quote:foto Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef MeneerUil het volgende:
Hallo,
Ik ben de man van Owlet, en ik wilde even laten weten dat we inmiddels een dochter rijker zijn. Het hele verhaal zal Owlet hier binnenkort vertellen, maar moeder en kind maken het goed, ze zijn nog in het ziekenhuis ter observatie.
Mijn vrouw kan bevallen als een pro!
volgens haar ticker was t nog 6 dagen geloof ikquote:foto Op vrijdag 21 november 2008 15:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is dat uiltje nou gewoon op de uitgerekende dag geboren?
Gefeliciteerd uilengezinnetje![]()
Ja dat gaat hier ook zo! Micha heeft de baby daardoor nog helemaal niet gevoeld. Bij Noah was het ook precies zo. Duurde best lang voordat anderen (ook mijn zus bijv.) hem konden voelen. Ach ja, als deze baby net zo leuk wordt als Noah is dan teken ik ervoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:07 schreef DJMO het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat de baby bij jullie echt super druk is, maar als papa zijn hand op je buik legt hij (of zij) gelijk rustig is??? hier is het net alsof junior begrijpt dat wanneer papa's hand eraan te pas komt hij te druk is en rustiger moet doen omdat mama gek wordt van hem(zo is het nu dan he, toen junior nog niet zo groot was, schopte hij papa ook rustig weg) of zou hij gewoon verstoppertje spelen voor papa??
Het is een openbaar forum he, dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:27 schreef Mibos2 het volgende:
Ja maar, ja maar tex? Mag ik nog wat zeggen dan???
wat ik me dan afvraag... als jij je handen op je buik legt, verstopt t kindje zich dan ook?quote:foto Op vrijdag 21 november 2008 16:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja dat gaat hier ook zo! Micha heeft de baby daardoor nog helemaal niet gevoeld. Bij Noah was het ook precies zo. Duurde best lang voordat anderen (ook mijn zus bijv.) hem konden voelen. Ach ja, als deze baby net zo leuk wordt als Noah is dan teken ik ervoorDat voelen komt vanzelf wel een keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop