abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63480671
Igraine, al een stukje op weg dus! Hoop voor je dat ze nu snel komt en de afspraak van donderdag neitm eer door hoeft te gaan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63480788
Wow Igraine, wat fijn zeg, al 3 a 4 cm ontsluiting.
Ik hoop voor je dat het strippen blijkt te helpen, misschien is het nu stilte voor de storm?

Hoe is het met de dames die vandaag een afspraak hadden bij de VK/gyn? Vicky en Raissa nog geloof ik?

Ik mag morgen weer naar de vk.
pi_63480799
Klinkt goed Igraine!

Aanstaande vrijdag is onze 20 weken echo.. spannend! Maar ook leuk
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_63480898
Wow S_oepstengel, alweer 20 weken! Wat gaat dat snel!
Geniet ervan vrijdag!
pi_63480900
tessie had vandaag een echo, maar ik geloof pas 's avonds.
pi_63480985
Tessie! Idd. ben benieuwd!
Zeg Dakotaatje, waar hang je uit? Alles goed?
  maandag 24 november 2008 @ 16:22:39 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63481171
Igraine, die kan je maar mooi te pakken hebben, die paar cm.
Hopelijk heeft het strippen toch geholpen en komt er vanavond/vannacht nog het eea op gang!
pi_63481570
Maffemuts wat een schrik! Vervelend dat je nu elke dag wel iets hebt maar toch fijn dat je zonauwgezet onder controle staat.

Nijna, voorzichtig gefeliciteerd!

Ingrid, ik zag nooit zo het nut in van kaal, dat doe ik nu dus ook niet,af en toe als ik er de puf voor heb gaat de boel kort. Ik maak mij er niet zo druk om, artsen, vk's en verplaagkundigen hebben allemaal al heel wat langharig en kortharig tuig gezien, ik geloof nooit dat ze zich druk gaan maken hoe het er bij uit ziet

Bij Emma heb ik geen pufcursus gedaan, de vk zei dat als ik een goed boek had gelezen het wel goed was. En het is mij gelukt
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63483676
Jeetje Maffe, wat een schrik zeg!! Gelukkig dat met guppie alles goed is! Fijn dat je wel zo goed onder controle staat!!

Miss_sly, vind het zo gaaf om jou hier te zien posten

Igraine, ik hoop ook dat je de afspraak donderdag niet haalt!

Ingrid, ik doe ook niet kaal, gewoon beetje netjes houden, meer niet. Ik maak me er ook niet druk om hoor.. zoals Jelief zegt, vk's enzo hebbeng enoeg mtusen gezien..

Vandaag naar de vk geweest voor controle. Bloedruk was keurig: 110/65 en hartje was goed en duidelijk aanwezig. Volgende afspraak staat op 31 december en 20 weken echo op 13 januari... nog 7 weken wachten...

Ik heb sinds gister af en toe ineens onwijze pijn in mijn linker borst. Gister had ik zelfs een halve paarse tepel.. moet het goed in de gaten houden van de vk, kan een beginnende borstontsteking zijn....

[ Bericht 12% gewijzigd door Vicky op 24-11-2008 17:58:08 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63485335
Ik heb nog helemaal niet bijgelezen maar kijk!!

Alles was helemaal goed en het was zo wonderlijk! Hij bewoon al helemaal en we hebben het hartje zien kloppen en en oohh
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63485386
Geweldig hè Tessie
Fijn dat het er goed uit ziet!
  maandag 24 november 2008 @ 19:01:47 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63485501
Tessie, wat leuk! Gefeliciteerd!
pi_63485535
Tessie, wat fijn ben je ook inderdaad zo ver als dat je dacht?

nog 3 weken dan mag ik ook
pi_63485570
Wat fijn Tessie
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63485578
tessie, wat geweldig
pi_63486090
Thanx allemaal! Ben zo blij!
Ik dacht dat ik 9 weken en 4 dagen was, maar ik blijk 10 weken en 1 dag te zijn, dus gelukkig ietsje verder richting de 12 weken
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 november 2008 @ 19:22:01 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63486112
wat fijn tessie!!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63486238
tessie wat heerlijk!

Vicky, fijn dat alles goed was, nog maar 7 weekjes naar de 20 weken echo, dat vliegt voorbij joh. Sint, kerst, oud&nieuw en dan ben je er al bijna!
  maandag 24 november 2008 @ 19:27:29 #69
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_63486270
Miss Sly .. WOW !
Wat fijn jou hier weer te zien ..

Nijna .. ook welkom hier !

MM.. wat een schrik, doe rustig aan ..

Tessie, heb je er zomaar 4 dagen bij gekregen..
Mooie echo ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 24 november 2008 @ 19:38:16 #70
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63486599
DJMO, wat fijn dat je volgende week toch al de afspraak hebt en dat ze dan gaan kijken.

Igraine, wat super zeg, nog maar 6 cm te gaan, hopelijk hoef je donderdag niet op de afspraak te verschijnen

Vicky, wat fijn dat alles goed was en Tessie, mooie echo hoor en wat fijn dat je wat langer zwanger bent dan gedacht, dat is altijd een mooie meevaller.

Zo vandaag heftige dag gehad, was eerder begonnen zodat Peaceman me naar het station kon brengen, was erg druk op het werk en er was iets wat ik af moest hebben vandaag dus tot 16:00 uur gewerkt.. uiteindelijk pas rond kwart over 5 thuis. Ach mn eennalaatste dag, moet kunnen en ik voel met nog redelijk goed eigenlijk en gelukkig. Morgen nog tot 14:30 werken en dan verlof ik vind het erg vreemd maar heb er ook heel veel zin in.
Make love, not war ☮
  maandag 24 november 2008 @ 19:47:00 #71
108648 cattie
lieve moeder
pi_63486893
Tessie, gefeliciteerd met de goede echo!

Veel plezier morgen met je laatste werkdag Diaan! Vrijdag is mijn laatste werkdag. En ik schoot vandaag spontaan in de stress. Want behalve mijn verlof komt het einde van de zwangerschap nu ook snel nabij. Heb ik alles wel? Is alles in orde voor de baby? Is alles geregeld? Ik denk dat ik volgende week, mijn eerste verlofweek, ga gebruiken om alles spic en span in orde te hebben, tot aan de bevallingstas aan toe. Alleen het bed ga ik nu nog niet verhogen.
pi_63486935
Tessie mooi .

Igraine, hopelijk is je volgende afspraak niet nodig!

Diaan, geniet van je verlof!
Fake it till you make it...
pi_63487117
Tessie mooi hoor!

Heb nu al een paar uur steken in mijn kruis en bij schaambot. Vandaag frummel erg weinig gevoeld.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 november 2008 @ 19:54:38 #74
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63487119
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:47 schreef cattie het volgende:

Veel plezier morgen met je laatste werkdag Diaan! Vrijdag is mijn laatste werkdag. En ik schoot vandaag spontaan in de stress. Want behalve mijn verlof komt het einde van de zwangerschap nu ook snel nabij. Heb ik alles wel? Is alles in orde voor de baby? Is alles geregeld? Ik denk dat ik volgende week, mijn eerste verlofweek, ga gebruiken om alles spic en span in orde te hebben, tot aan de bevallingstas aan toe. Alleen het bed ga ik nu nog niet verhogen.
ik heb mijn bevallingstas vanmiddag nog nagekeken.. (vrijwel elke dag wel een keer ) elke dag laat ik wel de spullen in de kinderkamer door mijn handen heen gaan om te beseffen dat kleintje heel snel gaat komen nu
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 24 november 2008 @ 19:59:49 #75
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63487286
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:47 schreef cattie het volgende:

Dankjewel. En Nijna ook

Heel herkenbaar hoor Ik ga volgende week eens een lijstje maken met wat ik allemaal nog moet doen, kopen en hebben. Geeft wat rust

en nu ga ik de was opvouwen en lekker op de bank
Make love, not war ☮
  maandag 24 november 2008 @ 20:06:04 #76
108648 cattie
lieve moeder
pi_63487465
DJMO, als alles klaar staat denk ik dat ik bijna elke dag de kleding wel weer opnieuw opvouw, of gewoon even in het kamertje ga zitten enz. Dromen over de baby en lekker tutten. Maar eerst moet ik alles nog klaar zetten! (Het is wel al in huis.)

Diaan, klinkt alsof we volgende week het zelfde gaan doen.

Ik moet zeggen dat ik ook een beetje geschrokken ben van mijn collega, die is met 33 weken zwangerschap bevallen. Dat zou betekenen dat ik morgen zou bevallen en behalve dat ik nog niet alles heb klaargezet (maar ja, zo'n prematuur kindje mag toch de eerste tijd niet mee naar huis) besefte ik me dat ik er geestelijk ook nog niet aan toe ben. Ik ben nog veel te druk met werken, peuter verzorgen/opvoeden/spelen en de praktische dingen regelen. Klinkt misschien wat vaag, maar er moet nog even een knop om dat er nu toch echt echt echt een baby aan zit te komen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 november 2008 @ 20:42:45 #77
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63488631
zou de thuiszorg een uitzondering kunnen maken of zou je kunnen smokkelen met die klossen .. ik ben nu 36 weken, maar ik krijg steeds meer rugklachten en pijn en last met opstaan ik lig nu wel iets hoger doordat er een extra matras onder mijn matras ligt, maar dat is niet ideaal, omdat het te zacht wordt, ik moet gewoon op de goede matras op de lattenbodem liggen.

owja cattie, ik heb de tas voor de baby wel helemaal klaar liggen met zelfs een extra ehblo pakketje ernaast voor bij opa in de wagen, maar wat ik allemaal voor mezelf moet meenemen, ik heb nog steeds geen flauw idee

-edit- ik ben een leeghoofd.. ik wilde nog zeggen: jouw zwangerschap is die van je collega niet, maak je alsjeblieft geen zorgen en neem geen voorbeeld aan haar, hoe rot het voor haar ook is. dit is jouw zwangerschap toch

pi_63488706
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:54 schreef _Ingrid_ het volgende:

Heb nu al een paar uur steken in mijn kruis en bij schaambot. Vandaag frummel erg weinig gevoeld.
Klinkt dit als indalen denken jullie? Doet best zeer, herken het niet van Kim.
pi_63488784
Ja hoor DJMO, hier kun je de klossen met bekken/rugklachten al eerder krijgen! Gewoon vragen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 november 2008 @ 20:49:33 #80
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63488850
morgen gelijk bellen dan maar fuente, desnoods verklaring van de huisarts mee .. dat vrouwtje is zo lief, die krijg ik meteen als ik het vraag. dank je voor het meedenken

maandag 24 november 2008 @ 21:13:15 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63489671
Ik herken het niet Ingrid.

Diaan alweer met verlof! Jeutje wat gaat het toch snel!
pi_63490157
Mag mijn uitgerekende datum in de op trouwens naar 21 juni?
pi_63491920
Vandaag in Bronovo geweest voor inlichtingsavond voor bevallen in ziekenhuis daar.... pffff lijkt wel of wij de enige waren die overal op internet allerlei info gelezen hebben.... was saai... weinig nieuwe info... maarja ook weer meegemaakt... Schrok wel toen ik in de zaal keek, zaten ongeveer 100 stellen... en 2 wel erg jonge stelletjes... hooguit 15/16 jaar schat ik wel allebei met hun vriendje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 november 2008 @ 22:32:47 #84
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63492302
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag in Bronovo geweest voor inlichtingsavond voor bevallen in ziekenhuis daar.... pffff lijkt wel of wij de enige waren die overal op internet allerlei info gelezen hebben.... was saai... weinig nieuwe info... maarja ook weer meegemaakt... Schrok wel toen ik in de zaal keek, zaten ongeveer 100 stellen... en 2 wel erg jonge stelletjes... hooguit 15/16 jaar schat ik wel allebei met hun vriendje
pfoee... over een jaar of zes is mijn dochter zo oud.. ik moet er toch niet aan denken om op mijn 36e al oma te zijn/worden

pi_63492541
Morgen mijn laatste werkdag Lekker verlof. Hier moet ook nog wel veel gebeuren voordat de baby kan komen. Moet alle kleertjes nog wassen en de kast nog inruimen, en de commode moet nog in elkaar gezet worden. Volgende week komt nog wat spul zoals de wieg en het badje en zo wat ik van iemand krijg. Ik verwacht de komende week al een heel eind te komen met alles. Nou lekker slapen Eindelijk geen last meer van mijn kaak. Volgende week vrijdag voor de behandeling naar de kaakchirurg en verwacht daar nog wel last van te krijgen maar nu even geen pijn.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_63493026
Zou Igraine dan toch begonnen zijn? Sinds haar melding over ontsluiting en strippen is ze hier niet meer geweest...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63493254
Kleertjes wassen?! Nog helemaal niet gedaan. Nouja, kan nog wel hoor. Ik ga toch pas vanaf 3 januari bevallen.
pi_63493347
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kleertjes wassen?! Nog helemaal niet gedaan. Nouja, kan nog wel hoor. Ik ga toch pas vanaf 3 januari bevallen.
Eerste kerstdag was het toch?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 november 2008 @ 23:12:14 #89
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63493536
dat was ik estrys, volgens mijn schoonvader dan

zzzlaap lekker en voor de llms die het nodig hebben zoals misschien igraine

pi_63493558
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:05 schreef Estrys het volgende:

[..]

Eerste kerstdag was het toch?
Nee dat wilde DJMO graag. Doe mij maar later, komt beter uit qua feestdagen enzo.
Als het maar niet 6 dec is.

Trusten!
  maandag 24 november 2008 @ 23:40:41 #91
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_63494308
Igraine! Ik doe een paar

pi_63497316
Ohh Igraine, ik hoop dat je bezig bent al!

Estrys, wat fijn dat je van je kiespijn af bent, eindelijk!

Nou, bij deze heb ik me gemeld! Niks bijzonders hier. Behalve dan dat ik voor het eerst een hoofdje heb gedroomd van de baby. Hiervoor kon ik steeds niet in de wieg kijken tijdens mijn dromen, en vannacht dus wel.

Straks VK, verder weinig op de planning vandaag! Filmpje kijken denk ik.
pi_63497369
Zodadelijk huisarts bellen, me vriendin kan bijna niet meer staan evenwichtsproblemen en duizeligheid, bloeddruk is normaal verder... maar eens zien wat de huisarts ervan zegt
pi_63497387
Oei A_A, wat vervelend voor je vriendin! Is haar ijzer hoog genoeg?
pi_63497404
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 07:47 schreef Reinhilde het volgende:
Oei A_A, wat vervelend voor je vriendin! Is haar ijzer hoog genoeg?
Die uitslag kwam vorige week binnen en die was op goed niveau 7,2 volgens mij
pi_63497453
Ja, dat is prima. Jeetje, wat raar dan, laat je het nog even weten wat het was als jullie bij de HA zijn geweest? Sterkte!
pi_63497460
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 07:55 schreef Reinhilde het volgende:
Ja, dat is prima. Jeetje, wat raar dan, laat je het nog even weten wat het was als jullie bij de HA zijn geweest? Sterkte!
Uiteraard, 112/62 is haar bloeddruk ook met 88 hartslagen dus we zullen zien straks, zal op de hoogte houden
pi_63497506
ok! Sterkte!
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:38:35 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63497894
Jeetje A_A, da's ook raar... Hopelijk kunnen ze iets voor haar doen.
Het zou zomaar niks met haar zwangerschap te maken kunnen hebben, maar bijv. iets van een ontsteking in haar oor ofzo.

Estrys ook met verlof!

En waar zou idd Igraine zijn, zou dat strippen toch geholpen hebben na die 3-4cm?

Reinhilde, succes bij de VK vandaag. Ik hoop dat je een beetje duidelijkheid krijgt.
Of dat nou helemaal is wat je wilt of niet, als je maar een klein beetje weet waar je aan toe bent.
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:48:45 #100
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63498022
Goedemorgen dames (en de heren die hier zo af en toe posten ook natuurlijk)
Hier alles weer n beetje tot rust gekomen en van de 1e schrik bekomen, wachtende op schoonmams die nu een dagtaak heeft aan het oppassen, arm mensje.
Igraine waar hang je uit ? je blijft eng stil
En Dakota hoe gaat het met jou ? ook weer een hele dag niets van gelezen of ik moet er bruut overheen gekeken hebben
Carmella en raissa hoe gaat het bij jullie dames ?

en iedereen die het nodig heeft
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')