Jeweetschquote:
Smakelijkquote:
Dan is het goedquote:Op maandag 24 november 2008 12:00 schreef GilaMonyet het volgende:
Ja tmf ja
Heb het niet gezien hoor maar was op hun website
Kon ik dat maar zeggenquote:
Owja.. sorryquote:
jah, ik ben over 10 min ook lunchenquote:
Waarom vraag je vanmiddag niet gelijk al vrij?quote:Op maandag 24 november 2008 12:27 schreef Crazy-p het volgende:
ik kan serieus niet meer vandaag.. ik heb zo genoeg gehad..
ik moet morgen maar eens overleggen
Ik ben wegquote:
omdat ik morgen eerst maar eens met mn psych moet overleggen.. over mogelijkheden enzo..quote:Op maandag 24 november 2008 12:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Waarom vraag je vanmiddag niet gelijk al vrij?
beter zoeken vriendquote:Op maandag 24 november 2008 12:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben weg
Even lunchen hahah...
Ik kan trouwens die bindingen niet vinden man!
Nope, helaas nietquote:Op maandag 24 november 2008 12:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owja.. sorry
Krijg je er niks voor terug dan.. bijv. morgen later beginnen of eerder vrij!?
hier helemaal niet!quote:Op maandag 24 november 2008 12:44 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
sneeuwt hier hard, maar blijft niet liggen
Hier ook nietquote:Op maandag 24 november 2008 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hier helemaal niet!
ik voel me zielig!
ik ook, ik wil dat er dikke verkeers chaos ontstaat door de sneeuw..net als paar jaar terug, dat je mensen moet helpen duwen met de auto enzo..geweldigquote:
En dan niet hoeven werken natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2008 12:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook, ik wil dat er dikke verkeers chaos ontstaat door de sneeuw..net als paar jaar terug, dat je mensen moet helpen duwen met de auto enzo..geweldig
Hier ligt het nog..denk wel een cm of 10quote:
owja dat was toen ik 23:00 thuis was en 30 over de snelweg reed en er met 90 een subaru impreza langs kwam blazen...quote:Op maandag 24 november 2008 12:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook, ik wil dat er dikke verkeers chaos ontstaat door de sneeuw..net als paar jaar terug, dat je mensen moet helpen duwen met de auto enzo..geweldig
hie rook niksquote:Op maandag 24 november 2008 12:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hier ligt het nog..denk wel een cm of 10maar nu gaat de zon schijnen dus is het snel weg.
dat verklaart waarom je 30 reedquote:Op maandag 24 november 2008 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owja dat was toen ik 23:00 thuis was en 30 over de snelweg reed en er met 90 een subaru impreza langs kwam blazen...
toen heb ik me nog zitten fappen in de auto!
quote:Op maandag 24 november 2008 11:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
* Waar Olep weer trug is van zn zoveelste ban
En jij maar met de verkeerde pook spelenquote:Op maandag 24 november 2008 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owja dat was toen ik 23:00 thuis was en 30 over de snelweg reed en er met 90 een subaru impreza langs kwam blazen...
toen heb ik me nog zitten fappen in de auto!
Lunch hequote:
Die 2de fotoquote:Op maandag 24 november 2008 13:09 schreef debbie_19 het volgende:
Deze heb ik vanmorgen nog even geschoten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |