abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 november 2008 @ 21:53:00 #251
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63520706
ja doe ik ook maar cattie, ik ben alleen zo bang voor een stuitbevalling dat ik me er druk over maak

-edit- en doel ik ook op de tijd ervoor, nu kan nog geprobeerd worden om te draaien, straks niet meer, en zit ik aan een stuitbevalling of een ks vast
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 november 2008 @ 21:55:50 #252
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63520837
trouwens fijn reinhilde dat jij nu rust hebt, zal voor je uk ook een stuk rustiger zijn, een kalme mama
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

dinsdag 25 november 2008 @ 21:56:38 #253
108648 cattie
lieve moeder
pi_63520881
Reinhilde, fijn dat je je beter voelt!

Dakota, je hebt gelijk, er zijn eigenwijsjes die gewoon door blijven draaien. Eerste kindjes meestal niet, maar tweede kindjes kunnen nog heel lang draaien (Ik had al verteld van een vriendin van me wier baby de laatste week nog 3x gedraaid is en uiteindelijk dwars lag tijdens de ks?). Mijn gyn zei trouwens dat als de baby met 30 weken goed ligt en niet nog veel aan het draaien is, de kans zeer groot is dat hij/zij gewoon goed blijft liggen. Stuitbaby's zijn vaker draaieriger.
pi_63520967
Het onrustige heeft niet zo lang geduurd hoor, klinkt wel erg dramatisch nu...
Het was een samenkomst van omstandigheden, persoonlijke dingen, de niet-gebroken vliezen en het gemekker hier.
Persoonlijke dingen gaan goed, rust is terug, en sommige dingen kan je ook gewoon geen aandacht meer schenken, dat is ook al rust!
pi_63521034
jawel jij bent nu die nognetnietmoeder die als t aan haar lag de baby er al bij week 12 uitgetrokken had.

hokjes

http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63521096
Ah, ok.
pi_63521156
Why so serious

het was een grappertje hoor, t zal best meevallen, iedereen is zwaar ongeduldig \O/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63521217
Reinhilde, je staat bovenaan! Nog maar heeeeeeeeeeeel even
pi_63521284
Weet ik Dakota .
Maar toch he!

Ik ga lekker slapen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:08:39 #260
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63521295
Igraine Wat klinkt dat goed Gefeliciteerd allemaal!
Lekker douchen!
pi_63521368
Fijn dat je weer wat rust hebt Reinhilde
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 november 2008 @ 22:12:25 #262
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63521433
en ik heb nog maar drie wachtenden voor me (of eigenlijk twee, eentje post er niet meer volgens mij )

pi_63521563
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:12 schreef DJMO het volgende:
en ik heb nog maar drie wachtenden voor me (of eigenlijk twee, eentje post er niet meer volgens mij )
ik stem ook op vero exit
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:19:17 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63521682
Ik ging kijken of ik de boel nog wat op kon schonen DJMO, maar Vero-mama is 2 weken geleden nog geweest. Niet een veelposter, maar toch...
En als de info in haar profiel klopt heeft ze 2 dagen geleden nog op FOK gekeken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 november 2008 @ 22:22:44 #265
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63521792
tsja, het is een nieuweling.. zal niet weten dat het zo hard gaat in OUD en ach ze staat me niet in de weg, voor mijn gevoel sta ik toch derde, omdat zij (nog) niet zo betrokken is hier

* DJMO mompelt ondertussen iets over papa's die er niet zijn als je ze nodig hebt

pi_63521809
hmpff
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:33:01 #267
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63522150
voor de dames hier.
KuikenGuppy
pi_63524684
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:52 schreef Reinhilde het volgende:

Cattie, ik had de rust weer gevonden, nadat ik vorige week een aantal dingen heb afgehandeld/opgelost/verwerkt die me erg dwars zaten, waar ik me heel erg zorgen over maakte. En nu met de goede afspraken erbij, gaat het gewoon goed met me.

Wat fijn om te horen Reinhilde!
pi_63527070
Igraine van harte gefeliciteerd!

Ik sta wel niet in de lijst hier, maar aangezien er bij een aantal hier wel bekend is dat ik zwanger zou zijn toch maar ff een melding hier.
Gisteren heb ik de 1e echo gehad en zou dan 11 weken zijn. Helaas bleek dat het gestopt was met groeien bij 8 weken en 5 dagen. Aangezien er niets vanzelf is gekomen, zal het ws een curettage gaan worden.

Wens iedereen hier verder een voorspoedige zwangerschap!
pi_63527289
Meimeltje, wat verdrietig Sterkte!

voor de meiden die nu met verlof zijn: gefeliciteerd!!!
ik ben ook de dagen aan het aftellen: nog 9 echte werkdagen, dat valt te overzien
pi_63527372
meimeltje heel veel sterkte.
mama van 3 kids!
pi_63527439
Ach meimeltje, wat verdrietig. Veel sterkte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63527461
Wat erg meimeltje. Had je zoiets verwacht of kwam het als een klap?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63527501
He Meimeltje, wat naar..... Heel veel sterkte
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63527540
Heel veel sterkte Meimeltje.
pi_63527826
Meimeltje veel sterkte!
pi_63527870
Oh Meimeltje, wat naar en verdrietig.
Sterkte, ook met de curretage.
  woensdag 26 november 2008 @ 08:32:34 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63527914
Och jee Meimeltje... wat verdrietig...
pi_63527957
Meimeltje, wat naar. Sterkte
Fake it till you make it...
  woensdag 26 november 2008 @ 09:01:21 #280
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63528353
Meimeltje, wat verdrietig zeg.... Heel veel sterkte toegewenst Dikke knuffel van mij

Reinhilde fijn dat je gisteren ook een goed gesprek hebt gehad en de rust nu helemaal is teruggekeerd.

Wat betreft de ligging van de baby, ik kan er ook geen touw aan vastknopen... de ene keer denk ik dat ie gedraaid is, andere momenten weer niet. Ik wacht morgen gewoon af bij de VK. Ik ben trouwens gestopt na 3 dagen met de moxabehandeling omdat er ik niet lekker van werd. Het is nl. een hele vieze overheersende geur die kruiden. Maar zoals gezegd, ik wacht morgen even af bij de VK en dan kijken wat we verder doen als hij nog in een stuit ligt, draaien of niet? Ik twijfel nog en Peaceman zegt altijd bij twijfel niet doen en het zn beloop laten. Misschien draait hij vanzelf nog of anders wordt het "gewoon" een keizersnede.
Make love, not war ☮
  Jubileum moderator woensdag 26 november 2008 @ 09:02:16 #281
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63528375
Ach Meimeltje, wat verdrietig..... Heel veel sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 26 november 2008 @ 09:04:32 #282
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63528426
Meimeltje wat naar zeg, sterkte...

Igraine wat een lieve foto's

Ik heb me zojuist ziek gemeld. Deze week gaat het gewoon echt niet meer. Gisteravond kon ik halverwege mijn dienst eigenlijk al niet meer en toen moest ik nog 3 uur. En uiteindelijk nog overgewerkt ook, omdat er gewoon begrip van collega's is dat het (veel) te zwaar voor me is nu. Zelfs de receptie valt het al op dat ik eigenlijk niet meer kan, maar m'n collega's zien het niet ofzow, die vatten het gewoon op als "ze heeft geen zin" (het is al een tijdje een issue op mijn werk dat ik niet enthousiast genoeg ben). Vanochtend zat ik al te huilen omdat ik weer moest werken straks. Om half 10 afspraak bij huisarts, hoop dat die achter me staat... Neem aan dat er nog wel iets geregeld zal worden dat ik kortere dagen zal werken of kassa diensten ofzow waarbij ik kan zitten.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 26 november 2008 @ 09:05:58 #283
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63528465
tex.
KuikenGuppy
pi_63528486
texel, als je al zit te huilen voor je naar je werk gaat, is het moment echt wel aangebroken om aan de bel te trekken! Goed gedaan dus. Ik kan me niet voorstellen dat de HA niet achter je staat. Ik hoop dat ze iets voor je kunnen regelen, en anders ben je gewoon ziek!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63528537
Tex, rot dat het niet gaat. Goed dat je je hebt ziekgemeld!
Fake it till you make it...
pi_63528542
Tex . Goed gedaan, eerst naar de HA en praten. Gaat goed komen meid!
  woensdag 26 november 2008 @ 09:23:46 #287
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63528919
Tex, succes zo bij de HA. En erg vervelend dat er geen rekening met je wordt gehouden door je collega's.
Make love, not war ☮
pi_63529124
Meimeltje, wat verdrietig Sterkte

Tex, heel goed dat je er nu niet meer mee doorloopt. Dat klinkt echt niet ok
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63529328
meimel wat een verdrietig bericht. sterkte
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63529522
Meimel, wat een rotnieuws... Heel veel sterkte

Tex Wat niet wil, dat wil niet meis, hopelijk helpt je HA je verder
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63529999
Meimeltje sterkte de komende tijd.

Tex, goede beslissing hoor!

Ik ga even aftellen: nog anderhalve week en dan is het sinterklaas, dan na twee weken is de kerstviering in de kerk, Dan een halve week tot kerst en een week tot oud en nieuw. Tegen die tijd wordt het kindje van onze beste vriend verwacht en ben ik 37 weken en zou ik mogen bevallen, daarna waarschijnlijk niet meer dan 3 weken wachten voor onsje komt.
Is al bijna toch?, Moeten we toch maar eens gaan schilderen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 26 november 2008 @ 10:14:43 #292
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63530041
Thanx allemaal

Bij de huisarts alleen verwijzing gekregen voor fysiotherapie. Nu moet ik dus alsnog de bedrijfsarts zien op te sporen. Het was al een hele onderneming om me ziek te melden, dus ik hoopte dat het via de huisarts makkelijker zou gaan....
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63530157
mmm officieel zou je leidinggevende je aan het telefoonnummer moeten kunnen helpen maar ik begrijp dat dat wat stroef gaat.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 26 november 2008 @ 10:24:54 #294
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63530249
Och Meimeltje wat naar Veel sterkte!

Diaan en Es; hieperdepiep VERLOF! Ook ik ben zo lucky I love verlof!

Tex, je doet het goed! Als het niet gaat dan gaat het niet en moet je op tijd aan de bel trekken (en dat doe je). Screw the rest maar das makkelijker gezegd dan gedaan...

Fuente; ik las dat de dijbeentjes van de baby 4 weken achterlopen op groei. Zeggen ze daar iets van wat zou het kunnen zeggen (niets? alles?). Hoe dan ook een heel mooi meisje (ja ja voor jou gok ik een meisje!)

Reinhilde; ik ben niet nieuwschierig maar... wat heb je afgesproken bij de VK? Goed dat je weer uit je 'dal' komt! Straks op de top van blijheid komt je mooie mannetje (/meisje). Het kán niet lang meer duren.

Die ongeduldigheid die kan ik me goed voorstellen. Ik had het er met man over, hoe het voelt:
Er komt bezoek hééél leuk bezoek alleen je weet niet wanneer dus je huis is steeds op orde en je zorgt dat je lekkers in huis hebt. Je gaat niet te ver weg want straks komt het bezoek juist dán en alles staat in teken van het bezoek dat steeds maar niet komt. En dan...de bel gaat! Je spiekt door het kijk gaatje en daar staat het bezoek! Je pakt snel je spullen en doet vol enthousiasme de deur open en...niets...bezoek is weg! Je weet dat het bezoek weer komt maar wanneer dan?! Soms lijkt het alsof er helemaal geen bezoek komt terwijl het zó was afgesproken
En dan op het moment dat je het echt niet meer verwacht zwaait de deur open en tádááááá! Daar issie dan en het is alsof ie er altijd is geweest

Zoiets denk ik. Alleen ik zit nu nog in de fase 'er gaat bezoek komen!' maar ik verwacht het nog niet elk moment. Dat zal vanaf week 37/38 zijn?

Genoeg tekst voor nu
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  woensdag 26 november 2008 @ 10:27:39 #295
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63530327
Heb ik gevraagd toen ik me ziek meldde maar hij heeft alleen een naam gegeven.
Inmiddels ben ik er achter dat er 2 bedrijfsartsen zijn en ze zijn beide niet aanwezig vandaag Heb nu het e-mail adres van één van hen, en ze is morgen weer aanwezig als het goed is. Hoop dat we dan meteen afspraken kunnen maken over hoe nu verder met het werk. Want eigenlijk gaan we vrijdag een weekend naar center parcs maar dat kan/mag natuurlijk niet als ik nog steeds (volledig) ziekgemeld sta
©Dumbo
  woensdag 26 november 2008 @ 10:29:38 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_63530372
tex, dat is geen probleem, je moet dan alleen een ander verzorgadres opgeven.

(en ik weet niet of jullie met zijn drietjes gaan of dat je ouders/schoonouders ook gaan, maar als er meer mensen zijn, betekent dat dat jij meer rust kan houden en is het juist goed)

Meimeltje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63530422
Meimeltje wat verdrietig. Sterkte ermee!
pi_63530434
Lieve Meimeltje, he bah wat vervelend je leeft zo naar die echo toe en dan is het mis En nu nog moeten wachten of het vanzelf komt of een keuze maken voor de curettage... doe wat je hart je ingeeft, dan voelt het straks ook goed. Helaas kan ik niets zeggen om het leed te verzachten anders deed ik het voor je
dikke voor jullie en sterkte de komende tijd.

Tex, sterkte met je gezondheid en werkgever
Zo vervelend als mensen niet willen zien dat je het niet meer trekt.
ik ben blij dat ik dat probleem nu niet heb itt vorige keer.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 26 november 2008 @ 10:37:29 #299
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63530558
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:29 schreef Troel het volgende:
tex, dat is geen probleem, je moet dan alleen een ander verzorgadres opgeven.

(en ik weet niet of jullie met zijn drietjes gaan of dat je ouders/schoonouders ook gaan, maar als er meer mensen zijn, betekent dat dat jij meer rust kan houden en is het juist goed)

Meimeltje
Oh dat is fijn om te weten. En mijn ouders en zus gaan ook mee. Vooral mijn zus is handig want dat betekent dat ik geen kind heb aan Noah 4 dagen lang Dat mijn moeder in het gips en een rolstoel zit en dus weinig kan zeggen we er maar even niet bij
©Dumbo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 november 2008 @ 10:39:44 #300
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63530610
wat verdrietig... sterkte meimeltje

tex vervelend, succes met het oplossen van de problemen rond het in contact komen met de bedrijfsarts, jankend de dag beginnen is niet goed iig!! en over die collega's .. die zijn gewoon jaloers dat jij straks een prachtig wondertje hebt en zij niet

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')