Ik hoop dat Domien of Corton erin gaat, dan is het voor mij nog een goedmakertje..quote:Op maandag 24 november 2008 16:50 schreef jmac het volgende:
[..]
Ah joh. Ze hebben lekkere oliebollen daar(en 't is heus wel leuk).
Van alle bands waarvan ik een nummer wil kiezen staat dat ene nummer er niet in. Bijvoorbeeld MGMT, Kids staat er wel in maar Time To Pretend niet. Is die al zo lang uit?quote:Op maandag 24 november 2008 16:43 schreef Sersjee het volgende:
De Song van het jaar kan weer gekozen worden...
Mijn keuze:
[..]
Jij ziet blijkbaar alleen mijn negatieve reacties.quote:Op maandag 24 november 2008 16:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de liedjes op 3FM vind je ook al niks
quote:# Calvin Harris - Acceptable In The 80s
# De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer
# Weezer - Pork & Beans
# Alphabeat - Fascination
# Coldplay - Viva La Vida
Tja, daar had ik ook nogal last van. Ik wilde van Vampire Weekend eigenlijk Oxford Comma, ook staat Weezer's Troublemaker er niet in en van Fleet Foxes ha'k het liefst Tiger Mountain Peasant Song gekozen.quote:Op maandag 24 november 2008 16:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Van alle bands waarvan ik een nummer wil kiezen staat dat ene nummer er niet in. Bijvoorbeeld MGMT, Kids staat er wel in maar Time To Pretend niet. Is die al zo lang uit?
Nu nog Paul en Timur erbij en ik hoef de hele maand december geen 3fm te luisterenquote:Op maandag 24 november 2008 16:54 schreef Sirolf het volgende:
Coen in het huis, zoals ik al verwachtte.
Corton zal wel weer de rode kruis kan doen dus die gaat er niet in en Domien is te onbekend. Tis tenslotte ook één grote 3FM promotie actiequote:Op maandag 24 november 2008 16:51 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik hoop dat Domien of Corton erin gaat, dan is het voor mij nog een goedmakertje..
Coen en geniale muziekquote:Op maandag 24 november 2008 16:58 schreef geteisem het volgende:
Coen is top en de muziek helemaal!!Ik ga wel weer vele uren luisteren dit jaar
Volgende week nr. 2 en de week daarna nr. 3.quote:Op maandag 24 november 2008 17:04 schreef gerbenp het volgende:
Als Coen nou alleen vandaag bekend wordt gemaakt, gaat het morgen dan door, of gaat 'ie alleen in dat huis
Mah, opzich vind ik hem nog wel een redelijk "okaye" keuze met afzeggen van Ekdom en Veenstra. Stenders en Giel d'r bij en klaar, best leuk team.quote:Op maandag 24 november 2008 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Coen en geniale muziekDoe mij maar Stenders en Ekdom. Daar spat de muzikale liefde echt vanaf. Niet van die Coenknurft.
Wat een spanning zeg, nu kan ik de komende 2 weken niet meer slapen....quote:Op maandag 24 november 2008 17:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgende week nr. 2 en de week daarna nr. 3.
triest figuurquote:Op maandag 24 november 2008 17:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een spanning zeg, nu kan ik de komende 2 weken niet meer slapen....
Paul en Giel, de twee kettingrokers een week niet rokenquote:Op maandag 24 november 2008 17:09 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mah, opzich vind ik hem nog wel een redelijk "okaye" keuze met afzeggen van Ekdom en Veenstra. Stenders en Giel d'r bij en klaar, best leuk team.
Maar ik zet mijn geld nu op Rabbering en Giel.
Nee, de dj's die het huis in gaan moeten als ze bekend gemaakt worden 24 uur 'op de vlucht'.quote:Op maandag 24 november 2008 17:15 schreef gerbenp het volgende:
w00t! Dus als de volgende het glazen huis in gaat ben je 24 uur vluchteling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |