nu al? dat kan zomaar niet!quote:Op maandag 24 november 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
Anders ben ik even serieus aan het werk geweest
Crazzzzzzzy hoe is alles jongen?quote:Op maandag 24 november 2008 08:47 schreef Crazy-M het volgende:
BELLER !!!!
Goedemorgen
en ook aan de rest natuurlijk
Nee verleden week bedoel ikquote:Op maandag 24 november 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nu al? dat kan zomaar niet!
of bedoel je van de week?
BELLERquote:Op maandag 24 november 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
Anders ben ik even serieus aan het werk geweest
Gilaquote:
nog steeds gek hequote:Op maandag 24 november 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Crazzzzzzzy hoe is alles jongen?
Ik was gewoon aan het werk verleden week, echt ernstigquote:Op maandag 24 november 2008 08:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoe gaat doe..
Waar was je enzo!
Druk en arm hequote:
blijfft maar doorgaan he die sneeuwquote:Op maandag 24 november 2008 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
wel stom, hier is nu bijna alle sneeuw weg, en de nieuwe lading komt er alweer aan...
Moooi!!quote:Op maandag 24 november 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het werk verleden week, echt ernstig
Haha het leek bijna op het echte werkquote:Op maandag 24 november 2008 08:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Moooi!!
Gewoon op je werk en niet gefokt!
Dan moet je wel goed business gedaan hebben!
bijna is niet helemaalquote:Op maandag 24 november 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha het leek bijna op het echte werk
Nee dat is dan ook weer zoquote:
zo is logi nog steeds ziekquote:Op maandag 24 november 2008 09:04 schreef Crazy-p het volgende:
ik zie p00p nog niet volgens mij..
en Logi is als het goed is nog ziek thuis
Mogguhquote:Op maandag 24 november 2008 09:03 schreef Runx het volgende:
goedemorgen iedereenis iedereen veilig aan gekomen op haar/zijn werk ?
Goedemorgenquote:Op maandag 24 november 2008 09:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mogguh
Ik gelukkig wel..
wel bijna ongelukl gehad door maloot..
Die van baan wilde verwisselen terwijl ik naast hem reed
Preciesquote:
zal ik doen zodra ik dr spreek..quote:Op maandag 24 november 2008 09:06 schreef Runx het volgende:
[..]
zo is logi nog steeds ziekdoe haar maar beterschapjes van mij
ok nais dank uquote:Op maandag 24 november 2008 09:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
zal ik doen zodra ik dr spreek..
waarschijnlijk vanavond.. maar we zullen zien
Handig..quote:Op maandag 24 november 2008 09:09 schreef Runx het volgende:
[..]
Goedemorgen
ja dat soort malloten heb je er jammer genoeg bij zitten , maar gelukkig ben je veilig op je werk![]()
je hebt ook van die mensen die helemaal in paniek raken als er iets sneeuw ligt
ik had alleen vertraging in de bus stond 20 min in de file
moet je ook niet doen hequote:Op maandag 24 november 2008 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, krijg nu last van arm waar ik zaterdag op gevallen ben
Kwam door de gladheid in een goot, met uitsturen op mn bek gegaan.
op fok zekerquote:Op maandag 24 november 2008 09:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Handig..
Ik heb et best druk.. moet iemand soort van inwerken
Helemaal geen zin in!
vliegtuigen haden veel vertragingquote:Op maandag 24 november 2008 09:14 schreef GilaMonyet het volgende:
Weet trouwens iemand of Sgele veilig is aangekomen in NL?
Haha nee projecten overdragen.quote:Op maandag 24 november 2008 09:15 schreef Runx het volgende:
[..]
op fok zekerzeg gewoon dat die een account moet maken op fok ..
of je werkt hem vandaag in en dan gaat die alles doen kan jij mooi fokken >?
Om Sgele hoef jij je niet druk te maken, ik denk eerder om de stewardessenquote:Op maandag 24 november 2008 09:14 schreef GilaMonyet het volgende:
Weet trouwens iemand of Sgele veilig is aangekomen in NL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |