ik heb mijn bevallingstas vanmiddag nog nagekeken.. (vrijwel elke dag wel een keerquote:Op maandag 24 november 2008 19:47 schreef cattie het volgende:
Tessie, gefeliciteerd met de goede echo!
Veel plezier morgen met je laatste werkdag Diaan! Vrijdag is mijn laatste werkdag. En ik schoot vandaag spontaan in de stress. Want behalve mijn verlof komt het einde van de zwangerschap nu ook snel nabij. Heb ik alles wel? Is alles in orde voor de baby? Is alles geregeld? Ik denk dat ik volgende week, mijn eerste verlofweek, ga gebruiken om alles spic en span in orde te hebben, tot aan de bevallingstas aan toe. Alleen het bed ga ik nu nog niet verhogen.
Dankjewel. En Nijna ookquote:Op maandag 24 november 2008 19:47 schreef cattie het volgende:
Tessie, gefeliciteerd met de goede echo!
Veel plezier morgen met je laatste werkdag Diaan! Vrijdag is mijn laatste werkdag. En ik schoot vandaag spontaan in de stress. Want behalve mijn verlof komt het einde van de zwangerschap nu ook snel nabij. Heb ik alles wel? Is alles in orde voor de baby? Is alles geregeld? Ik denk dat ik volgende week, mijn eerste verlofweek, ga gebruiken om alles spic en span in orde te hebben, tot aan de bevallingstas aan toe. Alleen het bed ga ik nu nog niet verhogen.
Klinkt dit als indalen denken jullie? Doet best zeer, herken het niet van Kim.quote:Op maandag 24 november 2008 19:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heb nu al een paar uur steken in mijn kruis en bij schaambot. Vandaag frummel erg weinig gevoeld.
pfoee... over een jaar of zes is mijn dochter zo oud.. ik moet er toch niet aan denken om op mijn 36e al oma te zijn/wordenquote:Op maandag 24 november 2008 22:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag in Bronovo geweest voor inlichtingsavond voor bevallen in ziekenhuis daar.... pffff lijkt wel of wij de enige waren die overal op internet allerlei info gelezen hebben.... was saai... weinig nieuwe info... maarja ook weer meegemaakt... Schrok wel toen ik in de zaal keek, zaten ongeveer 100 stellen... en 2 wel erg jonge stelletjes... hooguit 15/16 jaar schat ikwel allebei met hun vriendje
Eerste kerstdag was het toch?quote:Op maandag 24 november 2008 23:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kleertjes wassen?! Nog helemaal niet gedaan. Nouja, kan nog wel hoor. Ik ga toch pas vanaf 3 januari bevallen.
Nee dat wilde DJMO graag. Doe mij maar later, komt beter uit qua feestdagen enzo.quote:
Die uitslag kwam vorige week binnen en die was op goed niveau 7,2 volgens mijquote:Op dinsdag 25 november 2008 07:47 schreef Reinhilde het volgende:
Oei A_A, wat vervelend voor je vriendin! Is haar ijzer hoog genoeg?
Uiteraard, 112/62 is haar bloeddruk ook met 88 hartslagen dus we zullen zien straks, zal op de hoogte houdenquote:Op dinsdag 25 november 2008 07:55 schreef Reinhilde het volgende:
Ja, dat is prima. Jeetje, wat raar dan, laat je het nog even weten wat het was als jullie bij de HA zijn geweest? Sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |