En zo ken ik er nog eentje, zodra hij maar een geil wijf ziet laat ie echt weten wat ie er mee wil gaan doen, en alles wat er qua mening door em in et hoofd gaatquote:mocht de trouwerij op niks zijn uitgelopen, dan mag ze best bij mij uit komen huilen hoor...
Die kende ik nog nietquote:Op zondag 23 november 2008 01:13 schreef Herald het volgende:
of eh, "ze mag mijn piemel best eens als zetpil gebruiken!"
quote:Op zondag 23 november 2008 01:02 schreef Sjibble het volgende:
ik dr zou doen,
quote:Echt fout, FOUT!!! [ afbeelding ]
Nog een geweldigequote:Op zondag 23 november 2008 01:37 schreef Neleos het volgende:
Ofzo van "die schoot mag best op m'n gezicht komen zitten"
"...oh, dat zal ze vast leuk vinden om te horen.quote:Op zondag 23 november 2008 01:02 schreef Sjibble het volgende:
...zinnen als "Zo, die mag bij mij op schoot komen zitten" Of "Die kont wil ik best in mn gezicht om dr poesje te kunnen likken".
Echt fout, FOUT!!! [ afbeelding ]
Collega gepwnd door de nieuwe secretaressequote:Op zondag 23 november 2008 01:44 schreef HenryHill het volgende:
"...oh, dat zal ze vast leuk vinden om te horen."
- Ja, nou, ehhh...
"Hey Marlies, hij wil graag dat je bij 'm op schoot komt zitten!'"
Amusement verzekerd. En de volgende keer dat hij zulke opmerkingen maakt, zorgt hij in ieder geval dat jij er niet bij bent. Of jullie dan uberhaupt nog vrienden zijn is vers twee, maar toch
Dude, dat je dat nog weetquote:Op zondag 23 november 2008 01:49 schreef Herald het volgende:
[..]
Collega gepwnd door de nieuwe secretaresse
quote:Op zondag 23 november 2008 01:56 schreef Herald het volgende:
ook sneu om te zeggen: "ik zou willen applaudisseren voor haar schoonheid, ware het niet dat ik beide handen nodig heb om me eens keihard af te trekken"
En toen kreeg ze alleen maar zonen.quote:Op zondag 23 november 2008 01:54 schreef Herald het volgende:
ook fout:"zij is zo godsgruwelijk lekker dat het niet uitmaakt van wie ze zwanger wordt, haar dochter zal ook gewoon kei lekker zijn en die mag dan ook op mijn schoot komen zitten!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |