quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
FLORIAN_ !!!!quote:
Rollenspellen jepsquote:
Naar je chikie toe?quote:Op zondag 23 november 2008 21:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook in Assendelft geweest
Die kankerbus reed niet
Stond wel in je boek.quote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
FLORIAN_ !!!!![]()
[..]
Rollenspellen jeps
Speelgoed is voor latente homo's die hun vriendin niet kunnen behagen.
Allemaal bagger.quote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef Florian_ het volgende:
ff serieus, waarom heb ik 122 pm's van alleen maar SC'ers
hebben we het gister nog over gehad drolquote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Naar je chikie toe?![]()
Waar woon jij trouwens?
Zit me ook al de hele middag af te vragen waarom.quote:
Oja.quote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
hebben we het gister nog over gehad drol
Bergen
Het is wel een belangrijk onderdeel voor faalhazen zonder uithoudings vermogenquote:
Hoeveel posts nog?quote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef Devvie het volgende:
Florian_ eerst zeuren dat ze je negeren
en dan mij uitlachen?
dat kan niet heh!1
HEY BayPayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is het topic waar het gaat gebeuren![]()
Feiten devvie, feitenquote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef Devvie het volgende:
Florian_ eerst zeuren dat ze je negeren
en dan mij uitlachen?
dat kan niet heh!1
We hebben helemaal geen bergen hier, alleen maar heuvels!quote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
hebben we het gister nog over gehad drol
Bergen
True!quote:Op zondag 23 november 2008 21:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het is wel een belangrijk onderdeel voor faalhazen zonder uithoudings vermogen![]()
En het moet toch een commercieel succes worden !
En kuilen.quote:Op zondag 23 november 2008 21:46 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen bergen hier, alleen maar heuvels!
Geweldig !quote:Op zondag 23 november 2008 21:46 schreef Florian_ het volgende:
heuheu NB lekker ding
Hoe was de sex?
quote:Op zondag 23 november 2008 21:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
HEY BayPayIk word ontmaagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is het topic waar het gaat gebeuren0 topics op naam. 14.gif
Volgens mij hebben ze het zelfs in de wasmachine gedaan.quote:Op zondag 23 november 2008 21:48 schreef gers het volgende:
maar noorsbloed wordt dat niet saai zo thuis is toch maar een saaie plek
quote:Op zondag 23 november 2008 21:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
als jij dat wilt
neegak, mein 3000-po
Vermaak mij primaquote:Op zondag 23 november 2008 21:48 schreef gers het volgende:
maar noorsbloed wordt dat niet saai zo thuis is toch maar een saaie plek
Misschien.quote:Op zondag 23 november 2008 21:48 schreef Florian_ het volgende:
He ik krijg in die KLB SC verkiezingen toch wel de votes voor mooiste paints he?
jij krijgt heulemaal nietsquote:Op zondag 23 november 2008 21:48 schreef Florian_ het volgende:
He ik krijg in die KLB SC verkiezingen toch wel de votes voor mooiste paints he?
Hihi, falende url.quote:Op zondag 23 november 2008 21:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vermaak mij prima![]()
Mirre is weer in het land
Honderduizenden bands die nog ontdekt moeten worden door mij
en als dat allemaal faalt is er deze site
[url=http://www.surfthechannel.com ]www.surfthechannel.com [/url]
Oh, dan woon ik ook niet zover van BP afquote:
had het over neuqenquote:Op zondag 23 november 2008 21:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vermaak mij prima![]()
Mirre is weer in het land
Honderduizenden bands die nog ontdekt moeten worden door mij
en als dat allemaal faalt is er deze site
[url=http://www.surfthechannel.com ]www.surfthechannel.com [/url]
Jij woont in Alkmaar?quote:Op zondag 23 november 2008 21:50 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Oh, dan woon ik ook niet zover van BP af
Sick fuck.quote:Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef Florian_ het volgende:
Bwhehe, het is in mn kamer zo koud dat als ik uitadem dat je van die wolkjes ziet
wtf?quote:Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef Florian_ het volgende:
Bwhehe, het is in mn kamer zo koud dat als ik uitadem dat je van die wolkjes ziet
Nah, 10 minuutejs met de trein.quote:
Neuken? Neuken is viesquote:
Owquote:
gefixedquote:
Ik zit in een tuinhuis (oud atelier, woon nog bij mn oudersquote:Op zondag 23 november 2008 21:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
wtf?
wat voor pauperhuis is dat dan?
quote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef Devvie het volgende:
Ik zie dat ik mijn jubileum alvast moet voorbereiden
Wel isolatie?quote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zit in een tuinhuis (oud atelier, woon nog bij mn ouders) Maar die heeft geen centrale verwarming, alleen zo'n kutkacheltje wat je in het stopcontact moet steken
Beter dan met BT? Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze expres op je eikel knabbeltquote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ow![]()
Neen gek
Neuken met Mirre verveeld nooit.
Maakt niet uit waar![]()
[..]
gefixed
quote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zit in een tuinhuis (oud atelier, woon nog bij mn ouders) Maar die heeft geen centrale verwarming, alleen zo'n kutkacheltje wat je in het stopcontact moet steken
Ja dat wel..Duurt alleen even voordat het warm isquote:
quote:
E-peen topic.quote:Op zondag 23 november 2008 21:56 schreef IQM het volgende:
Hosselen is zwaar, een bladzijde uit het leven van Jajong!
De internethelden die per se hun wilde verhalen op het internet moeten posten vs. de internethelden die de eerste groep ervan verdenken de boel bij elkaar te liegen.
Allemaal opsluiten in dat topic en er een slotje op doen.
Geen idee ..quote:Op zondag 23 november 2008 21:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Beter dan met BT? Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze expres op je eikel knabbelt
Haha, dat klonk grappig.quote:Op zondag 23 november 2008 21:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Geen idee ..
neuk al jaren met dezelfde
Ik zeg het je nou toch! Of moet je van een flat afspringen ook zelf ondervinden ipv dat je dat van iemand aanneemtquote:
Dramaquote:Op zondag 23 november 2008 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
There's a song that's inside of my soul.
It's the one that I've tried to write over and over again
I'm awake in the infinite cold.
But you sing to me over and over and over again.
So, I lay my head back down.
And I lift my hands and pray
To be only yours, I pray, to be only yours
I know now you're my only hope.
Sing to me the song of the stars.
Of your galaxy dancing and laughing and laughing again.
When it feels like my dreams are so far
Sing to me of the plans that you have for me over again.
So I lay my head back down.
I know now, you're my only hope.
I give you my destiny.
I'm giving you all of me.
I want your symphony, singing in all that I am
At the top of my lungs, I'm giving it back.
So I lay my head back down.
I pray, to be only yours
I know now you're my only hope.
Ik woon niet in de buurt van flats.quote:Op zondag 23 november 2008 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg het je nou toch! Of moet je van een flat afspringen ook zelf ondervinden ipv dat je dat van iemand aanneemt
Mwa, nootjes bij het seksen vind ik ook niks. Al die kruimels in bed.quote:Op zondag 23 november 2008 21:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Beter dan met BT? Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze expres op je eikel knabbelt
Ik doe m'n stage verslag op het werk als ik niks te doen heb.quote:Op zondag 23 november 2008 22:00 schreef IQM het volgende:
Bt, ik kom trouwens niet op msn.Ben best wel druk met m'n stageverslag.
![]()
Zou eigenlijk ook niet op FOK! moeten komen...Maar dat kan ik na een paar minuten tikken gewoon weer even checken.
Dat dus.quote:Op zondag 23 november 2008 22:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
als ik ze allemaal achter elkaar doe zal ik voor de 3000 wel een ban hebben
8 btw
Lurken noemt men dat. Dat ik niet post betekend niet dat ik niet kijk.quote:Op zondag 23 november 2008 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is een leugen, dat weet je best!
Het moet morgen af zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik doe m'n stage verslag op het werk als ik niks te doen heb.
Mkayquote:Op zondag 23 november 2008 22:00 schreef IQM het volgende:
Bt, ik kom trouwens niet op msn.Ben best wel druk met m'n stageverslag.
![]()
Zou eigenlijk ook niet op FOK! moeten komen...Maar dat kan ik na een paar minuten tikken gewoon weer even checken.
Bier?quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef The_Terminator het volgende:
Maargoed, tijd voor een kneiter.
Noorwegen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef gers het volgende:
maar nb waar kan ik noorsen meisjes vinden
Nou, kom maar op!quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef The_Terminator het volgende:
Maargoed, tijd voor een kneiter.
Je moet Zweedse hebbenquote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef gers het volgende:
Nu maak je me gewoon bangquote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lurken noemt men dat. Dat ik niet post betekend niet dat ik niet kijk.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:04 schreef Noorsbloed het volgende:
IBRUPROFEN FOR THE WIN
HORDEEEEEE
ALLIANCEEEEEEEEEEEEEE @@!@$!$
Noorwegen en op metal concerten en festivalsquote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef gers het volgende:
Pfoe, moeilijke vraag zeg!quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef gers het volgende:
OH NOES!! Nu weet ie alles over onsquote:
Gaat wel goedkomen. Morgen gelukkig vrij. Alhoewel ik wel met de search bezig ga. Maar die is sowieso al mede mogelijk gemaakt door caffeine en THC.quote:
Wtf valt daar over te vertellen?quote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef Florian_ het volgende:
Vertel eens wat meer over je maagdelijkheid BP
metal is engquote:Op zondag 23 november 2008 22:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Noorwegen en op metal concerten en festivals
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!quote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gaat wel goedkomen. Morgen gelukkig vrij. Alhoewel ik wel met de search bezig ga. Maar die is sowieso al mede mogelijk gemaakt door caffeine en THC.
Sletten.quote:Op zondag 23 november 2008 22:05 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
voorproefje op de 3000ste
men die tetten van die linker zijn niet mis
nog 3 trouwens
EEN KRAKELING VAN OMAquote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Devvie het volgende:
3000-po BIER EN TIETEN VOOR ALLEN
[ afbeelding ]!!!!
We love this exaltation (woh-oh, o-o-oh)quote:
Ik heb het gevoel dat je een kleine obsessie aan het ontwikkelen bent.quote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef Broekpaling het volgende:
We hadden het toch over neucksecks?
Gewoon, hoe dat zo gekomen isquote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf valt daar over te vertellen?![]()
Klinkt als een speeddeathmetal nummer als je het blert.quote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Ja preciesquote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OH NOES!! Nu weet ie alles over ons![]()
![]()
Had stiekem wel leuk geweest als Termie je na de Lapo een 24 uurs ban gegeven had.quote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Devvie het volgende:
3000-po BIER EN TIETEN VOOR ALLEN
[ afbeelding ]!!!!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Had stiekem wel leuk geweest als Termie je na de Lapo een 24 uurs ban gegeven had.
Nou gewoon, hoezo is het er nog nooit van gekomenquote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf valt daar over te vertellen?![]()
of 3 maandenquote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Had stiekem wel leuk geweest als Termie je na de Lapo een 24 uurs ban gegeven had.
Nee.quote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef Fascination het volgende:
Schrijf hier Blof teksten
Hebben jullie al in m'n topic gereageerd?
Alsof mij die trema wat kan schelen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Hoezo ga je daar zo vanuit?quote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent ook maagd geweest. Hoef je niks te vertellen.
Als het uit is krijg je het nummer van mn vriendin wil, die woont dan lekker dichtbij!quote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent ook maagd geweest. Hoef je niks te vertellen.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klinkt als een speeddeathmetal nummer als je het blert.
Nee.quote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou gewoon, hoezo is het er nog nooit van gekomen?
Wel eens een serieuze relatie gehad?
quote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als het uit is krijg je het nummer van mn vriendin wil, die woont dan lekker dichtbij!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als het uit is krijg je het nummer van mn vriendin wil, die woont dan lekker dichtbij!
Waarom nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>>R&Pquote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou gewoon, hoezo is het er nog nooit van gekomen?
Wel eens een serieuze relatie gehad?
Nee, ik ben niet zoals devviequote:Op zondag 23 november 2008 22:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Fijne instelling voor een relatie.
Nicequote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
3 weken middels?quote:Op zondag 23 november 2008 22:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zoals devvie
Dit is serieus de tofste relatie die ik ooit heb gehad, en tevens de langste
dan maar me angst overwinnenquote:
Waarom zouden we een topic openen over het feit dat je maagd bent? 90% van FOK is nog maagdquote:Op zondag 23 november 2008 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
Nou, wie opent er een topic over. Come on, bash me!
Ick ben de fuckin baaz.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom zouden we een topic openen over het feit dat je maagd bent? 90% van FOK is nog maagd
Huh? Wat is er mis met mij?quote:Op zondag 23 november 2008 22:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 22:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet expres of zo.quote:
Oh dat verhaal van gister, met die chick die wilde batsen maar dat je liever wilde FOK!kenquote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Huh? Wat is er mis met mij?
ik heb helemaal geen relatie!
dat krassen doe je niet expres?quote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet expres of zo.
Maar ik ben geen Josselaar.
Ik volgens de internet helden "Een pussy".
Vrijuit neuken ftw?quote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet hoorik heb het niet zo op relaties
!
Wiezo niet ?quote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ik ben eigenlijk ook nog maagd.quote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom zouden we een topic openen over het feit dat je maagd bent? 90% van FOK is nog maagd
ja, en terecht.. het was -5 ofzoquote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh dat verhaal van gister, met die chick die wilde batsen maar dat je liever wilde FOK!ken
Waarom niet?quote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Mweh niet per se. Ik heb meer, langdurige scharrels, maar echt relaties zou ik het niet willen noemen..quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:14 schreef Florian_ het volgende:
BP als je hosseltips van de doorsnee jongeman wilt horen (excl. ghb en br33zah) moet je maar PM'en![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Ja, omdat m'n vriendin geen seks voor het huwelijk wil.quote:
Ok, kan ook leuk zijn?quote:Op zondag 23 november 2008 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh niet per se. Ik heb meer, langdurige scharrels, maar echt relaties zou ik het niet willen noemen..
En NB, waarom niet. Ja ik weet niet, ik heb bindingsangst ofzo!
Ik ben ook maagd.quote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
haha jawel hoor, thanks!quote:
Dat zuigt lama ballen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh niet per se. Ik heb meer, langdurige scharrels, maar echt relaties zou ik het niet willen noemen..
En NB, waarom niet. Ja ik weet niet, ik heb bindingsangst ofzo!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Verkapt zie-mij-geneukt-hebben-post.
De eerste keerquote:Op zondag 23 november 2008 22:15 schreef Florian_ het volgende:
Mijn maagdelijkheid is steeds uitgesteld
Had ik een chick, wilden we batsen, ging echt ELKE KEER of de condoom kapot, of het deed pijn, of ik kwam te snel (die was mooi). En elke keer ging het daarna redelijk snel weer uit, dus het heeft nog zo'n 2 jaar geduurd daarna
Hm ja dat lijkt me zo mogelijk nog kutter.quote:Op zondag 23 november 2008 22:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zuigt lama ballen.
Ik HAD verlatingsangst
Dat is minstens net zo kut.
Dat ken ikquote:Op zondag 23 november 2008 22:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zuigt lama ballen.
Ik HAD verlatingsangst
Dat is minstens net zo kut.
Goddomme, mijn fantasie.quote:Op zondag 23 november 2008 22:17 schreef Florian_ het volgende:
Neuken is eigenlijk best saai
FOK!ken met een biertje en een zak chips is leuker_!
Nee, vanaf 12 uur.quote:Op zondag 23 november 2008 22:19 schreef BigKahuna het volgende:
Zeg BP, heb je weer van sochtends tot savonds zitten fokken?
dagelijksquote:Op zondag 23 november 2008 22:19 schreef BigKahuna het volgende:
Zeg BP, heb je weer van sochtends tot savonds zitten fokken?
quote:Op zondag 23 november 2008 22:18 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik heb nog wel tips voor het langzamer klaarkomen
Noorsbloed's bel snel kom later lijn
Whehe en nu loopt er ergens een kleine Devvie rond?quote:Op zondag 23 november 2008 22:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
De eerste keerlekker stuntelen met condooms enzo
Ik kreeg hem niet om, en ze was nog niet aan de pil, toen maar zonder gedaan
Ja dat is het kutte he, hoe langer je wacht tot je ontmaagding, hoe meer je ervan gaat verwachten, hoe harder het gaat tegenvallenquote:
EN TOEN WAS ZE ZWANGER EN HAD JE AIDSHIVquote:Op zondag 23 november 2008 22:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Lekker dan.quote:Op zondag 23 november 2008 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is het kutte he, hoe langer je wacht tot je ontmaagding, hoe meer je ervan gaat verwachten, hoe harder het gaat tegenvallen!
Neen wel dat ook maar meer:quote:Op zondag 23 november 2008 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm ja dat lijkt me zo mogelijk nog kutter.
Dat je heel afhankelijk was?
quote:Op zondag 23 november 2008 22:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja BP, als dit waar is heb jij gewoon de beste sex van iedereen!
De beste sex is spannende sex.quote:Op zondag 23 november 2008 22:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja BP, als dit waar is heb jij gewoon de beste sex van iedereen!
echt?quote:Op zondag 23 november 2008 22:20 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn eerste keer was met een schone Spaanse uit Valencia
Boh, niet dat ik weetquote:Op zondag 23 november 2008 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehe en nu loopt er ergens een kleine Devvie rond?
Mijn eerste keer vertel ik maar niet, wat een drama!!!Sindsdien ook een hekel aan IKEA spullen.
Joran?quote:Op zondag 23 november 2008 22:20 schreef BigKahuna het volgende:
IK BEN HARDSTIKKE LIEF JAquote:Op zondag 23 november 2008 22:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Boh, niet dat ik weet
zou trouwens wel leuk zijn, nog zon kankerjong op de wereld
WTF?!quote:Op zondag 23 november 2008 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn eerste keer vertel ik maar niet, wat een drama!!!Sindsdien ook een hekel aan IKEA spullen.
Haha, dat had ik ook een keer. Volgens mij komt het doordat je dan pm's van moderators hebt ontvangen, die kunnen namelijk gewoon bovenop de normale hoeveelheid (dat weet jij natuurlijk wel).quote:Op zondag 23 november 2008 22:19 schreef IQM het volgende:
Worden er nog PM'etjes rondgestuurd dan?
Hmm, bij mij staat nog steeds " Inbox van IQM (119 % gebruikt)", dus misschien dat er gewoon niks bijkan.
Joffels.quote:Op zondag 23 november 2008 22:21 schreef Florian_ het volgende:
We moeten BP op de meet even een ontknapingscursus geven
was het nummer ?quote:Op zondag 23 november 2008 22:18 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik heb nog wel tips voor het langzamer klaarkomen
Noorsbloed's bel snel kom later lijn
Ja op vakantie.quote:
Omg hier herken ik me inquote:Op zondag 23 november 2008 22:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen wel dat ook maar meer:
Dat ik altijd bevestiging nodig had
Dat ik altijd aandacht nodig had
Dat ik niemand vertrouwde om mijn vriendin heen
Dat het soms zo erg was dat ik een relatie wou eindigen omdat ik WIST dat ze ooit een keer bij mij weg wou
ect ect ect
Hahahaquote:Op zondag 23 november 2008 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 22:23 schreef Florian_ het volgende:
NB ik haal em er dan altijd gewoon uit en wacht even
Ok seksgoeroe.quote:Op zondag 23 november 2008 22:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Broekpaling laat je niet opnaaien !![]()
Je krijgt je bootycall nog wel een keer.
En dan wel gelijk goed doen he![]()
Anders wilt ze nooit meer
hihi, ik had de eerste keer geen condooms in de buurt, dus toen ook maar zonder gedaanquote:Op zondag 23 november 2008 22:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mijn hete thee... wat doe je ...quote:Op zondag 23 november 2008 22:20 schreef BigKahuna het volgende:
Is mijn 06 nummer .. maar die ga ik niet posten hierquote:Op zondag 23 november 2008 22:22 schreef gers het volgende:
[..]
was het nummer ?
kan je dat ook bellen voor tips om vrouwen te husselen ?
Nietquote:Op zondag 23 november 2008 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg hier herken ik me in. Hoe ben je ervan af gekomen?
Dat werkt ook prima ja ..quote:Op zondag 23 november 2008 22:23 schreef Florian_ het volgende:
NB ik haal em er dan altijd gewoon uit en wacht even
quote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef Florian_ het volgende:
Ik vond rond mn 17e dat ik gewoon veel te weinig chicks had gescoord voor mijn leeftijd.. Toen ging ik helemaal los, heb met elke chick gezoend die mij wel zag zitten, en nu vind ik dat weer een beetje jammer van mezelf
Oei, dat is wel heel erg ja! Maar het is je wel gelukt om eroverheen te komen?quote:Op zondag 23 november 2008 22:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen wel dat ook maar meer:
Dat ik altijd bevestiging nodig had
Dat ik altijd aandacht nodig had
Dat ik niemand vertrouwde om mijn vriendin heen
Dat het soms zo erg was dat ik een relatie wou eindigen omdat ik WIST dat ze ooit een keer bij mij weg wou
ect ect ect
Ja, maar ik had alle KLB-baggercrap al verwijderd.quote:Op zondag 23 november 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, dat had ik ook een keer. Volgens mij komt het doordat je dan pm's van moderators hebt ontvangen, die kunnen namelijk gewoon bovenop de normale hoeveelheid (dat weet jij natuurlijk wel).
Ooh en er kan niets bij want ik probeerde je net te PM'en en er stond dat je inbox vol was!
Ik ben nu 17 en ging tot voor kort ook altijd met veel te veel meisjesquote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef Florian_ het volgende:
Ik vond rond mn 17e dat ik gewoon veel te weinig chicks had gescoord voor mijn leeftijd.. Toen ging ik helemaal los, heb met elke chick gezoend die mij wel zag zitten, en nu vind ik dat weer een beetje jammer van mezelf
condooms zijn voor watjesquote:Op zondag 23 november 2008 22:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hihi, ik had de eerste keer geen condooms in de buurt, dus toen ook maar zonder gedaan
Whehehehequote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn hete thee... wat doe je ...
Haha die heb ik dus een keer gehaaldquote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef Noorsbloed het volgende:
Dat werkt ook prima ja ..
En anders die condooms van Durex Performa
Ik snap je niet.quote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die vinger kan dus meer dan alleen wijzen.
Zie mijn post iets boven die van jouquote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oei, dat is wel heel erg ja! Maar het is je wel gelukt om eroverheen te komen?
Whehe ik zie dat ook vaak bij jongensquote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef Florian_ het volgende:
Ja ik zag het alquote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zie mijn post iets boven die van jou
Dat dusquote:Op zondag 23 november 2008 22:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haha die heb ik dus een keer gehaald
De eerste keer joh, ik bleef maar doorraggenM'n vriendin zo "eeuuh, je mag nu wel stoppen hoor, wat is er met jou aan de hand
"
Doe nog is posten.quote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb hier trouwens wel eens een pic gepost van die Spaanse deerne! Maarja wat wil je met allemaal newbies!!
Mirre klinkt als een topvrouwquote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Is mijn 06 nummer .. maar die ga ik niet posten hier![]()
[..]
Niet
Ik heb het nog steeds bij vlagen.
Maar Mirre heeft er alle begrip voor van de hele wereld
En gaat niet gelijk flippen als ik een bui heb
En dat is het enigste
[..]
Dat werkt ook prima ja ..
En anders die condooms van Durex Performa
met van die weerhaken eraanquote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad, metaal eromheen ftw.
Nou zo erg was ik niet hoorquote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ik zie dat ook vaak bij jongensbeetje sneu vind ik het inderdaad!
Ja, wrijf het er maar weer in hoor, dat JIJ wel een leuke ontmaagding hebt gehad.quote:Op zondag 23 november 2008 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Mijn eerste keer was eigenlijk op een beetje pijn na heel erg leuk
!
maar je ziet zelden jongens die zich laten neuqen voor een breezerquote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ik zie dat ook vaak bij jongensbeetje sneu vind ik het inderdaad!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mirre klinkt als een topvrouw.
Ik ook hoorquote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar weer in hoor, dat JIJ wel een leuke ontmaagding hebt gehad.
Nee.quote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef Florian_ het volgende:
Oh, iemand ervaring met dat Durex Play ding?
Ik deed het dan ook met de juiste persoonquote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar weer in hoor, dat JIJ wel een leuke ontmaagding hebt gehad.
Good for youquote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Dat is ze ook![]()
Ze is mijn wederhelft![]()
* zwijmel zwijmel zwijmel *
TT voor volgend deel?quote:Op zondag 23 november 2008 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigenlijk is wederom sex, het thema
Jups tyfus ding !quote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef Florian_ het volgende:
Welk ding, ze hebben allemaal verschillende dingetjes van Durex playquote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef Florian_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |