en de mooiste, en de beste en de...quote:Op maandag 24 november 2008 16:30 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja en nee, de enige is per definitie ook de enigste natuurlijk!
ben je onderaan de lijst begonnen ofzo?quote:Op maandag 24 november 2008 16:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gelukkig Coen, en niet Timur.
Nu Giel nog.
Btw, gestemd op:
[..]
coolquote:Op maandag 24 november 2008 17:31 schreef Noortje. het volgende:
Ziehier mijn sneeuwpop:
[ afbeelding ]
Zoiets, ik heb op het laatst nog wat verbeterd.quote:Op maandag 24 november 2008 17:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben je onderaan de lijst begonnen ofzo?
Ooohquote:Op maandag 24 november 2008 17:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en de mooiste, en de beste en de...
maar daar ging het natuurlijk niet om
Ja echt verschrikkelijk. Ook dat zoontje van haar die nog leeft maar zwaargewond in het ziekenhuis ligt.. In één klap zijn vader, moeder en zusje kwijt.quote:Op maandag 24 november 2008 17:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik hoor ook allemaal verhalen van kinderen die nog wel familieleden of vrienden daar op school hebben zitten. Die zijn ook allemaal in shock.
Het is wel lekker raak daar. Drie jaar geleden is namelijk mijn biologie-docent van dat moment overleden. Die kreeg een hersenbloeding tijdens het schaatsen, heeft daarna een week in coma gelegen en is daarna overleden. Het is wel een beetje een flash-back zo.
Coenquote:

Thanksquote:
Dat word een dikke lipquote:Op maandag 24 november 2008 17:47 schreef Noortje. het volgende:
AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU GODVERDOMME.
Ik zit met zo'n ding te spelen, zo'n clipding dat je aan je sleutelhanger kan doen (kan het goede woord even niet vinden), glipt hij uit mijn handen KLATS KABOEM PATS mijn bovenlip ertussen. Krijg ik dat kutding niet los, dus blijft het er nog 5 seconden aanhangen ook. Jezus dat doet echt zo'n pijn.
Ik heb nu ook een overheerlijke bloedsmaak in mijn mond. Yummeh..
lolquote:Op maandag 24 november 2008 17:49 schreef Sirolf het volgende:
Je Hoeft Niet Naar Huis Vannacht van Marco Borsato, speciaal voor Coen.
Het zoontje schijnt hersendood te zijn, dus dat zal ook wel snel gedaan zijn. Bijzonder triestquote:Op maandag 24 november 2008 17:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk. Ook dat zoontje van haar die nog leeft maar zwaargewond in het ziekenhuis ligt.. In één klap zijn vader, moeder en zusje kwijt.
Zoemba lippen de gekstequote:
idem hiero!quote:Op maandag 24 november 2008 17:50 schreef Noortje. het volgende:
En oja, door de TT heb ik steeds "All I wanna do, is have some fun" in mijn hoofd. Thanks.
Hoe triest het ook is, toen ik dit ^ las dacht ik wel bij mezelf: "Misschien is het wel beter zo."quote:Op maandag 24 november 2008 17:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het zoontje schijnt hersendood te zijn, dus dat zal ook wel snel gedaan zijn. Bijzonder triest
quote:Op maandag 24 november 2008 17:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Zoemba lippen de gekste
[..]
idem hiero!
juist, maak er een fotostrip van, inclusief ding-aan-lip-fotoquote:Op maandag 24 november 2008 17:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maak er ff een foto van, kunnen wij ook ff lachen
quote:Op maandag 24 november 2008 17:54 schreef Dandelion het volgende:
[..]
juist, maak er een fotostrip van, inclusief ding-aan-lip-foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |