quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
FLORIAN_ !!!!quote:
Rollenspellen jepsquote:
Naar je chikie toe?quote:Op zondag 23 november 2008 21:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook in Assendelft geweest
Die kankerbus reed niet
Stond wel in je boek.quote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
FLORIAN_ !!!!![]()
[..]
Rollenspellen jeps
Speelgoed is voor latente homo's die hun vriendin niet kunnen behagen.
Allemaal bagger.quote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef Florian_ het volgende:
ff serieus, waarom heb ik 122 pm's van alleen maar SC'ers
hebben we het gister nog over gehad drolquote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Naar je chikie toe?![]()
Waar woon jij trouwens?
Zit me ook al de hele middag af te vragen waarom.quote:
Oja.quote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
hebben we het gister nog over gehad drol
Bergen
Het is wel een belangrijk onderdeel voor faalhazen zonder uithoudings vermogenquote:
Hoeveel posts nog?quote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef Devvie het volgende:
Florian_ eerst zeuren dat ze je negeren
en dan mij uitlachen?
dat kan niet heh!1
HEY BayPayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is het topic waar het gaat gebeuren![]()
Feiten devvie, feitenquote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef Devvie het volgende:
Florian_ eerst zeuren dat ze je negeren
en dan mij uitlachen?
dat kan niet heh!1
We hebben helemaal geen bergen hier, alleen maar heuvels!quote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
hebben we het gister nog over gehad drol
Bergen
True!quote:Op zondag 23 november 2008 21:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het is wel een belangrijk onderdeel voor faalhazen zonder uithoudings vermogen![]()
En het moet toch een commercieel succes worden !
En kuilen.quote:Op zondag 23 november 2008 21:46 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen bergen hier, alleen maar heuvels!
Geweldig !quote:Op zondag 23 november 2008 21:46 schreef Florian_ het volgende:
heuheu NB lekker ding
Hoe was de sex?
quote:Op zondag 23 november 2008 21:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
HEY BayPayIk word ontmaagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is het topic waar het gaat gebeuren0 topics op naam. 14.gif
Volgens mij hebben ze het zelfs in de wasmachine gedaan.quote:Op zondag 23 november 2008 21:48 schreef gers het volgende:
maar noorsbloed wordt dat niet saai zo thuis is toch maar een saaie plek
quote:Op zondag 23 november 2008 21:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
als jij dat wilt
neegak, mein 3000-po
Vermaak mij primaquote:Op zondag 23 november 2008 21:48 schreef gers het volgende:
maar noorsbloed wordt dat niet saai zo thuis is toch maar een saaie plek
Misschien.quote:Op zondag 23 november 2008 21:48 schreef Florian_ het volgende:
He ik krijg in die KLB SC verkiezingen toch wel de votes voor mooiste paints he?
jij krijgt heulemaal nietsquote:Op zondag 23 november 2008 21:48 schreef Florian_ het volgende:
He ik krijg in die KLB SC verkiezingen toch wel de votes voor mooiste paints he?
Hihi, falende url.quote:Op zondag 23 november 2008 21:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vermaak mij prima![]()
Mirre is weer in het land
Honderduizenden bands die nog ontdekt moeten worden door mij
en als dat allemaal faalt is er deze site
[url=http://www.surfthechannel.com ]www.surfthechannel.com [/url]
Oh, dan woon ik ook niet zover van BP afquote:
had het over neuqenquote:Op zondag 23 november 2008 21:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vermaak mij prima![]()
Mirre is weer in het land
Honderduizenden bands die nog ontdekt moeten worden door mij
en als dat allemaal faalt is er deze site
[url=http://www.surfthechannel.com ]www.surfthechannel.com [/url]
Jij woont in Alkmaar?quote:Op zondag 23 november 2008 21:50 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Oh, dan woon ik ook niet zover van BP af
Sick fuck.quote:Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef Florian_ het volgende:
Bwhehe, het is in mn kamer zo koud dat als ik uitadem dat je van die wolkjes ziet
wtf?quote:Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef Florian_ het volgende:
Bwhehe, het is in mn kamer zo koud dat als ik uitadem dat je van die wolkjes ziet
Nah, 10 minuutejs met de trein.quote:
Neuken? Neuken is viesquote:
Owquote:
gefixedquote:
Ik zit in een tuinhuis (oud atelier, woon nog bij mn oudersquote:Op zondag 23 november 2008 21:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
wtf?
wat voor pauperhuis is dat dan?
quote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef Devvie het volgende:
Ik zie dat ik mijn jubileum alvast moet voorbereiden
Wel isolatie?quote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zit in een tuinhuis (oud atelier, woon nog bij mn ouders) Maar die heeft geen centrale verwarming, alleen zo'n kutkacheltje wat je in het stopcontact moet steken
Beter dan met BT? Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze expres op je eikel knabbeltquote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ow![]()
Neen gek
Neuken met Mirre verveeld nooit.
Maakt niet uit waar![]()
[..]
gefixed
quote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zit in een tuinhuis (oud atelier, woon nog bij mn ouders) Maar die heeft geen centrale verwarming, alleen zo'n kutkacheltje wat je in het stopcontact moet steken
Ja dat wel..Duurt alleen even voordat het warm isquote:
quote:
E-peen topic.quote:Op zondag 23 november 2008 21:56 schreef IQM het volgende:
Hosselen is zwaar, een bladzijde uit het leven van Jajong!
De internethelden die per se hun wilde verhalen op het internet moeten posten vs. de internethelden die de eerste groep ervan verdenken de boel bij elkaar te liegen.
Allemaal opsluiten in dat topic en er een slotje op doen.
Geen idee ..quote:Op zondag 23 november 2008 21:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Beter dan met BT? Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze expres op je eikel knabbelt
Haha, dat klonk grappig.quote:Op zondag 23 november 2008 21:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Geen idee ..
neuk al jaren met dezelfde
Ik zeg het je nou toch! Of moet je van een flat afspringen ook zelf ondervinden ipv dat je dat van iemand aanneemtquote:
Dramaquote:Op zondag 23 november 2008 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
There's a song that's inside of my soul.
It's the one that I've tried to write over and over again
I'm awake in the infinite cold.
But you sing to me over and over and over again.
So, I lay my head back down.
And I lift my hands and pray
To be only yours, I pray, to be only yours
I know now you're my only hope.
Sing to me the song of the stars.
Of your galaxy dancing and laughing and laughing again.
When it feels like my dreams are so far
Sing to me of the plans that you have for me over again.
So I lay my head back down.
I know now, you're my only hope.
I give you my destiny.
I'm giving you all of me.
I want your symphony, singing in all that I am
At the top of my lungs, I'm giving it back.
So I lay my head back down.
I pray, to be only yours
I know now you're my only hope.
Ik woon niet in de buurt van flats.quote:Op zondag 23 november 2008 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg het je nou toch! Of moet je van een flat afspringen ook zelf ondervinden ipv dat je dat van iemand aanneemt
Mwa, nootjes bij het seksen vind ik ook niks. Al die kruimels in bed.quote:Op zondag 23 november 2008 21:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Beter dan met BT? Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze expres op je eikel knabbelt
Ik doe m'n stage verslag op het werk als ik niks te doen heb.quote:Op zondag 23 november 2008 22:00 schreef IQM het volgende:
Bt, ik kom trouwens niet op msn.Ben best wel druk met m'n stageverslag.
![]()
Zou eigenlijk ook niet op FOK! moeten komen...Maar dat kan ik na een paar minuten tikken gewoon weer even checken.
Dat dus.quote:Op zondag 23 november 2008 22:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
als ik ze allemaal achter elkaar doe zal ik voor de 3000 wel een ban hebben
8 btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |