quote:Op zondag 23 november 2008 00:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zou toch fantastisch zijn wanneer we drie punten meenemen.
Ik ook niet, maar dat was ik een week geleden ook niet. We weten het toch niet.quote:
Tuurlijk wel. AZ ligt ons welquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 00:53 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar die er nog even achteraan glijdt.
Je verliest niet bijster veel met een nederlaag. Je komt 1 punt achter, meer niet. Tegen PSV had je een concurrent terug kunnen laten komen. Nu kunnen we in het beste geval alleen maar uit lopen. Je krijgt ze ook natuurlijk ook nog thuis.quote:Op zondag 23 november 2008 00:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Toch ben ik heel erg bang voor een nederlaag, meer dan in de aanloop naar Ajax-PSV.
Ben benieuwd wat ie toen zeiquote:Op zondag 23 november 2008 00:53 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar die er nog even achteraan glijdt.
Suarez erbij en je mist KJH niet zo ergquote:Op zondag 23 november 2008 01:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe kijken jullie Ajax-fans inmiddels aan tegen de blessure van Huntelaar? Vorige week speelde Ajax er iig niet minder om, volgens mij (neutrale toeschouwer) kan Ajax namelijk gemakkelijker zonder hem dan hier en over het algemeen werd gevreesd.
Precies, als die geblesseerd zou zijn heb je een groter probleem lijkt me. Bovendien komt Sulejmani nou terug en die is ook niet misselijk.quote:Op zondag 23 november 2008 01:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
Suarez erbij en je mist KJH niet zo erg
Vorige week zondag werd Huntelaar niet echt gemist inderdaad. Maar woensdag tegen Volendam werd Huntelaar weer wel gemist. Er is dus nog niet zoveel over te zeggen. Hoewel ik gewoon het liefst met de aanval Urby - KJH - Suárez speel. En dan Mickey er achter op "tien".quote:Op zondag 23 november 2008 01:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe kijken jullie Ajax-fans inmiddels aan tegen de blessure van Huntelaar? Vorige week speelde Ajax er iig niet minder om, volgens mij (neutrale toeschouwer) kan Ajax namelijk gemakkelijker zonder hem dan hier en over het algemeen werd gevreesd.
Vergeet je oordoppen niet tegen die klappers.quote:Op zondag 23 november 2008 10:27 schreef denthemen het volgende:
Zo maar eens richting FC Dirk
Absoluut. Als AZ niet kan combineren op het middenveld valt de hele speelwijze in duigen.quote:Op zondag 23 november 2008 09:46 schreef xFriendx het volgende:
Denk zelf nog steeds dat de slag op het middenveld het belangrijkste gaat worden.
Dat gaat het wel vanaf een uurtje of 1. Dus ik vrees dat we het heel erg lastig gaan krijgen.quote:Op zondag 23 november 2008 11:10 schreef patrickt37 het volgende:
Ik denk dat we de volle drie punten meenemen uit Alkmaar, mits het niet gaat regenen en/of sneeuwen.
quote:Arveladze verheugt zich op duel
Amsterdam, 22 nov 2008
Als Ajax zondag tegen AZ speelt, kijkt Shota Arveladze met meer dan gemiddelde belangstelling toe. De oud-Ajacied en oud-speler van AZ loopt stage bij Louis van Gaal. ,,Ik verheug me op de wedstrijd. We kunnen mooi voetbal verwachten.’’
Shota Arveladze was van augustus 1997 tot augustus 2001 Ajacied, waarna hij naar Glasgow Rangers vertrok. Na vier Schotse seizoenen trok AZ hem aan en bij de Alkmaarders beleefde de Georgiër twee mooie seizoenen. Vorig seizoen probeerde hij het nog bij Levante, waar in een ver verleden ook Johan Cruijff even verbleef, maar na vier duels besloot hij zijn carrière toch af te sluiten. Zijn afscheid in Georgië was indrukwekkend met veel oud-collega’s, onder wie vele Ajacieden. Daarna kon hij zich richten op zijn volgende loopbaan, die van trainer. Want dat is wat hij uiteindelijk wil. ,,In mijn land zeggen ze dat elke soldaat generaal wil worden. Makkelijk zal het niet zijn. Maar ik wil het proberen en zien hoe het gaat.”
Om de fijne kneepjes van het vak te leren, heeft Arveladze een van de best denkbare leermeesters: Louis van Gaal, de trainer die Ajax in 1995 alle successen liet vieren die op clubniveau denkbaar zijn. Dat onderschrijft de voormalige spits ook. ,,Het is geweldig om elke dag, elk uur van hem te leren. We zitten in dezelfde kamer. Soms wil ik dingen die hij aandraagt opschrijven, zodat ik het niet vergeet. Laatst moest ik een wedstrijd analyseren voor de groep. Daarna vroeg ik Louis van Gaal hoe ik het deed. Hij vond het goed, maar zei wel dat ik, als ik iets duidelijk wil maken, scherper moet zijn, meer duidelijk moet maken aan de speler welke doel hij heeft. Als ik tegen de groep zou praten, zoals ik normaal praat, dan luistert er na tien minuten niemand meer, haha.’’
Arveladze staat nu voor de groep met spelers, tussen wie hij altijd heeft gestaan. ,,Ik voel me er goed bij. Om nu bij deze club te zijn is speciaal. Ze spelen goed voetbal, ik ken de jongens en om bij ze betrokken te zijn is fijn. Ik speel met ze en ik hoop dat ik ze misschien kan helpen met mijn ervaring. Soms vergeet ik dat ik nu bij de trainers hoor. Laatst zei Louis tegen de spelers dat ze om half elf moesten gaan slapen. Ik stond op en liep met ze mee. Ze riepen me terug: ‘Luister Shota, je kan weer gaan zitten en koffie of iets anders nemen. Jij hoeft niet te spelen.' Nu komt het steeds meer in mijn hoofd dat ik een trainer ben en geen speler, zeker tijdens trainingen. Ik geef soms adviezen, maar makkelijk is het niet, omschakelen van speler naar trainer.’’
Zondag kijkt hij naar de wedstrijd tussen AZ en Ajax, twee clubs waarbij hij als speler veel plezier kende. Hij verheugt zich op het duel. ,,Het is altijd goed om naar deze wedstrijden te kijken. Je ziet altijd mooi voetbal. Misschien dat er zondag tactische verrassingen of veranderingen zijn. Het is altijd al speciaal en dit keer staan beide clubs dicht bij elkaar in punten en is elk punt erg belangrijk. Ik hoop dat het een mooie wedstrijd wordt. Velen zeggen dat AZ op dit moment het mooiste voetbal speelt. Ajax kan nog niet overtuigen, maar ondertussen hebben ze wel meer punten dan AZ, dus kan je nagaan als het echt gaat draaien bij Ajax!’’
Nou goed dan. Eerste helft wind mee kiezen, en dan hopen dat de wind in de rust draait.quote:Op zondag 23 november 2008 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij onze huidige selectie een hoop, helaas
Ik heb er wel vertrouwen in.quote:
Super sub!quote:Op zondag 23 november 2008 11:38 schreef Pritt het volgende:
Wat een onzin dat Gabri er niet in staat.
quote:Op zondag 23 november 2008 11:38 schreef Pritt het volgende:
Wat een onzin dat Gabri er niet in staat.
Ag ja, wel schattigquote:Op zondag 23 november 2008 11:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
net even het topic op azfanpage doorgelezen. lijken net feyenoorders, zo erg haten ze Ajax![]()
Nog even wat statistieken, voor wat ze waard zijnquote:Overige wetenswaardigheden
-AZ heeft in de Eredivisie 30 keer thuis tegen Ajax gespeeld. De Alkmaarders wonnen slechts 5 maal en verloren 16 keer. Het werd 9 keer gelijk.
-De laatste thuiszege was op 18 september 2005 (4-2). Shota Arveladze (2x) en Kenneth Perez (2x) scoorden voor AZ en Wesley Sneijder (2x) scoorde voor Ajax. Olaf Lindenbergh kreeg rood namens Ajax.
-Ajax scoorde in de afgelopen 16 competitieduels minstens 1 keer per wedstrijd.
-Topscorer Mounir El Hamdaoui scoorde in de Eredivisie nog nooit tegen Ajax.
-Demy de Zeeuw kan zijn 100ste Eredivisiewedstrijd voor AZ spelen.
-Milano Koenders (AZ) staat op 49 Eredivisieduels.
-Maarten Martens en Demy de Zeeuw gaven dit seizoen de meeste assists: 5.
Jazekerquote:Op zondag 23 november 2008 12:07 schreef finsdefis het volgende:
Oja het was de Zeeuw toen toch die keihard doorgleed tegen Stekelenburg toen het 1-1 werd?
linkje? Kan wel een lach gebruiken.quote:Op zondag 23 november 2008 11:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
net even het topic op azfanpage doorgelezen. lijken net feyenoorders, zo erg haten ze Ajax![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 12:16 schreef venomsnake het volgende:
Het is nog niet helemaal zeker of El hamdoedinges start, hij heeft een spiertje verrekt in zijn nek.
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=4650&start=0quote:Op zondag 23 november 2008 12:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
linkje? Kan wel een lach gebruiken.Wat zijn we trouwens vaak genaaid door de arbitrage in Alkmaar.
Gewoon gevoel... net niet middagje waar ie net aan de andere kant valt.quote:Op zondag 23 november 2008 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom dat dan? AZ speelt echt niet beter dan Ajax hoor.
1 - 0quote:
http://www.mogulus.com/voetbalstreamquote:Op zondag 23 november 2008 13:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben in Frankrijk, ergens nog een live stream?²
We spelen met twee man minder. Sulejmani heb ik helemaal nog niet gezien en Kennedy is weer Kennedy...quote:Op zondag 23 november 2008 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom dat dan? AZ speelt echt niet beter dan Ajax hoor.
Nee, maar in het live topic genoeg aandacht voor AZ -Ajax.quote:Op zondag 23 november 2008 13:12 schreef bloodysunday het volgende:
is er nog ergens een az-ajax topic?
Een paar fokkers zeiden het al zo'n 50 posts terug. Als het gaat regenen of sneeuwen wordt het niks.quote:Op zondag 23 november 2008 13:17 schreef Silaz het volgende:
Haha het sneeuwt daar nu wel zo mooi, maar heeft Enoh ooit al wel eens sneeuw gezien?
Mwoah. Voorsprong voor AZ is wel terecht. Maar goed, nog 45 minuten om drie punten mee te nemen.quote:
Kennedy lijdt echt veel te veel balverlies :´).quote:Op zondag 23 november 2008 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
We spelen met twee man minder. Sulejmani heb ik helemaal nog niet gezien en Kennedy is weer Kennedy...
Helemaal mee eens. Lekker passief ook allemaal. Fijne passjes van Enoh continue achter de man! Topquote:Op zondag 23 november 2008 13:16 schreef Devz het volgende:
Ajax laat zich afbluffen, ben bang dat dit niks meer wordt.
liever Gabri voor Enohquote:Op zondag 23 november 2008 13:27 schreef VoreG het volgende:
Je zou Urby - Suarez -Sulejmani moeten gaan spelen en dan Gabri voor Kennedy.
4-2-3-1, Kennedy en Emanuelson op de flanken, Sulejmani achter Suárez.quote:Op zondag 23 november 2008 13:27 schreef VoreG het volgende:
Je zou Urby - Suarez -Sulejmani moeten gaan spelen en dan Gabri voor Kennedy.
Wat is de formatie uberhaupt?!
Ik vind deze (onderstaande) Sopcast stream echt vet beter (je hebt wel Sopcast nodig).. lijkt wel HDquote:Op zondag 23 november 2008 13:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
http://www.mogulus.com/voetbalstream
komt bij mij niet echt op gangquote:Op zondag 23 november 2008 13:30 schreef etoz het volgende:
[..]
Ik vind deze (onderstaande) Sopcast stream echt vet beter (je hebt wel Sopcast nodig).. lijkt wel HD
sop://broker.sopcast.com:3912/33547
en het is via Tele2
3e keer dat er neerslag in de buurt is en de 3e keer geen puntenquote:Op zondag 23 november 2008 13:42 schreef VoreG het volgende:
Een uitwedstrijd+kutweer=0 inzet
Het zal een keer anders zijn...
Ik snap niet waarom Gabri nog niet alsnog erin is gebrachtquote:Op zondag 23 november 2008 13:45 schreef Steeven het volgende:
Ik snap echt niet dat Gabri niet speelt vanaf het begin.
INderdaad, dit zijn precies de wedstrijden waar je een bikkelaar nodig hebt.. En absoluut geen "kennedy"quote:Op zondag 23 november 2008 13:45 schreef Steeven het volgende:
Ik snap echt niet dat Gabri niet speelt vanaf het begin.
Ook dat inderdaad.quote:Op zondag 23 november 2008 13:46 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Gabri nog niet alsnog erin is gebracht.
quote:Op zondag 23 november 2008 13:47 schreef Wilskracht het volgende:
Ik vind wel dat Marco met dit weer Sno moet brengen
quote:Op zondag 23 november 2008 13:47 schreef Wilskracht het volgende:
Ik vind wel dat Marco met dit weer Sno moet brengen
Zo goed waren we ook weer niet tegen psv, dat lag vooral aan de kwaliteit van psv. Het hele seizoen wordt er al zo eindeloos langzaam rondgespeeld achterin.quote:Op zondag 23 november 2008 13:58 schreef zjroentje het volgende:
Het is wel weer heerlijk van "Wat zijn we goed" naar "We kunnen er geen bal van" hier.
We zijn wel goed, alleen niet als het sneeuwt of regentquote:Op zondag 23 november 2008 13:58 schreef zjroentje het volgende:
Het is wel weer heerlijk van "Wat zijn we goed" naar "We kunnen er geen bal van" hier.
Een half uur geleden inderdaad..quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 13:58 schreef zjroentje het volgende:
Had jij geen kaarten?quote:Op zondag 23 november 2008 14:03 schreef Jasza het volgende:
Dat Lindgren er nog in staat, wat een fucking drama weer.
Natuurlijk weet van Basten het beter, allemaal onderdeel van zijn masterplan voor het winnen van het kampioenschap om Gabri zo weinig mogelijk te laten spelenquote:Op zondag 23 november 2008 14:05 schreef S-Two het volgende:
En Gabri komt erin en het gaat direct een stuk beter...
Nop, word pas net om half 2 wakker en zie dat het niet echt best isquote:
Toch triest dat dat elke keer nodig lijkt te zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 @ 14:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze staan wel weer met 2 voetjes op de grond iig.
Nee, weer niet. Het doel was voorrangkaart halen dit jaar. Dat kan meteen de prullenbak in door falende computersystemen, verslapen en flitsverkopen.quote:Op zondag 23 november 2008 14:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nop, word pas net om half 2 wakker en zie dat het niet echt best is![]()
Jij ook geen kaart dus?
Ze staan wel weer met 2 voetjes op de grond iig.
Laatste half uur begint Ajax juist wel een beetje te knokken.. maar ja, dan sta je al kansloos met 2-0 achter.quote:Op zondag 23 november 2008 14:17 schreef MaxC het volgende:
Totaal gebrek aan strijd, AZ heeft 3 keer zoveel overtredingen gemaakt.
Tja, az fansquote:Op zondag 23 november 2008 14:19 schreef King_of_cubes het volgende:
Toch triest dat ze bij AZ meteen "helemaal niets in Amsterdam" gaan zingen.
Nou, zullen we maar weer de prijzenkasten gaan vergelijken?quote:Op zondag 23 november 2008 14:19 schreef King_of_cubes het volgende:
Kansloos -> kanslozer -> AZ-fansquote:Op zondag 23 november 2008 14:19 schreef King_of_cubes het volgende:
Jammer genoeg klopt het wel, al een jaartje of 13quote:Op zondag 23 november 2008 14:19 schreef King_of_cubes het volgende:
Maar we hadden zulke mooie zaken kunnen doenquote:Op zondag 23 november 2008 14:25 schreef RayMania het volgende:
Niks aan de hand nog. PSV op vier punten, de rest maar één punt voor.
AZ, Feyenoord, Twente en Heerenveen uit al gehad.
Idd. Laat AZ het ook maar weer lekker hoog in de bol krijgen.quote:Op zondag 23 november 2008 14:25 schreef RayMania het volgende:
Gabri vond ik in zijn invalbeurt net zo slecht spelen als Enoh en Lindgren.quote:Op zondag 23 november 2008 14:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Desondanks AZ me teleurstelde zijn ze gewoon de verdiende winnaar. Ajax heeft in 2e helft helemaal niets weten te creëren.
Sulejmani was onzichtbaar, Kennedy liep ouderwets te kutten en Gabri had veel eerder het veld in gebracht moeten worden. Enige die nog wat voor gevaar zorgde was Suarez maar dat was ook sporadisch.
quote:Op zondag 23 november 2008 14:25 schreef Borga het volgende:
Van Basten kan er geen hol van. Hij doet maar wat.
Ik wil niet als HeatWave klinken maar wtf, welke wedstrijd heb jij zitten bekijken.quote:Op zondag 23 november 2008 14:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
ongelukkige nederlaag. hier kunnen we niet veel aan doen. het ging gelijkop tot aan de discutabele penalty. daarna kreeg AZ vertrouwen en was het voor hun makkelijker voetballen zonder dat ze nou echt goed speelden.. het was iig weinig aanvallend. Suarez mistte forse kansen inde 1ste helft. 2de helft kwamen we slecht uit de startblokken.. 2-0 viel en daarna de enorme sneeuwbui die een comeback onmogelijk maakte. Ajax gaf nog veel inzet vond ik tijdens de sneeuw.. beter als in de regen van Heerenveen.. maar was toen al onmachtig. jammer maar helaas.. op naar de volgende pot.
quote:Op zondag 23 november 2008 14:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil niet als HeatWave klinken maar wtf, welke wedstrijd heb jij zitten bekijken.
Ik kan me vrijwel in iets van je betoog vinden.
Discutabele penalty, veel inzet; iig niet AZ -Ajax van vandaagquote:Op zondag 23 november 2008 14:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil niet als HeatWave klinken maar wtf, welke wedstrijd heb jij zitten bekijken.
Ik vind zijn beeld wel goed weergegeven. Dat is de wedstrijd die ik ook gezien heb. Hij laat nog na te vermelden dat AZ stevig geholpen werd doordat Luinge pas na 60 minuten gele kaarten durfde te trekken voor AZ waardoor ze vrijwel iedere kansrijke Ajax-opbouw met een overtreding af konden stoppen.quote:Op zondag 23 november 2008 14:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom braken ze uit? Voor de euroknallers bij de Mac in Alkmaar?quote:Op zondag 23 november 2008 14:27 schreef denthemen het volgende:
rij net weg, kut weer en kutvoetbal! Overigens braken de Ajax supporters net uit buiten, geen az'er te zien natuurlijk
Ja wat had je anders verwacht bij een 2-0 achterstand? Dan is het sowieso al kansloze zaak.quote:Op zondag 23 november 2008 14:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gabri vond ik in zijn invalbeurt net zo slecht spelen als Enoh en Lindgren.
Die had het verschil vandaag nooit gemaakt.
Kan inderdaad niet anders.quote:
Inderdaad. Elke keer weer met die kansloze Kennedy beginnenquote:Op zondag 23 november 2008 14:34 schreef Urquhart het volgende:
Gabri had sowieso al in de basis moeten staan.
quote:Op zondag 23 november 2008 14:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom braken ze uit? Voor de euroknallers bij de Mac in Alkmaar?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:39 schreef navigator het volgende:
1-4. Gewoon omdat we beter zijn. Heeft niks met arrogantie te maken.
Dat van die rode lap en stier noem ik gewoon passie en beleving,.quote:Op zondag 23 november 2008 14:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
FF kijken, we hebben de standaard discutabele goal van AZ (herinneren we de hinderlijk buitenspel goal van de Zeeuw vorig jaar nog, of het doorglijden op Stekelenburg.) We hebben een blunderende scheidsrechter die in de eerste helft alles tegen Ajax fluit en alles aan AZ toekent, dit schijnbaar in de rust te horen krijgt en vervolgens in het voordeel van Ajax gaat fluitten om te compenseren. En we hebben een AZ tegen ons die helemaal gestoord is en als een stier die een rode lap voor zich gehouden kreeg staat te schoppen op alles wat de bal heeft. Ook hebben we geweldige weersomstandigheden die ongetwijfeld voor fantastische situaties zorgt en natuurlijk het kapottrappen van Suarez na een half uur. Leuke wedstrijd maar ZWAAR onverdient!!!!! -normaal doen-
Inderdaad, verliezen van AZ uit is niet de grootste ramp die je kan overkomen.quote:Op zondag 23 november 2008 @ 14:25 schreef RayMania het volgende:
Ik vrees vooral FC Volendam en De Graafschap uit met waarschijnlijk winterse omstandighedenquote:Op zondag 23 november 2008 14:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad, verliezen van AZ uit is niet de grootste ramp die je kan overkomen.
30-11 AFC Ajax - FC Utrecht
07-12 FC Volendam - AFC Ajax
12-12 AFC Ajax - NAC Breda
21-12 De Graafschap - AFC Ajax
28-12 AFC Ajax - ADO Den Haag
Hier moeten toch heel wat punten te halen zijn.
Omdat van Basten eigenwijs is.quote:Op zondag 23 november 2008 @ 14:37 schreef Merkie het volgende:
Waarom begint Gabri nooit?
Ik-mag-je-gehalte.quote:Op zondag 23 november 2008 14:37 schreef Merkie het volgende:
Waarom begint Gabri nooit? Elke keer als hij invalt gaat Ajax een stuk beter voetballen, viel me ook op tegen PSV.
Vraag het Marco.quote:Op zondag 23 november 2008 14:37 schreef Merkie het volgende:
Waarom begint Gabri nooit? Elke keer als hij invalt gaat Ajax een stuk beter voetballen, viel me ook op tegen PSV.
AZ is beter gemaakt door de penalty, simpel. Dan voetbal je gewoon lekker en kun je gewoon lekker trappen en verdedigen met 10 man.quote:Op zondag 23 november 2008 14:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat van die rode lap en stier noem ik gewoon passie en beleving,.
Had Ajax dat ook maar eens een keer
Ik vind het niet gek dat sommige mensen ons Calimero vinden als ik deze reactie zo lees.
AZ was gewoon beter, ze speelden niet goed maar Ajax speelde zeer slecht.
Hier hoef ik niks meer aan toe te voegen.quote:Op zondag 23 november 2008 14:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
ongelukkige nederlaag. hier kunnen we niet veel aan doen. het ging gelijkop tot aan de discutabele penalty. daarna kreeg AZ vertrouwen en was het voor hun makkelijker voetballen zonder dat ze nou echt goed speelden.. het was iig weinig aanvallend. Suarez mistte forse kansen inde 1ste helft. 2de helft kwamen we slecht uit de startblokken.. 2-0 viel en daarna de enorme sneeuwbui die een comeback onmogelijk maakte. Ajax gaf nog veel inzet vond ik tijdens de sneeuw.. beter als in de regen van Heerenveen.. maar was toen al onmachtig. jammer maar helaas.. op naar de volgende pot.
Kennedy is beter!quote:Op zondag 23 november 2008 14:37 schreef Merkie het volgende:
Ach kom, als Ajax 'passie en beleving' laat zien krijgen ze meteen kaarten.quote:Op zondag 23 november 2008 14:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat van die rode lap en stier noem ik gewoon passie en beleving,.
Had Ajax dat ook maar eens een keer
Ik vind het niet gek dat sommige mensen ons Calimero vinden als ik deze reactie zo lees.
AZ was gewoon beter, ze speelden niet goed maar Ajax speelde zeer slecht.
Dan had Enoh die overtreding maar niet moeten maken.quote:Op zondag 23 november 2008 14:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
AZ is beter gemaakt door de penalty, simpel. Dan voetbal je gewoon lekker en kun je gewoon lekker trappen en verdedigen met 10 man.
Dat is dus ook mijn gevoel.quote:Op zondag 23 november 2008 14:40 schreef Scorpie het volgende:
AZ gewoon verdiend gewonnen, we konden er niets tegenover zetten, op naar de volgende wedstrijd.
Wat is dat nou weer voor een gelul?quote:Op zondag 23 november 2008 14:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ach kom, als Ajax 'passie en beleving' laat zien krijgen ze meteen kaarten.
Had je niet in de Kuip moeten zitten?quote:Op zondag 23 november 2008 14:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan had Enoh die overtreding maar niet moeten maken.
quote:Op zondag 23 november 2008 14:41 schreef VinnieJones het volgende:
Jeleleleelel Ajax Amsterdammm...
Wat een treurige voetballand is t geworden ..
AJax![]()
PSV![]()
![]()
Feyenoord![]()
![]()
![]()
Volgens mij gaan AZ en FC groningen vechten voor de titel. .De rest haakt eind februari al af
Ik vond het geen overtreding maar ik ben dan ook geen ballerina maar een man.quote:Op zondag 23 november 2008 14:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan had Enoh die overtreding maar niet moeten maken.
ik kon het niet horen, ze zeiden het tegen oom agent en die liet ze door en wees even een AZ'er aan, lief he!! Wat ben jij snel thuis? Of ook mobiel internet?quote:Op zondag 23 november 2008 14:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom braken ze uit? Voor de euroknallers bij de Mac in Alkmaar?
Hij had een feestje gisterenavond in Eindhovenquote:Op zondag 23 november 2008 14:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Had je niet in de Kuip moeten zitten?
Ik vind je wel overdrijven hoor. Als Ajax een keer verliest, is het direct een gebrek aan inzet. Die inzet vond ik vandaag gewoon goed, alleen AZ was gewoon net even wat beter. Niets aan de hand. Volgende week hopelijk weer winnen.quote:Op zondag 23 november 2008 14:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een gelul?
Ik vond Luinge gewoon goed fluiten.
Die dwaas had een feest in lampiestadquote:Op zondag 23 november 2008 14:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Had je niet in de Kuip moeten zitten?
Hij floot uitstekend, niets op aan te merken. Op de uitslag overigens ook niet.quote:Op zondag 23 november 2008 14:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax kan wel redelijk op balbezit spelen de laatste tijd, ze kunnen er alleen niks mee als het op kansen creeeren aankomt. Ajax is al tijden vrij machteloos als Suarez niet uitblinkt. AZ is gewoon een beter collectief, El Hamdaoui had ook zijn dag niet, maar dan komen er toch kansen uit het samenspel.quote:Op zondag 23 november 2008 14:40 schreef TheArt het volgende:
Ik vond Ajax absoluut niet slecht spelen. Alleen de laatste pass was vaak niet goed. Combinerend was het wel aardig. AZ was gewoon een stuk efficiënter en speelde in de tweede helft gewoon wat beter.
quote:Op zondag 23 november 2008 14:40 schreef TheArt het volgende:
Ik vond Ajax absoluut niet slecht spelen. Alleen de laatste pass was vaak niet goed. Combinerend was het wel aardig. AZ was gewoon een stuk efficiënter en speelde in de tweede helft gewoon wat beter.
quote:Op zondag 23 november 2008 14:40 schreef Scorpie het volgende:
AZ gewoon verdiend gewonnen, we konden er niets tegenover zetten, op naar de volgende wedstrijd.
Wat een onzin. Suarez miste aan het einde van tweede helft nog een aantal kansen, waarvan één 100% kans. AZ won verdiend, dat zeker.quote:Op zondag 23 november 2008 14:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]Eerste helft ging tot die onterecht pingel gelijk op, maar daarna was Ajax de weg helemaal kwijt. Van de 10e minuut tot aan de pingel heerste Ajax. Rest van de wedstrijd geen fuck laten zien. Onnauwkeurig en de bal rondspelen achterin noem ik niet combineren.
quote:Op zondag 23 november 2008 14:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik sluit mij hier volledig bij aan. AZ verdiend gewoon een compliment, klaar uit. Enoh was trouwens de beste man aan Ajax kant, samen met Vermeer, want het had ook meer dan 2-0 kunnen worden.quote:Op zondag 23 november 2008 14:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij floot uitstekend, niets op aan te merken. Op de uitslag overigens ook niet.
AZ was gewoon vanaf de eerste minuut veel feller, een groot verschil met PSV.
Luis Suárez en Miralem Sulejmani kregen totaal geen tijd om de bal aan te nemen, laat staan een actie te maken. Daarbij werd ook Jan Vertonghen prima aangepakt, dan heb je de drie belangrijkste spelers al uit de wedstrijd gespeeld.
Ik heb wel mobiel internet ja, maar ik ben thuis.quote:Op zondag 23 november 2008 14:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
ik kon het niet horen, ze zeiden het tegen oom agent en die liet ze door en wees even een AZ'er aan, lief he!! Wat ben jij snel thuis? Of ook mobiel internet?
Ik vind Lindgren al weken eigenlijk niets toevoegen. Hetzelfde geldt voor Kennedyquote:Op zondag 23 november 2008 14:49 schreef TheArt het volgende:
Waar ik me wel weer aan irriteerde, was Lindgren. Totaal geen vermogen. Allemaal tikjes breed en niet in staat vooruit de oplossing te zoeken. Haal die snel weg van het middenveld. Doe dan desnoods Vertonghen wisselen met Lindgren.
Ga je stinkende bed dan in en tyf hier opquote:Op zondag 23 november 2008 14:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb wel mobiel internet ja, maar ik ben thuis.
Ik was vanmorgen rond 9 uur pas thuis van een feestje. Gezien mijn toestand leek het me niet verstandig af te reizen naar Rotterdam. Volgende week Vitesse uit weer van de partij.
Kijk dat zijn de echte!quote:Op zondag 23 november 2008 14:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen rond 9 uur pas thuis van een feestje. Gezien mijn toestand leek het me niet verstandig af te reizen naar Rotterdam. Volgende week Vitesse uit weer van de partij.
Ben je ook een keertje om 9 uur thuisgekomen ja?quote:Op zondag 23 november 2008 14:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kom op zeg.quote:Op zondag 23 november 2008 14:48 schreef Borga het volgende:
[..]
U is az fan? Anders kan je het niet serieus menen dat Luinge goed heeft gefloten. Hoe vaak heeft az, al dan niet kleine, overtredingen mogen maken zonder dat LUL Luinge er eindelijk eens gele kaarten voor ging geven?? Ja, de laatste 10 minuten, dan durft LUL Luinge wel, zo is hij er zekerder van dat hij niet ''per ongeluk'' iemand twee keer geel geeft. Lul Luinge heeft goed gefloten
![]()
![]()
![]()
Ik lig op bed, maar ik kan niet slapenquote:Op zondag 23 november 2008 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ga je stinkende bed dan in en tyf hier op.
Zoals ik al eerder zei, van Basten doet maar wat. Az voetbalt, of probeert dat in ieder geval, via een systeem te spelen. Het enige wat van Basten er qua systeem in heeft gekregen bij ajax, is de bal achterin vast houden dmv. eindeloos tikkie breed en tikkie terug te spelen. Van Basten was één van de beste paarden ooit maar hij flikkert, nu hij in het zadel moet zitten, er steeds van af.quote:Op zondag 23 november 2008 14:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ajax kan wel redelijk op balbezit spelen de laatste tijd, ze kunnen er alleen niks mee als het op kansen creeeren aankomt. Ajax is al tijden vrij machteloos als Suarez niet uitblinkt. AZ is gewoon een beter collectief, El Hamdaoui had ook zijn dag niet, maar dan komen er toch kansen uit het samenspel.
Hiij had veel eerder gele kaarten MOETEN geven aan az spelers, ze mochten aan één stuk door kleine overtredingen maken. Om er maar wat te noemen, die Pocognoli, Schaars, da Silva en de Zeeuwquote:Op zondag 23 november 2008 14:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kom op zeg.
De gele kaarten die gegeven zijn waren terecht.
Wie had dan zijn 2e geel moeten krijgen aan AZ kant?
Vergeet van Basten nietquote:Op zondag 23 november 2008 14:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind Lindgren al weken eigenlijk niets toevoegen. Hetzelfde geldt voor Kennedy
Klopt. Stoorde me er ook al vreselijk aan.quote:Op zondag 23 november 2008 14:59 schreef Borga het volgende:
[..]
Hiij had veel eerder gele kaarten MOETEN geven aan az spelers, ze mochten aan één stuk door kleine overtredingen maken. Om er maar wat te noemen, die Pocognoli, Schaars, da Silva en de Zeeuw
quote:Op zondag 23 november 2008 14:59 schreef Borga het volgende:
[..]
Hiij had veel eerder gele kaarten MOETEN geven aan az spelers, ze mochten aan één stuk door kleine overtredingen maken. Om er maar wat te noemen, die Pocognoli, Schaars, da Silva en de Zeeuw
Inderdaad, godsgloeiende zeg, wat heb ik me daar aan zitten ergeren.quote:Op zondag 23 november 2008 14:59 schreef Borga het volgende:
Hopelijk is het dan mooi weer...quote:Op zondag 23 november 2008 15:00 schreef Kremers het volgende:
Volgende week lekker live de wedstrijden via Discovery Channel kijken
We hebben een dak en veldverwarmingquote:
100.000 klappers.quote:
We hebben ook tribune verwarming en al jaren spel verarmingquote:Op zondag 23 november 2008 15:03 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
We hebben een dak en veldverwarming![]()
Amen. Vieze overtredingkjes de hele tijd.quote:Op zondag 23 november 2008 14:59 schreef Borga het volgende:
[..]
Oh shit, veeg me opquote:Op zondag 23 november 2008 15:06 schreef Borga het volgende:
[..]
We hebben ook tribune verwarming en al jaren spel verarming
Huilliequote:Op zondag 23 november 2008 14:59 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat Van Basten maar wat probeert met de opstelling en dan hoopt dat het opeens allemaal op zijn plek valt. Terwijl Van Gaal ervoor zorgt dat zijn spelers openingen vinden.quote:Op zondag 23 november 2008 14:54 schreef Borga het volgende:
Zoals ik al eerder zei, van Basten doet maar wat. Az voetbalt, of probeert dat in ieder geval, via een systeem te spelen. Het enige wat van Basten er qua systeem in heeft gekregen bij ajax, is de bal achterin vast houden dmv. eindeloos tikkie breed en tikkie terug te spelen. Van Basten was één van de beste paarden ooit maar hij flikkert, nu hij in het zadel moet zitten, er steeds van af.
Iedereen leverde in leek het wel.quote:Op zondag 23 november 2008 15:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
opvallend ook die slechte passes van Enoh en Vertonghen. leverden veel te vaak in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |