Volgens mij vallen er iedere dag slachtoffers, anders was de SR ook niet nodig geweestquote:Op maandag 24 november 2008 15:27 schreef Sirolf het volgende:
Is er nu al bekendgemaakt wie het eerste SR-slachtoffer is?
Ik zet mijn geld op Coenquote:Op maandag 24 november 2008 15:27 schreef Sirolf het volgende:
Is er nu al bekendgemaakt wie het eerste SR-slachtoffer is?
Volgens mij hebben we alleen nog maar Coen en Paul over, want Sander, Michiel en Eric lijkt mij onwaarschijnlijk.
Ik ook, die is net terug van vakantie, en daar werd even op gewacht.quote:
Ja, want C&S zijn leukquote:Op maandag 24 november 2008 15:58 schreef Vlindur het volgende:
Yeaaaaahhhhh!!!! De COEN EN SANDER SHOW!!!!
Eindeijk niet meer die stomme Timur!! Joepie!!!
Tsja, wie is minder erg?quote:Op maandag 24 november 2008 15:58 schreef Vlindur het volgende:
Joepie.....quote:Op maandag 24 november 2008 15:58 schreef Vlindur het volgende:
Ach, ze zingt niet eens zo slecht. Alleen de manier waarop en het genre liggen mij absoluut nietquote:Op maandag 24 november 2008 16:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In Beyonce idd. Alles beter dan dat ze zingt.
Idd,quote:Op maandag 24 november 2008 16:07 schreef TheZapster het volgende:
Op radio2 begrijpen ze tenminste wat muziek is...Chicago - 25 or 6 to 4![]()
![]()
![]()
![]()
Doet me er aan denken dat het weer bijna top 2000 tijd isquote:Op maandag 24 november 2008 16:07 schreef TheZapster het volgende:
Op radio2 begrijpen ze tenminste wat muziek is...Chicago - 25 or 6 to 4![]()
![]()
![]()
![]()
enigequote:Op maandag 24 november 2008 16:11 schreef gieliskut het volgende:
we have a winner
coen swijnenberg![]()
![]()
word zo dadelijk op straat geschopt(hij is nog de enigste optie, afgezien van dat emotionele wrak)
en wordt en Coen en Swijnenbergquote:
Ook die nog jaquote:
Hmja, maar het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk...quote:Op maandag 24 november 2008 16:19 schreef gieliskut het volgende:
[..]
die is toch al op reis geweest?
Neuh, die heeft "zijn deel" al gedaan met de reis naar, wat was het ook alweer, Kenia o.i.d.quote:
maar gezien hij al op reis is geweest, zullen ze hem waarschijnlijk als laatste kiezen.(mocht hij echt het huis in gaan)quote:Op maandag 24 november 2008 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk...
Yes, een medestander!quote:Op maandag 24 november 2008 16:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ook die nog ja
Maar die vielen onder schrijffouten, enigste is gewoon verkrachting van de Nederlandse taal
Wie bedoel je daarmee?quote:Op maandag 24 november 2008 16:11 schreef gieliskut het volgende: afgezien van dat emotionele wrak
Ja en nee, de enige is per definitie ook de enigste natuurlijk!quote:Op maandag 24 november 2008 16:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ook die nog ja
Maar die vielen onder schrijffouten, enigste is gewoon verkrachting van de Nederlandse taal
Schande idd. Maar is die versie niet ook gecoverd van een frans chanson, zoals bijna alle "meesterwerken" uit die tijd?quote:Op maandag 24 november 2008 16:29 schreef Sersjee het volgende:
Hoe durft ie aan het meesterwerk van Rita Hovink te komen?!
ik neem aan dat je het zelf kan invullen.quote:Op maandag 24 november 2008 16:37 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Oh. Ik zal maar niet vragen hoe je dat bedoelt he?
quote:Op maandag 24 november 2008 16:37 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Oh. Ik zal maar niet vragen hoe je dat bedoelt he?
Ehrm... Nee ik heb echt geen idee. Ik vond em niet sterk bij de vorige SR, maar wrak?quote:Op maandag 24 november 2008 16:37 schreef gieliskut het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het zelf kan invullen.
Italiaans, maar dat doet aan de schoonheid van "Laat me alleen" niet af.quote:Op maandag 24 november 2008 16:33 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Schande idd. Maar is die versie niet ook gecoverd van een frans chanson, zoals bijna alle "meesterwerken" uit die tijd?
quote:Fleet Foxes - White Winter Hymnal
AC/DC - Rock And Roll Train
Elbow - One Day Like This
Hold Steady - Sequestered In Memphis
Vampire Weekend - A-Punk
Ah ja dat was het. Lag bij mij op het werk een tijd in de cd spelert. Ik meende al dat ik het zeker wist, denk ik.quote:Op maandag 24 november 2008 16:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Italiaans, maar dat doet aan de schoonheid van "Laat me alleen" niet af.
Hahaha, echt zo'n "Oh kut"-blik!quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 16:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Flikker toch op met dat glazen huis
Dat wordt weer een tijd lang Radio Veronica of Arrow op hier.
Ah joh. Ze hebben lekkere oliebollen daarquote:Op maandag 24 november 2008 16:49 schreef gerbenp het volgende:
Coen in het glazen huis, weer een reden om niet te gaan..
Eensch!quote:Op maandag 24 november 2008 16:49 schreef gerbenp het volgende:
Coen in het glazen huis, weer een reden om niet te gaan..
Ik hoop dat Domien of Corton erin gaat, dan is het voor mij nog een goedmakertje..quote:Op maandag 24 november 2008 16:50 schreef jmac het volgende:
[..]
Ah joh. Ze hebben lekkere oliebollen daar(en 't is heus wel leuk).
Van alle bands waarvan ik een nummer wil kiezen staat dat ene nummer er niet in. Bijvoorbeeld MGMT, Kids staat er wel in maar Time To Pretend niet. Is die al zo lang uit?quote:Op maandag 24 november 2008 16:43 schreef Sersjee het volgende:
De Song van het jaar kan weer gekozen worden...
Mijn keuze:
[..]
Jij ziet blijkbaar alleen mijn negatieve reacties.quote:Op maandag 24 november 2008 16:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de liedjes op 3FM vind je ook al niks
quote:# Calvin Harris - Acceptable In The 80s
# De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer
# Weezer - Pork & Beans
# Alphabeat - Fascination
# Coldplay - Viva La Vida
Tja, daar had ik ook nogal last van. Ik wilde van Vampire Weekend eigenlijk Oxford Comma, ook staat Weezer's Troublemaker er niet in en van Fleet Foxes ha'k het liefst Tiger Mountain Peasant Song gekozen.quote:Op maandag 24 november 2008 16:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Van alle bands waarvan ik een nummer wil kiezen staat dat ene nummer er niet in. Bijvoorbeeld MGMT, Kids staat er wel in maar Time To Pretend niet. Is die al zo lang uit?
Nu nog Paul en Timur erbij en ik hoef de hele maand december geen 3fm te luisterenquote:Op maandag 24 november 2008 16:54 schreef Sirolf het volgende:
Coen in het huis, zoals ik al verwachtte.
Corton zal wel weer de rode kruis kan doen dus die gaat er niet in en Domien is te onbekend. Tis tenslotte ook één grote 3FM promotie actiequote:Op maandag 24 november 2008 16:51 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik hoop dat Domien of Corton erin gaat, dan is het voor mij nog een goedmakertje..
Coen en geniale muziekquote:Op maandag 24 november 2008 16:58 schreef geteisem het volgende:
Coen is top en de muziek helemaal!!Ik ga wel weer vele uren luisteren dit jaar
Volgende week nr. 2 en de week daarna nr. 3.quote:Op maandag 24 november 2008 17:04 schreef gerbenp het volgende:
Als Coen nou alleen vandaag bekend wordt gemaakt, gaat het morgen dan door, of gaat 'ie alleen in dat huis
Mah, opzich vind ik hem nog wel een redelijk "okaye" keuze met afzeggen van Ekdom en Veenstra. Stenders en Giel d'r bij en klaar, best leuk team.quote:Op maandag 24 november 2008 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Coen en geniale muziekDoe mij maar Stenders en Ekdom. Daar spat de muzikale liefde echt vanaf. Niet van die Coenknurft.
Wat een spanning zeg, nu kan ik de komende 2 weken niet meer slapen....quote:Op maandag 24 november 2008 17:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgende week nr. 2 en de week daarna nr. 3.
triest figuurquote:Op maandag 24 november 2008 17:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een spanning zeg, nu kan ik de komende 2 weken niet meer slapen....
Paul en Giel, de twee kettingrokers een week niet rokenquote:Op maandag 24 november 2008 17:09 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mah, opzich vind ik hem nog wel een redelijk "okaye" keuze met afzeggen van Ekdom en Veenstra. Stenders en Giel d'r bij en klaar, best leuk team.
Maar ik zet mijn geld nu op Rabbering en Giel.
Nee, de dj's die het huis in gaan moeten als ze bekend gemaakt worden 24 uur 'op de vlucht'.quote:Op maandag 24 november 2008 17:15 schreef gerbenp het volgende:
w00t! Dus als de volgende het glazen huis in gaat ben je 24 uur vluchteling?
Geen auto.quote:Op maandag 24 november 2008 17:17 schreef gieliskut het volgende:
wat krijgt coen precies mee vannacht?
Oe, ik hoop het niet!quote:Op maandag 24 november 2008 17:09 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mah, opzich vind ik hem nog wel een redelijk "okaye" keuze met afzeggen van Ekdom en Veenstra. Stenders en Giel d'r bij en klaar, best leuk team.
Maar ik zet mijn geld nu op Rabbering en Giel.
quote:
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee, ik zou het ook wel willen weten eigenlijk.quote:Op maandag 24 november 2008 17:23 schreef gieliskut het volgende:
[..]
![]()
ik hoorde van iemand dat hij alleen een tentje meekrijgt of dat het rode kruis ergens een tentje opzet, klopt dat?
quote:Op maandag 24 november 2008 17:23 schreef gieliskut het volgende:
[..]
![]()
ik hoorde van iemand dat hij alleen een tentje meekrijgt of dat het rode kruis ergens een tentje opzet, klopt dat?
quote:Op maandag 24 november 2008 16:47 schreef jmac het volgende:
3FM DJ Coen Swijnenberg op de vlucht gejaagd
Eerste bewoner Glazen Huis bekend
DJ Coen Swijnenberg is vandaag om 16.45 uur tijdens zijn radioprogramma
"De Coen en Sander Show" de 3FM studio uitgejaagd. De dj leverde direct
sleutels, geld en telefoon in en leeft de komende 24 uur als vluchteling
in Nederland. Op deze manier maakt 3FM bekend dat Coen Swijnenberg op 19
december zijn intrek neemt in het Glazen Huis voor 3FM Serious Request.
Op 1 december en 8 december jaagt de publieke popzender de 2e en 3e dj
op de vlucht.
3FM wil op deze manier inzicht geven en aandacht vragen voor het lot van
vluchtelingen, waarvoor 3FM zich met Serious Request dit jaar inzet.
Coen is 80 kilometer van de studio gedropt. Hij moet op eigen houtje
zijn weg terugvinden naar de 3FM studio voor zijn programma morgen en
hij mag geen gebruik maken van gemotoriseerd verkeer. Ook mag hij geen
slaapplaats accepteren. Om Coen niet helemaal in de kou te laten staan,
zorgt het Rode Kruis voor opvang met een vluchtelingentent, die hem
droog de nacht door moet helpen. Hoe het Coen vergaat is de hele dag
door te horen op 3FM. De dj op de vlucht heeft zijn telefoon in moeten
leveren, maar kreeg een vervangend mobieltje. Hiermee kan hij niet
bellen, maar wel gebeld worden. Iets wat zijn collega's in de studio
ieder uur doen om de 3FM-luisteraars op de hoogte te houden van zijn
ervaringen. Morgen is Coen weer te horen tijdens de Coen & Sander Show
Een vluchteling is nergens zonder jouw hulp
Met 3FM SERIOUS REQUEST zet 3FM zich in samenwerking met het Rode Kruis
ieder jaar in voor een stille ramp. In de week voorafgaand aan de
kerstdagen sluiten drie dj's van 3FM zich zes dagen lang op in een
glazen studio. Zij eten die dagen niets en maken 24 uur per dag live
radio en televisie. Het publiek kan tegen betaling verzoeknummers
aanvragen en wordt uitgebreid geïnformeerd over de actie.
In 2004 haalde 3FM SERIOUS REQUEST 915.955 euro op voor de vluchtelingen
in Darfur. Sindsdien zet 3FM elk jaar een stille ramp succesvol op de
kaart. Vanaf 2006 sluit Studio Brussel zich aan bij de actie. In 2007
bracht de actie 5.249.466 euro op voor schoon drinkwater. Dit jaar zet
3FM Serious Request zich in voor vluchtelinghulp. Direct storten kan op
giro 22744 onder vermelding van Serious Request.
Voor meer informatie over 3FM: www.3fm.nl <http://www.3fm.nl/>
Iemand van een ander forum waar ik 4,5 jaar zit heeft ook les van haar gehad, ze was helemaal in shock.quote:Op maandag 24 november 2008 17:25 schreef TheArt het volgende:
Meldt zich
Sjonge wat een dag. Ik naar college vanmorgen. Zit ik net in de les, krijg ik een sms'je dat bij dat ongeluk zaterdagavond op de A28 (http://www.telegraaf.nl/binnenland/2628219/__Hilversum_herdenkt_verongelukt_gezin__.html?p=3,1), waar 3 mensen om het leven kwamen, mijn oud-wiskunde docente betrokken was. Ik heb 3 jaar les van haar gehad, waaronder vorig jaar nog. Ik schrok me helemaal de tering toen ik dat las![]()
Nou goed, een niet al te beste dag dus
er staat dat ze voor opvang zorgen. Het lijkt me dat ie ergens heen moet waar een tent staat.quote:Op maandag 24 november 2008 17:27 schreef gieliskut het volgende:
ja dat had ik gelezen, maar heeft het rode kruis nu een tent gesponsord die coen zelf moet meenemen, of moet hij naar een locatie lopen waar het rode kruis een tent heeft staan?
hoe heet die vrouw dan, en gaf ie les in t gooi?quote:Op maandag 24 november 2008 17:25 schreef TheArt het volgende:
Meldt zich
Sjonge wat een dag. Ik naar college vanmorgen. Zit ik net in de les, krijg ik een sms'je dat bij dat ongeluk zaterdagavond op de A28 (http://www.telegraaf.nl/binnenland/2628219/__Hilversum_herdenkt_verongelukt_gezin__.html?p=3,1), waar 3 mensen om het leven kwamen, mijn oud-wiskunde docente betrokken was. Ik heb 3 jaar les van haar gehad, waaronder vorig jaar nog. Ik schrok me helemaal de tering toen ik dat las![]()
Vreselijk. Ik hoor ook allemaal verhalen van kinderen die nog wel familieleden of vrienden daar op school hebben zitten. Die zijn ook allemaal in shock.quote:Op maandag 24 november 2008 17:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Iemand van een ander forum waar ik 4,5 jaar zit heeft ook les van haar gehad, ze was helemaal in shock. Sterkte!
Vrouw. Joke van Elk. Gaf wiskunde op het Sint Vituscollege in Bussum.quote:Op maandag 24 november 2008 17:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe heet die man dan, en gaf ie les in t gooi?
nu ben ik ook nieuwschierig
Ach, dat zou je dan ook van al die "Coenquote:Op maandag 24 november 2008 17:21 schreef Dandelion het volgende:
[..]
opzich zou je natuurlijk ook iets minder fel op personen kunnen reageren.
oh haar kenj ik niet! mijn man heeft daar op school gezeten...zo eens vragen.quote:Op maandag 24 november 2008 17:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vrouw. Joke van Elk. Gaf wiskunde op het Sint Vituscollege in Bussum.
Damnquote:Op maandag 24 november 2008 17:25 schreef TheArt het volgende:
Meldt zich
Coenquote:Op maandag 24 november 2008 17:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, dat zou je dan ook van al die "Coen"-roepers kunnen zeggen.
Coenquote:
Dat je nog de moeite neemt om serieus te reageren op iemand met de naam gieliskutquote:Op maandag 24 november 2008 17:28 schreef Dandelion het volgende:
[..]
er staat dat ze voor opvang zorgen. Het lijkt me dat ie ergens heen moet waar een tent staat.
Absoluut. Ik las het vanochtend ook gewoon met 'vreselijk, het zal je maar overkomen, je zal die maar kennen' en dan krijg je even later bericht dat je inderdaad één van diegene hebt gekend.quote:Op maandag 24 november 2008 17:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Damnhet ongeluk is op zich al tragisch genoeg, en dan blijk je ook nog eens een der betrokkenen te kennen
en de mooiste, en de beste en de...quote:Op maandag 24 november 2008 16:30 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja en nee, de enige is per definitie ook de enigste natuurlijk!
ben je onderaan de lijst begonnen ofzo?quote:Op maandag 24 november 2008 16:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gelukkig Coen, en niet Timur.
Nu Giel nog.
Btw, gestemd op:
[..]
coolquote:Op maandag 24 november 2008 17:31 schreef Noortje. het volgende:
Ziehier mijn sneeuwpop:
[ afbeelding ]
Zoiets, ik heb op het laatst nog wat verbeterd.quote:Op maandag 24 november 2008 17:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben je onderaan de lijst begonnen ofzo?
Ooohquote:Op maandag 24 november 2008 17:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en de mooiste, en de beste en de...
maar daar ging het natuurlijk niet om
Ja echt verschrikkelijk. Ook dat zoontje van haar die nog leeft maar zwaargewond in het ziekenhuis ligt.. In één klap zijn vader, moeder en zusje kwijt.quote:Op maandag 24 november 2008 17:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik hoor ook allemaal verhalen van kinderen die nog wel familieleden of vrienden daar op school hebben zitten. Die zijn ook allemaal in shock.
Het is wel lekker raak daar. Drie jaar geleden is namelijk mijn biologie-docent van dat moment overleden. Die kreeg een hersenbloeding tijdens het schaatsen, heeft daarna een week in coma gelegen en is daarna overleden. Het is wel een beetje een flash-back zo.
Coenquote:
Thanksquote:
Dat word een dikke lipquote:Op maandag 24 november 2008 17:47 schreef Noortje. het volgende:
AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU GODVERDOMME.
Ik zit met zo'n ding te spelen, zo'n clipding dat je aan je sleutelhanger kan doen (kan het goede woord even niet vinden), glipt hij uit mijn handen KLATS KABOEM PATS mijn bovenlip ertussen. Krijg ik dat kutding niet los, dus blijft het er nog 5 seconden aanhangen ook. Jezus dat doet echt zo'n pijn.
Ik heb nu ook een overheerlijke bloedsmaak in mijn mond. Yummeh..
lolquote:Op maandag 24 november 2008 17:49 schreef Sirolf het volgende:
Je Hoeft Niet Naar Huis Vannacht van Marco Borsato, speciaal voor Coen.
Het zoontje schijnt hersendood te zijn, dus dat zal ook wel snel gedaan zijn. Bijzonder triestquote:Op maandag 24 november 2008 17:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk. Ook dat zoontje van haar die nog leeft maar zwaargewond in het ziekenhuis ligt.. In één klap zijn vader, moeder en zusje kwijt.
Zoemba lippen de gekstequote:
idem hiero!quote:Op maandag 24 november 2008 17:50 schreef Noortje. het volgende:
En oja, door de TT heb ik steeds "All I wanna do, is have some fun" in mijn hoofd. Thanks.
Hoe triest het ook is, toen ik dit ^ las dacht ik wel bij mezelf: "Misschien is het wel beter zo."quote:Op maandag 24 november 2008 17:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het zoontje schijnt hersendood te zijn, dus dat zal ook wel snel gedaan zijn. Bijzonder triest
quote:Op maandag 24 november 2008 17:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Zoemba lippen de gekste
[..]
idem hiero!
juist, maak er een fotostrip van, inclusief ding-aan-lip-fotoquote:Op maandag 24 november 2008 17:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maak er ff een foto van, kunnen wij ook ff lachen
quote:Op maandag 24 november 2008 17:54 schreef Dandelion het volgende:
[..]
juist, maak er een fotostrip van, inclusief ding-aan-lip-foto
Precies! sommige dingen zijn zo doorzichtig.quote:Op maandag 24 november 2008 15:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ook, die is net terug van vakantie, en daar werd even op gewacht.
quote:Op maandag 24 november 2008 17:31 schreef Noortje. het volgende:
Ziehier mijn sneeuwpop:
[ afbeelding ]
Niets moet.quote:Op maandag 24 november 2008 18:25 schreef Noortje. het volgende:
Oja ik moet Duits en natuurkunde leren.
tuurlijk niet, je bent toch ziek! Tenminste, met een dikke lip ben je best ziek. Als je lip zo dikis, dat je het boek niet meer kan zien, kan je ook niet leren.quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 18:43 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tuurlijk niet, je bent toch ziek! Tenminste, met een dikke lip ben je best ziek. Als je lip zo dikis, dat je het boek niet meer kan zien, kan je ook niet leren.
Dat eet ik in de zomer ook... Heerlijk!quote:Op maandag 24 november 2008 18:40 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga vanavond weer lekker eten; zuurkool met rookworst.
Ik houd van de winter.
Fijne avondquote:Op maandag 24 november 2008 18:56 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga driebanden kijken in Heiloo, fijne avond verder
Blijkbaar niet..quote:Op maandag 24 november 2008 18:52 schreef Piles het volgende:
Na Jason Mraz nu ook nog Milo
Houd het dan nooit op
Succes met zoekenquote:Op maandag 24 november 2008 18:59 schreef Dandelion het volgende:
ja ik ga ook eens kijken of ook nog een leven heb buiten de computer...
Ah, goed om te horenquote:Op maandag 24 november 2008 19:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eej.![]()
Gisteren in de bus naar 't concert van Sigur Rós geluisterd. Erg fijn.
Maricha is er deze week nietquote:Op maandag 24 november 2008 19:04 schreef muisje-eliza het volgende:
hooiiiiiii Maricha en Michiel
Wat betreft SR-hyve, mailen naar Arno. Mail adres kan je zelf wel bedenken als je na gaat dat hij net zo'n mooi 3FM.nl adres heeft als Michielquote:Op maandag 24 november 2008 19:11 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft hulp van iemand nodig
wie kan mij helpen met het volgende:
DJ Sandstorm en ik willen ook voor SR een aktie op touw zetten.
Namelijk
* een persoonlijke remix voor iemand die het hoogst heeft geboden en diegene mag zelf weten welke nummers daar in komen..of,
* een DJ set bij iemand thuis of op het werk (de hoogste bieder natuurlijk)..of,
* een speciale remix voor een band die het hoogste bied..of,
* een gesigneerd exemplaar van de Jaarmix op CD
wat zal het meeste opbrengen en waar zullen de meeste mensen op gaan bieden om zo goede bekendheid te krijgen voor deze aktie.
We willen de aktie laten lopen via de SR-hyves en de DJ Sandstorm-hyves.
Aangezien Sander nu te druk is (jaarmix) om 1 van die dingen te gaan doen zal hij het pas in januari/februari kunnen gaan realiseren...is dat vreemd? Ik heb de redactie van SR al gemaild maar nog niks gehoord van hun. Ik wil zo snel mogelijk een plan op poten hebben (liefst eind deze week nog)
Wie wil mij helpen met het goed opzetten van deze aktie voor SR...Mij controleren op spelfouten en mij helpen met vormgeving hiervoor?
* muisje-eliza dankt iedereen voor het lezen van deze speciale mededeling
Spelfouten wil ik best controleren, verder heb ik (zoals ik gister al zei) niet zo veel tijd de komende we(e)k(en), excuses.quote:Op maandag 24 november 2008 19:11 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft hulp van iemand nodig
wie kan mij helpen met het volgende:
DJ Sandstorm en ik willen ook voor SR een aktie op touw zetten.
Namelijk
* een persoonlijke remix voor iemand die het hoogst heeft geboden en diegene mag zelf weten welke nummers daar in komen..of,
* een DJ set bij iemand thuis of op het werk (de hoogste bieder natuurlijk)..of,
* een speciale remix voor een band die het hoogste bied..of,
* een gesigneerd exemplaar van de Jaarmix op CD
wat zal het meeste opbrengen en waar zullen de meeste mensen op gaan bieden om zo goede bekendheid te krijgen voor deze aktie.
We willen de aktie laten lopen via de SR-hyves en de DJ Sandstorm-hyves.
Aangezien Sander nu te druk is (jaarmix) om 1 van die dingen te gaan doen zal hij het pas in januari/februari kunnen gaan realiseren...is dat vreemd? Ik heb de redactie van SR al gemaild maar nog niks gehoord van hun. Ik wil zo snel mogelijk een plan op poten hebben (liefst eind deze week nog)
Wie wil mij helpen met het goed opzetten van deze aktie voor SR...Mij controleren op spelfouten en mij helpen met vormgeving hiervoor?
* muisje-eliza dankt iedereen voor het lezen van deze speciale mededeling
het meest op zullen leveren..quote:* een persoonlijke remix voor iemand die het hoogst heeft geboden en diegene mag zelf weten welke nummers daar in komen..of,
* een DJ set bij iemand thuis of op het werk (de hoogste bieder natuurlijk)..
Michiel is blij als ie dan in z'n eigen huis zitquote:Op maandag 24 november 2008 19:09 schreef Vlindur het volgende:
Hi naamgenoot!
* Vlindur gaat bankhangen.
Michiel, ik zou het tof vinden als je ook in het huis gaat!!
ik heb het nog niet met Sander gehad over twee dingen doen...en iik durf ook niet te veel te vragen van die man, hij heeft het al druk zat.quote:Op maandag 24 november 2008 19:18 schreef Noortje. het volgende:
En ik denk dat deze twee
[..]
het meest op zullen leveren..
Is het of/of, of kan het ook allebei?
Regel dat 's. 'n Tros (TROS!!quote:Op maandag 24 november 2008 19:20 schreef borisz het volgende:
Coen dus, dat hij lekker op de vlucht mag blijven.
een mix kan hij makkelijker inplannen dan dj set , dus denk dat allebei kan.quote:Op maandag 24 november 2008 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb het nog niet met Sander gehad over twee dingen doen...en iik durf ook niet te veel te vragen van die man, hij heeft het al druk zat.
Dat hij zelf aankwam met het idee van een DJ-set bij iemand thuis of op het werk had ik zelf niet kunnen bedenken...vind het heel tof dat hij ook graag mee wil werken hiermee, maar ik mis n beetje een soort van inspiratie hoe dit op te zetten zodat het een succes word
Dat is wel zo ja.. Dan zou ik zeggen die DJ-set, daar zou ik persoonlijk het driedubbele voor over hebben.quote:Op maandag 24 november 2008 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb het nog niet met Sander gehad over twee dingen doen...en iik durf ook niet te veel te vragen van die man, hij heeft het al druk zat.
Dat hij zelf aankwam met het idee van een DJ-set bij iemand thuis of op het werk had ik zelf niet kunnen bedenken...vind het heel tof dat hij ook graag mee wil werken hiermee, maar ik mis n beetje een soort van inspiratie hoe dit op te zetten zodat het een succes word
okquote:
Als dat es zou kunnen.quote:Op maandag 24 november 2008 19:20 schreef borisz het volgende:
hoi
Coen dus, dat hij lekker op de vlucht mag blijven.
Ik heb je ook maar even toegevoegdquote:Op maandag 24 november 2008 19:28 schreef borisz het volgende:
[..]
ok. ANdere 3fmmers hadden hem ook al toegevoegd dus dan zal het wel 1 uit deze topicreeks zijn
liever hij dan sander blijf ik maar roepen.quote:Op maandag 24 november 2008 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als dat es zou kunnen.
Krijg je morgen weer dat overdreven gedoe van 'm hoe on-ge-loof-lijk zwaar ie het wel niet heeft gehad en dat ie precies weet hoe een vluchteling zich moet voelen.
Ik heb net het belangrijkste stukje gemist.quote:Op maandag 24 november 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Heeeeel mooi gesproken, Michiel!!!! kippenvel all over the place.
Luister jij naar andere zender dan ik ?quote:Op maandag 24 november 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
En ja, welke plaat kan je dan beter starten dan de Show Must Go On. Wow...!!!!!!!!1
Geluid vol open hier.
het was echt mooi en herkenbaar.quote:Op maandag 24 november 2008 19:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb net het belangrijkste stukje gemist.
Dat zékerquote:Op maandag 24 november 2008 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
liever hij dan sander blijf ik maar roepen.
Wat een bizarre dag was dat he...quote:
De moeite waardquote:Op maandag 24 november 2008 19:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik luister het morgen wel even terug.
quote:Op maandag 24 november 2008 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De moeite waard. Wat Roel zegt grote klasse dat Michiel er even bij stil staat.
Je schijft het in de bedrijvende vorm, zou dat niet doen.quote:Op maandag 24 november 2008 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
help
is het:
biedt dan nu op deze geweldige aktie
of zonder t of zonder d
ja waarom niet .quote:Op maandag 24 november 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
mag je voor het bieden op een aktie voor SR een minimum bedrag geven? bv niet minder dan 200 euro ofzo?
69?quote:Op maandag 24 november 2008 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar goed, ik ben dan ook een beetje cijfertjesgeil ofzo.
Het was echt bizar want ik ben geboren in '82 en ik was toen eigenlijk nog maar een jaar of 2 "fan" (de interesse begon te groeien) van Queen en ik kan me nog herinneren dat we in de auto door Deventer reden en dat het toen op de radio werd verteld dat Freddie was overleden.. Dat kwam wel even hard aan en daarna is het eigenlijk een soort van film. Afscheidconcerten, treurige mensen en ga zo maar door. Tsja, de man staat op eenzame hoogte. Hij is echt briljant.quote:Op maandag 24 november 2008 19:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wat een bizarre dag was dat he...
Zonderquote:Op maandag 24 november 2008 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
help
is het:
of zonder t of zonder d
Bied.quote:Op maandag 24 november 2008 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
help
is het:
of zonder t of zonder d
is daarna alleen maar overtroffen toen take that stopte , jankende meisjes overal.quote:Op maandag 24 november 2008 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het was echt bizar want ik ben geboren in '82 en ik was toen eigenlijk nog maar een jaar of 2 "fan" (de interesse begon te groeien) van Queen en ik kan me nog herinneren dat we in de auto door Deventer reden en dat het toen op de radio werd verteld dat Freddie was overleden.. Dat kwam wel even hard aan en daarna is het eigenlijk een soort van film. Afscheidconcerten, treurige mensen en ga zo maar door. Tsja, de man staat op eenzame hoogte. Hij is echt briljant.
ja nouja geen idee johquote:
Hej Roel welke reactie bedoel je want ik kan die reactie niet vinden?quote:Op maandag 24 november 2008 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik moet er altijd aan denken als ik de datum 24 november hoor. Zie m'n post van vanmorgen heel vroeg
. Maar goed, ik ben dan ook een beetje cijfertjes- en feitengeil ofzo
.
Dat heb ik eigenlijk niet zo bewust meegemaakt.quote:Op maandag 24 november 2008 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is daarna alleen maar overtroffen toen take that stopte , jankende meisjes overal.
quote:Op maandag 24 november 2008 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja nouja geen idee joh![]()
ik heb een stukje tekst in elkaar geflanst. zal jullie ff spammen ermee![]()
DJ Sandstorm plan de campagne 24-11-2008
we veilen een DJ set van DJ Sandstorm bij jou thuis of op het werk ten behoeve van de Serious Request actie. Het is natuurlijk de bedoeling dat je veel geld hier voor over heb, dat is allemaal voor de nieuwe aktie van SR, vluchtelingenhulp.
Door de vele rampen en conflicten die overal ter wereld in omvang en aantal toenemen, neemt ook het aantal vluchtelingen toe. Meer en meer mensen zijn slachtoffer van een natuurramp en moeten lang of korte tijd vluchten. Oorlogen nemen toe in complexiteit, van bij conflicten is soms wel 90% van de slachtoffers burger.
Meer dan 36 miljoen mensen zijn op dit moment op de vlucht. Vluchtelingen kunnen hun vlucht meestal niet voorbereiden en moeten hun hebben en houden achterlaten. Zonder hulp hebben ze geen eten, geen dak boven hun hoofd, geen toegang tot water of medische zorg. Tijdens hun vlucht worden ze aan ontbering en gevaar blootgesteld, zoals honger, ziektes, agressie en sexueel misbruik. Ook verliezen ouders in de chaos vaak hun kinderen of andere familieleden uit het oog. Het Rode Kruis biedt hulp aan de meest kwetsbaren met water, voedsel, onderdak en medische verzorging, maar zorgen er ook dat mensen weer een nieuw bestaan kunnen opbouwen als ze terug naar huis gaan.
DJ Sandstorm staat natuurlijk vierkant achter deze aktie waarbij 3FM DJ's zich èn plein publiek een week lang laten verhongeren om zo veel mogelijk geld binnen te halen. Om een steentje bij te dragen, hebben we deze aktie opgezet. Zie jij het wel zitten dat de enige echte DJ SDandstorm bij jou thuis of op het werk over de vloer komt, bied dan nu op deze geweldige aktie.
Hoe meer geld je over heb voor dit, des te meer vluchtelingen er geholpen kunnen worden met voedsel, water, dekens en tenten.
DJ Sandstorm heeft 1 voorwaarde: minimaal 200 euro moet er geboden worden voor dit.
Ik wel. Je kon me letterlijk opvegen..quote:Op maandag 24 november 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk niet zo bewust meegemaakt.
quote:Op maandag 24 november 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Roel welke reactie bedoel je want ik kan die reactie niet vinden?(wel een mooie van Cee)
quote:Op maandag 24 november 2008 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog even voordat ik m'n ogen (voor een nacht) sluit. Het zal wel door m'n cijfertjes-fetisj komen ofzo: ik hoor 24 november en denk:Freddie
Mercury
is alweer 17 jaar dood
. Eens kijken of er nog een mooie Queen-klassieker voorbijkomt vandaag....
van het lachen neem ik dan aan.quote:Op maandag 24 november 2008 19:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik wel. Je kon me letterlijk opvegen..![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Is Coen eigenlijk al een keer gebeld nadat 'ie was gedropt? Heb er nog niets over gehoord verder.
Mwah.. Lachen is ook weer overdreven. 't Boeide me totaal niet.quote:Op maandag 24 november 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
van het lachen neem ik dan aan.
fantastische reacties van luisteraars.quote:Op maandag 24 november 2008 20:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, 2x. Ik wou wel een klein beetje meer weten, dus ik ging maar met tegenzin luisteren.
sjeez, veel rare zinnen en typfouten. het is dat het voor een goed doel is... bij deze nog een rits aanpassingen naast de aanpassingen die morpheus_at_work al maakte.quote:Op maandag 24 november 2008 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja nouja geen idee joh![]()
ik heb een stukje tekst in elkaar geflanst. zal jullie ff spammen ermee![]()
DJ Sandstorm plan de campagne 24-11-2008
we veilen een DJ set van DJ Sandstorm bij jou thuis of op het werk ten behoeve van de Serious Request actie. Het is natuurlijk de bedoeling dat je hier veel geld voor over hebt; De opbrengst gaat allemaal naar de komende aktie van SR, vluchtelingenhulp.
Door de vele rampen en conflicten die overal ter wereld in omvang en aantal toenemen, neemt ook het aantal vluchtelingen toe. Meer en meer mensen zijn slachtoffer van een natuurramp en moeten een korte of zelfs lange tijd vluchten. Oorlogen nemen toe in complexiteit, van bij conflicten is soms wel 90% van de slachtoffers burger.
Meer dan 36 miljoen mensen zijn op dit moment op de vlucht. Vluchtelingen kunnen hun vlucht meestal niet voorbereiden en moeten hun hebben en houden achterlaten. Zonder hulp hebben ze geen eten, geen dak boven hun hoofd, geen toegang tot water of medische zorg. Tijdens hun vlucht worden ze aan ontbering en gevaar blootgesteld, zoals honger, ziektes, agressie en seksueel misbruik. Ook verliezen ouders in de chaos vaak hun kinderen of andere familieleden uit het oog. Het Rode Kruis biedt hulp aan de meest kwetsbare met water, voedsel, onderdak en medische verzorging, maar zorgen er ook dat mensen weer een nieuw bestaan kunnen opbouwen als ze terug naar huis gaan.
DJ Sandstorm staat natuurlijk vierkant achter deze aktie waar drie 3FM DJ's op het plein in Breda een week radio maken terwijl ze niets eten, om zo veel mogelijk geld binnen te halen. Om een steentje bij te dragen, hebben we deze aktie opgezet. Zie jij het wel zitten dat de enige echte DJ Sandstorm bij jou thuis of op het werk over de vloer komt, bied dan nu op deze geweldige aktie.
Hoe meer geld je hiervoor over hebt, des te meer vluchtelingen er geholpen kunnen worden met voedsel, water, dekens en tenten.
DJ Sandstorm heeft 1 voorwaarde: het bieden begint vanaf 200 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |