Whehehequote:Op maandag 24 november 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
en weer een walrus![]()
[ afbeelding ]
Een.... ?quote:Op maandag 24 november 2008 14:11 schreef Moozzie het volgende:
Wij hebben Olep
En wat heeft Olep niet?
Een ban?quote:Op maandag 24 november 2008 14:11 schreef Moozzie het volgende:
Wij hebben Olep
En wat heeft Olep niet?
Haha kan nie vinden man..quote:Op maandag 24 november 2008 13:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat voor bindingen heb je nou?
Internet meme's zijn leukquote:
Excuses voor de smerige beelden, het gaat om de muziekquote:Op maandag 24 november 2008 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Met trots presenteer ik U; de opvolger van de rickroll
What tha fawkquote:Op maandag 24 november 2008 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2008 14:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha kan nie vinden man..
Als ik thuis ben ga ik wel ff kijken joh!
is dat nl ? dat kan geen opvolger zijn danquote:Op maandag 24 november 2008 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
lol trojan whores!quote:
Ja joh, het waren straps ze waren van nitro, ze zagen er goed uitquote:
Anders sms je d'rquote:
Sterf Sm0keZ!quote:Op maandag 24 november 2008 14:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja,Hebben we er allemaal nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
Ja echt niet, ik ben nu al voor de 8e dag op rij achter elkaar aan het werk, woensdag heb ik weekend!quote:
true truequote:Op maandag 24 november 2008 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt niet, ik ben nu al voor de 8e dag op rij achter elkaar aan het werk, woensdag heb ik weekend!
Dan denk je toch niet écht dat ik nu dood wil gaan? Dan heb ik 8 dagen voor niks gewerkt
Haha.. lekker hoorquote:Op maandag 24 november 2008 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt niet, ik ben nu al voor de 8e dag op rij achter elkaar aan het werk, woensdag heb ik weekend!
Dan denk je toch niet écht dat ik nu dood wil gaan? Dan heb ik 8 dagen voor niks gewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Daar zit ook weer wat inquote:Op maandag 24 november 2008 14:40 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej straks maar ik dr wakker.. wil ik niet..
quote:
Whehehequote:
quote:
Ons beste export productquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |