Schelvis?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:42 schreef dill het volgende:
Echt relaxt zeg
En nog een goede analist ook

Boeren die voor Feyenoord zijn zonder (goede) digitale tvquote:Op woensdag 26 november 2008 12:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godver! Is er een stream van TV Rijnmond te vinden op internet?

Lijkt mij zelf ook het beste.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Gewoon dat Maas-Plan aanhouden wat mij betreft!

Als je uit Rotterdam komt ben je voor Feyenoordquote:Op woensdag 26 november 2008 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Boeren die voor Feyenoord zijn zonder (goede) digitale tv

Gelukkig dat jij er iets van zegtquote:Op woensdag 26 november 2008 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Boeren die voor Feyenoord zijn zonder (goede) digitale tv

quote:Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben trouwens zelf voetballen, dus zal er weinig van zien.
 Zelf voetballen als Feyenoord speelt, namaaksupporter!

Juist jij moet je waffel houden over Nep-fans lijkt me!!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben trouwens zelf voetballen, dus zal er weinig van zien.
Nooit dat ze winnen daar..

quote:Op woensdag 26 november 2008 20:27 schreef Luni het volgende:
[..]

Mag het verdomme hopen want ik zie niet in hoe hij een aanwinst is.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Boukhari roddel is een grap, toch?

nee ik ook niet, Koebrugge verkoopt toch ook al shoarma?quote:Op donderdag 27 november 2008 00:15 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Mag het verdomme hopen want ik zie niet in hoe hij een aanwinst is.

) hem niet goed genoeg vinden?
) hem niet goed genoeg vinden? 

Vind Gentenaar op dit moment een kansloze aantrekking.quote:Op donderdag 27 november 2008 02:09 schreef BertMaalderink het volgende:
Waarom zou Gentenaar niet welkom zijn bij Feyenoord? Omdat hij op de bank heeft gezeten bij Ajax, of omdat jullie (Jorien en Irritatie , maar misschien melden zich er meer) hem niet goed genoeg vinden?
In het geval van het laatste ben ik het daar namelijk niet mee eens. Hij is in ieder geval een stuk beter dan Timmer. In het geval van het eerste...tjsa...na een paar weken ben je dat wel vergeten en zo'n echte Ajacied vind ik het nou niet. Maar kan me op zich wel voorstellen dat het een keertje genoeg is met de Amsterdamse inbreng.
Heb trouwens nergens wat gelezen over concrete interesse, dus ik weet niet waar die vraag vandaan kwam. Maar het zou me een prima vervanger lijken voor Timmer, die nu toch echt teveel fouten maakt.

ok De Wolf en Van Gobbel kan ik me voorstellen, maar Taument moest toch ook altijd even zijn haren goed doen na iedere actiequote:Op donderdag 27 november 2008 11:28 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Hehedenk niet alleen dat dat verhaal op gaat voor mannen als De Wolf, Taument en Van Gobbel.

quote:Vermoedelijke opstellingen:
Deportivo La Coruña: Aranzubia, Manuel Pablo, Adrián López, Zé Castro, Luis Felipe, Lafita, Antonio Tomás, Juan Rodríguez, Verdú, Guardado en Riki.
Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Bahia, Hofland, De Cler; Wijnaldum, El Ahmadi, Fer, Van Bronckhorst, Bruins; Makaay.

http://www.voetbalinbeeld.nl/quote:Op donderdag 27 november 2008 11:01 schreef DonRaja het volgende:
ik zit in Stockholm, zou ook graag een streampje vinden vanavond...

Qua moeilijkheid van de tegenstander geef ik je gelijk. Ware het niet dat je tegen CSKA had kunnen winnen en het tegen Nancy een dramawedstrijd was.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:25 schreef Putdeksels het volgende:
Tsjah, ik heb er weinig tot geen vertrouwen in. Dan kan het alleen maar meevallen...
Je bent uitgeschakeld in Frankrijk, niet vanavond als je verliest.

daar zal familie El Ahmadi blij mee zijn...quote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Voor de mensen met een schotel op dak:
TVG zend vanavond de wedstrijd uit.
TVG is op de astra te vinden!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |