Jeweetschquote:
Smakelijkquote:
Dan is het goedquote:Op maandag 24 november 2008 12:00 schreef GilaMonyet het volgende:
Ja tmf ja
Heb het niet gezien hoor maar was op hun website
Kon ik dat maar zeggenquote:
Owja.. sorryquote:
jah, ik ben over 10 min ook lunchenquote:
Waarom vraag je vanmiddag niet gelijk al vrij?quote:Op maandag 24 november 2008 12:27 schreef Crazy-p het volgende:
ik kan serieus niet meer vandaag.. ik heb zo genoeg gehad..
ik moet morgen maar eens overleggen
Ik ben wegquote:
omdat ik morgen eerst maar eens met mn psych moet overleggen.. over mogelijkheden enzo..quote:Op maandag 24 november 2008 12:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Waarom vraag je vanmiddag niet gelijk al vrij?
beter zoeken vriendquote:Op maandag 24 november 2008 12:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben weg
Even lunchen hahah...
Ik kan trouwens die bindingen niet vinden man!
Nope, helaas nietquote:Op maandag 24 november 2008 12:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owja.. sorry
Krijg je er niks voor terug dan.. bijv. morgen later beginnen of eerder vrij!?
hier helemaal niet!quote:Op maandag 24 november 2008 12:44 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
sneeuwt hier hard, maar blijft niet liggen
Hier ook nietquote:Op maandag 24 november 2008 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hier helemaal niet!
ik voel me zielig!
ik ook, ik wil dat er dikke verkeers chaos ontstaat door de sneeuw..net als paar jaar terug, dat je mensen moet helpen duwen met de auto enzo..geweldigquote:
En dan niet hoeven werken natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2008 12:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook, ik wil dat er dikke verkeers chaos ontstaat door de sneeuw..net als paar jaar terug, dat je mensen moet helpen duwen met de auto enzo..geweldig
Hier ligt het nog..denk wel een cm of 10quote:
owja dat was toen ik 23:00 thuis was en 30 over de snelweg reed en er met 90 een subaru impreza langs kwam blazen...quote:Op maandag 24 november 2008 12:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook, ik wil dat er dikke verkeers chaos ontstaat door de sneeuw..net als paar jaar terug, dat je mensen moet helpen duwen met de auto enzo..geweldig
hie rook niksquote:Op maandag 24 november 2008 12:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hier ligt het nog..denk wel een cm of 10maar nu gaat de zon schijnen dus is het snel weg.
dat verklaart waarom je 30 reedquote:Op maandag 24 november 2008 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owja dat was toen ik 23:00 thuis was en 30 over de snelweg reed en er met 90 een subaru impreza langs kwam blazen...
toen heb ik me nog zitten fappen in de auto!
quote:Op maandag 24 november 2008 11:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
* Waar Olep weer trug is van zn zoveelste ban
En jij maar met de verkeerde pook spelenquote:Op maandag 24 november 2008 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owja dat was toen ik 23:00 thuis was en 30 over de snelweg reed en er met 90 een subaru impreza langs kwam blazen...
toen heb ik me nog zitten fappen in de auto!
Lunch hequote:
Die 2de fotoquote:Op maandag 24 november 2008 13:09 schreef debbie_19 het volgende:
Deze heb ik vanmorgen nog even geschoten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja maar ....quote:
Was heul grauw, dat was wel jammer maar ja. Nu schijnt de zon....quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 13:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Rustig mijn vriend, denk aan je hartslag
erg vet weerquote:Op maandag 24 november 2008 13:09 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier ook en de sneeuw begint uit de bomen te vallenquote:Op maandag 24 november 2008 13:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Was heul grauw, dat was wel jammer maar ja. Nu schijnt de zon....
Mooie foto's, veel gevallen daar zeg, waar ik woon is alles al weer wegquote:Op maandag 24 november 2008 13:09 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe ja preciesquote:
Nou meestal rent hij gewoon lekker rond..en hard ookquote:Op maandag 24 november 2008 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
maar wel gaaf dat hij zo blijft zitten en liggen Debbie
altijd zo rustig of ......
gehehquote:Op maandag 24 november 2008 13:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
One hundred and eighty
quote:Op maandag 24 november 2008 13:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
One hundred and eighty
aah okquote:Op maandag 24 november 2008 13:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou meestal rent hij gewoon lekker rond..en hard ookmaar hijs nogal arrogant als ik met de camera kom
Welke die bouvier?quote:Op maandag 24 november 2008 13:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Debs is dat andere hondje @ je PB account ook van jou?
Jij kan toch geen honds pratequote:Op maandag 24 november 2008 13:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik zal het hem eens zeggen wat jij doet
Oh neej neej die andere husky en dat andere hondje is niet van mij. die is van iemand andersquote:Op maandag 24 november 2008 13:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Debs is dat andere hondje @ je PB account ook van jou?
Ik weet niet zoveel van hondjesquote:
Typisch verschijnsel van een verwend fotomodelquote:Op maandag 24 november 2008 13:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou meestal rent hij gewoon lekker rond..en hard ookmaar hijs nogal arrogant als ik met de camera kom
Hij kijkt niet echt vrolijkquote:Op maandag 24 november 2008 13:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel van hondjes
[ afbeelding ]
die iig
Ah ik dacht alquote:Op maandag 24 november 2008 13:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oh neej neej die andere husky en dat andere hondje is niet van mij. die is van iemand anders
Die foto's heb ik ook niet gemaakt. We hebben ooit een actie gedaan tegen ene Yvonne die zieke pups
uit het buitenland haalde om ze vervolgens te verkopen hier.
Nope die is niet van mijquote:Op maandag 24 november 2008 13:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die iig
nee das ok een beetje een valsertquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 13:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ah ik dacht alaltijd veel praten over Spike, maar niet over dat andere hondje
nou idd ieder moment kan ie in je been hangenquote:Op maandag 24 november 2008 13:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
nee das ok een beetje een valsert
Zo?quote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd ieder moment kan ie in je been hangen
Die printer waar ook gewoon alles op staatquote:Op maandag 24 november 2008 13:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die iig
t is een schatjequote:Op maandag 24 november 2008 13:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
nee das ok een beetje een valsert
OM NOM NOMquote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd ieder moment kan ie in je been hangen
Jij ziet ook allesquote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die printer waar ook gewoon alles op staat
The all-seeing eye...jeweetzquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 13:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zo?
[ afbeelding ]
of, zo?
[ afbeelding ]
had die printert niet gezienquote:
quote:
WTF..quote:Op maandag 24 november 2008 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahoop het niet
![]()
[ afbeelding ]
Donders!!!quote:Op maandag 24 november 2008 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahoop het niet
![]()
[ afbeelding ]
Omg wtfquote:Op maandag 24 november 2008 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahoop het niet
![]()
[ afbeelding ]
wtf, wie kijkt er het lelijkstequote:Op maandag 24 november 2008 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahoop het niet
![]()
[ afbeelding ]
wat voor bindingen heb je nou?quote:
Bestaat al een tijdjequote:
quote:Op maandag 24 november 2008 13:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bestaat al een tijdje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehr... huh wat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die slagroom bus bedoel je?quote:
Too much infoquote:
Whehehequote:Op maandag 24 november 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
en weer een walrus![]()
[ afbeelding ]
Een.... ?quote:Op maandag 24 november 2008 14:11 schreef Moozzie het volgende:
Wij hebben Olep
En wat heeft Olep niet?
Een ban?quote:Op maandag 24 november 2008 14:11 schreef Moozzie het volgende:
Wij hebben Olep
En wat heeft Olep niet?
Haha kan nie vinden man..quote:Op maandag 24 november 2008 13:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat voor bindingen heb je nou?
Internet meme's zijn leukquote:
Excuses voor de smerige beelden, het gaat om de muziekquote:Op maandag 24 november 2008 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Met trots presenteer ik U; de opvolger van de rickroll
What tha fawkquote:Op maandag 24 november 2008 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2008 14:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha kan nie vinden man..
Als ik thuis ben ga ik wel ff kijken joh!
is dat nl ? dat kan geen opvolger zijn danquote:Op maandag 24 november 2008 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
lol trojan whores!quote:
Ja joh, het waren straps ze waren van nitro, ze zagen er goed uitquote:
Anders sms je d'rquote:
Sterf Sm0keZ!quote:Op maandag 24 november 2008 14:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja,Hebben we er allemaal nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
Ja echt niet, ik ben nu al voor de 8e dag op rij achter elkaar aan het werk, woensdag heb ik weekend!quote:
true truequote:Op maandag 24 november 2008 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt niet, ik ben nu al voor de 8e dag op rij achter elkaar aan het werk, woensdag heb ik weekend!
Dan denk je toch niet écht dat ik nu dood wil gaan? Dan heb ik 8 dagen voor niks gewerkt
Haha.. lekker hoorquote:Op maandag 24 november 2008 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt niet, ik ben nu al voor de 8e dag op rij achter elkaar aan het werk, woensdag heb ik weekend!
Dan denk je toch niet écht dat ik nu dood wil gaan? Dan heb ik 8 dagen voor niks gewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Daar zit ook weer wat inquote:Op maandag 24 november 2008 14:40 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej straks maar ik dr wakker.. wil ik niet..
quote:
Whehehequote:
quote:
Ons beste export productquote:
Ja dat is het nuquote:
check die hillbilly met zn hoge water!quote:Op maandag 24 november 2008 15:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is het nu
[ afbeelding ]
niet als je er veel van op hebtquote:
Die negert is ook niet de slimste om zulke kleren aan te trekken. Valt verder ook niet op zo daar in't grasquote:Op maandag 24 november 2008 15:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
check die hillbilly met zn hoge water!![]()
als hij zo goed kon liegen kwam ze er niet achterquote:
Skilzzquote:Op maandag 24 november 2008 16:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als hij zo goed kon liegen kwam ze er niet achter
Werk?quote:Op maandag 24 november 2008 16:24 schreef Crazy-p het volgende:
waar is iedereen vandaag zo druk mee bezig?
i haz themquote:
was ff kijken of ik foto van mn auto kon vinden online om advertentie te plaatsen.quote:Op maandag 24 november 2008 16:24 schreef Crazy-p het volgende:
waar is iedereen vandaag zo druk mee bezig?
auwquote:Op maandag 24 november 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
vluchten kan niet meer
[ afbeelding ]
Whehequote:Op maandag 24 november 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
vluchten kan niet meer
[ afbeelding ]
durf bijna niet te zeggen dat ik al thuis zitquote:Op maandag 24 november 2008 16:31 schreef Crazy-p het volgende:
ah er zijn ineens weer mensen.. lol..
Geniaal!quote:Op maandag 24 november 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
vluchten kan niet meer
[ afbeelding ]
zat ik ff met je mee te lachenquote:Op maandag 24 november 2008 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
durf bijna niet te zeggen dat ik al thuis zit
* WhiteLightning doet de giechelmodus aan
[ afbeelding ]
* WhiteLightning doet de giechelmodus uit
ik was bezigquote:Op maandag 24 november 2008 16:31 schreef Crazy-p het volgende:
ah er zijn ineens weer mensen.. lol..
Logi is nog steeds niet online geweest
tja er zijn nog 2 bandleden van "vroeger over"quote:Op maandag 24 november 2008 16:35 schreef draculettetje het volgende:
ben trouwens de cd van guns n' roses aan het luisteren
moet er ff aan wennen
Zo ernstig dan?quote:Op maandag 24 november 2008 16:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Geniaal!
Pfft.. die gozer die ik moet in werken is echt
ja dat ookquote:Op maandag 24 november 2008 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja er zijn nog 2 bandleden van "vroeger over"
quote:Op maandag 24 november 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
vluchten kan niet meer
[ afbeelding ]
Mwah.. hij pakt het niet snel op ofzo..quote:
Ach daar moet je het maar op houden hequote:Op maandag 24 november 2008 16:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mwah.. hij pakt het niet snel op ofzo..
maar misschien omdat het maandag is.. ik zie morgen wel weer....
We zitten hier maar met ze 4en.. 2 collegas.. hij + ik
Terwijl ik die schrijf gaat iemand net weg
M'n waterquote:
en zo niet dan toch!quote:Op maandag 24 november 2008 16:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach daar moet je het maar op houden he
Jah joh.. komt goedquote:Op maandag 24 november 2008 16:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach daar moet je het maar op houden he
die is idd niet aardigquote:Op maandag 24 november 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
chuck norris is niet cool! haha
[ afbeelding ]
iddquote:
Ja die ken ik die is space gekquote:
wel een kutmuziek eronder zegquote:
Doei doeiquote:Op maandag 24 november 2008 16:58 schreef draculettetje het volgende:
goed ik ben er vandoor!
fijne avond allemaal
Thanks jij ookquote:
Rookzequote:Op maandag 24 november 2008 18:19 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben even kijken hoeveel verschillende groenten in een vloeitje passen, wordt best een leuk resultaat als ik het zelf zeg
Komt u maar!quote:Geachte heer/mevrouw Sm0keZ,
Bedankt voor uw bestelling bij Thuisbezorgd.NL
Uw ordernummer is --
Wij geven uw bestelling direct door aan -- Als u vragen of opmerkingen heeft over de door u geplaatste bestelling willen wij u met klem vragen het restaurant zelf te bellen op --. Voor minder spoedeisende vragen aan Thuisbezorgd.NL zelf kunt u hier klikken. Let op: u kunt niet per e-mail reageren!
De kans is aanwezig dat u door -- gebeld zult worden. Blijft u dus bereikbaar op het door u opgegeven telefoonnummer en houd ook u e-mail goed in de gaten.
U heeft het volgende besteld:
1x
[Voorgerechten] Kroepoek (2 stuks)
¤2,10
1x
[Voorgerechten] Mini loempia
¤4,00
1x
[Varkensvlees gerechten] Babi pangang saté, bami
¤11,30
Bezorging: GRATIS
Totale prijs: ¤17,40
Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
dat ziet er lekker uit!quote:
Dat klinkt ook niet verkeerd!quote:Op maandag 24 november 2008 18:48 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat ziet er lekker uit!
heb gehad wat vis sticks.. uit de oven.. stukje quiche.. wat salade.. een toetje.. en een mandarijn
en nu zit ik vol.
haha, been there done that. 30 smoking vloetjesquote:
hebben ze geen combinatie gerechten daar ?quote:
tering zeg das ook niet leuk meer hahaquote:Op maandag 24 november 2008 18:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Guitar Hero World Tour is trouwens echt een vet spel
Hotel California op expert (echte bazen spelen altijd op expert) meteen gehaald met 5 sterren, 97%
Jawel, nummertje speelt heerlijk wegquote:Op maandag 24 november 2008 18:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering zeg das ook niet leuk meer haha
hoe zit dat trouwens met die metallica editie ? komt die nog, of moet je die downloaden via xbox live ?
Boem! moeilijk hoor!quote:Op maandag 24 november 2008 19:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Kan overigens niet wachten tot we Joe Satriani - Satch Boogie hebben vrijgespeeld!
Het zal wel even oefenen worden voor ik deze op 5 sterren / expert kan uitspelen
ja das beter man , kan niet wachten, ook al speel ik op medium hehequote:Op maandag 24 november 2008 19:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel, nummertje speelt heerlijk weg
Metallica editie komt er nog aan, maar er is nu tegen betaling een pack te downloaden via Xbox live (of PS3 netwerk) waarin Death Magnetic compleet is opgenomen. Uiteraard heb ik die ook al allemaal op expert uitgespeeld
Joe Satrianiquote:Op maandag 24 november 2008 19:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Kan overigens niet wachten tot we Joe Satriani - Satch Boogie hebben vrijgespeeld!
Het zal wel even oefenen worden voor ik deze op 5 sterren / expert kan uitspelen
Het nummer opzich is heel vet, vind hem wel een beetje vergelijkbaar met Orion.quote:Op maandag 24 november 2008 19:57 schreef WhiteLightning het volgende:
is dit vet om te spelen in GH ?
Valt mee, niet eens een rickrollquote:Op maandag 24 november 2008 20:01 schreef WhiteLightning het volgende:
ja vanaf hier ongeveerwat daarvoor kwam vind ik minder
http://tinyurl.com/6r6f32
als je youtube hier naartoe linkt , wist ie de settings
niet zo para man hahaquote:Op maandag 24 november 2008 20:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Valt mee, niet eens een rickroll
Maar hij begint evengoed bij 0:00 hoor
BCCquote:
deadly as usualquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 22:46 schreef crazy987 het volgende:
[..]
deadly as usual
m`n huidige vriendin wil niet echt begrijpen dat ik er geen zin meer in heb
ben m`n vriendin een beetje zat dus wil er een einde aan breien.quote:
ach soquote:Op maandag 24 november 2008 22:53 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ben m`n vriendin een beetje zat dus wil er een einde aan breien.
maar ze loopt te zeuren dat ze me niet kwijt wilt, dat ze nog nooit zo gelukkig is geweest, dat ze met me meevoelt enzo
dude, ze is fucking 16
same here,quote:Op maandag 24 november 2008 22:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach so
een einde aan een relatie breien was ik nooit zo goed in eigenlijk
hussel up... grow some balls and get it the fuck over withquote:Op maandag 24 november 2008 22:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
same here,
ik kan er niet tegen iemand te zien huilen.
ik heb t geprobeert in dr gezicht te zeggen maar lukte me niet
dus liet op msn maar wat hints vallen ect.
en ik heb gewoon de komende weken geen tijd omdat ik m`n studi emoet afronden.
dusja
hoi barra!quote:Op maandag 24 november 2008 23:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hussel up... grow some balls and get it the fuck over with
quote:
mjaquote:Op maandag 24 november 2008 23:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hussel up... grow some balls and get it the fuck over with
dacht ik ook toen ik 16 wasquote:Op maandag 24 november 2008 23:13 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja
maar een meid van 16 die nu al denkt dat ze de ware heeft.
hoe vaak is dat voorgekomen ?
2x...quote:Op maandag 24 november 2008 23:13 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja
maar een meid van 16 die nu al denkt dat ze de ware heeft.
hoe vaak is dat voorgekomen ?
vrouwen hequote:Op maandag 24 november 2008 23:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dacht ik ook toen ik 16 was
en daarom heb ik t dr nu maar verteld, kon nog wel een maand of 2 wachten maar dan wordt het alleen maar zwaarder voor drquote:Op maandag 24 november 2008 23:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
2x...
eentje heeft zelfmoord gepleegd en de ander heeft er heel hard om gehuild... life is a bitch.
en hoe langer je wacht hoe moeilijker het word
en voor jou ookquote:Op maandag 24 november 2008 23:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en daarom heb ik t dr nu maar verteld, kon nog wel een maand of 2 wachten maar dan wordt het alleen maar zwaarder voor dr
slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |