Valt mee?quote:Op zondag 23 november 2008 19:09 schreef Silentalarm het volgende:
Kut ik zeg het en het gaat weer langzaam.
Doe ik geen uitspraken over, sorryquote:Op zondag 23 november 2008 19:09 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Wie had dat lijstje verzonnen dan?
Ja, en dan groooooooote bellenblazen die zo om je neus blijven kleven.quote:Op zondag 23 november 2008 19:08 schreef Skaff-a het volgende:
Weetje wat leuk is als je je verveelt
Je snuffert vol kauwgom proppen om je vervolgens de kramp in je kaken te kauwen
Zakelijke trutquote:Op zondag 23 november 2008 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe ik geen uitspraken over, sorry!
Waar val ik dan onder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
hmke. Het gaat alweer sneller nu ja. Het ligt er denk ik aan dat BP er niet is, als het er wel is jat hij alle snelheid, trekt het onze computers leeg enzo.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 19:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Waar val ik dan onder?
IK HEB WEL DE NOMINATIELIJST GEMAAKT JAH!!!!!____jij bent geen newbie jij hebt je bewezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op zondag 23 november 2008 19:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Waar val ik dan onder?
IK HEB WEL DE NOMINATIELIJST GEMAAKT JAH!!!!!____Ik ben ook newb, maar ik moet de stemmen verwerken, dus ik kan mezelf er gewoon bijzetten. HAHAHAHAHHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, thanksquote:Op zondag 23 november 2008 19:11 schreef Fascination het volgende:
Geilste wijf: Breathtaking
Post mooiste pics: Breathtaking
JE MOET JE LIJSTJE PMEN ANDERS WORDT HIJ NIET GETELD KANKER DAT HEB IK AL 123781276381263817263 keer gezegdquote:Op zondag 23 november 2008 19:11 schreef Fascination het volgende:
Grootste baggeraar: Broekpaling
Mooiste UI: Florian_
Beste knuffelpool: Goh!! Postmortum
Slechtste post: Emimich
Beste speller:
Geilste knul: Zotheid dan maar
Geilste wijf: Breathtaking
Beste username: Zotheid
Beste reller: Allure_
Snelste poster: Broekpaling
Beste klaagbaak: Ikzelf uiteraard
Opent de beste topiques: Rhythm
Beste nieuwkomer: Zotheid
Maakt de mooiste sc TT`s:
Meest diehard Klb-er:
Post mooiste pics: Breathtaking
Post mooiste paints:
Gebruikt beste PI`s:
Maakt de grappigste posts: Rickokun toch wel
Zeikt het hardst op de mods: jordeeeh
Slechtste klb mod: Biogarde
Lijkt het meest op een lama: remlof!!!!
Ben ik newbie?quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 19:12 schreef gers het volgende:
[..]
jij bent geen newbie jij hebt je bewezen
een PUB'erquote:
Oh?quote:Op zondag 23 november 2008 19:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
NEE NIET JIJ! we hadden het over je.
bij geilste wijf kan ik godver nog steeds niks invullenquote:
Normaal heb ik nooit pms...quote:Op zondag 23 november 2008 19:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
verkapte 'kij-mij-populair-zijn' post
Komt wel aan, maar duurt ietsje langer.quote:Op zondag 23 november 2008 19:13 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een kankerdomme faut gemaakt kom ik net achter. heb me belasting op de bus gedaan, maar niet onder "overige postcodes".
doe maar naaktpicsquote:Op zondag 23 november 2008 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens, 1000 dagdagpunten voor degene die me kan helpen aan linkjes om cd's van Spinvis te downloaden!
Moet ik dat met mijne ook nog doen?quote:Op zondag 23 november 2008 19:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
JE MOET JE LIJSTJE PMEN ANDERS WORDT HIJ NIET GETELD KANKER DAT HEB IK AL 123781276381263817263 keer gezegd
gooi daar een foto van jezelf bij en ik helpquote:Op zondag 23 november 2008 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens, 1000 dagdagpunten voor degene die me kan helpen aan linkjes om cd's van Spinvis te downloaden!
quote:
1000 dagdagpunten + een blowjob en we hebben een deal.quote:Op zondag 23 november 2008 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
Nieuwsgroepen ook goed?quote:Op zondag 23 november 2008 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
Nu ben ik opeens een vent?quote:Op zondag 23 november 2008 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook een man voor!
Noes11!!11!quote:Op zondag 23 november 2008 19:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
HAHAA BP HEEFT GEEN INTERNETVRIENDEN!111![]()
![]()
ja.quote:Op zondag 23 november 2008 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet ik dat met mijne ook nog doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |