quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:43 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat jij die PI expres hebt gekozen
Vandaar je postsquote:Op zondag 23 november 2008 17:43 schreef Noorsbloed het volgende:
Echt waar ..
Vampirefreaks is niet alleen voor kansloze emo's![]()
En ik draag altijd zwart ja.
Ook in de zomer
O NOES ! EMOZ ! IN THEWILDZZZZ!@!#$@#%#@%
Goede (matige) ttquote:
Allemaalquote:
btw: PK komt over 3 dagen zuruckquote:Sinterpaasmanklaas zegt (17:41):
boh gek,, de SC is vol
Sinterpaasmanklaas zegt (17:41):
kijk ik bij nieuwe topics
Sinterpaasmanklaas zegt (17:41):
klik ik bijna op de homo SC _!_!_!
Mot je etenquote:
Waar heb jij het in godensnaam over ?quote:
IEDEREEN DIE NU GEEN PM ONTVANGT IS ZWAAR GEPWND!quote:Op zondag 23 november 2008 17:47 schreef Emimich het volgende:
HAHAHAHA, JOS Z'N WEEKENDTOPIC KOMT NU VIA DE PM!11!11!1!
Met caps schrijven.. stoer hoor...quote:Op zondag 23 november 2008 17:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
IEDEREEN DIE NU GEEN PM ONTVANGT IS ZWAAR GEPWND!
Dat ik nu ik die foto's gezien heb snap waarom ik altijd depressief wordt van uw postsquote:Op zondag 23 november 2008 17:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godensnaam over ?
kut.quote:Op zondag 23 november 2008 17:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
IEDEREEN DIE NU GEEN PM ONTVANGT IS ZWAAR GEPWND!
Dude ..quote:Op zondag 23 november 2008 17:50 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Dat ik nu ik die foto's gezien heb snap waarom ik altijd depressief wordt van uw posts
mag ik ze ook ?quote:Op zondag 23 november 2008 17:47 schreef Emimich het volgende:
HAHAHAHA, JOS Z'N WEEKENDTOPIC KOMT NU VIA DE PM!11!11!1!
Mijne is zo vol denk ikquote:Op zondag 23 november 2008 17:49 schreef Noorsbloed het volgende:
kanker ..
Mijn inbox is zo vol op deze manier
ik krijg 0 pm berichten.quote:Op zondag 23 november 2008 17:49 schreef Noorsbloed het volgende:
kanker ..
Mijn inbox is zo vol op deze manier
Ik vind het goedquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 17:52 schreef GasTurbine het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geen pm heeft ontvangen?
Nee hoor, ik heb ook nog een schone pm boxquote:Op zondag 23 november 2008 17:52 schreef GasTurbine het volgende:
neeequote:Op zondag 23 november 2008 17:52 schreef GasTurbine het volgende:
quote:Op zondag 23 november 2008 17:52 schreef GasTurbine het volgende:
Waar is hij heen dan?quote:Op zondag 23 november 2008 17:54 schreef Skaff-a het volgende:
NU IS HET WEL KUT DAT KM1 WEG IS!!!!!!_____
nu moet ik zonder hem in de dagtop10 komen
Ja ik weet hetquote:Op zondag 23 november 2008 17:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Iedere keer als ik refresh zijn er weer 5 bij!
DAT RECEPT TYPENquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 17:43 schreef Noorsbloed het volgende:
Echt waar ..
Vampirefreaks is niet alleen voor kansloze emo's![]()
En ik draag altijd zwart ja.
Ook in de zomer
Ahquote:
eensquote:Op zondag 23 november 2008 17:58 schreef Skaff-a het volgende:
NIEUW ONDERWERP TIJD!!! WANT IK KAN WEER SNEL F5`EN
hmm stelling is: Er is niks mis met het neuken van een meisje die 4+ jaar jonger is
echt wel die hoertjes kunnen aids hebbenquote:Op zondag 23 november 2008 17:58 schreef Skaff-a het volgende:
NIEUW ONDERWERP TIJD!!! WANT IK KAN WEER SNEL F5`EN
hmm stelling is: Er is niks mis met het neuken van een meisje die 4+ jaar jonger is
Kleed altijd goed afquote:Op zondag 23 november 2008 17:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mensen die altijd zwart dragenwtf .
dan mot je eerst een jas aandoenquote:Op zondag 23 november 2008 17:59 schreef gers het volgende:
[..]
echt wel die hoertjes kunnen aids hebben
quote:
Dude..quote:Op zondag 23 november 2008 18:04 schreef Devvie het volgende:
Wat is jos zn weekendtopic dan?
ik krijg geen pm's
Eminemquote:Op zondag 23 november 2008 18:08 schreef Schatgraver het volgende:
BUT TONIGHT IM CLEANING OUT MY CLOSET
quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 18:18 schreef GasTurbine het volgende:
gers ik heb een deel van je onderschrift gejat voor mijn onderschrift. Lekker voor je!
Komt omdat al die andere KANKER SUKKELS MET HUN VIEZE JEUKENDE NAVELTJES mijn hele pm inbox eronder spuiten met spamazoïdequote:
wel haar door het matras neuqenquote:Op zondag 23 november 2008 18:22 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik gaat eten !
En daarna Mirre weer ophalen.
Fijne avond nog SC broeders ! ( en zusters )
Ik 2quote:Op zondag 23 november 2008 18:30 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdommeheb ik 38 nieuwe pm's, IK WAS ALLEEN MAAR EVEN ETEN OKAY
!
Gelukkig zat mn inbox toen vol!
sorryquote:Op zondag 23 november 2008 18:30 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdommeheb ik 38 nieuwe pm's, IK WAS ALLEEN MAAR EVEN ETEN OKAY
!
Gelukkig zat mn inbox toen vol!
pwndenquote:Op zondag 23 november 2008 18:32 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
check de sneeuw mijn auto pownen
Ah gossiequote:
Whehe Fas, ben mn inbox even aan het opruimen. En ik kom echt tienduizend pm's van jou tegenquote:Op zondag 23 november 2008 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah gossieje hebt niet veel gemist hoor
.
Oh en Noorsbloed Mirre is van mij!
[ afbeelding ]
Gelukkig, bedankt dat je me een hart onder de riem steekt, ofzoquote:Op zondag 23 november 2008 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah gossieje hebt niet veel gemist hoor
.
Oh en Noorsbloed Mirre is van mij!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
ik denk dat er op basis van spam pm's geband gaat woren
haha, zullen we lama maar snel waarschuwenquote:Op zondag 23 november 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
hihi jaquote:Op zondag 23 november 2008 18:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is dit een open solicitatie tot PM-verkrachting?
Hehe I know, van jouw heb ik er ook tienduizend, the good old daysquote:Op zondag 23 november 2008 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe Fas, ben mn inbox even aan het opruimen. En ik kom echt tienduizend pm's van jou tegenook heel veel nog onder roze-meisje.
PM DAN NOG SNEL PRON NAAR MIJquote:Op zondag 23 november 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
Ja zomaar 18quote:Op zondag 23 november 2008 18:50 schreef Opperkwal het volgende:
Ik heb per ongeluk skaff-a wat veel pm's gestuurd
kanker fok.quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Tuurlijk wel? Je moet het eerst verwijderen uit je inbox, en daarna uit je verwijderde berichten nog een keer.quote:Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef Fascination het volgende:
Ik kan niets verwijderen? Wtf.
Nu ontvang ik niets meer.
nee want ik probeerde je nog te pm`enquote:Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef Fascination het volgende:
Nee we doen niet aan topic vullen en al helemaal niet aan spammen, dan wordt lama boos.quote:Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef Skaff-a het volgende:
Als we zo rustig blijven posten dan kan ik natuurlijk nooit mijn quotro lapo maken.
doe is leegmaken.quote:Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef Fascination het volgende:
IK WIL OOK AFCAJOS PM VAN ZIJN WEEKENDquote:Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh jongens, vriendelijk verzoekje, letten jullie even op dat jullie niet per ongeluk dat PM van Afcajos verwijderen! Het is namelijk het weekendtopic in pm vorm!
nee moar je ken wel een beetje leuke posts posten in een rap tempoquote:Op zondag 23 november 2008 18:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee we doen niet aan topic vullen en al helemaal niet aan spammen, dan wordt lama boos.
doe snatchquote:Op zondag 23 november 2008 18:55 schreef Silentalarm het volgende:
Hm, ik moet een verslag maken over een film voor engels. Moet afgelopen vrijdag ingeleverd. gaat lukken.
Als je m zou krijgen had je m nu al. Dus helaasquote:Op zondag 23 november 2008 18:55 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
IK WIL OOK AFCAJOS PM VAN ZIJN WEEKEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
baaltjequote:Op zondag 23 november 2008 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je m zou krijgen had je m nu al. Dus helaas!
Dat luktequote:Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tuurlijk wel? Je moet het eerst verwijderen uit je inbox, en daarna uit je verwijderde berichten nog een keer.
Ja, misschien op één of twee naquote:Op zondag 23 november 2008 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lukte. Ik kan echt niet met computers omgaan
![]()
![]()
.
Heb je mijn pm's ook allemaal verwijderd?
Jajaquote:Op zondag 23 november 2008 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, misschien op één of twee naik moest wel
!
Gisterenquote:Op zondag 23 november 2008 19:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ga denk ik LOTR doen, die was gister op tv ofzo. of eergister dus dat weet ik nog
Ja klopt, want gister heb ik deel 2 gekeken op dvd. Ik wilde voor de 7e keer zien hoe het verder gaat. Ook al ken ik de hele film al uit mn hoofdquote:
Ik heb daar toch niets over te zeggen!quote:Op zondag 23 november 2008 19:05 schreef Cypress_Hill het volgende:
Mag ik nog steeds niet stemmen, BT?
van mij mag je stemmen hoorquote:Op zondag 23 november 2008 19:05 schreef Cypress_Hill het volgende:
Mag ik nog steeds niet stemmen, BT?
Wie had dat lijstje verzonnen dan?quote:Op zondag 23 november 2008 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb daar toch niets over te zeggen!
Wat mij betreft mag iedereen stemmenik hou niet zo van dit soort gezeik.
Valt mee?quote:Op zondag 23 november 2008 19:09 schreef Silentalarm het volgende:
Kut ik zeg het en het gaat weer langzaam.
Doe ik geen uitspraken over, sorryquote:Op zondag 23 november 2008 19:09 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Wie had dat lijstje verzonnen dan?
Ja, en dan groooooooote bellenblazen die zo om je neus blijven kleven.quote:Op zondag 23 november 2008 19:08 schreef Skaff-a het volgende:
Weetje wat leuk is als je je verveelt
Je snuffert vol kauwgom proppen om je vervolgens de kramp in je kaken te kauwen
Zakelijke trutquote:Op zondag 23 november 2008 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe ik geen uitspraken over, sorry!
Waar val ik dan onder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
hmke. Het gaat alweer sneller nu ja. Het ligt er denk ik aan dat BP er niet is, als het er wel is jat hij alle snelheid, trekt het onze computers leeg enzo.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 19:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Waar val ik dan onder?
IK HEB WEL DE NOMINATIELIJST GEMAAKT JAH!!!!!____jij bent geen newbie jij hebt je bewezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op zondag 23 november 2008 19:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Waar val ik dan onder?
IK HEB WEL DE NOMINATIELIJST GEMAAKT JAH!!!!!____Ik ben ook newb, maar ik moet de stemmen verwerken, dus ik kan mezelf er gewoon bijzetten. HAHAHAHAHHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, thanksquote:Op zondag 23 november 2008 19:11 schreef Fascination het volgende:
Geilste wijf: Breathtaking
Post mooiste pics: Breathtaking
JE MOET JE LIJSTJE PMEN ANDERS WORDT HIJ NIET GETELD KANKER DAT HEB IK AL 123781276381263817263 keer gezegdquote:Op zondag 23 november 2008 19:11 schreef Fascination het volgende:
Grootste baggeraar: Broekpaling
Mooiste UI: Florian_
Beste knuffelpool: Goh!! Postmortum
Slechtste post: Emimich
Beste speller:
Geilste knul: Zotheid dan maar
Geilste wijf: Breathtaking
Beste username: Zotheid
Beste reller: Allure_
Snelste poster: Broekpaling
Beste klaagbaak: Ikzelf uiteraard
Opent de beste topiques: Rhythm
Beste nieuwkomer: Zotheid
Maakt de mooiste sc TT`s:
Meest diehard Klb-er:
Post mooiste pics: Breathtaking
Post mooiste paints:
Gebruikt beste PI`s:
Maakt de grappigste posts: Rickokun toch wel
Zeikt het hardst op de mods: jordeeeh
Slechtste klb mod: Biogarde
Lijkt het meest op een lama: remlof!!!!
Ben ik newbie?quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 19:12 schreef gers het volgende:
[..]
jij bent geen newbie jij hebt je bewezen
een PUB'erquote:
Oh?quote:Op zondag 23 november 2008 19:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
NEE NIET JIJ! we hadden het over je.
bij geilste wijf kan ik godver nog steeds niks invullenquote:
Normaal heb ik nooit pms...quote:Op zondag 23 november 2008 19:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
verkapte 'kij-mij-populair-zijn' post
Komt wel aan, maar duurt ietsje langer.quote:Op zondag 23 november 2008 19:13 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een kankerdomme faut gemaakt kom ik net achter. heb me belasting op de bus gedaan, maar niet onder "overige postcodes".
doe maar naaktpicsquote:Op zondag 23 november 2008 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens, 1000 dagdagpunten voor degene die me kan helpen aan linkjes om cd's van Spinvis te downloaden!
Moet ik dat met mijne ook nog doen?quote:Op zondag 23 november 2008 19:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
JE MOET JE LIJSTJE PMEN ANDERS WORDT HIJ NIET GETELD KANKER DAT HEB IK AL 123781276381263817263 keer gezegd
gooi daar een foto van jezelf bij en ik helpquote:Op zondag 23 november 2008 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens, 1000 dagdagpunten voor degene die me kan helpen aan linkjes om cd's van Spinvis te downloaden!
quote:
1000 dagdagpunten + een blowjob en we hebben een deal.quote:Op zondag 23 november 2008 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
Nieuwsgroepen ook goed?quote:Op zondag 23 november 2008 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
Nu ben ik opeens een vent?quote:Op zondag 23 november 2008 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook een man voor!
Noes11!!11!quote:Op zondag 23 november 2008 19:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
HAHAA BP HEEFT GEEN INTERNETVRIENDEN!111![]()
![]()
ja.quote:Op zondag 23 november 2008 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet ik dat met mijne ook nog doen?
Scene's dan?quote:Op zondag 23 november 2008 19:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jij hebt een ietwat vreemde mening.
Dankjequote:Op zondag 23 november 2008 19:16 schreef gers het volgende:
http://www.albumsindex.co(...)+Dagen+Van+Stro.html
Scene's!quote:Op zondag 23 november 2008 19:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Scene's dan??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2008 19:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Scene's dan??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ieuwl een emo.quote:Op zondag 23 november 2008 19:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Scene's dan??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euh ik heb dat torrent programmaatje welquote:
Dat zijn dus nieuwsgroepenquote:
Usenet. Gebruik alt.binzquote:Op zondag 23 november 2008 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euh ik heb dat torrent programmaatje wel?
En dat linkje van net doet het niet want mn windows herkent het type bestanden niet? QUE?
nieuwsgroepenquote:Op zondag 23 november 2008 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euh ik heb dat torrent programmaatje wel?
En dat linkje van net doet het niet want mn windows herkent het type bestanden niet? QUE?
Rustig, duurt alleen wat langer. Dus ik hoop niet dat ze hem voor dinsdag ofzo moesten hebben.quote:Op zondag 23 november 2008 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, vraag me of het nu wel aankomt.
Neuh, dit was de 2e keer dat ik 'm opstuur omdat ze 'm eerst kwijt waren.quote:Op zondag 23 november 2008 19:20 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Rustig, duurt alleen wat langer. Dus ik hoop niet dat ze hem voor dinsdag ofzo moesten hebben.
Ja, zorgen maken helpt vastquote:Op zondag 23 november 2008 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, vraag me of het nu wel aankomt.
Hier is het altijd pwn.quote:Op zondag 23 november 2008 19:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik kom hier af en toe, als pub niet mee wil chatten
je moet hier vaker komen is gezelligquote:Op zondag 23 november 2008 19:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik kom hier af en toe, als pub niet mee wil chatten
Fuck het leven, met fok! komt alles goed.quote:Op zondag 23 november 2008 19:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja, zorgen maken helpt vastpak gewoon een biertje en ga lekker Fok!en
mij of postmortum.quote:Op zondag 23 november 2008 19:20 schreef Fascination het volgende:
Aan wie moet ik me lijstje pm'en dan?
Ja, punten zijn vergeven. Bedankt opperkwal!quote:Op zondag 23 november 2008 19:20 schreef Opperkwal het volgende:
hallo ik krijg die 1000 punten hoor, check je pm smaatje
www.google.nlquote:Op zondag 23 november 2008 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
daarom moet je vaker komenquote:
Durf ik nietquote:Op zondag 23 november 2008 19:22 schreef Hyman het volgende:
Für dich BT.
http://www.duken.nl/content/view/21/4/
lees en leer
quote:Op zondag 23 november 2008 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Durf ik nietto much info. Straks gaan mn hersenen stuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |