Gisteravond had ik een feest. Een groepje gaf een schuurfeest met als thema "las vegas". Dit was voor mij de reden om me weer eens goed uit te dossen. Ik had een mooie blouse aan, een playboybunnykettinkje (geleend van mn zusje) en een witte hoed om het plaatje af te maken. Mijn rentree maakte ik uiteraard met een cubaanse sigaar in mn mond, en het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik met een luid applaus werd ontvangen. Voor 15 euro was het onbeperkt drinken dus na een paar uurtjes waren mn clicka en ik alweer aardig ver heen. Jordeeeh de autist liet het afweten (faler) dus weinig fok grappen.
Hier komt mijn eerste klacht:
Op een gegeven moment werd ik gebeld door een prive nummer. Ik nam op en meende dat het BT was

Ik wat over fok lullen en wat sc grapjes en zei dat ik later terug zou bellen. Ik kon haar ook niet echt goed verstaan want ik was immers op een feest waar harde muziek gedraaid werd

Dus nu vroeg ik vandaag aan BT of zij het was, maar zij was het dus niet

Oh noeees, gebeld met een smaatje maar geen idee met wie.
Volgende klacht: de stroom viel een paar keer uit

Sta je lekker zo'n chick te schuren op "whatever you like" valt de stroom uit. Muziek en lichten dus weg. Dus wij met zn allen ajaxliederen zingen

wat uiteraard niet door iedereen gewaardeerd werd. Ook wat gemene leuzen richting de DJ werd door de leiding niet als positief iets opgevat. Maargoed na 2 minuten in afwachting konden we weer door met feesten.
Mijn hoofdklacht:
Ik was zo een beetje een smaatje aan het imponeren en zat haar een beetje op te naaien met dat ze een andere meid moest zoenen. Op een gegeven moment zoent ze dus daadwerkelijk met een LELIJK wijf !!

wtf is dit, nu hoef ik je niet meer he. Ik wil niet dat zaadkwijl van die fugly sma in mn mik. Dus ja, niks geregeld gister. Wel teveel gedronken

ik ben nu wat rond aan het smsen of iemand weet hoe de neuk ik thuis ben gekomen. Ik werd vanochtend in ieder geval wel wakker in mn eigen bed. Met mn jas nog half aan

Klachten:
Jordeeeh laat het afweten
Met iemand bellen en nog niet weten wie het was
Stroom vliegt er een paar keer uit
Meid zoent met lelijk wijf