Lurken noemt men dat. Dat ik niet post betekend niet dat ik niet kijk.quote:Op zondag 23 november 2008 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is een leugen, dat weet je best!
Het moet morgen af zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik doe m'n stage verslag op het werk als ik niks te doen heb.
Mkayquote:Op zondag 23 november 2008 22:00 schreef IQM het volgende:
Bt, ik kom trouwens niet op msn.Ben best wel druk met m'n stageverslag.
![]()
Zou eigenlijk ook niet op FOK! moeten komen...Maar dat kan ik na een paar minuten tikken gewoon weer even checken.
Bier?quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef The_Terminator het volgende:
Maargoed, tijd voor een kneiter.
Noorwegen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef gers het volgende:
maar nb waar kan ik noorsen meisjes vinden
Nou, kom maar op!quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef The_Terminator het volgende:
Maargoed, tijd voor een kneiter.
Je moet Zweedse hebbenquote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef gers het volgende:
Nu maak je me gewoon bangquote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lurken noemt men dat. Dat ik niet post betekend niet dat ik niet kijk.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:04 schreef Noorsbloed het volgende:
IBRUPROFEN FOR THE WIN
HORDEEEEEE
ALLIANCEEEEEEEEEEEEEE @@!@$!$
Noorwegen en op metal concerten en festivalsquote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef gers het volgende:
Pfoe, moeilijke vraag zeg!quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef gers het volgende:
OH NOES!! Nu weet ie alles over onsquote:
Gaat wel goedkomen. Morgen gelukkig vrij. Alhoewel ik wel met de search bezig ga. Maar die is sowieso al mede mogelijk gemaakt door caffeine en THC.quote:
Wtf valt daar over te vertellen?quote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef Florian_ het volgende:
Vertel eens wat meer over je maagdelijkheid BP
metal is engquote:Op zondag 23 november 2008 22:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Noorwegen en op metal concerten en festivals
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!quote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gaat wel goedkomen. Morgen gelukkig vrij. Alhoewel ik wel met de search bezig ga. Maar die is sowieso al mede mogelijk gemaakt door caffeine en THC.
Sletten.quote:Op zondag 23 november 2008 22:05 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
voorproefje op de 3000ste
men die tetten van die linker zijn niet mis
nog 3 trouwens
EEN KRAKELING VAN OMAquote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Devvie het volgende:
3000-po BIER EN TIETEN VOOR ALLEN
[ afbeelding ]!!!!
We love this exaltation (woh-oh, o-o-oh)quote:
Ik heb het gevoel dat je een kleine obsessie aan het ontwikkelen bent.quote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef Broekpaling het volgende:
We hadden het toch over neucksecks?
Gewoon, hoe dat zo gekomen isquote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf valt daar over te vertellen?![]()
Klinkt als een speeddeathmetal nummer als je het blert.quote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Ja preciesquote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OH NOES!! Nu weet ie alles over ons![]()
![]()
Had stiekem wel leuk geweest als Termie je na de Lapo een 24 uurs ban gegeven had.quote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Devvie het volgende:
3000-po BIER EN TIETEN VOOR ALLEN
[ afbeelding ]!!!!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Had stiekem wel leuk geweest als Termie je na de Lapo een 24 uurs ban gegeven had.
Nou gewoon, hoezo is het er nog nooit van gekomenquote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf valt daar over te vertellen?![]()
of 3 maandenquote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Had stiekem wel leuk geweest als Termie je na de Lapo een 24 uurs ban gegeven had.
Nee.quote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef Fascination het volgende:
Schrijf hier Blof teksten
Hebben jullie al in m'n topic gereageerd?
Alsof mij die trema wat kan schelen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Cafeïne ! CAFEÏNE !!!
Hoezo ga je daar zo vanuit?quote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent ook maagd geweest. Hoef je niks te vertellen.
Als het uit is krijg je het nummer van mn vriendin wil, die woont dan lekker dichtbij!quote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent ook maagd geweest. Hoef je niks te vertellen.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klinkt als een speeddeathmetal nummer als je het blert.
Nee.quote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou gewoon, hoezo is het er nog nooit van gekomen?
Wel eens een serieuze relatie gehad?
quote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als het uit is krijg je het nummer van mn vriendin wil, die woont dan lekker dichtbij!
quote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als het uit is krijg je het nummer van mn vriendin wil, die woont dan lekker dichtbij!
Waarom nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>>R&Pquote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou gewoon, hoezo is het er nog nooit van gekomen?
Wel eens een serieuze relatie gehad?
Nee, ik ben niet zoals devviequote:Op zondag 23 november 2008 22:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Fijne instelling voor een relatie.
Nicequote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
3 weken middels?quote:Op zondag 23 november 2008 22:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zoals devvie
Dit is serieus de tofste relatie die ik ooit heb gehad, en tevens de langste
dan maar me angst overwinnenquote:
Waarom zouden we een topic openen over het feit dat je maagd bent? 90% van FOK is nog maagdquote:Op zondag 23 november 2008 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
Nou, wie opent er een topic over. Come on, bash me!
Ick ben de fuckin baaz.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom zouden we een topic openen over het feit dat je maagd bent? 90% van FOK is nog maagd
Huh? Wat is er mis met mij?quote:Op zondag 23 november 2008 22:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 22:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet expres of zo.quote:
Oh dat verhaal van gister, met die chick die wilde batsen maar dat je liever wilde FOK!kenquote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Huh? Wat is er mis met mij?
ik heb helemaal geen relatie!
dat krassen doe je niet expres?quote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet expres of zo.
Maar ik ben geen Josselaar.
Ik volgens de internet helden "Een pussy".
Vrijuit neuken ftw?quote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet hoorik heb het niet zo op relaties
!
Wiezo niet ?quote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ik ben eigenlijk ook nog maagd.quote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom zouden we een topic openen over het feit dat je maagd bent? 90% van FOK is nog maagd
ja, en terecht.. het was -5 ofzoquote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh dat verhaal van gister, met die chick die wilde batsen maar dat je liever wilde FOK!ken
Waarom niet?quote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Mweh niet per se. Ik heb meer, langdurige scharrels, maar echt relaties zou ik het niet willen noemen..quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:14 schreef Florian_ het volgende:
BP als je hosseltips van de doorsnee jongeman wilt horen (excl. ghb en br33zah) moet je maar PM'en![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Ja, omdat m'n vriendin geen seks voor het huwelijk wil.quote:
Ok, kan ook leuk zijn?quote:Op zondag 23 november 2008 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh niet per se. Ik heb meer, langdurige scharrels, maar echt relaties zou ik het niet willen noemen..
En NB, waarom niet. Ja ik weet niet, ik heb bindingsangst ofzo!
Ik ben ook maagd.quote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |