Geen auto.quote:Op maandag 24 november 2008 17:17 schreef gieliskut het volgende:
wat krijgt coen precies mee vannacht?
Oe, ik hoop het niet!quote:Op maandag 24 november 2008 17:09 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mah, opzich vind ik hem nog wel een redelijk "okaye" keuze met afzeggen van Ekdom en Veenstra. Stenders en Giel d'r bij en klaar, best leuk team.
Maar ik zet mijn geld nu op Rabbering en Giel.
quote:
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee, ik zou het ook wel willen weten eigenlijk.quote:Op maandag 24 november 2008 17:23 schreef gieliskut het volgende:
[..]
![]()
ik hoorde van iemand dat hij alleen een tentje meekrijgt of dat het rode kruis ergens een tentje opzet, klopt dat?
quote:Op maandag 24 november 2008 17:23 schreef gieliskut het volgende:
[..]
![]()
ik hoorde van iemand dat hij alleen een tentje meekrijgt of dat het rode kruis ergens een tentje opzet, klopt dat?
quote:Op maandag 24 november 2008 16:47 schreef jmac het volgende:
3FM DJ Coen Swijnenberg op de vlucht gejaagd
Eerste bewoner Glazen Huis bekend
DJ Coen Swijnenberg is vandaag om 16.45 uur tijdens zijn radioprogramma
"De Coen en Sander Show" de 3FM studio uitgejaagd. De dj leverde direct
sleutels, geld en telefoon in en leeft de komende 24 uur als vluchteling
in Nederland. Op deze manier maakt 3FM bekend dat Coen Swijnenberg op 19
december zijn intrek neemt in het Glazen Huis voor 3FM Serious Request.
Op 1 december en 8 december jaagt de publieke popzender de 2e en 3e dj
op de vlucht.
3FM wil op deze manier inzicht geven en aandacht vragen voor het lot van
vluchtelingen, waarvoor 3FM zich met Serious Request dit jaar inzet.
Coen is 80 kilometer van de studio gedropt. Hij moet op eigen houtje
zijn weg terugvinden naar de 3FM studio voor zijn programma morgen en
hij mag geen gebruik maken van gemotoriseerd verkeer. Ook mag hij geen
slaapplaats accepteren. Om Coen niet helemaal in de kou te laten staan,
zorgt het Rode Kruis voor opvang met een vluchtelingentent, die hem
droog de nacht door moet helpen. Hoe het Coen vergaat is de hele dag
door te horen op 3FM. De dj op de vlucht heeft zijn telefoon in moeten
leveren, maar kreeg een vervangend mobieltje. Hiermee kan hij niet
bellen, maar wel gebeld worden. Iets wat zijn collega's in de studio
ieder uur doen om de 3FM-luisteraars op de hoogte te houden van zijn
ervaringen. Morgen is Coen weer te horen tijdens de Coen & Sander Show
Een vluchteling is nergens zonder jouw hulp
Met 3FM SERIOUS REQUEST zet 3FM zich in samenwerking met het Rode Kruis
ieder jaar in voor een stille ramp. In de week voorafgaand aan de
kerstdagen sluiten drie dj's van 3FM zich zes dagen lang op in een
glazen studio. Zij eten die dagen niets en maken 24 uur per dag live
radio en televisie. Het publiek kan tegen betaling verzoeknummers
aanvragen en wordt uitgebreid geïnformeerd over de actie.
In 2004 haalde 3FM SERIOUS REQUEST 915.955 euro op voor de vluchtelingen
in Darfur. Sindsdien zet 3FM elk jaar een stille ramp succesvol op de
kaart. Vanaf 2006 sluit Studio Brussel zich aan bij de actie. In 2007
bracht de actie 5.249.466 euro op voor schoon drinkwater. Dit jaar zet
3FM Serious Request zich in voor vluchtelinghulp. Direct storten kan op
giro 22744 onder vermelding van Serious Request.
Voor meer informatie over 3FM: www.3fm.nl <http://www.3fm.nl/>
Iemand van een ander forum waar ik 4,5 jaar zit heeft ook les van haar gehad, ze was helemaal in shock.quote:Op maandag 24 november 2008 17:25 schreef TheArt het volgende:
Meldt zich
Sjonge wat een dag. Ik naar college vanmorgen. Zit ik net in de les, krijg ik een sms'je dat bij dat ongeluk zaterdagavond op de A28 (http://www.telegraaf.nl/binnenland/2628219/__Hilversum_herdenkt_verongelukt_gezin__.html?p=3,1), waar 3 mensen om het leven kwamen, mijn oud-wiskunde docente betrokken was. Ik heb 3 jaar les van haar gehad, waaronder vorig jaar nog. Ik schrok me helemaal de tering toen ik dat las![]()
Nou goed, een niet al te beste dag dus
er staat dat ze voor opvang zorgen. Het lijkt me dat ie ergens heen moet waar een tent staat.quote:Op maandag 24 november 2008 17:27 schreef gieliskut het volgende:
ja dat had ik gelezen, maar heeft het rode kruis nu een tent gesponsord die coen zelf moet meenemen, of moet hij naar een locatie lopen waar het rode kruis een tent heeft staan?
hoe heet die vrouw dan, en gaf ie les in t gooi?quote:Op maandag 24 november 2008 17:25 schreef TheArt het volgende:
Meldt zich
Sjonge wat een dag. Ik naar college vanmorgen. Zit ik net in de les, krijg ik een sms'je dat bij dat ongeluk zaterdagavond op de A28 (http://www.telegraaf.nl/binnenland/2628219/__Hilversum_herdenkt_verongelukt_gezin__.html?p=3,1), waar 3 mensen om het leven kwamen, mijn oud-wiskunde docente betrokken was. Ik heb 3 jaar les van haar gehad, waaronder vorig jaar nog. Ik schrok me helemaal de tering toen ik dat las![]()
Vreselijk. Ik hoor ook allemaal verhalen van kinderen die nog wel familieleden of vrienden daar op school hebben zitten. Die zijn ook allemaal in shock.quote:Op maandag 24 november 2008 17:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Iemand van een ander forum waar ik 4,5 jaar zit heeft ook les van haar gehad, ze was helemaal in shock. Sterkte!
Vrouw. Joke van Elk. Gaf wiskunde op het Sint Vituscollege in Bussum.quote:Op maandag 24 november 2008 17:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe heet die man dan, en gaf ie les in t gooi?
nu ben ik ook nieuwschierig
Ach, dat zou je dan ook van al die "Coenquote:Op maandag 24 november 2008 17:21 schreef Dandelion het volgende:
[..]
opzich zou je natuurlijk ook iets minder fel op personen kunnen reageren.
oh haar kenj ik niet! mijn man heeft daar op school gezeten...zo eens vragen.quote:Op maandag 24 november 2008 17:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vrouw. Joke van Elk. Gaf wiskunde op het Sint Vituscollege in Bussum.
Damnquote:Op maandag 24 november 2008 17:25 schreef TheArt het volgende:
Meldt zich
Coenquote:Op maandag 24 november 2008 17:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, dat zou je dan ook van al die "Coen"-roepers kunnen zeggen.
Coenquote:
Dat je nog de moeite neemt om serieus te reageren op iemand met de naam gieliskutquote:Op maandag 24 november 2008 17:28 schreef Dandelion het volgende:
[..]
er staat dat ze voor opvang zorgen. Het lijkt me dat ie ergens heen moet waar een tent staat.
Absoluut. Ik las het vanochtend ook gewoon met 'vreselijk, het zal je maar overkomen, je zal die maar kennen' en dan krijg je even later bericht dat je inderdaad één van diegene hebt gekend.quote:Op maandag 24 november 2008 17:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Damnhet ongeluk is op zich al tragisch genoeg, en dan blijk je ook nog eens een der betrokkenen te kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |