haha, been there done that. 30 smoking vloetjesquote:
hebben ze geen combinatie gerechten daar ?quote:
tering zeg das ook niet leuk meer hahaquote:Op maandag 24 november 2008 18:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Guitar Hero World Tour is trouwens echt een vet spel
Hotel California op expert (echte bazen spelen altijd op expert) meteen gehaald met 5 sterren, 97%
Jawel, nummertje speelt heerlijk wegquote:Op maandag 24 november 2008 18:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering zeg das ook niet leuk meer haha
hoe zit dat trouwens met die metallica editie ? komt die nog, of moet je die downloaden via xbox live ?
Boem! moeilijk hoor!quote:Op maandag 24 november 2008 19:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Kan overigens niet wachten tot we Joe Satriani - Satch Boogie hebben vrijgespeeld!
Het zal wel even oefenen worden voor ik deze op 5 sterren / expert kan uitspelen
ja das beter man , kan niet wachten, ook al speel ik op medium hehequote:Op maandag 24 november 2008 19:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel, nummertje speelt heerlijk weg
Metallica editie komt er nog aan, maar er is nu tegen betaling een pack te downloaden via Xbox live (of PS3 netwerk) waarin Death Magnetic compleet is opgenomen. Uiteraard heb ik die ook al allemaal op expert uitgespeeld
Joe Satrianiquote:Op maandag 24 november 2008 19:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Kan overigens niet wachten tot we Joe Satriani - Satch Boogie hebben vrijgespeeld!
Het zal wel even oefenen worden voor ik deze op 5 sterren / expert kan uitspelen
Het nummer opzich is heel vet, vind hem wel een beetje vergelijkbaar met Orion.quote:Op maandag 24 november 2008 19:57 schreef WhiteLightning het volgende:
is dit vet om te spelen in GH ?
Valt mee, niet eens een rickrollquote:Op maandag 24 november 2008 20:01 schreef WhiteLightning het volgende:
ja vanaf hier ongeveerwat daarvoor kwam vind ik minder
http://tinyurl.com/6r6f32
als je youtube hier naartoe linkt , wist ie de settings
niet zo para man hahaquote:Op maandag 24 november 2008 20:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Valt mee, niet eens een rickroll
Maar hij begint evengoed bij 0:00 hoor
BCCquote:
deadly as usualquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 22:46 schreef crazy987 het volgende:
[..]
deadly as usual
m`n huidige vriendin wil niet echt begrijpen dat ik er geen zin meer in heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |