste...tjsa...na een paar weken ben je dat wel vergeten en zo'n echte Ajacied vind ik het nou niet. Maar kan me op zich wel voorstellen dat het een keertje genoeg is met de Amsterdamse inbreng.
Heb trouwens nergens wat gelezen over concrete interesse, dus ik weet niet waar die vraag vandaan kwam. Maar het zou me een prima vervanger lijken voor Timmer, die nu toch echt teveel fouten maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |