hihi jaquote:Op zondag 23 november 2008 18:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is dit een open solicitatie tot PM-verkrachting?
Hehe I know, van jouw heb ik er ook tienduizend, the good old daysquote:Op zondag 23 november 2008 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe Fas, ben mn inbox even aan het opruimen. En ik kom echt tienduizend pm's van jou tegenook heel veel nog onder roze-meisje.
PM DAN NOG SNEL PRON NAAR MIJquote:Op zondag 23 november 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
ik denk dat er op basis van spam pm's geband gaat woren
Ja zomaar 18quote:Op zondag 23 november 2008 18:50 schreef Opperkwal het volgende:
Ik heb per ongeluk skaff-a wat veel pm's gestuurd
kanker fok.quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Tuurlijk wel? Je moet het eerst verwijderen uit je inbox, en daarna uit je verwijderde berichten nog een keer.quote:Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef Fascination het volgende:
Ik kan niets verwijderen? Wtf.
Nu ontvang ik niets meer.
nee want ik probeerde je nog te pm`enquote:Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef Fascination het volgende:
Nee we doen niet aan topic vullen en al helemaal niet aan spammen, dan wordt lama boos.quote:Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef Skaff-a het volgende:
Als we zo rustig blijven posten dan kan ik natuurlijk nooit mijn quotro lapo maken.
doe is leegmaken.quote:Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef Fascination het volgende:
IK WIL OOK AFCAJOS PM VAN ZIJN WEEKENDquote:Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh jongens, vriendelijk verzoekje, letten jullie even op dat jullie niet per ongeluk dat PM van Afcajos verwijderen! Het is namelijk het weekendtopic in pm vorm!
nee moar je ken wel een beetje leuke posts posten in een rap tempoquote:Op zondag 23 november 2008 18:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee we doen niet aan topic vullen en al helemaal niet aan spammen, dan wordt lama boos.
doe snatchquote:Op zondag 23 november 2008 18:55 schreef Silentalarm het volgende:
Hm, ik moet een verslag maken over een film voor engels. Moet afgelopen vrijdag ingeleverd. gaat lukken.
Als je m zou krijgen had je m nu al. Dus helaasquote:Op zondag 23 november 2008 18:55 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
IK WIL OOK AFCAJOS PM VAN ZIJN WEEKEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
baaltjequote:Op zondag 23 november 2008 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je m zou krijgen had je m nu al. Dus helaas!
Dat luktequote:Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tuurlijk wel? Je moet het eerst verwijderen uit je inbox, en daarna uit je verwijderde berichten nog een keer.
Ja, misschien op één of twee naquote:Op zondag 23 november 2008 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lukte. Ik kan echt niet met computers omgaan
![]()
![]()
.
Heb je mijn pm's ook allemaal verwijderd?
Jajaquote:Op zondag 23 november 2008 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, misschien op één of twee naik moest wel
!
Gisterenquote:Op zondag 23 november 2008 19:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ga denk ik LOTR doen, die was gister op tv ofzo. of eergister dus dat weet ik nog
Ja klopt, want gister heb ik deel 2 gekeken op dvd. Ik wilde voor de 7e keer zien hoe het verder gaat. Ook al ken ik de hele film al uit mn hoofdquote:
Ik heb daar toch niets over te zeggen!quote:Op zondag 23 november 2008 19:05 schreef Cypress_Hill het volgende:
Mag ik nog steeds niet stemmen, BT?
van mij mag je stemmen hoorquote:Op zondag 23 november 2008 19:05 schreef Cypress_Hill het volgende:
Mag ik nog steeds niet stemmen, BT?
Wie had dat lijstje verzonnen dan?quote:Op zondag 23 november 2008 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb daar toch niets over te zeggen!
Wat mij betreft mag iedereen stemmenik hou niet zo van dit soort gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |