Och Meimeltje wat naar

Veel sterkte!
Diaan en Es; hieperdepiep VERLOF! Ook ik ben zo lucky

I love verlof!
Tex, je doet het goed! Als het niet gaat dan gaat het niet en moet je op tijd aan de bel trekken (en dat doe je). Screw the rest maar das makkelijker gezegd dan gedaan...
Fuente; ik las dat de dijbeentjes van de baby 4 weken achterlopen op groei. Zeggen ze daar iets van wat zou het kunnen zeggen (niets? alles?). Hoe dan ook een heel mooi meisje (ja ja voor jou gok ik een meisje!)
Reinhilde; ik ben niet nieuwschierig maar... wat heb je afgesproken bij de VK? Goed dat je weer uit je 'dal' komt! Straks op de top van blijheid komt je mooie mannetje (/meisje). Het kán niet lang meer duren.
Die ongeduldigheid die kan ik me goed voorstellen. Ik had het er met man over, hoe het voelt:
Er komt bezoek hééél leuk bezoek alleen je weet niet wanneer dus je huis is steeds op orde en je zorgt dat je lekkers in huis hebt. Je gaat niet te ver weg want straks komt het bezoek juist dán en alles staat in teken van het bezoek dat steeds maar niet komt. En dan...de bel gaat! Je spiekt door het kijk gaatje en daar staat het bezoek! Je pakt snel je spullen en doet vol enthousiasme de deur open en...niets...bezoek is weg! Je weet dat het bezoek weer komt maar wanneer dan?! Soms lijkt het alsof er helemaal geen bezoek komt terwijl het zó was afgesproken
En dan op het moment dat je het echt niet meer verwacht zwaait de deur open en tádááááá! Daar issie dan en het is alsof ie er altijd is geweest
Zoiets denk ik. Alleen ik zit nu nog in de fase 'er gaat bezoek komen!' maar ik verwacht het nog niet elk moment. Dat zal vanaf week 37/38 zijn?
Genoeg tekst voor nu
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?