Reinhilde als jij dat gesprek met de vk wil voeren is dat toch prima! en als je bijna 40 weken zwanger bent is dat het perfecte tijdstip voor zo'n gesprek.
Als jij ff lekker wil zagen dan mag je dat van mij lekker doen, al vond ik je post echt niet klagend overkomen.
Familie Uil van harte met jullie vers gebakken uiltje!!
En wat gaaf om zo'n trotse papa en man te zien posten, lief hoor die opmerking
Zo ik ga ff
weer klagen, vanmiddag vk gebeld die had geen zin om naar de praktijk te rijden voor de uitslag die er ws wel was met de post

ik kreeg het nummer van het Diag. Centrum en ben zelf maar ff gaan bellen, de dame daar mocht mij niet zelf de uitslag door geven dus werd een er echo-man bij gehaald die belde me 15 minuten later terug.
De kans is nu 1 op 15, *slik* ik had meer gehoopt op 1 op 180 ofzo.
later belde de andere vk terug (3 dames in 1 praktijk) en die was een beetje gepikeerd dat ik zelf had gebeld want ze had er echt aan gedacht hoor!, dus ik de reactie van haar collega verteld (van gisteren en vandaag) en die was nogal geshockt van mijn relaas.
Nou ik ook, zet dus echt daar geen stap meer binnen..... ik blijf fijn bij de gyn neem het overigens niet alle vk-en kwalijk van die praktijk maar de reactie's die ik van die ene heb gehad die liegen er niet om.
En dan zwijg ik nog ff over de zwangerschap van Isa
Vriendin van me zat bij alle telefoongesprekken en haar mond stond steevast open van verbazing.
Miss_Sly knap dat je zusje er op haar manier goed mee om kan gaan, maar voor mij is dit de enige manier.
Ff het gevoel uitschakelen werkt hier nu voor mij, het gevoel komt straks wel weer hoop ik.
Maar ik doe nu vooral mijn best om de zwangere dames om mij heen niets te laten merken, wil namelijk hun niet (mogelijk/hopelijk) onnodig in de zorgen laten zitten.
En anders trek ik het denk ik niet nog een weekje of 5 voor we alle uitslagen hebben ik ga ook echt pas juichen op 22 dec. als alle uitslagen binnen zijn eerder geloof ik het toch niet meer.
Ach ja ieder zijn manier, en gelukkig heb ik een hele lieve man, dochter en super goede vriendin
bij wie ik af en toe mijn ei kwijt kan.