baaltjequote:Op zondag 23 november 2008 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je m zou krijgen had je m nu al. Dus helaas!
Dat luktequote:Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tuurlijk wel? Je moet het eerst verwijderen uit je inbox, en daarna uit je verwijderde berichten nog een keer.
Ja, misschien op één of twee naquote:Op zondag 23 november 2008 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lukte. Ik kan echt niet met computers omgaan
![]()
![]()
.
Heb je mijn pm's ook allemaal verwijderd?
Jajaquote:Op zondag 23 november 2008 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, misschien op één of twee naik moest wel
!
Gisterenquote:Op zondag 23 november 2008 19:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ga denk ik LOTR doen, die was gister op tv ofzo. of eergister dus dat weet ik nog
Ja klopt, want gister heb ik deel 2 gekeken op dvd. Ik wilde voor de 7e keer zien hoe het verder gaat. Ook al ken ik de hele film al uit mn hoofdquote:
Ik heb daar toch niets over te zeggen!quote:Op zondag 23 november 2008 19:05 schreef Cypress_Hill het volgende:
Mag ik nog steeds niet stemmen, BT?
van mij mag je stemmen hoorquote:Op zondag 23 november 2008 19:05 schreef Cypress_Hill het volgende:
Mag ik nog steeds niet stemmen, BT?
Wie had dat lijstje verzonnen dan?quote:Op zondag 23 november 2008 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb daar toch niets over te zeggen!
Wat mij betreft mag iedereen stemmenik hou niet zo van dit soort gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |