Ik ben nog niet zo ver, maar er zitten wel heel veel clubs achter mijn spelers aan.. (halve team is gewild). Veel spelers mogen ook weg, ik kan ze geen basisplek garanderen en het geld kan ik goed gebruiken..quote:Op maandag 24 november 2008 12:39 schreef kweek89 het volgende:
hmm...interessant...denk je dat je promoveert? en nog leuke spelers gehaald? donroyco?
Als de voorbereiding/transferperiode erop zit, zal ik nog even een update postenquote:Op maandag 24 november 2008 12:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver, maar er zitten wel heel veel clubs achter mijn spelers aan.. (halve team is gewild). Veel spelers mogen ook weg, ik kan ze geen basisplek garanderen en het geld kan ik goed gebruiken..
http://voetbalforums.nl/index.php?s=eb099bc35472e6bfd4b1fd438a33c06b&showtopic=10464&pid=225456&st=0entry225456quote:Op maandag 24 november 2008 13:19 schreef reconnect het volgende:
jemig, deze reeks gaat lekker snelik heb bij de vorige versie ook al geprobeerd om een netwerk game te starten, maar ik krijg hem niet aan de gang :S waarschijnlijk heeft het iets te maken met router e.d. en niet met FM..
Het staat ook nog niet aangegeven op de competitiepaginaquote:Op maandag 24 november 2008 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je daar geen nieuwsberichten meer over. In mijn Feyenoordspel werd het tenminste niet aangekondigd of zo.
okee bedankt voor de link! ik zal het eens proberenquote:Op maandag 24 november 2008 13:36 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
http://voetbalforums.nl/index.php?s=eb099bc35472e6bfd4b1fd438a33c06b&showtopic=10464&pid=225456&st=0entry225456
kijk daar even rond, probeer het via Hamachi.
werkte bij mij altijd uitstekend!
Grappig zeg, ik denk ik zoek even op waarom die kerel stopt (hij is helemaal niet oud). Blijkt dat hij zich verder gaat richten op z'n bokscarriere :pquote:Op maandag 24 november 2008 14:38 schreef Masch1980 het volgende:
Op dit moment sta ik ver in de middenmoot in mijn Rushden & Diamonds game. Op zich onder verwachting, maar weinig geluk gehad. Woodhouse is echt een topper, helaas stopt hij wel na dit seizoen..
Wat is het verschil dan met afgelopen jaren ?quote:Op maandag 24 november 2008 15:35 schreef Buitendam het volgende:
De tering, wat is het een moeilijk spel, zeg.
Ben met PSV een seizoen begonnen, maar ben de wedstrijden tegen Feyenoord, Ajax, Twente, Utrecht, Heerenveen etc. volslagen kansloos.
Tien punten achter voor de winterstop, dus ik ga me eerst compleet inlezen over tactieken, trainingen etc. dan nog maar eens proberen
Dat het spel nieuw voor me isquote:Op maandag 24 november 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan met afgelopen jaren ?
Kut, ik heb zin om opnieuw te beginnenquote:Op maandag 24 november 2008 15:44 schreef sjimz het volgende:
Ray, hoe draai je met Dag & Red?
Ik draai rustig mee in de middenmoot
Nee, je zou doorzetten!quote:Op maandag 24 november 2008 16:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kut, ik heb zin om opnieuw te beginnen.
Wat een kutspel is dit.
Slechte manager ben je!quote:Op maandag 24 november 2008 16:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kut, ik heb zin om opnieuw te beginnen.
Wat een kutspel is dit.
1. www.srtest.comquote:Op maandag 24 november 2008 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
Even een opsommend vraagje:
1: Wat was die site ook alweer waar ik de specs van mijn pc kon opvragen zodat iemand me hier kan zeggen of hij geschikt is voor FM09 ?
2: Ik installeer het spel. Welke updates moet ik dan sowieso installeren en gaat dit een beetje makkelijk ? (zowel XP als Vista ?)
Ik daag je uit om ook dezelfde game te starten.quote:
Jazeker.quote:Op maandag 24 november 2008 16:23 schreef crinoc het volgende:
Oke, ik vind het denk ik wel goed.
mijne eerste FM en word uitgedaagd!![]()
Oke hoe gaat dat precies, zelfde team?
Per maand zelfsquote:Op maandag 24 november 2008 16:34 schreef reconnect het volgende:
[..]
klinkt leuk! hou ons op de hoogte!leuk salaris heeft die speler trouwens, 75 per week
Ik vind het goed.quote:Op maandag 24 november 2008 16:38 schreef RayMania het volgende:
Ik heb die savegame niet meer.
Ik wil best overnieuw starten () en de savegame uploaden, zodat iedereen dezelfde heeft. Weet niet of sjimz dat goed vindt, maar het is leuk als er meer deelnemers zijn natuurlijk.
Blue Square North/Southquote:Op maandag 24 november 2008 16:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het goed.
Mag van mij ook een andere club zijn zodra het maar niet hoger dan een League 1 club is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |