pfoee... over een jaar of zes is mijn dochter zo oud.. ik moet er toch niet aan denken om op mijn 36e al oma te zijn/wordenquote:Op maandag 24 november 2008 22:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag in Bronovo geweest voor inlichtingsavond voor bevallen in ziekenhuis daar.... pffff lijkt wel of wij de enige waren die overal op internet allerlei info gelezen hebben.... was saai... weinig nieuwe info... maarja ook weer meegemaakt... Schrok wel toen ik in de zaal keek, zaten ongeveer 100 stellen... en 2 wel erg jonge stelletjes... hooguit 15/16 jaar schat ikwel allebei met hun vriendje
Eerste kerstdag was het toch?quote:Op maandag 24 november 2008 23:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kleertjes wassen?! Nog helemaal niet gedaan. Nouja, kan nog wel hoor. Ik ga toch pas vanaf 3 januari bevallen.
Nee dat wilde DJMO graag. Doe mij maar later, komt beter uit qua feestdagen enzo.quote:
Die uitslag kwam vorige week binnen en die was op goed niveau 7,2 volgens mijquote:Op dinsdag 25 november 2008 07:47 schreef Reinhilde het volgende:
Oei A_A, wat vervelend voor je vriendin! Is haar ijzer hoog genoeg?
Uiteraard, 112/62 is haar bloeddruk ook met 88 hartslagen dus we zullen zien straks, zal op de hoogte houdenquote:Op dinsdag 25 november 2008 07:55 schreef Reinhilde het volgende:
Ja, dat is prima. Jeetje, wat raar dan, laat je het nog even weten wat het was als jullie bij de HA zijn geweest? Sterkte!
De dochter van mijn broer zei bij de geboorte van haar broertje alleen maar heel beteuterd (en met traantjes in haar ogen): "maar ik wilde een zusje!".quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:42 schreef Fuente het volgende:
ze wil ook alleen maar een zusje, een jongetje niet
Was een hele lange dag in het ziekenhuis, om 11.15 een afspraak en om 13.30 kwam dan eindelijk de gynaecoloog. De gynaecoloog vertelde me eigenlijk vrij weinig, het enige nieuwe dat ik heb gehoord is dat ik met deze medicijnen geen borstvoeding mag geven. Mijn internist staat hier natuurlijk weer lijnrecht tegenover en zegt dat het wél mag. Ik neig een beetje naar het zekere voor het onzekere nemen en maar gewoon geen borstvoeding te geven dan..quote:Op maandag 24 november 2008 16:08 schreef Reinhilde het volgende:
Hoe is het met de dames die vandaag een afspraak hadden bij de VK/gyn? Vicky en Raissa nog geloof ik?
Ik mag morgen weer naar de vk.
Eigenlijk is dit al een beetje mijn second-opinion. Ik heb in de laatste weken verschillende gyn's, vk's en internisten gezien in 3 verschillende ziekenhuizen. Plan was om nu maar even lekker bij 1 internist en 1 gyn te blijven aangezien het, zeker bij de ziekte van crohn, héél veel voorkomt dat er tegenstrijdige berichten zijn.. En uiteindelijk moet ik iemand maar het vertrouwen geven denk ik.. En ik ga maar wat minder willen plannen denk ik, er kan nog zoveel veranderen in die aankomende weken..quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Raissa, wat lastig joh, dat ze het niet met elkaar eens zijn. Je bent toch op zich van hun advies afhankelijk.
Mss kijken of je een second opinion kan krijgen?
Of mss eens kijken of je ze tegelijk aan tafel kan krijgen?:
Er zijn weinig vrouwen die met dit medicijn het aan hebben gedurfd om borstvoeding te geven, er is dus weinig onderzoek naar gedaan en daarom dekt de fabrikant zich in om eventuele schadeclaims te voorkomen is een beetje de redenatie van mijn internist (en een heel technisch verhaal over de maag overleven enzo maar dat vind ik nergens terug op internet). Nou is deze beste man echt wel goed op de hoogte van de ins- en outs van deze medicijnen maar ik durf het toch niet zo goed.. Bovendien zou ik me dan denk ik een beetje een proefkonijn voelenquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:49 schreef texelonia het volgende:
Raissa wat lastig dat die artsen precies het tegenovergestelde zeggen. Dan weet je ook niet goed wie je moet vertrouwen. Hebben de artsen met bezwaren tegen die medicatie en tegen het vaginaal bevallen ook aangegeven waarom ze die bezwaren hebben? Als je weet wat de gevaren (kunnen) zijn, en er evet zelfs onderzoeken over zijn, weet je voor jezelf misschien hoe serieus je dat moet nemen, of dat je net als de andere arts kunt denken dat dat wel meevalt.
Thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:48 schreef cattie het volgende:
Igraine, hartelijk gefeliciteerd!En wat ging het vlot!
![]()
Raissa, wat vervelend dat tegenstrijdige. Mbt borstvoeding geven, je zou Stefan Kleintjes van borstvoeding.com ernaar kunnen vragen (of hier in het bv topic heeft iemand geloof ik ook nog een expert), die is helemaal ingevoerd in bv geven en medicijnen, misschien weet hij meer.
JIj telt ook al helemaaaaal niet afquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
nu nog iets minder dan 2 uurtjes werken......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |