Scene's dan?quote:Op zondag 23 november 2008 19:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jij hebt een ietwat vreemde mening.
Dankjequote:Op zondag 23 november 2008 19:16 schreef gers het volgende:
http://www.albumsindex.co(...)+Dagen+Van+Stro.html
Scene's!quote:Op zondag 23 november 2008 19:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Scene's dan??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2008 19:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Scene's dan??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ieuwl een emo.quote:Op zondag 23 november 2008 19:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Scene's dan??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euh ik heb dat torrent programmaatje welquote:
Dat zijn dus nieuwsgroepenquote:
Usenet. Gebruik alt.binzquote:Op zondag 23 november 2008 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euh ik heb dat torrent programmaatje wel?
En dat linkje van net doet het niet want mn windows herkent het type bestanden niet? QUE?
nieuwsgroepenquote:Op zondag 23 november 2008 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euh ik heb dat torrent programmaatje wel?
En dat linkje van net doet het niet want mn windows herkent het type bestanden niet? QUE?
Rustig, duurt alleen wat langer. Dus ik hoop niet dat ze hem voor dinsdag ofzo moesten hebben.quote:Op zondag 23 november 2008 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, vraag me of het nu wel aankomt.
Neuh, dit was de 2e keer dat ik 'm opstuur omdat ze 'm eerst kwijt waren.quote:Op zondag 23 november 2008 19:20 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Rustig, duurt alleen wat langer. Dus ik hoop niet dat ze hem voor dinsdag ofzo moesten hebben.
Ja, zorgen maken helpt vastquote:Op zondag 23 november 2008 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, vraag me of het nu wel aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |