abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63471340
Zwangerschap en geboorte deel 416

De aanstaande papa's en mama's :

26 november 2008: Reinhilde en Nixxx
01 december 2008: Fuente en Buuf_Rietman
15 december 2008: Vero-Mama (meisje)
22 december 2008: DJMO en papa_johan (jongen)
24 december 2008: Dakota (meisje)
26 december 2008: Jose81
29 december 2008: _Ingrid_ en Djeez (jongen)

2009
02 januari 2009: Floria
07 januari 2009: kaputwiehund (papa)
08 januari 2009: DolleMina
09 januari 2009: Bass-Miss
11 januari 2009: Diaan en Peaceman (jongen)
12 januari 2009: Estrys
13 januari 2009: Cattie
16 januari 2009: Juttertje (jongen)
21 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
23 januari 2009: Logout (meisje)
23 januari 2009: Jelief (jongen)
26 januari 2009: Jore (jongen)
27 januari 2009: Shaienne
28 januari 2009: Fruppel (meisje)
05 februari 2009: Twarres (papa)
11 februari 2009: Tinuviel en iamredleader
12 februari 2009: h2h2
14 februari 2009: maffemuts
18 februari 2009: hassanjassan (papa)
20 februari 2009: Zweefvliegje (was: klonelin) (meisje)
21 februari 2009: Koningin
24 februari 2009: Raissa en milanese (meisje)
25 februari 2009: ik80 (meisje)
03 maart 2009: Carmella
***19 maart 2009: texelonia en Micha ***
18 april 2009: S_oepstengel
20 april 2009: Iksje
27 april 2009: nummer_zoveel
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel
25 mei 2009: jostib2nd (papa)
31 mei 2009: Vicky
05 juni 2009: Veraa
06 juni 2009: Mammamia
21 juni 2009: tessie
27 juni 2009: mikoxx
01 juli 2009: Flower-Ti-Amo
06 juli 2009: MeNicole
18 juli 2009: Rabsadani
*** 31 juli 2009: Miss_sly en het_fokschaap ***

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 25-11-2008 22:06:09 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63471402
Laatste post uit het vorige topic:
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:03 schreef Floria het volgende:
Hé gezellig al deze puf verhalen!
Miss_sly; wat een ontzettend goed nieuws! Gefeliciteerd! Je was zo lief toen ik (al was het maar kort) in als z&g niet zo gemakkelijk gaat postte en nu eindelijk zwanger! Ik hoop dat ze je in het ziekenhuis net zo lief vinden als ik jevind/vond toen! Laat je weten wat ze zeggen?!

Owlet, jij heel erg gefeliciteerd met jullie vast prachtige Avalon! Yep, ik wil foto's zien van verse baby's!

Marliekse, ik wil jullie graag veel kracht wensen om deze week door te komen. Wat een ondragelijke spanning

Reinhilde, lekker posten jij! Ik lees je zo graag!

Verder heb ik vanalles gemist las ik alweer en zal vanaf vandaag veul fanatieker posten want: IK HEB VERLOF! Woohoo!
34.2 alweer en ik voel me echt fantastisch. Wel vaak harde buiken en wee achtige dingen maar nooit lang en dat hoort er nou eenmaal bij. Nope ik kan echt zeggen dat ik me super voel (zo had ik nog wel twee weken langer kunnen doorwerken) en dat ik gelukkig ben.

Ik ben zó gelukkig *zucht*
pi_63471481
Wij gaan vanavond naar Ziekenhuis Bronovo voor de voorlichtingsavond over bevallen in het ziekenhuis... vraag me af wat ik allemaal kan verwachten....

Nog 2 maandjes en dan is het zo ver
  maandag 24 november 2008 @ 10:20:31 #4
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_63471570
In het RKZ kregen we leuke foto's te zien van een stuitbevalling...
  maandag 24 november 2008 @ 10:26:43 #5
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63471719
*auw*
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 november 2008 @ 10:30:20 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63471816
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:20 schreef DolleMina het volgende:
In het RKZ kregen we leuke foto's te zien van een stuitbevalling...
fijn volgens mijn huisarts ligt uk momenteel in een dwarsstuit kheb nog vier weken gelukkig... ze zei er ook nog bij dat tweede kindjes vaker wat langer bleven zitten (great, krijgt schoonpapa straks toch gelijk en wordt junior op 1e of 2e kerstdag geboren ) ohja, blooeddruk was 120/80 prima in orde dus.

*gaap* es kijken of ik ga slapen of de ziekenhuistas eens opnieuw ga inpakken ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63471869
Ik ben net op kantoor geweest voor een gesprek over mijn afstudeer stage. Mijn bazin (en tevens begeleidster) gaf aan dat ze bij het bestuur wil proberen of ik na mijn afstuderen voor 2 of 3 dagen in de week kan blijven omdat er momenteel echt een veel te groot bestand is voor haar alleen.
Ik vond het een beetje lullig om niks te zeggen over mijn zwangerschap dus ik heb het haar maar meteen verteld.
Ze reageerde super enthousiast en vroeg of ik dan wel nog steeds parttime daar zou willen werken, tuurlijk wil ik dat helemaal perfect zelfs!
  maandag 24 november 2008 @ 10:32:29 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63471882
Lekker subtiel!

Ik vond de zwangerschapsgym alleen al leuk omdat je dan wat meiden spreekt die net zo ver zijn als jij. Gewoon lekker met je buik en met je kindje bezig zijn.
Ik kan me eerlijk gezegd niet eens herinneren of ik er echt veel aan gehad heb tijdens de bevalling zelf. Ik heb iig niet het blaadje met 'standjes' voor het puffen erbij gehad. Ik heb veel op bed gelegen en op het toilet gezeten, dat was het prettigst.
  maandag 24 november 2008 @ 10:32:37 #9
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63471888
Miss Sly ik zie je ineens in de OP staan, wat een GEWELDIG bericht
Ga nu eerst even teruglezen maar wilde je meteen even feliciteren!
  maandag 24 november 2008 @ 10:32:58 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63471894
Flower, dat zou helemaal mooi zijn dan zeg!
pi_63472227
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
Flower, dat zou helemaal mooi zijn dan zeg!
ja dat zou echt super zijn!! Nou maar hopen dat het bestuur er ook mee akkoord gaat, want momenteel wordt er op de huizenmarkt bijna tot geen winst gemaakt..
pi_63472713
Mijn god! Ik mis complete topics!
Ik houd het echt niet bij, kan niet zoveel Fokken.
Maar ik las wel inderdaad Miss_Sly onderaan het lijstje, dat is goed nieuws Gefeliciteerd!!
  † In Memoriam † maandag 24 november 2008 @ 11:03:31 #13
43556 miss_dynastie
pi_63472718
Floria, wat klink je heerlijk positief! Geniet van je verlof!
pi_63472740
Zo weer thuis van het leed dat ziekenhuis heet.
Zoals beloofd dan iets meer dan het minimale dan wat ik al getikt had hier.
Vlak na mijn laatste post vorige week was ik nog e.e.a aan het na lezen en opzoeken zoals dat nou eenmaal gaat, tot ik op eens merk dat het wel erg nat wordt van onderen ( om t maar netjes te zeggen) dus ik pak wat schoon goed uit de kast, loop naar de badkamer om dan maar ff snel te douchen etc omdat ik dacht dat mn blaas het weer eens had laten afweten na een voetbalavontuurtje van guppie. Het bleek dus wel iets anders te zijn dan dat helaas
Gelijk de VK gebeld en mn schoonmoeder zodat die Rachel ff mee kon nemen etc etc ondertussen was ik maar even op de wc gaan zitten was toch praktischer ergens. toen ben ik flauw gevallen... en het eerst volgende wat ik zag was een wit weggetrokken schoonmoeder en een druk bellende VK. VK was bang dat er iets behoorlijk mis aan het gaan was en belde dus in allerijl met ambulance en gyn zodat alles klaar zou staan bij aankomst. ( ondertussen al 400ml bloed verloren volgens de vk achteraf )
Toen weer weg gevallen en pas weer in het ziekenhuis bij gekomen, koorts, onstabiele bloeddruk en een lichtbewegend guppie. Ondertussen werd er een ctg band om mn buik gesjord en werd guppie gemonitord en werd met een echo het vruchtwater en alle vitale dingen van guppie gechecked en getracht de oorzaak van de bloeding te vinden.
Aangezien ze liever geen bloed wilden toedienen een glucose en zoutoplossing via infuus naar binnen gekregen.
Ze konden 1 2 3 niets vinden en met de kleine ging alles nog hartstikke goed.
Wel registreerde de ctg veel activiteiten dus die moest zowieso nog blijven zitten.
de bloeding werd inmiddels wel minder erg en bleef op het niveau van een zeer zware menstruatie (om een vergelijking te geven) nadat ze uit konden sluiten dat guppie gevaar liep na een aantal uur en 2 infuuszakken verder is er bloed afgenomen en via een catheter urine voor onderzoek.
Nu ik minder snel bloed verloor zijn ze weer gaan kijken en bleek er een ader(tje) op de baarmoeder gescheurd te zijn, deze hebben ze met een ruggeprik dicht gemaakt gelukkig was het een aan het begin van de baarmoedermond en konden ze er relatief makkelijk bij. en wederom werd de ctg weer aangesloten om te kijken of het niet iets in werk had gesteld.
De volgende dag is er weer bloed en urine afgenomen ivm dubieuze uitslagen van de eerdere afname en daar heb ik vandaag uitslag van gekregen.
Uitslag : Spoortje eiwit in de urine, zuurstofgehalte ietsje aan de lage kant ijzer was waardeloos kortom wederom te laag, en nog wat van die dingetjes.
Behandeling : ijzertabletten ( jeuj je hebt t al moeilijker met sommige dingen in je zwangerschap laten ze je ook nog eens cementspecie slikken ) Laxerend middel om dat dan weer op te heffen, een anti misselijkheids middel omdat ik dat dus als bijwerking heb op de combi van ijzer en laxeerder, en zuurstof therapie 3x in de week ( ma wo vr). 1 x in de week naar de gyn (dinsdag) en 1 x pw extra checkup bij VK (donderdag) maakt me 5 dagen gebonden aan de mmm :/ de gyn was al standaard maar we hadden net besproken vorige week dat het ws wel om de 2 weken kon. Nu dus 2x pw bloeddruk controle.
VK zou gaan kijken of ze het in de huisbezoekronde kon zetten van de praktijk op die dagen zodat ik iig 1 dag niet de deur uithoef.
Lief detail, VK is meegeweest vanmorgen naar de gyn voor de uitslagen. Lief ook natuurlijk maar das zn plicht ^^.
Anyway dit is dus wat er gebeurd is. Ik ben doodsbang geweest en nog steeds, ik ben tenslotte "nog maar" 28+2 zwanger en ik wil er nog minimaal 9 weken van genieten maar 14 weken zou ik ook helemaal niet erg vinden als ik aan het eind maar mn guppie in mn armen mag houden. maar tis weer bijna de enge 7 maanden grens voor me... en eerlijk gezegd k vind t kei moeilijk, alle flashbacks die ik tijdens de onderzoeken heb gehad... t leek wel of ik alles weer opnieuw meemaakte
Optimistisch blijven probeer ik wel, maar t is zo verdomd moeilijk, des te meer respect heb ik voor de dames hier die dat wel kunnen !!
Nu is het tijd voor afleiding en superdrukte, Rachel wordt 1 jaar vandaag
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63472795
Floria, wat een lieve woorden
Jij klinkt echt heerlijk, geniet ervan!

Ik heb het ziekenhuis gebeld. Ik had me er best druk over gemaakt, maar ze deden niet moeilijk ofzo (haddenmijn dossier ook nog niet bij de hand natuurlijk ). Morgenochtend langskomen om bloed te laten prikken en adhv de uitslag van het bloed wordt een afspraak gemaakt voor een echo en dan gaan we zien hoeveel het er zijn.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 november 2008 @ 11:11:28 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63472915
godsamme lazerus Maffemuts.. ik schrik me wezenloos van wat je vertelt.. ik kan me niet anders voorstellen dan dat je doodsbang bent geweest en nog bent! gelukkig maakt je guppie het nu goed, en worden jullie extra goed in de gaten gehouden. ik weet even niet wat ik hier verder op kan zeggen, ik wens je veel kracht en sterkte toe de komende weken, en ik duim dat alles gewoon goed gaat komen voor jullie

en ook gefeliciteerd met Rachel natuurlijk
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_63472920
Miss_Sly je bent nu dus zwanger geworden in de periode dat de behandeling afgeblazen werd toch? Hebben jullie toch de gok genomen of was het meer zoiets van we zien wel?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63472924
Jemig Maffemuts wat een schrik! Gelukkig konden dat de baby geen gevaar liep/loopt!
5 dagen per week verplichte bezoekjes aan ziekenhuizen e.d. lijkt me ook erg vervelend, maar gelukkig houden ze je wel goed in de gaten! Fijn ook dat je zo'n meedenkende VK hebt! Sterkte

[ Bericht 8% gewijzigd door Flower-Ti-Amo op 24-11-2008 11:46:31 (spelfoutje ) ]
pi_63472926
miss_sly van harte met je zwangerschap, echt geweldig nieuws!

Owlet gefeliciteerd met je dochter Avalon Ik wens jullie heel veel geluk met zijn viertjes
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 24 november 2008 @ 11:23:29 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63473222
Jeetje Maffemuts, wat een schrik zeg! Fijn dat alles nu weer in orde lijkt te zijn.

miss_sly, op zich hebben jullie natuurlijk ook niks verkeerd gedaan. Het was nog voordat de poging afgeblazen werd...
Ik ben wel benieuwd of het er een of meerdere zijn hoor.
pi_63473287
Maffemuts wat een schrik zeg! Gelukkig maar dat je guppy het goed doet.

Ik las nog wat over kortwieken in het vorige deel. Ga ik brutaal zijn. Halen jullie alles weg?
Sinds de zwangerschap krijg ik veel sneller wondjes en daardoor is de kans op schimmelinfectie weer groter. Hou het niet super meer bij.

Met Kim tijdens de bevalling nog bijgewerkt.
pi_63473423
Maffemuts, wat een schrik, gelukkig met de kleine alles goed, maar wat zal je geschrokken zijn.
Fake it till you make it...
  maandag 24 november 2008 @ 11:38:47 #23
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63473591
Maffe muts wat een schrik en probeer het lekker rustig aan te doen en laat je maar lekker verwennen hoor. Hoop dat je frummel voorlopig nog op zijn/haar plekkie blijft zitten. Wel een geruststellende gedachte is dat ze je goed in de gaten houden...
  maandag 24 november 2008 @ 11:38:47 #24
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63473592
Maffe muts wat een schrik en probeer het lekker rustig aan te doen en laat je maar lekker verwennen hoor. Hoop dat je frummel voorlopig nog op zijn/haar plekkie blijft zitten. Wel een geruststellende gedachte is dat ze je goed in de gaten houden...
pi_63473665
maffemuts, wat een schrik en wat een verhaal! Gelukkig is alles onder controle, maar je hebt er zowat een fulltime baan aan om al die afspraken na te komen Sterkte en ik hoop dat de kleine nog lekker een tijdje blijft zitten!

We hebben ook niets verkeerd gedaan, dus wat dat betreft hoeven we ons ook niet schuldig te voelen ofzo. Maar toch...ik heb zo het idee dat het ziekenhuis dat nooit gaat geloven, en dat voelt niet zo lekker. Laten we wel wezen: we hebben het over 1 (of meer ) zaadje dat ruim 72 uur rondgezwommen heeft vor het een eitje tegenkwam. Hoe groot is die kans helemaal?

Wij willen ook graag weten hoeveel het er zijn. Dat kunnen ze bij de echo pas zien, en die afspraak maken ze dus na de bloedtest morgen. Even afwachten dus...
  maandag 24 november 2008 @ 11:42:05 #26
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_63473676
Maffemuts, wat een vervelende toestanden allemaal. Ik kan me goed voorstellen dat je bang bent, na zo'n ziekenhuisavontuur.

Ingrid, ik heb zelf juist minder last van wondjes. Het was een van de eerste dingen waardoor ik vermoedde dat het wel eens raak zou kunnen zijn, aangezien ik normaal juist sneller wondjes krijg als ik ongesteld moet worden. Als ik het al niet goed bijhoud, komt dat omdat ik in een luie bui ben...
pi_63473828
Miss, Ik ben zo blij en gelukkig voor je!

Moest het gewoon nog een keer vertellen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 november 2008 @ 12:00:33 #28
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63474148
ik haal zo veel mogelijk weg ingrid.. het jeukt bij mij gewoon te erg en dan ga ik net als een vent zitten krabben.. niet erg charmant, maar het staat geschreven en gedrukt: je moet krabben waar het jukt maar mede daarom probeer ik zoveel mogelijk tot alles weg te halen

pi_63474309
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:47 schreef Vlindur het volgende:
Miss, Ik ben zo blij en gelukkig voor je!

Moest het gewoon nog een keer vertellen!
Wat ontzettend lief van je
  maandag 24 november 2008 @ 12:09:56 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63474384
Ik vind je tikker ook zo gaaf in je signature!
Gewoon helemaal blij en
pi_63474680
och nee toch maffemuts, wat naar! wat moet jij in angst gezeten hebben. en 't is dus nog steeds wel spannend, doe je heeel voorzichtig aan? verdorie, het moet nu wel goed gaan natuurlijk!

nijna & miss_sly, allebei heel hartelijk gefeliciteerd!
  maandag 24 november 2008 @ 12:21:13 #32
108648 cattie
lieve moeder
pi_63474690
Miss-sly, volgens mij kan zeer sterk sperma zelfs een week overleven! 72 uur is redelijk wat, maar niet extreem. Zie ook hier.

Maffemuts, wat een vreselijke schrik.
pi_63474824
Floria, je klinkt ook ontezettend gelukkig, wat heerlijk!

Admiraal_Anaal, Bronovo dus vanavond! Spannend hoor.

DolleMina in het RKZ, allemaal Hagenaren hier! Gezellig!

DJMO, in stuit... Dat is wat minder fijn. Misschien dat JJ nog gaat draaien? En wat ga je anders doen, een KS of het proberen op de natuurlijke weg?

Flower-ti-Amo, wat super zeg! Zou echt fijn zijn!

Maffemuts, jeetje meid. Ik kan me zo goed voorstellen dat je heel erg bang bent voor die 7 maanden grens. Och meis. Ik wou dat ik je even kon omhelzen en je moed in kon spreken. Gelukkig dat je baby het zo goed doet nog, wat zullen jullie geschrokken zijn!
En natuurlijk van harte met de 1e verjaardag van Rachel!!
pi_63474879
Maffemuts, jeetje!!!
Gelukkig zit alles nog veilig binnen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 24 november 2008 @ 12:31:05 #35
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63474963
Maffe muts wat een heftigheid! Ik kan me voorstellen dat je nare flashbacks krijgt! Ik hoop dat alle pillen helpen en elkaars nare werking opheffen en dat je niet meer dit soort enge dingen hebt en gewoon lekker de volle zwangerschap mag uitdragen. Hang in there!

Miss_sly, ik gun je zó een gezonde tweeling (past dat dan in de kinderkamer?). Dat zou echt wel bizar zijn aan een afgeblazen poging twee kinderen overhouden
Ben benieuwd wanneer je voor een echo mag over een week of twee moeten ze toch echt wel wat kunnen zien toch?

Ingrid, ik kan geen streepjes of mooie modelletjes scheren dus ik haal alles weg. Op de tast en dan doet man de inspectie. Maar ik hou het niet trouw bij dus het is afwachten hoe ik er straks bij lig en eigenlijk ben ik er best 'what ever' over. Ik ga niet met weeen nog even scheren.

Ik doe geen cursus. Ik heb mijn VK gevraagd en die zegt 'je kunt ook het boek lezen'en dus heb ik hier duik in je weeen liggen. Over het algemeen heb ik een hekel aan zwangere vrouwen (IRL dan...) ze doen net alsof je beste vriendinnen bent omdat je toevallig allebei zwanger bent en dan de dingen die je te horen krijgt....nah!

Joh dat zwangerschapsverlof hé. Tis net alsof er héééél leuk bezoek komt maar je weet niet wanneer. Dus je huis is netjes, je zorgt dat je haar goed zit en er eten in huis is en dan wachten!
Maar wat een fijne tijd om thuis te zijn! Sneeuw, wind, kou, sint, Kert, oud&nieuw, baby!

Holy shit ik val midden in een bevalling op sbs6. Oh ja, dat komt vóór die baby...
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_63474968
Maffe Muts tjee wat een schrik en wat een verhaal, en wat heftig iedere dag controles dan kan je je gedachten hellemaal niet meer verzetten, al lukt je dat toch niet hoor als je je zorgen maakt (spreek helaas uit ervaring). Wil je ff een dikke knuffel geven en je succes wensen de komende tijd om toch de moed niet op te geven.

Over het kortwieken.... ik heb me nog geschoren onder de douche toen de vliezen gebroken waren, daarna reden we pas naar het ziekenhuis.
Mama van Isa en Ties
  maandag 24 november 2008 @ 12:40:07 #37
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63475227
Maffemuts wat een schrik zeg..... gelukkig is alles met het guppie nog goed en hopelijk gaat het nu gewoon goed. Wel goed dat je zo blijven controleren.

miss_sly, wat fijn dat het ziekenhuis gewoon normaal reageerde. Spannende tijd gaan jullie tegemoet.

Ingrid, ik hou het tegenwoordig alleen bij. Ik heb nl. ook last daarvan als ik fiets. Als ik tegen de bevallingsdatum aanloop, wil ik het wel wat meer weghalen, dan hoef ik ook niet meer te fietsen

Reinhilde, volgens mij is het zo als je een dwarsstuit hebt, dat je dan niet eens "normaal" kunt bevallen en is een KS de enige mogelijkheid. Maar helemaal zeker doe ik niet. DJMO moet je dat trouwens niet doorgeven aan de gyn in het ziekenhuis? Ze kunnen nu evt. nog proberen te draaien als je dat zou willen, over 4 weken ben je misschien te laat.

Ik heb een klein vermoeden dat ons eigenwijsje is gedraaid, ik voelde gisteren gehik onderin mn buik, normaal bovenin, dus ik heb een kleine hoop dat ie gedraaid is. We zullen het donderdag horen.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 november 2008 @ 12:42:14 #38
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63475274
reinhilde, hij ligt nu nog in dwarsstuit en voor zover ik weet is dan alleen een ks mogelijk, maar hij ligt nog niet vast of ingedaald dus er is nog alle kans dat hij draait hoor blijft hij in stuit liggen dan eerst proberen te draaien en lukt dat niet so be it, dan maar een ks .. ik durf het niet aan om een stuit op de natuurlijke manier ter wereld te brengen...

pi_63475297
Oh echt Diaan? Dat wist ik niet! *Reinhilde even logisch nadenkt* zit wel wat in ja.

Fijn als jouw kindje gedraaid is Diaan! Spannend! Wanneer kan het gecheckt worden?
Lezen Reinhilde donderdag dus. Ik duim met je mee!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 november 2008 @ 12:44:43 #40
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63475314
idd diaan, ik heb vrijdag 5 - 12 weer een afspraak, en dan krijg ik een liggingsecho en gaan ze draaien denk ik als hij dat nog niet uit zichzelf gedaan heeft. (dat werd me de laatste keer vertelt althans, omdat het mijn tweede is heb ik tot 38 weken de tijd ofzo)

pi_63475333
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:42 schreef DJMO het volgende:
reinhilde, hij ligt nu nog in dwarsstuit en voor zover ik weet is dan alleen een ks mogelijk, maar hij ligt nog niet vast of ingedaald dus er is nog alle kans dat hij draait hoor blijft hij in stuit liggen dan eerst proberen te draaien en lukt dat niet so be it, dan maar een ks .. ik durf het niet aan om een stuit op de natuurlijke manier ter wereld te brengen...
nee, dat snap ik! Ik zou dat ook niet durven.
Misschien heeft ie een 'dwarse dag'. Sorry! Te flauw!
Ik hoop dat ie nog draait, DJMO!
  maandag 24 november 2008 @ 12:46:53 #42
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_63475369
Ik merk zelf trouwens dat ik afval als ik veel water drink. Kennelijk hou ik toch ergens vocht vast, ofzo?

Reinhilde, ik bedoelde het RKZ in Beverwijk. Daar staat er ook eentje...

En de baby ligt hier tot nu toe altijd met het hoofdje naar beneden, maar als het een volledige (nette) stuit is, wil ik wel een normale bevalling proberen, eigenlijk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 november 2008 @ 12:46:55 #43
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63475370
haha reinhilde, dat dwarse heeft ie dan wel van zijn vader, want hij ligt al zo sinds de laatste controle maar idd ik hoop dat ie net als mama verstandig wordt en op het laatste moment nog even draait

pi_63476355
DJMO, zakje pepernoten bij t gezichtje leggen en langzaam aan de juiste kant op bewegen ^^ mischien ruikt ie t lekkers en komt ie er zo achteraan.

Mja alle aapjes op n stokje, laten we hopen dat beebje gewoon zich aan de zwaarte kracht onderwerpt en zn kopje als eerste laat zien

iedereen bedankt voor jullie lieve reacties *maffemuts kusje geeft*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 24 november 2008 @ 13:37:55 #45
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63476612
maffemuts, je doet je nickname eer aan . Wat een schrik zeg... blij dat alles er nu goed uit lijkt te zien (en dat ze je zo goed in de gaten houden nu!)
KuikenGuppy
  maandag 24 november 2008 @ 13:53:40 #46
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_63477118
Miss_sly en Nijna gefeliciteerd!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_63478987
Whieks! Ik besef me ineens dat er binnen nu en 3 weken uiterlijk, een baby'tje bijkomt hier
Afgelopen nacht weer flink harde buiken gehad, maar het neemt dan ook wel weer af. Ik vind het zo spannend worden nu! Morgen weer naar de gyn, ben benieuwd wat ze zegt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63480541
Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest. Weer was alles goed bij de controle, gelukkig.
Ik heb wel de laatste twee dagen veel buikpijn, dus ik gaf dat aan bij de gyn. Ze heeft even gekeken en ik bleek toch al 3 a 4 cm ontsluiting te hebben en de boel voelde heel verweekt aan zei ze. Ze heeft me gestript (auw!) en weer naar huis gestuurd.
Er staat een nieuwe afspraak voor donderdag, maar hopelijk is die niet nodig. Ik voel nu overigens niks, geen harde buiken of weeën.

Maffemuts, wat schrikken!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63480623
Igraine, dat is toch al aardig wat ontsluiting! Hopelijk zet het nu snel door, en dan hoef je nog maar 6 cm
Sara
Merel
Ukje
pi_63480625
Igraine dat lijkt me goed nieuws die ontsluiting. NIet helemaal voor niks pijn gehad. Ben benieuwd of ze nu snel komt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')