quote:Op maandag 24 november 2008 10:03 schreef Floria het volgende:
Hé gezellig al deze puf verhalen!
Miss_sly; wat een ontzettend goed nieuws! Gefeliciteerd! Je was zo lief toen ik (al was het maar kort) in als z&g niet zo gemakkelijk gaat postte en nu eindelijk zwanger! Ik hoop dat ze je in het ziekenhuis net zo lief vinden als ik jevind/vond toen! Laat je weten wat ze zeggen?!
Owlet, jij heel erg gefeliciteerd met jullie vast prachtige Avalon! Yep, ik wil foto's zien van verse baby's!
Marliekse, ik wil jullie graag veel kracht wensen om deze week door te komen. Wat een ondragelijke spanning![]()
Reinhilde, lekker posten jij! Ik lees je zo graag!
Verder heb ik vanalles gemist las ik alweer en zal vanaf vandaag veul fanatieker posten want: IK HEB VERLOF! Woohoo!
34.2 alweer en ik voel me echt fantastisch. Wel vaak harde buiken en wee achtige dingen maar nooit lang en dat hoort er nou eenmaal bij. Nope ik kan echt zeggen dat ik me super voel (zo had ik nog wel twee weken langer kunnen doorwerken) en dat ik gelukkig ben.
Ik ben zó gelukkig *zucht*
fijnquote:Op maandag 24 november 2008 10:20 schreef DolleMina het volgende:
In het RKZ kregen we leuke foto's te zien van een stuitbevalling...
ja dat zou echt super zijn!! Nou maar hopen dat het bestuur er ook mee akkoord gaat, want momenteel wordt er op de huizenmarkt bijna tot geen winst gemaakt..quote:Op maandag 24 november 2008 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
Flower, dat zou helemaal mooi zijn dan zeg!
Wat ontzettend lief van jequote:Op maandag 24 november 2008 11:47 schreef Vlindur het volgende:
Miss, Ik ben zo blij en gelukkig voor je!
Moest het gewoon nog een keer vertellen!
nee, dat snap ik! Ik zou dat ook niet durven.quote:Op maandag 24 november 2008 12:42 schreef DJMO het volgende:
reinhilde, hij ligt nu nog in dwarsstuit en voor zover ik weet is dan alleen een ks mogelijk, maar hij ligt nog niet vast of ingedaald dus er is nog alle kans dat hij draait hoorblijft hij in stuit liggen dan eerst proberen te draaien en lukt dat niet so be it, dan maar een ks .. ik durf het niet aan om een stuit op de natuurlijke manier ter wereld te brengen...
ik heb mijn bevallingstas vanmiddag nog nagekeken.. (vrijwel elke dag wel een keerquote:Op maandag 24 november 2008 19:47 schreef cattie het volgende:
Tessie, gefeliciteerd met de goede echo!
Veel plezier morgen met je laatste werkdag Diaan! Vrijdag is mijn laatste werkdag. En ik schoot vandaag spontaan in de stress. Want behalve mijn verlof komt het einde van de zwangerschap nu ook snel nabij. Heb ik alles wel? Is alles in orde voor de baby? Is alles geregeld? Ik denk dat ik volgende week, mijn eerste verlofweek, ga gebruiken om alles spic en span in orde te hebben, tot aan de bevallingstas aan toe. Alleen het bed ga ik nu nog niet verhogen.
Dankjewel. En Nijna ookquote:Op maandag 24 november 2008 19:47 schreef cattie het volgende:
Tessie, gefeliciteerd met de goede echo!
Veel plezier morgen met je laatste werkdag Diaan! Vrijdag is mijn laatste werkdag. En ik schoot vandaag spontaan in de stress. Want behalve mijn verlof komt het einde van de zwangerschap nu ook snel nabij. Heb ik alles wel? Is alles in orde voor de baby? Is alles geregeld? Ik denk dat ik volgende week, mijn eerste verlofweek, ga gebruiken om alles spic en span in orde te hebben, tot aan de bevallingstas aan toe. Alleen het bed ga ik nu nog niet verhogen.
Klinkt dit als indalen denken jullie? Doet best zeer, herken het niet van Kim.quote:Op maandag 24 november 2008 19:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heb nu al een paar uur steken in mijn kruis en bij schaambot. Vandaag frummel erg weinig gevoeld.
pfoee... over een jaar of zes is mijn dochter zo oud.. ik moet er toch niet aan denken om op mijn 36e al oma te zijn/wordenquote:Op maandag 24 november 2008 22:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag in Bronovo geweest voor inlichtingsavond voor bevallen in ziekenhuis daar.... pffff lijkt wel of wij de enige waren die overal op internet allerlei info gelezen hebben.... was saai... weinig nieuwe info... maarja ook weer meegemaakt... Schrok wel toen ik in de zaal keek, zaten ongeveer 100 stellen... en 2 wel erg jonge stelletjes... hooguit 15/16 jaar schat ikwel allebei met hun vriendje
Eerste kerstdag was het toch?quote:Op maandag 24 november 2008 23:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kleertjes wassen?! Nog helemaal niet gedaan. Nouja, kan nog wel hoor. Ik ga toch pas vanaf 3 januari bevallen.
Nee dat wilde DJMO graag. Doe mij maar later, komt beter uit qua feestdagen enzo.quote:
Die uitslag kwam vorige week binnen en die was op goed niveau 7,2 volgens mijquote:Op dinsdag 25 november 2008 07:47 schreef Reinhilde het volgende:
Oei A_A, wat vervelend voor je vriendin! Is haar ijzer hoog genoeg?
Uiteraard, 112/62 is haar bloeddruk ook met 88 hartslagen dus we zullen zien straks, zal op de hoogte houdenquote:Op dinsdag 25 november 2008 07:55 schreef Reinhilde het volgende:
Ja, dat is prima. Jeetje, wat raar dan, laat je het nog even weten wat het was als jullie bij de HA zijn geweest? Sterkte!
De dochter van mijn broer zei bij de geboorte van haar broertje alleen maar heel beteuterd (en met traantjes in haar ogen): "maar ik wilde een zusje!".quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:42 schreef Fuente het volgende:
ze wil ook alleen maar een zusje, een jongetje niet
Was een hele lange dag in het ziekenhuis, om 11.15 een afspraak en om 13.30 kwam dan eindelijk de gynaecoloog. De gynaecoloog vertelde me eigenlijk vrij weinig, het enige nieuwe dat ik heb gehoord is dat ik met deze medicijnen geen borstvoeding mag geven. Mijn internist staat hier natuurlijk weer lijnrecht tegenover en zegt dat het wél mag. Ik neig een beetje naar het zekere voor het onzekere nemen en maar gewoon geen borstvoeding te geven dan..quote:Op maandag 24 november 2008 16:08 schreef Reinhilde het volgende:
Hoe is het met de dames die vandaag een afspraak hadden bij de VK/gyn? Vicky en Raissa nog geloof ik?
Ik mag morgen weer naar de vk.
Eigenlijk is dit al een beetje mijn second-opinion. Ik heb in de laatste weken verschillende gyn's, vk's en internisten gezien in 3 verschillende ziekenhuizen. Plan was om nu maar even lekker bij 1 internist en 1 gyn te blijven aangezien het, zeker bij de ziekte van crohn, héél veel voorkomt dat er tegenstrijdige berichten zijn.. En uiteindelijk moet ik iemand maar het vertrouwen geven denk ik.. En ik ga maar wat minder willen plannen denk ik, er kan nog zoveel veranderen in die aankomende weken..quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Raissa, wat lastig joh, dat ze het niet met elkaar eens zijn. Je bent toch op zich van hun advies afhankelijk.
Mss kijken of je een second opinion kan krijgen?
Of mss eens kijken of je ze tegelijk aan tafel kan krijgen?:
Er zijn weinig vrouwen die met dit medicijn het aan hebben gedurfd om borstvoeding te geven, er is dus weinig onderzoek naar gedaan en daarom dekt de fabrikant zich in om eventuele schadeclaims te voorkomen is een beetje de redenatie van mijn internist (en een heel technisch verhaal over de maag overleven enzo maar dat vind ik nergens terug op internet). Nou is deze beste man echt wel goed op de hoogte van de ins- en outs van deze medicijnen maar ik durf het toch niet zo goed.. Bovendien zou ik me dan denk ik een beetje een proefkonijn voelenquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:49 schreef texelonia het volgende:
Raissa wat lastig dat die artsen precies het tegenovergestelde zeggen. Dan weet je ook niet goed wie je moet vertrouwen. Hebben de artsen met bezwaren tegen die medicatie en tegen het vaginaal bevallen ook aangegeven waarom ze die bezwaren hebben? Als je weet wat de gevaren (kunnen) zijn, en er evet zelfs onderzoeken over zijn, weet je voor jezelf misschien hoe serieus je dat moet nemen, of dat je net als de andere arts kunt denken dat dat wel meevalt.
Thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:48 schreef cattie het volgende:
Igraine, hartelijk gefeliciteerd!En wat ging het vlot!
![]()
Raissa, wat vervelend dat tegenstrijdige. Mbt borstvoeding geven, je zou Stefan Kleintjes van borstvoeding.com ernaar kunnen vragen (of hier in het bv topic heeft iemand geloof ik ook nog een expert), die is helemaal ingevoerd in bv geven en medicijnen, misschien weet hij meer.
JIj telt ook al helemaaaaal niet afquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
nu nog iets minder dan 2 uurtjes werken......
nope, mijn vriend is net naar het ziekenhuis en komt pas laat terug. Maargoed, de vorige keer moest hij zijn afspraak ook afzeggen..dus ik bel m toch maar niet. (nog niet)quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:40 schreef Lishe het volgende:
Dakota, succes... Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Is er iemand bij je?
Igraine, wat een topbevalling! En dan een fijn, lief meisje met prachtige namen!!! gefeliciteerd, ook voor grote zus (!) en papa!!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:28 schreef Estrys het volgende:
Igrainegefeliciteerd met jullie dochter!
[..]
JIj telt ook al helemaaaaal niet afhier nog 3,5 uur.
Lekker hoor! Geniet ervan!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
Moet het even kwijt...... IK HEB VERLOF!!! ruim 16 weken lang![]()
ik heb er ook 1 gekregen, een blad met een liegelheersbeesje eropquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:31 schreef Brighteyes het volgende:Lois, die stuurde ik haar net met de PM!
Sowieso erg leuke doekjes! Die staat in mijn favorieten voor als er ooit een 2e komt!
Nieuw adres:quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:13 schreef Jose81 het volgende:
Wat een super leuke knuffel-doek-dingen trouwens!! Hoe heten die dingen en waar kun je die krijgen?
praat mij nog even het uur door danquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
Moet het even kwijt...... IK HEB VERLOF!!! ruim 16 weken lang![]()
Ben nu pas thuis, moest nog eerst even boodschappen doen... jij nog een uurtje dus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:57 schreef Estrys het volgende:
[..]
praat mij nog even het uur door dan
Zie je nou dat ze heulemaal nog geen zin heeft om naar buiten te komen :p zij denkt ook brrrr veel te koud ik wacht nog wel even ^^quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:07 schreef Dakota het volgende:
nou daar ben ik weer.
Ik moet het eventuele vocht opvangen in een boterhamzakkie in onderbroekwant ik ben t afgelopen uur droog gebleven. Voor de zekerheid dus.
verder uitstekende bloeddruk (as usual) 100/55
maar mevrouw cvibi is nu weer mevrouw cbibi, ze heeft r koppie uit mn bekken gefrot
Ja, dat kan ik me helemaal voorstellen... 't is ook niet niks!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:34 schreef maffemuts het volgende:
Jose t gaat wel weer n beetje, maar de angst blijft hoor![]()
Oh dank je!! Leuk!! Ik ga gelijk kijken!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nieuw adres:
PIÙ Amsterdam
Overtoom 97
1054 HD Amsterdam
http://piu-amsterdam.nl/index.php?main_page=index
En dan bij het assortiment de de 'doudou zachte doekjes'.
Iedereen bedankt voor de felicitaties!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Van harte met de geboorte van je nieuwbakken dochter Igraine! Ben heel benieuwd naar foto's van je grut samen!
Geniet van je kraamperiode!
[ afbeelding ]
ik?? niets is gratis bij de thuiszorg uitleenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:06 schreef Dakota het volgende:
hoeveel borg betaal jij trouwens voor t huren van klossen?
Beetje herkenbaar voor mij. Doordat 1 collega onlangs weg is gegaan en de andere vanwege ziekte thuiszit, zijn er nog maar een paar directe collega's over. "Vroeger" werd er altijd een cadeautje gegeven aan degene die met verlof ging en werd samen koffie/thee gedronken, maar nu niets van dat alles... maar het was helemaal een rare dag. Mijn leidinggevende kwam er om 13:00 uur "achter" dat ik vandaag voor het laatst was, was ze volgens mij vergeten... maar ach het is vast niet kwaad bedoeld.... en ik zie ze vrijdag alweer, dan hebben we nog een groot personeelsfeest.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:44 schreef Estrys het volgende:
Zo, ik ben ook 16 weken vrij![]()
Overigens was mijn laatste dag wel een beetje een deceptie, van de 35 collega's heb ik er denk ik 5 gesproken die me veel plezier en succes wensteEn het laatste uur heb ik helemaal niemand meer gezien of gesproken (ik dacht eerst dat ze nog wel ergens uit een kast zouden springen ofzo met " surprise!") . Bij mijn andere collega hadden ze in mei allemaal dingen opgehangen en gegeven en zo en koffie gedronken ter afscheid. Maar goed de komende 16 weken:
zoeken ze het maar uit!
Raissa, bij de VK vanmiddag goede afspraken gemaakt. Mijn bloeddruk was aan de hoge kant. Baby doet het goed, ligt nu helemaal tot aan mijn ribben!quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:20 schreef Raissa het volgende:
Hoe is jouw bezoek bij de vk gegaan reinhilde?
mja maar de baby kan ook zo besluiten te draaien, of in mijn geval, t hoofdje weer uit de bekkeningang te trekken terwijl ze al vast lagquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef cattie het volgende:
DJMO, ik zou even de gyn afwachten, die heeft er toch meer ervaring mee en bij twijfel maken ze wel een echo. Soms zitten artsen er nogal naast qua ligging.
Cattie, ik had de rust weer gevonden, nadat ik vorige week een aantal dingen heb afgehandeld/opgelost/verwerkt die me erg dwars zaten, waar ik me heel erg zorgen over maakte. En nu met de goede afspraken erbij, gaat het gewoon goed met me.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef cattie het volgende:
Reinhilde, fijn dat je goede afspraken hebt kunnen maken, dat geeft ten minste wat rust voor jou. Echt, jouw zwangerschap lijkt zo op mijn eerste. De onrust, de angst voor vroeggeboorte enz en vervolgens over tijd lopen. Dat is niet leuk.
ik stem ook op vero exitquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:12 schreef DJMO het volgende:
en ik heb nog maar drie wachtenden voor me(of eigenlijk twee, eentje post er niet meer volgens mij
)
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:52 schreef Reinhilde het volgende:
Cattie, ik had de rust weer gevonden, nadat ik vorige week een aantal dingen heb afgehandeld/opgelost/verwerkt die me erg dwars zaten, waar ik me heel erg zorgen over maakte. En nu met de goede afspraken erbij, gaat het gewoon goed met me.![]()
Oh dat is fijn om te weten. En mijn ouders en zus gaan ook mee. Vooral mijn zus is handig want dat betekent dat ik geen kind heb aan Noah 4 dagen langquote:Op woensdag 26 november 2008 10:29 schreef Troel het volgende:
tex, dat is geen probleem, je moet dan alleen een ander verzorgadres opgeven.
(en ik weet niet of jullie met zijn drietjes gaan of dat je ouders/schoonouders ook gaan, maar als er meer mensen zijn, betekent dat dat jij meer rust kan houden en is het juist goed)
Meimeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |