lol trojan whores!quote:
Ja joh, het waren straps ze waren van nitro, ze zagen er goed uitquote:
Anders sms je d'rquote:
Sterf Sm0keZ!quote:Op maandag 24 november 2008 14:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja,Hebben we er allemaal nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
Ja echt niet, ik ben nu al voor de 8e dag op rij achter elkaar aan het werk, woensdag heb ik weekend!quote:
true truequote:Op maandag 24 november 2008 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt niet, ik ben nu al voor de 8e dag op rij achter elkaar aan het werk, woensdag heb ik weekend!
Dan denk je toch niet écht dat ik nu dood wil gaan? Dan heb ik 8 dagen voor niks gewerkt
Haha.. lekker hoorquote:Op maandag 24 november 2008 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt niet, ik ben nu al voor de 8e dag op rij achter elkaar aan het werk, woensdag heb ik weekend!
Dan denk je toch niet écht dat ik nu dood wil gaan? Dan heb ik 8 dagen voor niks gewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Daar zit ook weer wat inquote:Op maandag 24 november 2008 14:40 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej straks maar ik dr wakker.. wil ik niet..
quote:
Whehehequote:
quote:
Ons beste export productquote:
Ja dat is het nuquote:
check die hillbilly met zn hoge water!quote:Op maandag 24 november 2008 15:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is het nu
[ afbeelding ]
niet als je er veel van op hebtquote:
Die negert is ook niet de slimste om zulke kleren aan te trekken. Valt verder ook niet op zo daar in't grasquote:Op maandag 24 november 2008 15:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
check die hillbilly met zn hoge water!![]()
als hij zo goed kon liegen kwam ze er niet achterquote:
Skilzzquote:Op maandag 24 november 2008 16:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als hij zo goed kon liegen kwam ze er niet achter
Werk?quote:Op maandag 24 november 2008 16:24 schreef Crazy-p het volgende:
waar is iedereen vandaag zo druk mee bezig?
i haz themquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |