Er zijn weinig vrouwen die met dit medicijn het aan hebben gedurfd om borstvoeding te geven, er is dus weinig onderzoek naar gedaan en daarom dekt de fabrikant zich in om eventuele schadeclaims te voorkomen is een beetje de redenatie van mijn internist (en een heel technisch verhaal over de maag overleven enzo maar dat vind ik nergens terug op internet). Nou is deze beste man echt wel goed op de hoogte van de ins- en outs van deze medicijnen maar ik durf het toch niet zo goed.. Bovendien zou ik me dan denk ik een beetje een proefkonijn voelenquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:49 schreef texelonia het volgende:
Raissa wat lastig dat die artsen precies het tegenovergestelde zeggen. Dan weet je ook niet goed wie je moet vertrouwen. Hebben de artsen met bezwaren tegen die medicatie en tegen het vaginaal bevallen ook aangegeven waarom ze die bezwaren hebben? Als je weet wat de gevaren (kunnen) zijn, en er evet zelfs onderzoeken over zijn, weet je voor jezelf misschien hoe serieus je dat moet nemen, of dat je net als de andere arts kunt denken dat dat wel meevalt.
Thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:48 schreef cattie het volgende:
Igraine, hartelijk gefeliciteerd!En wat ging het vlot!
![]()
Raissa, wat vervelend dat tegenstrijdige. Mbt borstvoeding geven, je zou Stefan Kleintjes van borstvoeding.com ernaar kunnen vragen (of hier in het bv topic heeft iemand geloof ik ook nog een expert), die is helemaal ingevoerd in bv geven en medicijnen, misschien weet hij meer.
JIj telt ook al helemaaaaal niet afquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
nu nog iets minder dan 2 uurtjes werken......
nope, mijn vriend is net naar het ziekenhuis en komt pas laat terug. Maargoed, de vorige keer moest hij zijn afspraak ook afzeggen..dus ik bel m toch maar niet. (nog niet)quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:40 schreef Lishe het volgende:
Dakota, succes... Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Is er iemand bij je?
Igraine, wat een topbevalling! En dan een fijn, lief meisje met prachtige namen!!! gefeliciteerd, ook voor grote zus (!) en papa!!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:28 schreef Estrys het volgende:
Igrainegefeliciteerd met jullie dochter!
[..]
JIj telt ook al helemaaaaal niet afhier nog 3,5 uur.
Lekker hoor! Geniet ervan!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
Moet het even kwijt...... IK HEB VERLOF!!! ruim 16 weken lang![]()
ik heb er ook 1 gekregen, een blad met een liegelheersbeesje eropquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:31 schreef Brighteyes het volgende:Lois, die stuurde ik haar net met de PM!
Sowieso erg leuke doekjes! Die staat in mijn favorieten voor als er ooit een 2e komt!
Nieuw adres:quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:13 schreef Jose81 het volgende:
Wat een super leuke knuffel-doek-dingen trouwens!! Hoe heten die dingen en waar kun je die krijgen?
praat mij nog even het uur door danquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
Moet het even kwijt...... IK HEB VERLOF!!! ruim 16 weken lang![]()
Ben nu pas thuis, moest nog eerst even boodschappen doen... jij nog een uurtje dus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:57 schreef Estrys het volgende:
[..]
praat mij nog even het uur door dan
Zie je nou dat ze heulemaal nog geen zin heeft om naar buiten te komen :p zij denkt ook brrrr veel te koud ik wacht nog wel even ^^quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:07 schreef Dakota het volgende:
nou daar ben ik weer.
Ik moet het eventuele vocht opvangen in een boterhamzakkie in onderbroekwant ik ben t afgelopen uur droog gebleven. Voor de zekerheid dus.
verder uitstekende bloeddruk (as usual) 100/55
maar mevrouw cvibi is nu weer mevrouw cbibi, ze heeft r koppie uit mn bekken gefrot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |