Ik doe het ook niet expres of zo.quote:
Oh dat verhaal van gister, met die chick die wilde batsen maar dat je liever wilde FOK!kenquote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Huh? Wat is er mis met mij?
ik heb helemaal geen relatie!
dat krassen doe je niet expres?quote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet expres of zo.
Maar ik ben geen Josselaar.
Ik volgens de internet helden "Een pussy".
Vrijuit neuken ftw?quote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet hoorik heb het niet zo op relaties
!
Wiezo niet ?quote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ik ben eigenlijk ook nog maagd.quote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom zouden we een topic openen over het feit dat je maagd bent? 90% van FOK is nog maagd
ja, en terecht.. het was -5 ofzoquote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh dat verhaal van gister, met die chick die wilde batsen maar dat je liever wilde FOK!ken
Waarom niet?quote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Mweh niet per se. Ik heb meer, langdurige scharrels, maar echt relaties zou ik het niet willen noemen..quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:14 schreef Florian_ het volgende:
BP als je hosseltips van de doorsnee jongeman wilt horen (excl. ghb en br33zah) moet je maar PM'en![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Ja, omdat m'n vriendin geen seks voor het huwelijk wil.quote:
Ok, kan ook leuk zijn?quote:Op zondag 23 november 2008 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh niet per se. Ik heb meer, langdurige scharrels, maar echt relaties zou ik het niet willen noemen..
En NB, waarom niet. Ja ik weet niet, ik heb bindingsangst ofzo!
Ik ben ook maagd.quote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom zouden we een topic openen over het feit dat je maagd bent? 90% van FOK is nog maagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |